Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben weer terug van ons weekendje. Erg naar ons zin gehad, maar jeetje wat een vreetschuur en cultuur zeg... wij zijn helemaal niet zo, hebben ons in vergelijking met de rest dan ook erg in gehouden. Man, wat kunnen sommige mensen een vreet wegwerken zeg....
    We gaan nog even voor last minute kijken voor volgende week, heb dr zin an! Lekker met zn viertjes de hort op.

Ik heb alles gelezen hoor, maar was te veel om te reageren haha. Bedankt voor de reacties op Isa haar kies. Ze is 5 (volgens mij vroeg dingentje dat). Ze heeft wonderbaarlijk weinig last gehad gelukkig!

Nou meiden, ik ga nog ff op het internet struinen voor een goedkope vakantie ;)

Gr FemR

2. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jee, striae op een rare plek: een paar cm onder mijn rechterborst, op mijn bovenbuik!

3. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr: nou ja nee ben ook niet zo van de vreetschuur achtig! maar het was wel leuk?? succes met zoeken!

Ja spruitnoorderloo, hier hetzelfde, kan ook wiegje krijgen met matrasje, denk niet dat ik een nieuwe ga kopen, mijn zoon heeft maar 3 weken bij mij op de kamer geslapen....toen ging hij zijn ledikantje in

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @elisa volgens mij kunnen ze je niet verplichten om dat aan te schaffen...een gewoon matrasje is echt wel ok...

@femr heeij welkom back! fijn dat je t naar je zin heb gehad!

@spruitje zou voor die paar weken/maandjes dat het in een wiegje ligt ook geen nieuwe kopen...gewoon lekker de hoes (als je die kan wassen) eraf halen en wassen...
    en striae...owjee...lekker gaan smeren dat scheelt! hier gelukkig nog niks ondekt:p

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spruit, als je weer naar Enschede moet en je trekt het niet.. kom je maar gezellig bij mij een pitstop maken :D
    was gisteren sowieso onbegonnen werk om in en uit Enschede te komen volgens mij...

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo dagje naar de camping, mijn ouders staan daar.. maar het weer zit niet echt mee :( Mika maar oude kleren aan doen en veel speelgoed mee hahaha

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@dingetje hopelijk valt het toch mee en heb je een leuke dag!

@elisa: raar dat de kraamzorg het je verplichte. Ik vind een aerosleep ook onzin en schaf het niet aan.

@Spruit: ik zou het af laten hangen van wie het is geweest en hoe ze het bewaard heeft. Er kunnen ook schimmel inzitten diep in het matras die je niet ziet en stof. Het zou mij uitmaken of ze het gewoon zomaar ergens heeft neer gelegd of het netjes heeft verpakt. Bij twijfel zou ik op de markt een nieuwe kopen.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Jaaaaaa Twente, haha.. :D:D:D:D
    Was een leuke avond gisteren!

Vanacht weer verrot geslapen. Morgen weer naar de verloskundige, ga toch even vragen wat ik nu verder moet met mijn bekken.. dit hou ik toch niet nog 13 weken zo vol?
    Gister deed ik er een paar minuten over om uit de auto te komen! En vanacht toen ik moest plassen kwam ik ECHT niet mn bed uit, manlief heeft me om moeten rollen. Wat een pijn.
    Kijk, als ik nou al 37 weken was geweest, dan weet je "die 3 weekjes hou ik nog wel vol" .. Maar dit hou ik geen 13 weken meer vol zo!

Vanmiddag wil ik toch ff die 2 uurtjes naar mn werk.. kijken hoe dat gaat. Al zit ik alleen maar op mn kont, boekjes voorlezen.. Maar mis de kids op mn werk echt hoor!
    Ach, en anders ga ik een uurtje.

Verder voel ik me echt heel goed!
    Ben super trots op mijn buikje! Voel me echt verder super goed, daar ben ik echt blij om.. Als ik die pijn niet had gehad, had ik dit nog wel een half jaar zo vol kunnen houden :D

Fijne dag allemaal!

Liefs

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hier even een dipje... Ook mn bekken die maar pijn blijft doen maar qua energie en humeur; laaaaag pitje..
    Nergens zin in.. Ja in mn liggen en slapen.. Maar helaas gaat mijn heerlijke zoontje richting de peuterpuberfase en is lekker dwars dus dat werkt helaas mn humeur alleen maar tegen... Pff... Zucht...

Heb nog zoveel onafgemaakte dingen, zorgt voor chaos in mn hoofd. Bah...
    En als ik dan klaag tegenover mn vriend of moeder bijv dan is het: ach kom op hoor.. Niks aan de hand, even adem in, adem uit..
    Ja uh, het zal wel.. Maar de positiviteit is ver te zoeken nu.. Moeilijk..

Nou goed, wie weet is het morgen wel helemaal anders. Hormonen he ;)
    Om 13.45 uur vanmiddag naar de VK en vanavond om 20.00 uur onze pretecho... Dat maakt de dag vast helemaal goed!!!!!

Sorry voor mijn egoisme hoor... Dat is ook zoiets, ik lees alles van jullie maar reageren.. Pff.. Het is me ff teveel.. Sorry sorry :(

10. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Heb eerlijk waar alles bijgelezen, maar heb geen fut om op alles ook uitgebreid te reageren.. Sorry!
    Lees wel dat veel dames last hebben van het bekken, dat is wel vervelend! Rustig aan doen, dat is volgens mij het enige dat helpt, maar is niet altijd leuk natuurlijk!

@ hier - Vorige week voor het eerst gemerkt dat ik te hard had gewerkt, heel de koninginnedag op de bank gelegen. Was ook wel relaxed, maar niks voor mij ;)
    Gisteren heel veel besteld voor de baby op internet, badje, box, wipstoel, matrasje enzo.. dus ben benieuwd wat we van de week krijgen. Wel heel leuk, want de wanden zijn gewit sinds dit weekend, dus als het een beetje meezit kunnen we deze week of volgende week echt beginnen met inrichten! hoera!

Ik ga nu even werken, er is weer een baby geboren, dus moet aan de slag!
    liefs Annette

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Spruitnoordeloo, dat is idd een gekke plek? Valt het mee? Ik denk dat ik me wezenloos schrik wanneer ik de eerste scheuren ga ontdekken, ik weet dat het geen pijn doet, maar ik hoor weleens dat mensen het echt voelden en dat lijkt me helemaal niks!

Dingetje, veel plezier op de camping....och arme jij.... Weet niet hoe het bij jou is, maar hier is het echt vreselijk weer storm en regen.

Kiss ik snap dat je de kids mist, maar is het echt verstandig om te gaan? Klinkt behoorlijk heftig die pijn die jij ervaart. Ik hoop dat er iets is wat verlichting kan bieden, want zoals jij zegt 3 weken is nog te overzien, maar 13! En je wordt alleen maar nog zwaarder enz. Ik ga duimen dat ze een wondermiddeltje weten.

Marije, balen dat je je zo even voelt. Misschien het beste om je er maar niet te druk om te maken en het "gewoon" los te laten. Dan maar even niet het zonnetje in huis. En ik denk dat hetzelfde geldt voor de onafgemaakte dingen. Lijstje maken voor jezelf en maar even loslaten tot je er wel de zin, tijd en energie voor kan vinden. En als iedereen zegt dat het wel goed komt, nou dan moeten zij daar maar misschien voor zorgen? ;)
    En hier niet reageren is ook geen ramp. Dat is mij de hele afgelopen maand amper gelukt.... en zo te zien ben ik nog steeds welkom hier!

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal.

Wat hebben jullie lekker gekletst gister :) Ik heb wel alles bijgelezen maar niet de puf om uitgebreid te reageren.

Marijeee: veel plezier vanavond bij de pretecho en succes bij de VK vanmiddag.

Met mijn bekken gaat het gelukkig een stuk beter! :D Gister lekker rustig dagje gehad, in de heerlijke relaxedstoel van mijn vader gezeten en hem verbannen naar een andere stoel :) vond hij gelukkig niet zo erg.
    Sorry voor mijn geklaag maar heb al een paar dagen pijn in mijn handen als ik deze moet buigen tot een vuist. Waarschijnlijk door het vocht dat ik vasthoud.. :( Moet ik hiermee naar de huisarts of wat denken jullie?

Iedereen die vandaag naar de VK moet heel veel succes en veel plezier.

Liefs Nicole

13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hey meiden,

Mag ik jullie even vragen om jullie mening?
    Iets wat niet met zwschap te maken heeft ;)

Mijn vent heeft een eigen autobandenbedrijf.
    Nu willen we graag de uitstraling/voorgevel van het pand
    vernieuwen met knappe reclame.
    Een ontwerp wat we kregen van een reclamebureau zag er niet uit
    dus ben ik even aan de slag gegaan.

Wat zouden jullie hier nou van vinden?
    Bekijk bijlage 69286
    Foto in het groot; http://img535.imageshack.us/img535/4853/hotogevel.jpg

De blauwe vlakken zijn grote overheads deuren en linksonderin zijn ramen ;)

14. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Marije wel lekker opvallend kleurtje.

Hier voor de rest even ego berichtje.

Gister hier verteld dat het goed ging ja hoor tot vandaag:(

Lig languit op de bank en dan weer in me bed net temp opgenomen 38.5 dus lekker verhoging.
    Overgeven duizelig en misselijk.
    Vriendlief komt zo even thuis eten zodat ik even onder de douch kan durf het niet alleen aan ben bang er bij neer te vallen.

En dan ga ik nog even poosje slapen hopen dat het straks minder is en dan ga ik even op iedereen reageren.

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Hier ook ff ego hoor, gaan straks naar een kledingbeurs

vanmorgen naar de vk geweest voor de groeiecho, nou ze groeit nu goed mee, dus we blijven op 14 augustus, alleen nu zit de placenta een stuk voor de uitgang, moet dus naar de gynaecoloog over 3 weken, het kan zijn dat het met 28 weken door de groei anders is, zoniet word het ook niet meer anders en blijf ik dus onder controle bij de gyn en word het misschien een keizersnede.....baal er wel een beetje van, maar goed kan nog veel gebeuren in die 3 weken

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Spruit: wij hebben ook mijn eigen wiegje, matras is dus 28 jaar oud. Hebben wel een nieuwe kocht. Het matrasje wat er in lag was ong 4 cm dik en van gras/stro. Nu een koudschuim matrasje van 10 cm. Dat is normaal zei de verkoper.
    Maar ik weet dat het wiegje door gaat naar mijn zusje als het zover is dus het matrasje word wel weer gebruikt.

Wij hebben het trouwens bij de matrasfactory besteld
    70 euro voor wiegje omdat het op maat met de hand moest worden gemaakt en 30 euro voor ledikantje 120x60 cm
    Dus 100 euro voor twee matrasjes viel nog mee.
    www.matrasfactory.nl (voor de dames in het noorden van Overijssel en Friesland)

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @marijeee: ziet er goed uit het logo!

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @iltje: beterschap en doe het rustig aan.

@val: wat balen dat je de placenta gedeeltelijk voor de uitgang ligt. Hopen dat het nog veranderd.

@hier: net even geslapen en bij het wakker worden weer pijn aan mijn hand... het is wel elke keer mijn linkerhand. ik kijk het nog even een paar dagen aan.

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier vanmorgen intake gastouder buro gehad. Ze gaan opzoek naar een geschikte gastouder maar januari is nog ver weg dus horen in okt. of ze iemand gevonden heeft. Tenzij ze voor de zomervak. nog iemand vinden.
    Erg lastig met een mama die geen vast contract heeft en flex. uren werkt maar gaat goed komen hebben ze beloofd, dus we wachten af.

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ marije, lees veel herkenning in je stukje! Knuffel voor jou!
    Ziet er wel goed uit hoor die voorgevel van het pand!

@ nicky, Misschien toch ff de huisarts opbellen voor je handen??

@ iltje, dikke knuff voor jou.. hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt.

@ val, inderdaad in 3 weken tijd kan nog veel gebeuren. Hoop voor je dat het nog anders groeit.
    Wel fijn dat met je beeb alles okej is!

Ben wel naar mijn werk geweest, 2 uurtjes.
    Kwam thuis en heeft mn mams (die had ff opgepast) veel dingen in huis schoongemaakt voor me, zo lief!
    Samen met mn zoon, dus die was bekaf. En die ligt nu GELUKKIG lekker in bedje te slapen!!!!!!
    Ben daar zo blij mee, want heb weer veel pijn.
    Lig op de bank met de laptop, en een dekentje.. Ga ff mn oogjes dicht doen.
    Manlief belde net dat hij rond 14.00 uur al thuis is, das ook prettig!

Fijne dag allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina