Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Iltje: je kan altijd bellen toch! beter een keer teveel dan te weinig. Sterkte!

Annette ook sterkte voor jou meid, geen leuke periode...

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Zo net toch nog een midweekje centerparcs geboekt! ff ertussen uit nog! heb er al zin in

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ik zal het aan je leidinggevende / directeur vragen of hij/zij het doorgeeft en anders zelf even bellen! ga ik nu voortaan ook doen!

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja elisa, da's dus het probleem.. ik doe zelf mijn eigen personeelszaken haha.. klein bedrijfje.. mijn baas weet er nog minder van..
    maar had gehoopt het niet te hoeven doorgeven, dan had ik ook maar halve dagen verlof op hoeven nemen.. snappie? die andere halve dagen betaald het uwv dan.
    Wordt volgende maand weer gebeld, dan overleg ik wel met ze.

5. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Iltje: fijn dat alles goed met je gaat. En jij ook al druk druk druk, ik ken het... Zie net dat het vandaag weer minder met je ging, rustig aan he? En gewoon naar de vk bellen hoor, als je het niet vertrouwd! Klinkt leuk, die letters, ben benieuwd!

@Susan: ik heb het getrappel ook erg gemist toen ik bevallen was van Tes, ben blij dat ik het nu weer mag meemaken.

@val: zijn de vlindertjes leuk geworden? Hopen dat de placenta nog verplaatst, kan me voorstellen dat je baalt van een evt. keizersnee maar geloof me, ook dat valt mee...
    Lekker een weekje center parcs!

@Laartje: we zijn niet meer naar de paardjes geweest gister, het bleef maar regenen. Ook het pannekoekenhuis overgeslagen, komt wel weer een keer... Het is trouwens het beste om je kindje op blote voetjes te laten lopen in het begin of op schoentjes met van die flexzooltjes. Pas wanneer Aiden echt goed loopt (zo'n 2 weken) dan is het zinvol om echte schoenen te kopen. Snap best dat je het graag wilt, er zijn zulke leuke schoentjes te koop!

@Spruit: ik zou geen ander matrasje kopen hoor. Ze liggen er idd maar zo kort in en er rust nog bijna geen gewicht op. Wij hebben ook een ouder matrasje in het wiegje.

@FemR: fijn dat Preston Palace geslaagd was, maar een vreetschuur is het idd! Heb je nog een vakantie gevonden?

@Nicky: pijn in je handen... ik zou niet weten waar het vandaan komt, kan best van het vocht zijn idd. Anders gewoon even de huisarts bellen he? Ik zie dat je dat al hebt gedaan, goed zo! Hou het maar goed in de gaten.
    Wat leuk dat je over een paar weekjes eindelijk aan de slag kan met de babykamer! Ik wil ook!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje Noa! Hopen dat ze snel naar huis mag!

@Marije: mooi ontwerp dacht ik zo!

@kiss: wat lief van je mams dat ze heeft schoongemaakt. Gelukkig krijg je veel hulp, dat zal ook wel moeten als je steeds zo'n pijn hebt...

@annette: wat een heftige week moet het voor je zijn, sterkte...

@irisnaomi: jij ook al beroerd... sterkte... Dat gevoel wat jij omschrijft heb ik ook (bij Tes ook), volgens mij is het idd gewoon de kleine die al best hoog zit. Ik weet trouwens ook niet hoe harde buiken voelen... dus kan ook best zo zijn. Sorry voor het warrige antwoord...

@Dingetje: 'ze' bellen toch nog een keer van het UWV? Misschien kan je het dan doorgeven? Voor de rest moet je werkgever het regelen volgens mij...

@hier: vandaag weer lekker gewerkt, erg druk maar ging wel lekker! Morgen weer een dagje werken, dat zal zwaarder zijn, namelijk van 8 tot 18.00 uur, maar komt vast goed.
    Woensdag even de stad in, het is hier groot feest (ik woon in Wageningen), donderdag is mijn neefje jarig (hij wordt 1 jaar) en ik zelf ben dan ook jarig:D. Vrijdag is mijn mannetje jarig en dan vieren we het samen. Gezellig hoor! Het wordt trouwens de eerste keer sinds tijden dat ik op mijn verjaardag moet werken, maar ja, kan ik meteen trakteren en ben ik vrijdag lekker vrij!
    Frits is trouwens erg actief, zo fijn, ik voel hem/haar de hele dag door. Hij/zij is veel drukker dan z'n grote zus was. Ik denk daarom echt dat het een jongetje is, we zullen zien.
    Ennn... mijn naaimachine is vandaag bezorgd! Ik heb hem meteen uitgeprobeerd, ben nu bezig met een vlaggenlijn voor op de babykamer. Hij doet het super!

Nou, ik ga ff tv kijken en zo lekker slapen.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
  7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dingetje het uvw betaald vanaf 6 weken voor de uitegerekende datum t/m 10 weken erna...als je dus 3 weken vakantie opneemt voor je verlof, en je zit voor 50% in de ziektewet dan hoef je maar halve vrije dagen op te nemen.
    de andere helft zit je nog in de ziektewet.

@marije wat een schatje!!!! leuk zeg!!!

verder ff geen puf (net als velen;)) om op iedereen te reageren en alles terug te lezen...van de week hopelijk meer puf:p

@nicky gefeliciteerd met je nichtje!!! leuke naam;)!!

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #4448 Chivay, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    Heeej dames :)
    Even weer een reactie vanaf deze kant..
    Gisteren gewoon geen zin gehad in de computer....

Helaas hebben jullie zooooo enorm doorgebabbeld dat ik even niet meer op iedereen kan reageren haha... :)

@ Marijee... Wauwww die is ontzettend duidelijk zeg! mooi... (en een beetje jaloers haha)

@ Kiss... Pff, wat ontzettend balen die pijn.. Ben heel benieuwd wat je verloskundige gaat zeggen.. Geen doen lijkt me.. Sterkte!

@ Nicky... Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!

@ Val.. heeerlijk er nog even tussenuit!

Las een tijdje terug dat je wat meer op jezelf kan zijn door de hormonen... als waarschuwingssignaal voor je relatie ;) Ik merk juist alleen maar dat we hechter worden... Ben het liefst met z'n 2en.. nog knuffeliger... alles kan me gestolen worden zolang we maar lekker met z'n 3tjes op de bank zitten..

Vandaag trouwens wel even bewijs van een groeiende buik gehad haha... Wat een vies pleurisweer! Balen! Want mijn winterjas gaat nog maar amper dicht haha... Buik in, rits dicht en maar hopen dat de rits het red! ;) Tijd voor zon!

Leuk... :)
    www.rainbowbabies.nl/gratisbabymutsje
    Ahhh t addertje gevonden ;) Je moet eerst een geboortekaartje sturen!

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hier dus de vk gesproken niets om zorgen om te maken alleen wel even verstandig om morgen maar weer even me urine te laten testen op een blaasontsteking.
    Vertrouw ik het vannacht toch niet of wordt het toch erger moest ik haar maar weer bellen.

Dus morgen maar weer even in een potje plassen en laten controleren het zal toch weer niet he.

Morgen ga ik op iedereen reageren.

Ga nu me bedje weer in met paracetamolletje.

Marije mooie fotos trouwens heel duidelijk zag ze al op hyves voorbij komen.
    Dat met glimlachje vond ik wel de leukste hahaha.

Truste mensen hopen op een goede nachtrust.
    Nog even en dan zullen we die minder hebben door de kleintje in ons buikkie:D

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @iltje fijn dat het niets is om je zorgen over te maken...balen dat je misschien weer een blaasontsteking hebt!!! heb het gelukkig nog nooit gehad (even afkloppen) maar lijkt me echt pijnlijk!

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    dat hebben wij nou ook hier!!! het is alleen maar knusser allemaaal!!!

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    even over UWV.. ik heb vorige week vrij gehad en bij ons zei de administratie (tja wat moet je er nog van geloven als ze ook niet doorgeeft als je met vakantie bent..) dat ik gewoon 8 uur per dag vakantieverlof op moet nemen, terwijl ik dus 2 uur per dag ziekgemeld ben.. dat is dan ook wel raar toch?! zou ik toch eigenlijk maar 6 uur hoeven op te nemen?

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @elisa je hoeft idd niet 8 uur dan op te nemen...als je 8 uur per dag werkt en je bijvoorbeeld halve dagen werkt en halve dagen in de ziektewet zit dan hoef je volgens mij maar 4 uur per vrije dag op te nemen. in jouw geval hoef je dus maar 6 uur op te nemen..

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ annette, knuff voor jou. Kan me voorstellen dat dit moeilijke dagen voor je zijn.

@ irisnaomi, ook een knuff voor jou.. echt balen dat je je zo voelt. doe maar rustig aan!

@ nicky, ohhh lekker asperges, waren ze lekker?
    Gefeliciteerd met je nichtje Noa (mooie naam!), wel vroeg, gaat alles goed met ze?

@ susan, wat leuk dat jullie kamertje bijna klaar is! nog ff verfen en wachten op de meubeltjes.

@ harde buiken, ik heb ze ook... niet pijnlijk, maar gewoon irritand. Had ze bij mijn zoon ook vaak.

@ elisa, heb wel fysio gehad voor mn bekken, maar helaas kan die niets meer voor me betekenen.
    fijn dat alles goed was bij de vk, ik mag vanmiddag weer.

@ iltje, klinkt leuk die houten letters! Wil ik hier ook, maar we zijn nog steeds niet eens over de naam, hihi.
    Hoe voel je je nu?

@ val, ohh heerlijk zeg midweekje weg! Waar ga je heen en wanneer?

@ koetje, wat leuk dat je naaimachine is gezorgd, kun je lekker aan het naaien!

@ marije, wauw mooie echo!

@ chivay, ohh dat hebben manlief en ik ook.. We zijn echt heel knuffelig, lig het liefst de hele avond tegen hem aan..
    Wil steeds kusjes, haha, ben net zo een puber die verlief is. Maar mn vriend is ook heel lief voor me, denk doordat hij merkt dat ik veel pijn heb.
    In ieder geval is deze zwangerschap wel heel goed voor de relatie, haha!

Hier niet echt wat nieuws beleefd. Ben blij dat het zonnetje schijnt, maar of dat de hele dag blijft?
    Vanmiddag naar de verloskundige, alweer! Gaat echt snel nu het om de 3 weekjes is!

Liefs kiss

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Goeiemorgen Lady's

Nou Urine staat bij de dokter vanaf 8 uur al ik kan na 11 uur bellen voor uitslag.
    Maar we hebben wel al de oorzaak van me hoofdpijn en duizeligheid en misselijkheid.

Wij hebben zaterdag zo air ding gekocht die elk half uur een luchtje vrij laat.
    En nu ben ik gister avond buiten geweest even met vriendlief hondjes uitgelaten had even frisst neus nodig en toen klaarde alles bij me op kwam weer binnen en na een kwartier kreeg ik er weer last van.
    Vanmorgen weer getest en idd hetzelfde als gister we hebben heb nu uitgezet heb even de deur opengehad en het frisse windje naar binnen laten komen en voel me al een stuk beter.
    Dus dat ding gaat de kliko in al was die duur.

pfff vond het al vreemd ik was dus na gaan denken en idd sinds dat ding hier in huis staat heb ik er last van gekregen.

Elisa idd jij hoef maar 6 uur verlof uren in te leveren.

Linda ja nu ik zwanger ben doet de blaasontsteking ook pijnlijker dan voor me zwangerschap.
    Maar moet wel zeggen dat hij nu wel makkelijker herkenbaar is omdat je meer voelt.

Hier ook veel knusser met elkaar.
    Al knuffelde we wel al samen iederedag of tegen elkaar aan liggen sávonds maar omgang met elkaar is nu ook heel anders.
    Vriendlief houd gelukkig nu wel over al rekening mee ruimt gelukkig zijn eigen zooi ook zelf op nu haha.

Kiss ja hier ook nu elke 3 weken vk gaat snel dan he haha wij moeten donderdag weer.

Houten letters vriendlief heeft ze uitgezaagd en mooi glad geschuurd en ik ga als het toe laat zo even kijken bij paar winkels voor wat stoffige vlinders die wil ik ook graag ophangen aan de muur.
    En even plakplastic halen voor de letters en een spuitbus roze

Ga nu even heerlijk douchen kijken of het me gaat lukken in me eentje.

Oja en joehoee 26 weken vandaag jee gaat hard zeg.

16. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!!

Ik ben flink aan het klussen! De babykamer wordt zuurstokjesroze. :D Ben erven overtuigd dat menig iemand kotsmisselijk zal worden na het betreden van die kamer, maar I love it!! :D ;)

Nou vind ik nog lang hoor, bij ons zeggen ze het meteen, echt binnen een minuut ofzo...

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Cossy ja bij mijn ha helaas niet bij me vriend zijn ha weer wel wij gaan ook met gezin samen vanaf januari bij de ha van me vriend.

18. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    cossy dat vind ik juist ook geweldig zuustokroze hahaha lekker fleurig:D
    Zal vast en zeker een mooi kamertje worden.:D

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden...
    Het zonnetje schijnt...
    Ik hoop dat iedereen vandaag een goede dag zal hebben... met niet te veel kwaaltjes...

Ik ga zo ff lekker zwemmen... en dan vanmiddag ff verf halen voor de muurschildering... zal er toch een keer aan moeten beginnen.. haha..

Deel Deze Pagina