@ Cursussen.... ik wil wel graag iets gaan doen, maar weet nog niet wat....... Daarnaast wil ik graag gaan zwemmen... Vanaf Maart gaan mijn werkuren wat veranderen, dus heb ik de woensdag vrij en dan kan ik mooi in de ochtend gaan zwemmen.. Helaas is het bij mijn zwembad maar 1 keer per week! @ negenmaandenbeurs.. Ik ga samen met een vriendin op de zaterdag Ben benieuwd.. Kaartjes hangen iig al op het magneetbord.. Zij heeft een dochtertje van 7 maanden En die laten we mooi bij de mannen thuis ... Mijn vriend moest maar vast een Tshirt klaarleggen, en dan zouden zij een poepluier reserveren voor hem haha @ Iltje.... Jeuk boobs herken ik niet... ben zelfs helemaal van het strakke pijnlijke gevoel af... Heel af en toe beetje... Maar ik kan juist niet zonder mijn BH.. Zonder voelen ze zwaar, warm... maar met zit het nu heerlijk... Hopelijk ga jij snel opknappen zeg! Wat vervelend dat je je weer ziek moet melden.. Ga echt voor je hopen dat het snel beter gaat! @ Brabooz... Jeeee wat een hoop Ben zelf ex-brabo (omg eindhoven) & woon nu in Utrecht.. heb beloof ik nog geen utrecht voorbij horen komen???
Elisa: fijn dat je het hartje heb horen kloppen! @blondoniempje: welkom! @Annette: ik ben denk ik 1 kilo aangekomen, maar zou me er ook niet te druk om maken als ik jou was hoor! Ik ben bij mijn zoon ook ruim 20 kilo aangekomen. @Marije en Cossy: leuk die kamertjes! wij hebben een legerkamertje voor mijn zoon ook stoer! @chivay fijn dat je je beter voelt! en ik heb ook nog geen idee wta ik ga doen @Iltje: Rustig aan doen hoor! lekker thuis blijven! @femr: veel plezier morgen!! @cossy: hier niet naar de 9 maanden beurs, wel naar de huishoudbeurs met mijn ma en zussen is voor hun leuker als de 9 maandenbeurs Gezellig al die brabo's hier ik ben de enige zeeuwse geloof ik.... Ik kan ook niet zonder bh, voelt idd zwaar aan dan ja! jeuken doen ze niet, heb al 13 weken jeuk op mijn rug haha Pfff zou morgen naar een bedje gaan kijken voor mijn zoon, die vrouw had hem gereserveerd, mailt ze net dat ze vandaag kijkers hadden gehad en die hadden 200 euro geboden.....:S beetje vaag... wel jammer was een leuk bedje! Ik ben ook gesloopt vandaag, hebben jullie ook dat je 's ochtends gewoon moe wakker word...?
@Val ik heb ook steeds jeuk op mijn rug! Het begon met jeuk op mijn buik, maar nu is het mijn rug. Ik heb ook allerlei pukkels op mijn rug . Nouja liever op mijn rug dan in mijn gezicht, niet heel veel mensen zien mijn rug. Ja ik ben `s morgens ook gewoon nog moe, ben echt constant moe. Nu valt het mee, maar ik was de hele dag moe.
Bij mij lijkt het wel of de moeheid nu pas begint:S Enne jah! dat van die pukkels herken ik ook, Mijn huid in mijn gezicht is ook veel gevoeliger nu!
In mijn gezicht heb ik helemaal geen pukkels, ik heb ze op mijn rug en in mijn haar Rare plaatsten volgens mij voor pukkels!
Hier ook moe 'smorgens...! Enne oeh even een echoberichtje Net weer eens buikfoto's gemaakt.. en ja hoor! Ik zie eindelijk een inimini verschilletje! De laatste had ik gemaakt met 9wk, en nu met 14 wk lijkt er iets te komen... Maar, zonder de verschillende foto's langs elkaar te leggen zou je t niet zien.. Alleen heel laag, ondergoedgebied Dus even te sensuur voor hier haha
Chivay -> Hihi lekker, een meidendag! Ik neem mijn zoontje mee, hij is nu toch al bijna anderhalf en vindt het leuk als er vanalles te zien is. En dat buikje komt nog sneller dan je lief is. val -> Aaah, wel naar de huishoudbeurs, en niet even een ronde racen over de 9 maanden beurs?! Hier ook moe! Meestal slaap ik rond de middag een uurtje, dan valt het mee. Verder gelukkig geen last van pukkels ofzo, wel vaaaaak naar de wc.
Flauw Chivay! Hihi nee hoor je onderbroekenzone mag je prive houden Ik zal morgen eens een foto proberen te maken van friemel. Heb 4 mooie foto`s gehad. Vandaag was het tedonker en kreeg ik ze niet mooi gefotografeerd.
Noord-holland meld zich Meer meiden uit Noord-holland? Ben wel geboren in Breda dus dan hoor ik er toch ook wel een beetje bij ....toch? Ik ga vrijdags met een vriendin naar de 9 maanden beurs! Heb er zin in! Hier pak um beet...3 kilo aangekomen. De eerste zwangerschap was ik 40 kilo aangekomen en bij de tweede 35 kilo....dus hoop het deze keer weer met minimaal 5 kilo te verminderen...haha
Dat is aardig veel 40 en 35 kg! Pff ben nu al te zwaar, gaat niet goed als ik zoveel aan zou komen. Hoop het weer op een kg of 10 te houden net als bij dochter. Was na afloop weer even zwaar als ervoor. Zo en nu ga ik slapen. Truste!
@blondoniempje, welkom, ik ben ook op 23 augustus uitgerekend. @chivay, hier nog een Utrechter (prov.). Ik zou me bijna eenzaam gaan voelen tussen al die brabanders hier Zwangerschapscursus: ik heb de vorige keer een 1 op 1 cursus Mensendieck gedaan. 3 keer een uur alleen en 1 keer 2 uur met m'n man. Wel nuttige adviezen gehad, maar zonder zou het ook allemaal wel gelukt zijn. Deze keer geen cursus voor mij. Misschien zwangerschapszwemmen. Negenmaandenbeurs: ik ben van plan om 's avonds te gaan. Ik zag dat je bij het Kruitvat gratis avondkaarten kunt krijgen bij 12,50 aan boodschappen. Nou daar kom ik makkelijk aan met al die Pampers...
BIJZONDER veeeeel vocht ja...haha Alle kilo's zijn er daarna wel weer zo vanaf dat scheelt Maar hoop toch deze keer niet dat het zo erg wordt. Dames wel te rusten en tot morgen!
WOW meiden wat hebben jullie gisteravond veel gekletst! Hier nog iemand uit Limburg trouwens ! @ Cossy, ik ga denk ik ook naar de negenmaandenbeurs, ben alleen nog aan het twijfelen tussen de auto en trein. @ cursussen, ik ga denk ik niks doen. Heb vorige keer ook niks gedaan en dat is mij wel goed bevallen hihi. Ga gewoon zelf lekker zwemmen, ben ik ook niet tijdgebonden. @ Iltje, ik ben ook echt blij als die bh uitkan 's avonds. Doe hem vaak overdag los omdat hij echt al strak zit! @ Val, wat stom van dat bedje!! Vind ik dan zo flauw als je iets hebt afgesproken moet je het niet aan andere gaan verkopen.
hier wordt het ook 9 maandenbeurs.. gezellig met 2 vriendinnetjes! wij gaan denk met auto. voor rai is ook groot parkeerterrein. hebbe we vorig jaar gestaan toen ik met vriendin mee ging! hier inmiddels geveld doro de griep.. zit je niet op te wachten, maar goed.. wat doe je eraan? manlief was al ziek dus zat er aan te komen! maar goed uitzieken! fijne dag liefs elisa
Goeoeoeoeoeiiiieeeeee morgen, @elisa83: sterkte met jullie griepjes, erg vervelend. Hier weinig te melden, dochtertje is dan nu ziek, had gister 39,3 graden echt zoooo zielig ze ligt nu nog steeds te slapen ga der zo maar eens even wakker maken. Fijne dag weer allemaal!
Hoi allemaal, Ik schrijf niet zo vaak, ik denk laat ook iets van mij horen. mamaFiona ik kom ook uit Noord-Holland. Purmerend om precies te zijn. negenmaandenbeurs, ik ga op de donderdag met mijn moeder. Nog nooit geweest dus ik ben benieuwd. Ga zo even lopend naar de huisarts om urine in te leveren. Volgens mij heb ik een blaasontsteking. Hebben meer meiden daar al last van gehad?? Om 17.00 tweede afspraak bij de VK Iedereen een fijne dag!
@ Annette08, volgens mij is dat wel normaal hoor 2,5 kilo aankomen in deze tijd. Ik ben nog niets aangekomen, maar ben de de eerste weken misselijk geweest en ben toen 2,5 kilo afgevallen (die zitten er nu weer bij). En dit daarom nog op mn oude gewicht. Och, zo herkenbaar die strijkwas, blehh.. @ Marijeee, wat gaaf hoe je je zoons kamer wil maken!! Ik ken wel iemand die muurschilderingen maakt, maar beeeeeeetje ver weg voor jou.. Misschien iemand op marktplaats? Onze zoon krijgt een "leger" kamer, we zijn op huizenjacht, we willen graag kopen... Dus als we voor de bevalling nog gaan verhuizen krijgt ie dat in het nieuwe huis. @ Chivay, denk niet dat ik een cursus of lessen ga volgen. Heb ik bij mn zoon ook niet gedaan. Misschien wel iedere week ff lekker zwemmen, maar dan zit je niet vast aan lessen enz. Wel wil ik straks als de beeb geboren is, iets met hem/haar gaan doen, babyzwemmen ofzo. @ brendat, mijn contract loopt 1 maart af.. Ook ik vond het wel spannend, maar heb vorige week contractverlenging gehad, 1 jaar.. Dus ben weer opgelucht. @ Iltje, hier ook een hekel aan bh gekregen hoor! Draag nu ook zwangerschapsbh's zonder beugel, zit nu veel lekkerder! @ Femr, lekker creatief bezig dus met verfen... succes! @ Elisa, beterschap!! @ mamafiona, beterschap voor je dochter. Hier gaat alles prima.. mn buikje groeit echt nu, poeh! zondag ga ik weer een foto maken, ben dan 15 weken.. Denk dat er een groot verschil is met 2 weken terug! Liefs kiss
Goodmorning!! @Elisa: beterschap!! ziek zijn is niet fijn, hopelijk knap je snel op! @9mndbeurs: ik ga op vrijdagavond met een vriendinnetje, die overigens helemaal niet meer kinderen bezig is haha. Ik had ook kaartjes bij het Kruidvat, dus kan Gratis naar binnen, heerlijk Wordt wel een lange dag, eerst werken tot 17.00 en daarna als een speer naar A'dam. @Kaartje: ik laat mijn kaartje nog wel een keertje zien hoor Moet er eventjes wat foto's op zetten, dan zie ik tenminste hoe ik het wil hebben, en die moeten dan weer vervangen worden met de fotos van beeb En ik zal een fictieve naam erop zetten, want die staat er ook op @kamertje; ja het gaat langzaam, maar gestaag hahaha. Straks ff de deurtjes en plankjes in de grond zetten, hopelijk lukt me dat voor 11.30, dan moet ik de kiddos weer halen @marijee: wat een geweldig leuk dekbed, dat wordt een hele leuke kamer!! Ik zal wat foto's maken van de muurschilderingen die ik op de muren bij mijn zoon en dochter heb gemaakt. Is wel leuk om ff te laten zien, al zeg ik het zelf hahaha @dingentje: goed je weer even te lezen, rustig aan he!! helpen de meds een beetje? @Iltje: hopelijk knap je op met de rust!!! @boobs: ik draag ook graag mijn bh, altijd gedaan trouwens hahaha, maar het gespannen gevoel is ook een stuk minder! Ze zijn wel wat groter maar niet meer zo strak. Hopelijk gaan ze niet nog meer groeien, vind het wel genoeg zo @aankomen: ben nu 1 kilo aangekomen, maar volgens mij zit er nog heel heel heel veel ontlasting vast word ik ech nie vrolijk van. ... En ik hoop dat ik deze zwschap ook wat minder aankom, de een 30 en de ander 19, hopelijk zit ik nu op een kilo of 12, vind ik wel mooi hahaha. Maar ook ik heb lekkere trek hoor!! Heb van de week van die megamilka repen gekocht.... eentje voor mezelf en eentje voor mijn hub, dus is ook zo gek op chocola, helaas hahaha. Maar.... hij zit nog dicht Al ben ik bang dat ik hem vanavond gedeeltelijk soldaat ga maken hahaha. Nou meiden, ik ga snel aan de slag, ik heb weer wat energie vandaag. En dat na een uurtje met de hondjes gewandeld te hebben Fijne dag vandaag! Grtz FemR
Sjonge, wat is er weer een hoop gekletst de afgelopen dagen, ik kan het echt niet bijhouden. Ben echt zo moe en heb het onwijs druk gehad op mijn werk de afgelopen dagen. Nu weer lekker 2 dagen vrij dus dat scheelt... Heb ff geen puf om op iedereen te reageren, dus ben ff ego... Negenmaandenbeurs: ik ga misschien met m'n moeder. Vorig jaar ben ik met man, zus en zwager geweest, maar vond het erg tegenvallen. Het parkeren was een ramp en het was superdruk. Maar ja dat kan je verwachten bij zoiets. Ik vind eerlijk gezegd de jonge gezinnenbeurs leuker. Maar ben wel weer toe aan iets leuks (wordt zó depri van dit weer! Ben die sneeuw en kou zó zat!) dus ik ga m'n moeder proberen over te halen. Nou, ik zal proberen om weer af en toe te reageren. Fijne dag allemaal!