@Susan: ik ga zo ook maar ff de was vouwen, goed idee van jou!! En wat goed dat er al wat uitkomt. Het zegt niks hoor, over het slagen van de bv, maar het is in ieder geval al een goed begin, vind je niet Ik blijf erbij... als je er in gelooft en volhoud.... komt het gewoon goed Eetse!
whoehoe wat een heerlijk weertje! We zijn net terug van de Waarbeek. Wat een pret! héérlijk weer, we zijn lekker bijgekleurd. Ik ga nu ff snel een zwembadje scoren
Hallooooooooooooo! Heeft iemand de zon gezien????? Hier is ie echt verdwenen, het weer is evengoed nog wel lekker maar de verwachte super zomerse dag is hier toch echt niet hoor.... Beetje jammer! Vannacht moest mn vriend zijn moeder, zusje en broertje naar Schiphol brengen. Is van 2 tot 4 uur weggeweest, ik lag alle tijd wakker en kon moeilijk in slaap komen. Gelukkig werd Jaimy pas om 7.45 uur wakker dus toch nog iets geslapen!! Vanmorgen beetje opgeruimd en verder niet veel gedaan eigenlijk. Zoontje slaapt nu, paar foto's gemaakt net van mn megabuik Ook een paar samen met papa erbij Hier 1tje te bekijken.. De rest op www.zusjehonig.nl Bekijk bijlage 67587 Enne, idd, het zegt niet zoveel of de BV gaat lukken als er nu wat uitkomt. Wel te hopen natuurlijk maar zo moet je kleintje wel 'willen' happen en drinken! Gelukkig had ik een geweldige kraamhulp anders was ik na 2 dgn proberen gestopt met de BV, zoontje wilde dus niet goed pakken.. Met wat hulp toch gelukt en zo heb ik 3 maanden gegeven. Toen vond ik het genoeg geweest.. Was echt het juiste moment voor mij om te stoppen. Susan, wat de steken betreft; Geeeeeen ideee.... Misschien komt het omdat je borsten zich flink aan het ontwikkelen zijn, uitrekken van de huid?! Sterkte ermee! FemR, al opgeschoten met uitzoeken van de foto's? Ik vind het altijd zo'n klus, pff.... Uhm.. de rest ben ik even kwijt.. Ik ga nog even relaxen voor ons draakje zo wakker word Oh trouwens, ik las een tijdschrift vanmorgen en daar zag ik zo'n gave keuken! Ze hadden de muur boven de tegels roze geschilderd. Echt geweldig fris.. I love it! Nu heeft mij dat uiteraard uit ideeen gebracht dus ik ga binnenkort eens behangen en schilderen in de keuken denk ik Zoontje zn kamer is toch nog niet klaar, dus daar kan ik me nog niet in uitleven.. Pas als de stucadoor geweest is.... Hormonen geven mij echt steeds nieuwe ideeen, ik MOET gewoon iets veranderen steeds hahaha!
Nou het is hier wel warm maar de zon zit verstopt Femr: nee ze hangen nog niet..nog geen tijd voor gehad en nuben ik gaar haha ze moeten nog gestreken worden, maar heb er ff geen puf voor misschien vanavond, was half 2 gister en voel me net alsof ik straalbezopen was haha pfff oud wijf word ik Wat is het bij jullie geworden? Leuk Linda: ben benieuwd naar jullie kaartjes De rest ben ik ook een beetje kwijt sorry! ga nog ff buiten boekje lezen voordat de kleine weer wakker word, daarna nog ff ijsje halen ofzo xx
Ja als ik hem zo hoor is het erg pijnlijk hoop dat de antibiotica goed aanslaat minimaal 2 weken wat kan oplopen naar 6 weken
De zon is hier net ook begonnen met verstoppertje spelen... nou goed, we hebben de rest van de dag heerlijk kunnen genieten van de mooie blauwe lucht!!
HELP de eerste straie strepen op mijn buik zijn gespot. Wat nu te doen? In elk geval maar weer smeren met Zwitsal mama voor de buik. Hebben we een aantal weken verzuimd. Of iemand anders een beter idee??? Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten, buikje ook maar even 10min. wil toch langzaam een klein kleurtje kweken. Daarna een uurtje gefietst saampjes net optijd binnen voor een klein buitje nu gelukkig weer droog
@ Yolanthe, was het gezellig in de dierentuin? @ Chivay, wij gaan over 4 weken . 26 mei vertrekken we, heb er echt zin in. Kan me voorstellen dat je jaloers bent. Ik zal je wat leuke fotos laten zien hihi. @ Spruit, wij waren vorige week ook bij de moezel, in Cochem. Maar pff wat zijn daar voor rot bergjes he! Wel een prachtig gebied. @ Femr, ahh lekker dat je man de tuin heeft opgeknapt. Ziet er dan weer zo gezellig uit. Leuk een pakketje van h&m. Je blijft shoppen voor die kleintjes he. Ben je opgeschoten met de fotos? @ Marijeee, wat een prachtige buikfoto weer! je hebt echt een hele mooie buik. En je hebt weer lekkere creatieve ideeen, leuk hoor! Ik word al moe als ik eraan denk maar ben totaal niet creatief, helaas. @ Susan, hier zit mijn buik helaas vol straie. Ik heb ook veel gesmeerd maar volgens mijn verloskundige heb je er aanleg voor om het wel of niet te krijgen (weet niet of het echt zo is hoor). Dus helaas geen tips voor je. Hier is het heerlijk weer maar bijna geen zonnetje. Ben zooo wit dat ik wel ff in het zonnetje wil zitten. Heb de tuin wel opgeknapt met plantjes en een tafeltje+stoeltje voor Aiden. Vanmorgen nog even met hem naar de schaapjes gelopen die nu achter ons huis staan, er is een heel groot grasveld waar ze het "gras aan het maaien" zijn. Vanavond zijn ze alweer weg. Woensdag mag ik weer naar de verloskundige, spannend
Hai hai! Ik heb idd was gevouwen vanmiddag, maar verdaagde ook nog even op de babykamer hahaha. Daar was het veel leuker natuurlijk Samen met manlief de laatste dingentjes gedaan. Heb de radiator nog even een laatste lik gegeven en de bovenkant van de commode. En de mooie schilderijen van mijn kanjers opgehangen. Manlief heeft de lampjes opgehangen en nog 2 beslagdingen op de laadjes. Dus eigenlijk is het zo goed als klaar Ben ook nog even de kastjes in gedoken. Wat kleertjes uit de verpakking gehaald enz enz. Moet nu nog even opzoek naar leuke bakjes voor op het plankje boven de commode. Wil daar verzorgspulletjes enzo in doen. Lekker bij de hand. @dingentje: wat klinkt dat heerlijk! Hier dus echt geen zon gezien... ik vond het zelfs fris, niks aan! Nu regent het. Heb je nog een zwembadje gescoord? @Marijee: hier dus ook geen zon echt balen! Mooie buik!! Leuk met jullie handen!! En wat heb je toch weer een ideeën voor je huisje! Dat je daar allemaal tijd voor hebt naast je website hihi. Petje af! Wat fijn dat de bv bij Jaimy met alle inspanning toch gelukt is! Pim was ook zo'n eigenwijsje. Klapte zijn tong dubbel, nu denk ik... met meer begeleiding had het ws beter gelukt. Heb het maar 6 weken volgehouden met heel veel afkolven. Bij Isa ging het als een "tiet" haha. Die hapte meteen goed en heb het 11 mnd gegeven, heerlijK! Hopelijk hapt dit kindje ook meteen goed! En de foto's zijn uitgezocht. Was zo klaar Half uurtje. Heb ze besteld, ws komen ze volgende week binnen. Ik moet ze van mezelf ook direct inplakken, anders weet ik het wel.... hahaha. @Val: hier was het zelfd kil zonder zon.. zat in de tuin, maar ben lekker op de bank gaan liggen. En nog even een ooggie dicht gedaan haha. En die gordijnen hebben geen haast toch? Lopen vast niet weg hahaa. Ik was ook half 2 thuis, maar had er vanmorgen gelukkig weinig last van. Wel vanmiddag ff op de bank gesuft, heerlijk. En het zijn gordijnen geworden.... whhhhhhhahahaha. Ik maak van de week ff foto's. Het plakplastic van Pim zit ook nog op de ramen, vader, moeder en babytijger. Dat laat ik zitten, staat wel leuk bij de gordijnen. Ze zijn heel fleurig met rood, groen, roze, geel, blauw en figuurtjes. Fleurt het kamertje helemaal op. Heb je nog een ijsje gehaald? @Susan: ik denk dat je weinig aan striae kunt doen. Beetje de boel soepel houden, maar verder... Ik had bij Pim alleen op mijn heupen last van en met Isa... pats mijn hele buik onder... Ben benieuwd wat voor mooie slierten er nu bij komen hahaha. @Laartje: ja ik heb ook een heel lief mannetje Zo lekker als het weer opgeruimd is! Ik stort me van de week ff op de schuur. Ff een beetje reorganiseren! Foto's zijn bijbesteld, was zo gebeurt. Het lukt me om het goed bij te houden, als ik nieuwe foto's heb berg ik ze ook meteen in goede mapjes met maand en datum in de computer op, scheelt ook een hoop werk! Wil tijdens mijn verlof met behulp van de pc de datums enzo erbij gaan zetten, want dat heb ik nog niet overal gedaan. Is een mooi klusje voor dan Lekker dat jij ook je tuintje hebt gedaan! En leuk tafeltje en stoeltje voor Aiden! En nou stop ik hoor met shoppen.... denk ik hahaha.
@ FemR.... Fijn dat de dokter zulke goede verwachtingen heeft wat betreft je zus! Hopelijk mag hij ruimschoots gelijk krijgen!!! Ahhh jij ook al van die rotgevoel buien.. Hopelijk klopt t dat het met de slaap te maken heeft en krijg je ze niet meer! Ik kan weer fatsoenlijk eten nu.. maar ben benieuwd morgenvroeg... in t weekend eet ik toch weer wat later Enne.. Begin steeds nieuwschieriger te worden naar het eindresultaat van het kamertje bij jullie! Wat ben jij goed bezig zeg! @ Dingetje.. Gelukt het het zwembadje scoren? Lekker hoor zo'n daggie!! @ Marijee... Wat een leuke buikfoto's! Ik ga er dinsdag weer eens een aantal maken Denk dat marcel ook de klos is en er eens bij mag haha... Ziet er erg leuk uit @ Val... En was het ijsje lekker? Heb er net zelf eentje op.. en het smaakte naar meer haha @ Susan.... Ahh jammer dat de eerste strepen er zitten! Hopelijk valt het mee.... Waar zitten ze??? Ik vermoed dat ik ook een straie kandidaat ga zijn... Ook aanleg... Heb al strepen op mijn heupen en benen van een ooit iets stevigere periode... Ben ook flink aan het smeren met olie enzo... Nu 1 plekje die ik nauwlettend in de gaten hou wat t precies is.. @ Laartje... Ohh.. heerlijk dat vooruitzicht.. Wat staat er allemaal op de planning straks in the usa??? Wat vond Aiden van de schaapjes? Zo... Alweer bijna 8 uur... Wat is dit weekend weer voorbij gevlogen zeg! Las laatst dat je wat meer op jezelf kan zijn tijdens je zwangerschap.. Begin dat wel te merken... Ben het liefst gewoon met z'n 2tjes!! Vond het altijd al wel jammer als het weekend voorbij was, maar nu staat het me echt tegen!! Morgenavond hebben we onze eerste 'ouderavond' haha... Een informatieavond van het kinderdagverblijf waar onze uk staat ingeschreven.. Ben benieuwd! Enne... Nog een vraagje... Is er iemand die ook een borstvoeding flesvoeding combinatie wil gaan proberen??? of dit eerder gedaan heeft?? Je leest vooral dat mensen de keuze maken tussen de een en de ander... Maar mijn gevoel zegt nu dat ik vrij snel een combinatie wil gaan proberen. Als het lukt: Kort volledig borstvoeding, en dan stapsgewijs tot ik weer ga werken afbouwen naar 2of3 borstvoedingen per dag.... maar ben dus benieuwd naar ervaringen....
Chivay, ik heb een tijdje combinatie borst- en fles gedaan. Tijdens de overgang van borst naar fles. Moest naar flesvoeding ivm medicatie. Heb het langzaamaan gedaan. Vond het ideaal en mijn man kon dan ook eens wat voedingen overnemen. Ik ga ditmaal wel proberen volledig BV te doen. Heb de vorige keer 2 maanden gegeven. Doordat Mika nog niet zelfstandig kon drinken heb ik maar weinig "live" gevoed. Ik kolfde zowat alle voedingen.. aan de borst kon hij alleen met tepelhoedje.. Met flesvoeding is hij ook groot geworden, met borstvoeding heb ik zelf alleen meer mee.. tis toch iets unieks wat je als moeder voor je kind kan doen en meegeven. Mijn zwembad"je" is gelukt.. ging naar de Leen Bakker, keek niet heel goed.. pakte gewoon de goedkoopste, er van uitgaande dat dat de kleinste was.. komt thuis.. leek wel een compleet zwemparadijs hahaha.. was 3 meter dat kreng! Dat gaat 'm dus nie worden.. was alleen al drie kwartier bezig met oppompen.. wil gewoon een badje die je ff snel op kan pompen en weer opruimen.. haha..
kunnen we niet een stukje maken op de site met een deel voor kamertjes? ben zo benieuwd hoe creatief iedereen is! Hier zijn de kleuren inmiddels op de muren. Over 2 weekjes denk ik het kamertje ophalen en dan lekker gaan inrichten. Merk echt dat ik nu al last krijg van nestdrang hahaha...
laartje leuk weer naar de vk! ik mag ook weer woensdag! Femr: nou doe maar een foto kan me er niet iets bij voorstellen, maar klinkt leuk Gelukkig heeft de dokter goeie verwachtingen voor je zus! duimen maar! Chivay heb geen ijsje meer op! haha was koud hier vanmiddag!! brr had er geen zin meer in. En bij mij werkte een combinatie toen niet, had best veel melk en dan zat ik toch te kolven dus dan kan je net zo goed geven, maar soms deed ik het wel eens, heb hem wel ook snel een flesje gegeven zodat hij daar aan zou wennen en hij pakte die toen ook gelijk Mijn borstvoeding ging niet helemaal goed bij mijn zoon, hij pakte ook niet goed en mocht hem de eerste dagen in het ziekenhuis niet met de fles geven dus moet dat met de hand doen en later had ik borstontstekingen etc. Vind het heel moeilijk om te beslissen wat ik nu moet doen, want doordat het bij mijn zoon niet goed ging waren de eerste 2 weken echt drama, heb er niet van kunnen genieten. Dus nu zeg ik aan de ene kant, ik geef gelijk de fles dan heb ik miss wat meer rust, maar aan de andere kant denk ik wat als het nu wel goed gaat? ik ga het maar aankijken denk ik, maar weet wel dat als het niet zo goed gaat ik sneller over stap op de fles! Dingetje hahaha lekker toch zo'n zwembad van 3 m! hihi hier ook straie maar dat zat er al..
Vandaag was de zon idd ver te zoeken! echt jammer! had werl verwacht dat t mooi weer zou worden maar was alleen benauwd... @marije jeetje wat een bolle buik al zeg! mooi hoor!
Hey meiden.. Ik heb al ff niets meer van me laten horen.. Maar met het mooie weer zit ik regelmatig buiten met een lekker dik boek.. Heerlijk... Vanmorgen jammer genoeg erg vroeg wakker.. dus ik ga maar lekker op tijd naar het werk.. ben ik ook weer vroeg klaar... vanmiddag wat plantjes kopen voor tuin.. beetje kleur kan ie namelijk wel gebruiken.. Sorry dat ik niet verder reageer.. maar dat probeer ik toch echt binnenkort weer te doen..
Grr, gisteren een zomerbroek gepast om te laten verbouwen, maar pas bij mijn bovenbenen helemaal niets meer. Ik heb straks dus een hele tas vol met broeken die ik niet meer aan kan....stomme medicijnen.... voordat ik overstapte naar deze kon ik al mijn broeken nog wel aan en was ik zelfs een maat "gekrompen". Sorry, ego, moest even. Straks weer werken, wordt weer even wennen na die heerlijke vakantie....
Zo, ik ben er ook weer eens na een heerlijk weekend @val: Het kamertje is nu lekker gepoetst, zal tegen die tijd nog wel een keer moeten maar niet meer zo grondig als nu. @susan: wat leuk dat je, je buik aan de buitenkant hebt zien bewegen! Leuke link! Heb me meteen aangemeld, moest wel via het adres van mijn ouders maarja. Haha, heb je nog oordopjes ingeslikt of was het niet nodig? Zon concert is inderdaad niks om bij te gaan zitten. @femr: wat gaaf dat je kids de kleine gevoeld hebben! @marijeee: ow wat een lief konijntje!!! Hier kunnen we helaas niets met een konijntje doen aangezien de hond het dan aanziet als speeltje Wat een mooie buik! @chivay: ik heb in het begin van de zwangerschap juist gehad dat ik niet zoveel kon eten. Nu gaat het gelukkig weer beter. Niet dat ik voor 2 personen eet, vaak maar voor een halve persoon of net voor 1 persoon. Fijn dat je ouders goed zijn aangekomen in LA! @irisnaomi: hè gatsie, prostaatontsteking lijkt me niet niks. Hopen dat je vriend er snel vanaf is. Mooi buikkie @laartje: lekker geshopt zo te lezen. Hier moet ik nog even wachten op het kraampakket, dat krijgen wij rond de 7 maanden. Zal wel bij iedere zorgverzekeraar anders zijn J Bij welke verzekeraar zit jij als ik vragen mag? @yolanthe: en dat wordt alleen maar erger dat de buik in de weg gaat zitten .. @spruitNL: lekker genoten dus bij de Moezel. @rania: jij ook een fijne dag. @hier: gister lekker op de verjaardag van mijn broer buiten gezeten. Hij was donderdag al jarig maar vierde het gister. Wel af en toe de zon weg maar ook heel veel in de zon gezeten, had me uit voorzorg maar even lekker ingesmeerd dus niet bruin of rood geworden maar dat maakt me nu niet uit. Verder kon mijn broer zijn glimlach niet meer van zijn gezicht krijgen toen we het cadeautje gaven. Hij zij volmondig ja op de vraag of hij peetoom wilde worden dus daar hebben we al bevestiging van. Zaterdag heb ik lekker aan de kaartjes gewerkt, nog 34 borduren en dan zijn er 100 klaar! Schiet dus al lekker op. Pap is alweer aan de klus hier. Vanmiddag komt het bedrijf wat laatst hier heeft staan graven weer kijken naar het grind, is nu regen overheen gekomen en we hebben er laatst zelf overheen gesproeid en het ziet er nog niet uit, lijkt nu net een modderpoeletje Ach, komt allemaal goed. Ik wens iedereen nog een hele fijne dag. Hier vandaag een rustdagje, vanmorgen al het toilet gepoetst en nu alweer wat last van mijn bekken en van hoogzittend maagzuur (sinds vrijdag weer terug aan het komen ) Liefs Nicole