Gisteravond niet super veel foto's gemaakt het was alleen al lekker om daar te lopen. Helaas dus ook geen buikfoto's laten maken was erg bewolkt en geen mooie zonsondergang. Onze meubeltjes komen week 22 dus helaas nog 4 weken wachten voordat we kunenn inrichten. Vriendlief gaat zaterdag verder met schilderen heeft hij beloofd, hij mag gewoon niet eerder motorrijden dan dat het af is! Nog 1,5 uur werken (half 2 tot 3) en dan heb ik twee hele weken vakantie. Zo'n zin aan lekker niks doen op de dagen dat er geen babyafspraken staan.
ooooh Femr wat zielig!!!! lijkt me niet leuk om dat te zien bij je dochter maar zal wel meevallen toch van dat kunstgebit? het is wel vroeg ja maar goed is misschien alleen maar makkelijk voor als ze straks eventueel een beugeltje moet? bij mij moesten er toen 4 kiezen uit haha Heeft ze er nog steeds geen last van?? En ja hoor heb mezelf wel gemeld ja ook dat ik het normaal niet erg vind om te wachten, maar dat ik een uur toch wel heeeeel lang vind, ik wilde eerst een andere afspraak maken, kon dat pas 18 mei! dat vond ik beetje te ver gaan, gelukkig heb ik maandag toch een groei echo, doet ze gelijk de controle Enne ik heb ook nog 1 broek die ik gewoon aan kan!! hahaha cool he de rest al een paar weken niet meer hoor ligt aan het model denk ik, super laag en stretch Ik heb ook moedervlekjes die groter zijn geworden, gelijk ff naar laten kijken... Verder last van kwaaltjes die jullie opnoemden heb ik niet dus ook geen tips sorry Elisa hopelijk is het geen blaasontsteking! wel lekker een weekje weg gehad! beetje uitgerust?? Wij hebben vanmorgen boodschapjes gedaan en ff bij mijn vriend zijn nicht (die woont hier paar huizen verder en is ook in verwachting) gespeeld zij heeft ook een dochtertje van mijn zoon zijn leeftijd dus dat is wel heel leuk! vanmiddag ff stukje fietsen ofzo misschien..
@Susan: ohhh lekker 2 weken vrij!! Geniet ervan he! Jammer dat het zo bewolkt was voor de foto's, maar wel heerlijke buitenlucht opgesnoven! En das idd nog ff wachten op de meubeltjes... ik zou erg ongeduldig worden hihihi. En idd... pas als het af is mag ie gaan motorrijden hihihi. @Val: ja.. het was ook zo zielig en ik vond haar zo dapper en knap!! Ik had dat idd ook, voor mijn slotjes erin gingen moeten er 4 kiezen uit. Echt niet grappig! Hopelijk heeft ze er later idd profijt van. De tandarts zei al dat de kies die in haar bovenkaak zit gewoon doorgroeit omdat die geen weerstand heeft en er dus tzt ook uit moet.. heb nu al buikpijn als ik eraan denk. Hopelijk heeft Isa er geen trauma aan over gehouden! En? heb je nog gefietst? Ik ga zo ff in de tuin zitten. Net de auto opgehaald van apk. Gelukkig geen grote dingen maar toch weer 110 euro... ping ping ping..... Als ik zonder kon zou ik hem weg doen, maar ja... Misschien als manlief ooit meer in de buurt gaat werken dat hij met een scooter ofzo naar zijn werk kan, maar zit er voorlpig niet in. En dan straks naar zwemles, half uurtje later want Isa is een groepje verder, jippie Nog 2 groepjes verwijderd van het a diploma hihi. Geniet van het weer!
@ FemR - Ach, wat zielig... Kan me voorstellen dat je daar zelf ook akelig van wordt! @ elisa - Wat een gedoe allemaal, hoop toch geen blaasontsteking..! Beterschap in ieder geval! @ hier - Maagzuur!!!! Bah, wat is dat vies zeg!
Zo ik heb ook al weekend, nou ja gistermiddag al eigenlijk. Morgen is iedereen zo`n beetje vrij waarschijnlijk en vandaag ben ik vrij om een minder leuke reden, iemand die ik ook goed kende is overleden. Ik wist vanaf afgelopen weekend dat ze dood zou gaan en vanaf dat moment zit ik er steeds mee in mijn hoofd. zaterdagmorgen heb ik daarom een begrafenis. Ik heb mijn schoonouders als gevraagd gelukkig hadden ze niets en kunnen ze oppassen. Hebben jullie geen last van het weer? Ik ben er moe van. Dochter is ook moe, ze ligt al de hele middag te slapen. Het is ook raar warm weer ook. Ik vind het helemaal niet lekker. Nog een kwartiertje dan is man ook weer thuis en gaan we naar mijn schoonouders. Manlief moet er nog wat klussen en wij gaan gezellig mee. Morgen naar mijn ouders.
@ Femr, wat schrikken zeg van Isa. Knap dat ze zich goed bleef houden. Zou zelf helemaal vol tranen zitten. Lekker hoor even een weekendje weg, ben benieuwd hoe preston palace is. @ Brendat, ik woon in de buurt van het ziekenhuis. Veel plezier morgen in mijn stadje . Ik ga niet naar de stad dus kom je niet tegen. En wat een leuke kamer voor Elin zeg!! @ Chivay, hoe was de 3d echo? Wat een leuke poes is het. @ Meuebeltjes, ik zag een paar leuke kamertjes voorbij komen, erg leuk! @ Koetje, leuk dat tuinhuisje (en de hond natuurlijk!) Wij hebben vandaag ook een huisje gekregen en Aiden vindt het leuk. @ Yolanthe, hier is het ook zo raar warm. Vannacht vond ik het ook zo warm blehh! Weet niet wat ik aan moet en voor Aiden al helemaal niet. Hier vandaag gewerkt en nu is de schoonfamilie op bezoek, ze blijven tot zaterdag. Morgen de verjaardag van Aiden. Ik kom morgen wat uitgebreider reageren.
Hoi dames! Wij zijn terug van ons vakantie'tje! ben nu moe maar wel heerlijk ontspannen. Ons meisje trapt al hard zeg! En deze week had ze voor het eerst (voelbaar) de hik, zo lief! Groetjes
Zooo.. ben weer terug! Wat ontzettend leuk om weer even naar ons meissie te kijken.. Waarschijnlijk zien we haar pas weer als ze buiten komt kijken... Raar idee hoor!!! Ze is wel typje eigenwijs Ondanks hoesten, schudden, wiebelen, op mijn zij liggen en het geduw van de echoscopiste bleef mevrouw lekker met haar beentjes en arm op haar gezichtje liggen Gelukkig had na een tijd zoiets van 'vooruit dan maar' en liet gelukkig nog wat van zichzelf zien Bekijk bijlage 68536 Links haar beentje en voetje ervoor... Rechts haar handje.. en in het midden is nog haar neusje te zien
Chivay, moooooooooooi! *zwijmel* Wat een schatje!! Pff onze 3D echo is echt nog ver weg... Met 28 weken, dus nog 5 en een halve week...
gats FemR, kan me voorstellen dat je dat niet graag ziet. Was het de eerste keer voor haar? Hoe oud is ze eigenlijk?
Vandaag suiker geprikt. Vanochtend nuchter en vanmiddag nog een keer. Viel dus wel mee, 2 keer maar. Nu hopen dat de uitslag meevalt en dat ik geen zw. diabetes heb... Gaan er hier nog dames iets leuks doen morgen? Wij gaan lekker vrijmarktjes af. Nu maar hopen dat het weer een beetje meezit.
Dames, Even een ego berichtje... Trek het op het moment even niet. Ga kapot van de pijn in mijn bekken, de band die ik heb werkt wel wat maar niet optimaal Ik ga het dus een aantal dagen rustig aan doen. Vanavond dus ook niet zwemmen. Ik zal kijken dat ik snel weer bij kan lezen en uitgebreid kan reageren. Iedereen een fijne avond en voor wie niet meer online komt een heel fijn weekend. Groetjes Nicole
Dingetje2 -> Nou wij gaan naar mijn schoonouders, jottem... Maargoed verder zijn hier alleen vlooienmarkten enzo, en daar hou ik al helemaal niet van, dus veel loop ik niet mis. Nicky -> he bah meid, wat vervelend zeg. Sterkte!
Femr: ja nog lekker ff rondje gefietst, heerlijk was het vandaag Chivay wat leuk!! wat een moppie Cossy leuk gehad?? Nicky sterkte meid! Wij gaan morgenochtend ook naar de vrijmarkt en verder nog geen idee......
@Chivay: je 'moet' het naaien gewoon eens proberen. Ik had ook nooit gedacht dat ik het kon, maar het is zó leuk om te doen en het resultaat mag er ook echt wel zijn (al zeg ik het zelf...). Wat een lieverd is Toyke! Wat jammer dat je haar niet mee kon nemen toen je uit huis ging. Wij hebben naast Bob ook nog een kat, Muppet. Een schat van een beest! Tot 1,5 jaar geleden hadden we ook zijn broertje Ramsey maar die is er helaas ook niet meer. Ah, wat leuk die echofoto's! Dat neusje, liefff! Ze heeft nu al een voorkeurshouding, met die handjes! @val: ik denk dat ik nu een jongetje in mijn buik heb. Hij (zij?) is veel drukker dan Tes was. Waar is Iltje inderdaad? Wat leuk dat de nicht van je vriend nu ook weer zwanger is, kan je goed met haar opschieten? @slapen: ik slaap nog prima! ik ga liggen en ben in dromenland tot de volgende ochtend, heerlijk! @annette: grappig dat je oom ook Frits heet. Wij noemen de beeb Frits, vind het grappige naam (voor een hond dan). @FemR: wat superzielig voor Isa! Balen dat de kies eruit moest! Je niet schuldig voelen hoor! Bob is zeker een joekel, ook soms erg lomp (vooral met z'n staart kan hij heel hard rammen, auww!) maar er zit geen kwaad in. We hadden hiervoor een Rottweiler (van bijna 50 kg) dus ik vind Bob met z'n 34 kg eigenlijk wel meevallen. Wat hebben jullie voor hondjes? Zonde van het geld he, die auto's? Maar ik zou echt niet zonder mijn overdekte bromfiets kunnen! @Susan: hihi, inderdaad gewoon chanteren die vent van je! Twee weken vakantie, ik wil ook! Heb ik gelukkig begin juni, lekker naar Frankrijk! @Yolanthe: gecondoleerd met degene die is overleden... Erg hoor, was hij/zij nog erg jong? Is het eindelijk wat warmer, is het weer niet goed! Het is idd wel plakkerig, maar dat heb je vaker in Nederalnd. We mogen al blij zijn als het niet regent! @Laartje: leuk he, zo'n speelhuisje! Kunnen ze lekker in spelen. Veel plezier met het verjaardagsfeestje van Aiden! @Cossy: heb je het lekker gehad in je Landal huisje? Fijn dat je weer lekker ontspannen bent! Leuk dat je gezellig naar je schoonouders gaat morgen! @Nicky: balen dat je zo'n last van je bekken hebt! Rustig aan he? @hier: vandaag even met Tes naar de huisarts geweest. Ze is zó verkouden en heeft ontstoken oogjes. Maar dat is normaal op deze leeftijd, vooral als ze ook naar het kdv gaat. Maar ze is dus weer even nagekeken, oortjes, keeltje, longetjes. Vanmiddag extra gewerkt, was leuk. Nu lekker weekend! Morgen eerst balon oplaten en daarna over de rommelmarkt. Hopen dat het weer een beetje meezit. Veel plezier op koninginnedag allemaal!
He koetje beterschap met Tes! zielig is dat he als ze zo verkouden zijn! Luuf helpt hier altijd goed, kan ie wat beter ademen. En ja kan het best goed vinden ja met zijn nicht! zit er ook wel elke week, doen we een bakkie koffie en de kids zijn ook helemaal gek op elkaar, wel leuk dat er nu zo weinig leeftijdsverschil ook weer tussen zit Ja meiden allemaal veel plezier morgen!!
@ Chivay, hoe gaat het met je met eten? Mooie foto van Toyke! En wat gaaf zeg zo een 3d echo, mooi mooi mooi! @ Femr, lekker zeg, naar Preston Palace, is hier dicht bij! Ja dat met dat voedingskussen probeer ik ook steeds, maar ligt toch niet zo super lekker. He, wat sneu voor je dochter, wel knap dat ze zich zo groot hield! Opzich had ik mee gekund met manlief, maar dan had ik weer 2 uur in de auto moeten zitten, En heb daar echt geen zin in, is me te pijnlijk. En manlief is toch hard aan het werk, dus heb dr ook niet veel aan.. Dan maar lekker thuis blijven in mn eigen bedje, maar wel alleen.. @ laartje, fijn dat alles goed was met je beebje! @ linda, lekker zeg zwemmen met je dochter! @ val, naja dat voedingskussen helpt wel voor even, maar word gewoon steeds weer wakker doordat ik niet lekker meer lig, helaas. hoe kan dat dan, dat je zolang moest wachten bij de vk? vervelend zeg! @ Ckialita, meid, ik wens je heel veel plezier de komende week!! @ Dingetje, jeetje, je valt inderdaad wel van het 1 in het ander! hier geen ervaring met zwangerschapsdiabetes. @ koetje, klinkt leuk die stofjes! ben benieuwd naar het eind resultaat. Maar eerst een naaimachine @ nicky, mooie echo foto! Oh meid, wat vervelend dat je zo last hebt van je bekken.. Hoop dat je vanacht lekker kan slapen. @ brendat, We gaan er niet vanuit dat we het muurtje niet mogen plaatsen. Want toen we in dit huis gingen kijken, zei die vrouw die de bezichtiging deed al, dat de mogelijkheid er was om een muur te plaatsen. Als het niet mag, dan gaat zoonlief naar zolder denk ik?!?! haha, nog niet over nagedacht. Wat gaaf die behangbeestjes!! @ Annette, mooie commode! Ah wat lief, Fritz He bah, maagzuur, heb ik ook veel last van laatste week! @ Spruitnoordeloos, fijn dat de bhv er weer op zit! @ koetje, leuke foto's hoor! @ irisnaomi, Wat vervelend dat je weer zo misselijk bent! Pijn op mijn schaambotje heb ik ook, maar bij mij komt het echt doordat mijn bekken scheef staan.. En dit oefent nu erg druk uit op mijn schaambot. @ Elisa, lekkende borsten, heeeeeel herkenbaar! geen blaasontsteking gehad tijdens zwangerschap.. Wel vervelend zeg! pijn in je bil/been, heel herkenbaar! Hier helpt het als manlief mij heel stevig masseert op mn stuitje/bil! @ susan, oh lekker zeg, zolang vrij! @ Yolanthe, gecondoleerd, veel sterkte zaterdag! @ cossy, fijn dat je hebt genoten! Hier lekker dagje achter de rug. Heb het wel even moeilijk gehad dat manlief weg ging.. net ff om gehuild toen ik de kleine op bed had gelegd. Weet manlief niet hoor, anders gaat hij zich gelijk zorgen maken. Maar heb gewoon heel veel steun aan hem, hij helpt me zoveel mogelijk.. En nu moet ik het weer zonder hem doen! Maar ja, hij helpt mijn vader graag... én hij krijgt er heel goed voor betaald, en dat kunnen we ook wel gebruiken nu. Dus diepe zucht, traantjes weg, 3 nachtjes zijn zo voorbij.. (en volgend weekend gaat hij wéér..*snik*). Heb trouwens ineens vocht in mn voeten, zit al ff met de pootjes omhoog.. Slaaplekker alvast!