Goedemorgen zwangere dames! @ weekend - vooral zaterdag was het erg lekker! Helaas had ik erg veel last van een hormonendepressie.... Meer dames die hier last van hebben? Gisteren kwam het broertje van manlief thuis uit Suriname, komt even 3 weken vakantie vieren, dus dat was wel gezellig, ook lekker uit eten geweest! @ marije - Wat een prachtige buik, zo'n grote heb ik ook al @ irisnaomi - Heel veel beterschap voor je man! Wel een mooi buikje! @ spruit - Balen.... Wel fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! @ nicky - Jammer dat het grind niet wil meewerken.. Lekker rustig aan doen vandaag, niks forceren!
@ Chivay, yoehoe nog 99 dagen (sorry maar het valt me bij jou gewoon iedere keer op haha). Uhm op de planning in Florida? Tja eigenlijk niks haha erg he! We gaan gewoon om een weekje niks te doen. Denk dagje strand, 1 van de parken en voor de rest shoppen. Aiden vond de schaapjes leuk. Spannend de eerste ouderavond haha. Gaat nu in een keer wel allemaal snel he. Ik ben ook veel liever lekker thuis met z'n 3en, lekker niks. Ik heb trouwens borstvoeding met flesvoeding na 1 maand gecombineerd gedaan. Ik deed dan 's morgens borstvoeding geven en 's avonds afgelofde melk, overdag "gewone" flesvoeding. Bij mij liep de borstvoeding heel snel terug dus ben al gauw gestopt. @ Femr, wat een energie heb jij zeg!! pff "even" dit gedaan "even" dat gedaan haha knap hoor! @ Dingetje, is ook wel lekker een groot badje hoor. Is wel een leuk idee om een gedeelte op de site te maken. Op hyves kun je toch niks "stiekem" plaatsen. @ Val, hier ging de borstvoeding ook niet goed. Ik heb hele gevoelige tepels dus heb altijd pijn gehad (zelfs met tepelhoedje). Heb nu ook besloten om er gewoon niet mee te beginnen, heb er echt niet van genoten die 1,5 maand. Succes met beslissen @ Spruit ,jammer dat de broeken niet meer passen. @ Lauw, leuk je tuintje gezellig maken. @ Nicky, tuuurlijk mag je dat vragen Ik zit bij unive. Vorige keer zat ik bij Iza en daar kreeg ik het pakket pas echt met 35 weken ongeveer. Dus was nu echt verbaast dat het al binnen was. Je schiet al goed op met de kaartjes he, leuk hoor. @ Annette, ik heb ook heel veel last van mijn hormonen. Kan om alles wel huilen maar ach dat is mijn vriend nu wel gewend. Hier was het vanmorgen 5 uur!! Aiden zat "gezellig" in bed rechtop te klappen in zijn handjes en te lachen, zo van opstaan papa en mama. Zijn net even gaan wandelen en toen is hij in slaap gevallen, nu zit hij alweer op de grond te spelen. Vandaag de laatste dingetjes klaarmaken voor Aiden zijn verjaardag morgen, wordt hij alweer 1 pff!!
@laartje: ow wat leuk! morgen een feestje Hopen dat het lekker weer is zodat je lekker buiten kunt gaan zitten. Jij nog maar 111 dagen ook een leuk getal! haha. Komende zondag hoef ik nog maar 100 dagen!!!! Zat ik al de hele tijd naar uit te kijken en was ook wel makkelijk te onthouden want dan is mijn pa jarig. Veel succes met de voorbereidingen voor morgen.
@ Annette: inderdaad balen, want dit was de grootste maat die er bij zat..... Bij de andere medicijnen viel ik juist af, toen had ik maat 42, maar met deze "zwangerschapsvriendelijke" pillen ben ik bijna anderhalve maat gegroeid. Ik zit er meer mee dan mijn hubbie, hij weet dat ik zonder pillen niet optimaal ben. En dat is nu het belangrijkste. Hij weet hoe ik ben als ik echt depressief ben en dat wil hij niet meer mee maken, dus maar onderhoudsdosering. Maar balen is het wel, want ik heb nu broeken in 3 maten die geen van allen passen (32, 33, 34 of te wel 42 t/m 44 en ik heb ooit eens gezegd geen 46 meer aan te willen.) Raar dat Zwbroeken in maat 44 wel passen (Miss Etam, H&M net niet) Buik is trouwens de afgelopen 2 weken enorm toegenomen. Zal proberen vandaag een foto te maken. @ laartje: alvast gefeliciteerd met Aiden.
dankje wel meiden gelukkig werkt de antibiotica goed de pijn wordt minder gelukkig.. ga vanaf vadaag weer mee lezen druk weekend gehad vriend vierde verjaardag en verjaardag van mijn pa gehad nu ff rustig aan doen
Wat fijn dat de antibiotica aanslaat! Nu maar hopen dat hij maar 2 weken AB hoeft te hebben en geen 6. Succes ermee.
ja hoop het ook dat het bij 2 weken blijft is even afwachten over twee weken moet hij terug naar de huiarts voor controle
Hey meiden, Even heel snel een ego berichtje vanaf mijn werk. Hier lekker weekend gehad, zo fijn zulk lekker weer! Ik hoop dat jullie ook allemaal hebben genoten. Vanmiddag/vanavond lees ik weer even bij. Ik moet zo naar de gyn, ben benieuwd of Frits weer zo actief is, ik voel hem/haar in elk geval vaak bewegen! Nou, tot straks, een fijne dag allemaal!
Susan27, geen idee.. volgens mij is er niets te doen tegen striae.. alleen je huid soepel proberen te houden.. ik heb al striae vanaf mijn 15e of zo, ik weet helaas al niet beter dan dat ik eruit zie als een zebra.. Val, ouch.. ik heb ook een borstontsteking gehad... mensen wat was ik beroerd! Maar proberen kan je altijd toch? De eerste paar weken zijn altijd het moeilijkste met borstvoeding. Bij mij heeft destijds een tepelhoedje geholpen. Spruit, ga je na de bevalling wel weer terug aan je oude medicatie dan? Waarom ben je overgestapt eigenlijk? Nicky1983, wow je schiet op met de kaartjes!! Koetje, hoe gaat het met je paps?
wil even twee filmpjes met jullie delen in de trein (we gingen oma ophalen van de trein en werden ineens uitgenodigd bij de machinist ): http://www.youtube.com/watch?v=ujqb95M8O_c Afgelopen zondag zijn we een dagje naar de Waarbeek geweest, wat een pret voor een tientje kan je daar hebben zeg! Tis net een grote speeltuin/kermis waar je onbeperkt overal in mag.. (let niet op mijn gegniffel en ons continue gezwaai haha): http://www.youtube.com/watch?v=p8uQf35Ep6E
@dingetje: ik zal straks of morgen nog eens kijken of ik de filmpjes kan zien. De link doet het nu even niet maar kan ook aan onze verbinding liggen.
Zo, ben ik weer! Alles was weer goed met Frits, was weer lekker aan het trappelen. Mijn bloeddruk was ook goed 120/85, dus ben helemaal happy! Mijn vader was trouwens mee (om Tes bezig te houden) en hij heeft gezien wat het is. Bij Tes had hij het ook gezien beweerde hij toen al en toen had hij het goed. Ik ben zó benieuwd of hij het nu weer goed 'gezien' heeft, hij denkt een jongen. Ik heb zelf ook een voorgevoel dat het een jongen is, we zullen zien. Met mijn vader gaat het trouwens best goed, alleen gaat het eten nog steeds niet helemaal zoals het hoort. Mijn moeder heeft trouwens vandaag een hartkatheterisatie gehad (ja, we vallen van het een in het andere) maar dat zag er gelukkig goed uit allemaal. Ennnn... we zijn eindelijk uit het geboortekaartje! Moeilijk hoor... en dan ook nog een jongens en meisjesvariant... Ik ga nu eerst proberen hem zelf te maken en anders bestel ik ze gewoon via die site. Lijkt me eigenlijk ook veel handiger. Ik zie manlief namelijk niet de laatste hand aan de kaartjes leggen (foto's plaatsen e.d.) terwijl ik in het ziekenhuis lig (moest bij Tes 6 dagen in het ziekenhuis blijven, keizersnee). Ach we zien wel... Moet eerst nog lukken om hem zelf te maken... Nou, nu genoeg ego geweest, nu ga ik even terug lezen en op het meeste reageren... @marije: wat een lief konijntje!!! Daar zal Jaimy blij mee zijn. Ik wil over een tijdje ook een konijntje voor Tes, zó lief! Bob is idd een makkelijke naam, onze hond heet Bob en dat was zo'n beetje Tes' eerste woordje. Oh ja, met welk programma heb jij trouwens het geboortekaartje gemaakt? Die van jou heeft veel weg van die wij nu op het oog hebben. En die veranderwoede, dat herken ik wel. Ik ben ook constant aan het veranderen in huis, wel leuk hoor! Mooie buik trouwens, lief met die handen erbij! @Chivay: balen dat je je niet lekker voelde vrijdag, hoe gaat het nu? En fijn dat je ouders veilig zijn geland in LA! Ik heb Tes borst- en flesvoeding gegeven. Het was de bedoeling om de eerste maanden volledig borstvoeding te geven maar dit ging helaas niet, ik had te weinig voeding voor ons hongerige meisje. Ik was de eerste dagen de hele dag met voeden bezig, ook 's nachts. In het ziekenhuis zijn we begonnen met kunstvoeding uit een cupje (om haar niet aan de speen te laten wennen en in de hoop dat de borstvoeding toch goed op gang zou komen). Ze was ook teveel afgevallen dus we moesten wel. De eerste nacht thuis (na 6 dagen) was een ramp, ze had zo'n honger! We hebben Tes toen toch een flesje gegeven en toen was ze heel tevreden. Ik heb uiteindelijk 4 maanden eerst de borst en daarna een flesje toe gegeven, ging heel goed, als het zo uitkwam gaf ik haar ook wel eens meteen de fles. Ik hoop dat de borstvoeding dit keer wel lukt (volledig) en anders doe ik het gewoon weer zo (alleen begin ik dan wat eerder met flesvoeding erbij) want borstvoeding geven vind ik toch wel errug speciaal! Ik zou zeggen, kijk gewoon hoe het loopt, je weet het toch nooit van te voren... Succes op de ouderavond! Dat hebben wij trouwens helemaal niet op mijn werk, zo'n avond voor nieuwe ouders, best een idee... @irisnaomi: dat was schrikken van je vriend! Hopelijk doen de 2 weken antibiotica z'n werk... @Susan: hoe was Within Temptation? Vond de kleine het ook leuk? Ik lees net dat het leuk was!... Wat leuk dat Woezel en Pip leuk zijn geworden! Pijn in je tepel --> heb ik ook een beetje, volgens mij is dat echt ter voorbereiding op de borstvoeding... Volgens mij is er weinig aan striaie te doen helaas... De een krijgt het, de ander niet... @val: hangen de gordijntjes al? @linda: jij ook kaartjes van geboortedorp? Ik vind die zó leuk, maar ook wel prijzig helaas... Welke heb je uitgekozen? @FemR: dat heb ik dus ook steeds... net een heel stuk getypt en dan druk ik op een verkeerde knop... Ik heb gisterochtend ook weer een hele berg was weggewerkt... zondag=wasdag. En je hebt dus ook lekker gerommeld op de babykamer, leuk hoor! Ik wil ook, ik wil ook! Nou, het verven schiet in elk geval op, alles is nu al wit en moet nog een keer geverfd te worden. Dan nog wel de deurtjes van de inbouwkast en de kamer uitruimen en dan... jippie, meubels er in en dingetjes inruimen. Binnenkort ga ik al lekker aan de slag met het naaien van lakentjes e.d. Het komt allemaal wel! @Dingetje: haha, leuk zo'n zwembadje! Toch maar ruilen dan? Goed idee trouwens zo'n gedeelte voor de kamertjes, ook leuk voor de gebooertekaartjes trouwens. Er is bij babyuitzet al wel een topic 'show je babykamer', vind ik ook altijd leuk. Leuk, die filmpjes! Wat een lekker mannetje heb je! @Lauw: ik snap je helemaal hoor! Met dat mooie weer ga je ook niet binnen achter de computer zitten. Ik was hier ook vanaf donderdag niet meer geweest, nu is het weer iets minder dus kruip ik er weer achter. @Nicky: wat leuk dat je broer peetoom van je kleintje wil worden! Was vast een heel leuk verjaardagscadeautje! En je schiet op met de kaartjes, fijn! Jammer trouwens van die baan, ik hoopte het zo voor je! Ach, het komt echt wel, die baan van je dromen! @Laartje: 'gezellig' dat Aiden vanochtend al om 5 uur wakker was... Pfff, vermoeiend... Ik wens jullie alvast een supermooie, leuke 1e verjaardag van je ventje toe! Heel veel plezier! Zo... Ik ben weer bij. Ik ga nu even lekker knopjes bestellen voor op de commode. Tot snel!
Weetniet meer wie het vroeg maar de straie zit links onder mijn navel 3 strepen nog wel. Nou je het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Zit hier gezellig op het werk te zpen. We hebben 10min. gesprekken en net te kort tijd om naar huis te gaan om te eten. Dus zo maar even naar de C1000 hier om de hoek en dan om kwart voor 7 weer het volgende gesprek. Tot die tijd dus lekker relaxd hier vertoeven, jullie houden me wel een beetje gezeldschap he. (Hou ondertussen mei mamas in de gaten want Tante Mars is aan het bevallen. Na 3 keer gel inbrengen en 1 keer gestript vanmiddag.)
Nicky dat schiet lekker op met de kaartjes! leuk hoor Laartje: ja bij mij deed het ook flink pijn toen het later beter ging deed het ook nog pijn! heb er ook niet van kunnen genieten, en vind het nu een moeilijke beslissing....Maar misschien gaat het nu beter zo niet stop ik er snel weer mee Oh Aiden was lekker op tijd vanmorgen en koetje hoe was het bij de gyn? oh helemaal goed zie ik! mooi zo!! en leuk dat jullie kaartjes hebben gevonden! nee gordijntjes hangen nog niet, hele dag gewerkt vandaag, misschien vanavond Nog 1 dagje werken morgen en dan alweer vrij voor de rest van de week! lekker hoor!
Hallo allemaal.... Wij zijn weer terug van het weekendje centerparcs, en wat hebben we genoten zeg! het weer was ook super!! Ik bekijk nog ff of ik ga bijlezen, ben errug moe namelijk. Verder gaat hier alles okeej, Liefs kiss
hoi dames, even een ego berichtje. Voel me van het ene op het andere moment niet echt lekker. Tijdens het koken kreeg ik ineens ondragelijke buikpijn bijna een half uur op de bank gelegen maar het trok niet weg. Tijdens het eten een grote mok melk gedronken en toen trok het eindelijk een beetje weg. Lig nu lekker op de bank en ga ook niks meer doen vandaag. Morgen naar de VK en voor de laatste keer naar de Fontys in Eindhoven voor een echo. Hoop dat ik me morgen een stuk beter voel. Ik kom morgen ook nog wel even online denk ik. Fijne avond nog!
wow gaat snel he!!!!! lekker weekendje gehad kiss? Nicky vervelend zeg! gelukkig is het een beetje weggetrokken de buikpijn!