Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    aaah leuk he zo'n konijntje!!

Meiden geniet allemaal van het weekend!
    wij hebben een druk weekend....morgen kraamreceptie, daarna gaan we lekker saampjes naar de film en zondagmiddag ook een verjaardag en 's avonds naar mijn vader eten...pfff ach ja wel lekker overal buiten zitten:D

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Druk weekend Val, maar klinkt super gezellig!! Veel plezier!

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hoi Meiden!

Hier ook weer de week overleefd en superveel zin in het weekend! Lekker bijtanken staat op de planning. En een bezoekje van m'n schoonouders, dus hoop niet dat dat alle energie weer leegzuigt ;)...

@ Nicky; Wat jammer zeg dat je niet door bent naar de volgende ronde! Kan me voorstellen dat je flink baalt! De kans wordt steeds kleiner natuurlijk... Gelukkig wordt het weer steeds beter, dus is het al minder erg om de hele dag thuis te zijn. Hoewel dat niet je keus is natuurlijk!

@Irisnaomi; Hoe is het met je mannetje afgelopen?

@Marije; Wat een lief konijntje!!!!

Nou, verder niet zo veel te vertellen hier! Tijdens de lunchpauze even bij de Prenatal wezen shoppen, maar me redelijk ingehouden. Ben er regelmatig geweest de afgelopen 1,5 jaar, en heb het nu wel een beetje gezien!
    En zoals iedereen, ga ik dit weekend lekker in het zonnetje relaxen! En volgende week wordt ons hele dak vernieuwd, dus dat zitten we even met een steiger voor de deur... Maar ja! Daarna gegarandeerd jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren droog!

Fijne avond!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Iris.. Hoe is het nu daar???

@ Nicky... Pff balen!!!!

@ Marijee... Wat een lief konijntje zeg!!! Zou graag willen maar kan niet tegen hooi & zaagsel helaas...
    Enne... Hier nog zo'n eigewijssie... Ook al cameravrees haha

@ Fem... Wat leuk dat Pim en Isa allebei al beweging gevoeld hebben... Maakt het vast veel echter nog voor ze!
    Hoe is het trouwens met je zus nu? Al meer duidelijkheid? (Miss had je dat al gezegt en heb ik er overheen gelezen??)

@ Brendat :) Wij hadden hetzelfde idee! Ben ook in mijn pauze even bij prenatal binnen geweest :)

@ Val... Zo hé... Dat is een vol weekend! ;) Heb je straks weekend nodig om van je weekend bij te komen!

Zo... Wat ben ik ontzettend blij dat de dag weer voorbij is.. nog even de uitslag van Xfactor kijken en dan lekker onder de wol...

Vanmorgen kreeg ik weer amper hap door mijn keel helaas.. en heb dit tot 12 uur vol gehouden :( Heb een ochtend gewerkt op een half glaasje drinkontbijt & wat druivensuikertjes... Helaas voelde ik me dus behoorlijk slap & raar.. Laag bloedsuiker & bloeddruk?? Wat een rotgevoel.. Gelukkig 's middags wel wat brood kunnen eten!
    Herkent iemand dit misschien??? Gelukkig heb ik t niet al te vaak..

Kreeg daarstraks wel een prettig smsje :)
    Mijn ouders zijn een klein uurtje geleden geland in LA! Hadden we een weekje geleden niet kunnen hopen met al die as!

5. sorry dat ik gisteren geen berichtje stuurde was toen ik thuis was echt moe en op ..

Maar vriend heeft prostaatonsteking en moet nu zoiezo 2 weken aan de antibiotica dan moet die terug komen en kijken ze hoe het dan is ..
    de kans is groot dat die 6 weken aan de antibiotica moet

ga nu even verder terug lezen

6. Buikfoto vandaag precies 24 weken

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo hier de tuin weer onkruid vrij. De planten die de winter niet hadden overleefd en die ik nog een tweede kans had gegeven er toch maar uit gehaald. Waren er gelukkig maar twee.
    Nu mag vriendlief schoffelen vanmiddag daar had ik geen zin meer in.

Vanavond naar Within Temptation hier in de "sporthal" ben benieuwd hoe de kleine het vind. Vriend zei al je mag wel oordopjes inslikken kan hij/zij die in doen.

Verder vanmiddag met mijn oma naar de lijsten winkel voor een lijst om het Woezel en Pip borduurwerk. Ben benieuwd heb het nog niet gezien toen het af was.
    Als ik het met lijst en al gekregen heb zal ik even een foto plaatsen.

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Hey girls!

zo zijn jullie allemaal aant genieten?? ik wel!! heerlijk zeg, net tussendoor ff relaxt een uurtje in de tuin gezeten, het is gewoon heet!!:D

Vanmorgen de gordijntjes gehaald bij mijn tante, nog ff strijken en dan kan ik ze ophangen! helemaal leuk

Irisnaomi sterkte met je man! pff geen pretje

Nou ga er weer vandoor!!!!!

9. @ Chivay, ohhh ik dacht dat jij als eerste onder de 100 dagen zat hihi!
    We doen Aiden zijn feestje niet te groot, hij begrijpt er weinig van. Dinsdag komt familie en vrijdag komen mijn vriendinnen + kids en schoonfamilie.
    Fijn dat je ouders goed zijn geland, ben helemaal niet jaloers hihi, echt super LA :D!
    Balen dat je niks door je keel krijgt, ik heb er geen last van ik kan blijven eten haha.

@ Irisnaomi, schrikken van je man. Mooie buikfoto.

@ Val, heerlijk dit weer he? Krijg er helemaal de zomerkriebels van. Leuk dat de gordijntjes af zijn.

@ Susan, wij zijn hier ook bezig met de tuin onkruid vrij maken maar wat is het toch een piep werk ;). We gaan volgend jaar gras leggen, kunnen de kids lekkerder op spelen.

@ Marijeee, aaaah wat een schatje!! Geweldig he konijntjes. Wij hebben "helaas" 2 katten dus daar kan geen konijntje bij. Maar ik ben gek op konijntjes.

@ Brendat, het gezien bij prenatal?!?! Ik kan er wel dagelijks heengaan, vind het zo'n heerlijke winkel.

@ Nikcy, wat jammer dat je niet door bent. En indd ze verzinnen altijd wel iets, waardoor je dus geen ervaring op kunt doen.

@ Femr, leuk dat de kids de baby hebben gevoeld.

@ Kiss, je leest het niet meer maar geniet lekker van jullie weekendje weg. Wij willen volgend jaar naar de huttenheugte dus ben erg benieuwd hoe je het vindt.
    En mooie buik!!

Hier vanmorgen lekker gaan shoppen bij prenatal, helaas hadden ze geen difrax flessen meer. Maar wel genoeg gekocht hoor.
    Daarna in de tuin gewerkt blehh wat een rot werk zeg. Maar het ziet er al wat mooier uit.
    Vanavond naar een verjaardag, totaal geen zin in maar ach het moet he;)

Ohja het kraampakket is hier al binnen!!! Kreeg er een leuke nijntje tas en een toilettas van nijntje bij.
    (als ik al die spullen weer zie krijg ik wel de kriebels hoor).
    Geniet lekker van het zonnetje!!

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Volgens mij zit iedereen vandaag lekker buiten! Echt heerlijk vandaag en gisteren ook al. Morgen lekker naar de dierentuin met mijn schoonouders. Leuk, ik heb er zin in!

Verder niet zo heel veel te melden, het gaat prima met me. Alleen zit mijn buik nu al soms in de weg. Gaan zitten in het gras of op de trampoline gaat prima, maar dan het opstaan.... pff ik lijk wel 80!

Fijn weekend nog meiden!

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    8) Wat een rust hier.... Iedereen is zeker lekker aan het genieten van het zonnetje!!

@ Iris... Aiii dat klinkt niet prettig.. Hopelijk slaat de AB snel aan en heeft je man snel minder pijn...

@ Susan... Lekker bezig geweest!!
    Ben heel benieuwd hoe jullie uk op het concert reageert... Heb zelf toevallig gisteren antwoord gekregen op een vraag aan de verloskundige hier op het forum over een concert waar we naar toe wilde...
    Twijfelde erg over het kopen van kaartjes ivm het waarschijnlijk fikse volume, en vooral over de zware bass... Heb na het antwoord van de vk hier besloten om geen kaartje te halen...

@ Val... Fotoo fotoo fotoo :) ben benieuwd...

@ Laartje... Zooo het kraampakket al.... Mag van mij nog even wachten ;) Hier nog geen zwenuwen rondom de bevalling maar denk dat dat pakket het wel heel echt maakt haha...
    :) En ook al zo lekker bij prenatal geshopt... Jammer dat ze de flessen niet hadden... Hebben zelf nog geen flessen e.d aangeschaft.. Moet me nog even gaan inlezen over borstvoeding/flesvoeding.. Kweet het gewoon nog niet...
    Jij ging toch ook nog voor de bevalling naar de andere kant van dat grote water??? :) Wanneer ook al weer??? Ik ben ook best jaloers haha... zeker omdat mijn broer ook nog gaat van de zomer :)

Zoooo...
    Dames wat een ontzettend lekker weer is het vandaag zeg!
    Vandaag zijn we naar mijn broer geweest... Hij en zijn vriendin zijn gisteren naar hun nieuwe woning gegaan... :) Moet nog een hoop aan gebeuren.. dus vandaag een beetje mee gerommelt haha..

En nu staat er een hangavond op de planning... Pizza zit nu in de oven, lekker voor de tv met wat series, filmpje... :D Lekker lui!

12. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @chivay:
    lekker! Wij hebben ook pizza in de oven staan. Helemaal zelf creatief geweest, ik heb de bodems gemaakt, en mannetje heeft ze bekleed. Erg lekker.
    Vanavond beide zwagertjes (19 en 16) over de vloer en gezellig een spelletje doen ofzo.
    Vandaag maar erg weinig gedaan, ben bang dat ik ook last heb van mijn bekken. Herkent iemand mijn klachten? Pijn bij mijn schaambot als ik loop, opsta, scheef zit, te snel omdraai of te lang sta, en spierpijn als ik eindelijk lig... Ik hoop zo dat dit zo weer over is, maar ik ben bang dat het blijft :( Kiss, herken jij het misschien?
    Morgen een dagje weg, eerst naar de kerk en dan naar vrienden. Maandag stage en dan zien we wel weer.
    Fijn weekend verder! (in de tuin enzo...)

13. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij zijn sinds gisteren weer terug van de Moezel. Weinig gedaan, veel geluierd en gelezen. Wel twee keer bergje op gewandeld. Jeetje, mijn conditie was al niet veel, maar nu helemaal niets meer!

Heb vluchtig alles bijgelezen, maar weet niet meer wie wat heeft gezegd dus persoonlijk reageren doe ik even niet.

Vandaag was mijn man op de motor weg, dus ik ben lekker bij mijn moeder op de camping wezen ruimen.

En nu is Spruit gigantisch aan het schoppen!!! Kat die op mijn buik lag was er niet van onder de indruk. Spruit houdt zich trouwens ook steeds in al manlief wil voelen!!! HAahahah

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @irisnaomi mooie buik!

@marije schattig konijntje zeg!!!

heb ff geen tijd om alles terug te lezen moet nl zo noa weer ophalen die heeft bij opa en oma gelogeerd en straks weer door naar een verjaardag. gisteravond op visite geweest bij vrienden, vandaar noa lekker laten logeren;)

net geboortekaartjes besteld op geboortedorp.com binnen 8dagen proefdruk binnen ik ben benieuwd!!

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @irisnaomi jeetje schrikken van je man! hoe is het afgelopen? hoop idd een blaasontsteking...klinkt wel zo..

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Concert was wel leuk. Helaas moesten we zitten in de sporthal.
    Later na de pauze ging iedereen staan. Vind dat je bij Withijn temptation toch wel hoort te staat. Is niet het soort muziek waarbij je moet zitten maar oke.
    De kleine was eigenlijk niet drukker als anders. Zware bassen vielen wel mee in het concert maar voelde het wel goed. Was niet super vervelend ofzo.
    Kleintje was op bed ook niet actiever dan anders dus die heeft ook wel genoten geloof ik.

FF een vraagje: heb sinds gister middag steken in mijn rechter tepel. Herkend iemand dit er wat doe je ertegen. Voelt echt vervelend. Ben al aan het smeren met amandelolie maar helpt nog niet echt

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Zit ik net een heel stuk te schrijven, klik ik perongeluk op het kruisje.... hoe bedoel je zwanger..... zucht... word soms zo moe van mezelf hahaha.

@Chivay: wat fijn dat je ouders zijn geland! Hopelijk kunnen ze lekker van hun vakantie genieten! Met mijn zus gaat het goed, lief dat je het vraagt! De arts verwacht dat het allemaal heel mild zal verlopen, dus daar hopen we allemaal op!
    Wat vervelend dat je je soms zo naar voelt! Ik heb dat snachts. Als ik laat naar bed ga, gisteren lag ik om 1.30 en voelde me enorm naar, misselijk en last van mijn darmen... had het vorige week ook toen ik laat lag. Misschien maar niet meer doen..??

@Irisnaomi: prostaatontsteking... kan dat ook nog?? Jeetje.. klinkt erg pijnlijk! Hopelijk is hij er snel vanaf! Mooi buikje!

@Susan: en hoe was het concert? Je babytje veel reactie gegeven? Wel een erg grappige opmerking van je man om oordoppen in te slikken hahhaa.
    Hoe is woezel en pip geworden? Vast heel erg mooi!
    Ohhh lees al dat het leuk was ;) Voor jouw wel prettig om te zitten toch? Of heb je daar nog niet zo'n last van? Ik heb ook wel eens steken, maar die zitten dan echt van binnen, recht onder mijn tepel. Je borsten zijn zich aan het voorbereiden op wat komen gaat, dus ik denk dat dat ermee te maken heeft. Bij mij helpt even wrijven en duwen wel.

Fijne dag iedereen! Ik ga zo met laptoppie de tuin in. Ff fotos uitzoeken voor de fotoboeken van Pim en Isa, ben ik weer up to date ;)

@Val: ja hier ook genieten van het lekkere weer! En? Hangen je gordijntjes al??? Ben heel benieuwd! Hier zijn we bij ikea geslaagd voor gordijntjes ;)

@Laartje: wat een klus he die tuin! Hier heeft manlief gisteren de achtertuin gedaan, was echt nodig. Ff straatje met de hogedruk enzo... En je kraampakket al binnen! Snel! Ik ga eens even kijken wanneer ik die kan verwachten.
    En geshopt bij de prenatal, goed zeg! Bij mij kwam vrijdag nog wat van de henm binnen, was ik alweer vergeten hahaha. Zo schattig!!!

@Yolanthe: ik merk ook dat opstaan van een behoorlijke diepte wat lastig wordt hahaha. Veel plezier in de dierentuin!!

@Ckialita: klinkt idd als bekkenpijn! Ik heb gisteren mijn bekkenband gedragen, en die zit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! Dus echt een aanrader. Is van het merk Anita. Werkt heel ondersteunend!

@SpruitNL: lekker dat je weer terug bent en naar je zin hebt gehad! Heerlijk dat kat niet onder de indruk is van het gewiebel onder zich hahaha. Hier worden de katten er ook niet warm of koud van ;)

@Linda: leuk dat je de geboortekaartjes besteld hebt! Hopelijk is de proefdruk naar je zin!

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    W&P is echt super mooi geworden. Hebben er een passpartout van 3 cm om heen gedaan en een donker bruin smal lijstje. Dit omdat de meibeltjes ook walnoot bruin zijn afgewerkt.
    Nog max. 3 weekjes wachten en dan is het klaar.

Borsten: Dan hoop ik maar dan er ook wat uit gaat komen want pijn voor niks is ook waardeloos niet. Drukken helpt wel iets maar het blijft pijnlijk

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Susan: ben heel benieuwd naar WenP!! :) En ik hoop ook dat er wat uit komt hihi. Kun je nu al checken he door wat druk uit te oefenen op je borsten ;)

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo de was weer van de lijn en opgevouwen in de kast.
    Broodje gesmeerd en borsten gecheckt. En idd. er komt al wat uit. Wat vreemd niet.
    Dan hoop ik maar dat de borstvoeding wel gaat lukken

(Ondertussen ff broodje eten)

Deel Deze Pagina