Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ cossy, ben heel benieuwd hoe dat eruit komt te zien!

2. 4days

4days Niet meer actief

Whaha ja ik was altijd al dol op roze, dus nu het een meisje is kan ik me eindelijk helemaal uitleven. ;) Volgens mij heeft dat kind als een roze-fobie voordat ze naar school gaat. :D

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hahaha!!
    Ik ben ook altijd al dol geweest op roze, dus dat gaat hier ook zeker goed komen :D

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ spruit - Is zeker een kloteperiode, jammer dat jij er ook alles vanaf weet. Vind het ook echt extra moeilijk omdat ik weet dat mijn papa heel graag zijn eerste kleinkindje had willen zien...

@ alle andere lieve meiden - Bedankt voor de lieve woorden!

@ iltje - Hopelijk is alles goed, misschien gewoon een signaal van je lijf om het wat rustiger aan te doen!

@ chivay - ook hier zo'n klef stel!

@ mezelf - Net bij de VK geweest, alles was goed. Kindje groeide goed voor 26 weken, buik ook, al schijn ik een smalle baarmoeder te hebben waardoor mijn buik er wat 'indrukwekkender' uit kan zien ;)
    Nu weer aan het werk...!

5. hier zo ff naar prenatal kan de blije doos ophalen altijd leuk

6. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik was op zoek naar een leuk zwangerschapstopic. Hopelijk mag ik me bij jullie voegen, ik ben niet iemand die elke dag super veel info plaatst, maar probeer wel mee te doen met de conversaties.

Vind het heel leuk om ervaringen uit te wisselen van meiden die ook rond de zelfde datum zijn uitgerekend en gewoon lekker te kletsen over de zwangerschap.

Groetjes Miem

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ miem - Van harte welkom! Altijd gezellig een extra zwangere dame erbij!

8. 4days

4days Niet meer actief

Welkom Miem!! :D Hier is het altijd wel gezellig. ;)

9. mien welkom hier

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mien, welkom!

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ohh duh!
    Had me een hele tijd geleden aangemeld voor de blije doos.
    Helaas nooit Wij jonge ouders ontvangen...
    Wil ik me er net weer voor inschrijven, staat er dat ik al lid ben.. Inlogcode opgevraagd, en ja hoor, heb ik mezelf opgegeven op mn oude adres. Snik! dus vandaar alle wij jonge ouders gemist!
    En misschien nu ook de coupon om de babydoos op te halen?! krijg je die per post??

12. 4days

4days Niet meer actief

Volgens mij krijg je die ook per post ja... :(

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou das dan mooi balen :(

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @Kiss: we gaan naar zeewolde de eerste week van juni. Lekker ff niks, dagje harderwijk enzo heerlijk! Succes bij de vk vanmiddag!

@Iltje: en wat was de uitslag?

@kiss: ik heb vandaag de bon voor de blije doos via mail ontvangen hoor dus er is nog hoop:)
    Was ik toevallig gister bij de prenatal, had het gevraagd, zegt ze vanaf 7 maanden, krijg ik hem vandaag...grrrr die prenatal zit hier een eindje vandaan, nu moet ik voor 29 mei terug, das nou vervelend;)

@cossy: ben benieuwd:)

@miem: welkom!

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ val, ohhh dus er is zeker nog hoop voor mij, haha!
    Lekker hoor ff weg!

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kiss kun je niet de nieuwe bewoners bellen om te vragen of ze het toevallig bewaard hebben.
    Misschien kun je bij de Wij jonge ouders uitleggen dan er iets is mis gegaan met verhuizen.

Marijee:Zag een paar mooie echo's voorbij komen.

Heb een fotoringband gekocht met van die losse fotobladen.
    De buik en kamer foto's op cd gebrand zodat ik ze van de week even naar de Hema kan brengen. Ga ik vast beginnen met de buik foto's inplakken.
    Wil een ringband maken met eerst
    *de testfoto,
    *buikfoto's,
    *echo's en dan
    *het kamertje.
    *een hoofdstukje met kleertjes/kadootjes gekregen van....
    *Daarna geboortekaartje en dan
    *het leven van de baby.

Heb ook al een plakboek met alle in verwachting kaartjes waar dan straks de geboortefelicitatie kaartjes weer bij komen.

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Mien: welkom hier... hoe gaat het met jou zwangerschap?? veel kwaaltjes of lekker aan het genieten??

@ Blije doos: vandaag ook een mail gekregen dat ik hem voor 29 mei kan komen ophalen... Joepie... heb er nu al zin in... Maar ik wacht nog even... heb namelijk laatst een triptrap stoel besteld.. en die verwacht ik ook een keer... dus dan kan ik ze samen ophalen...

@ Kiss: wel balen dat je de wij jonge ouders nu al een aantal keer bent mis gelopen... misschien idd de nieuwe bewoners ff vragen...

het leek zo'n mooi weer te worden vanmorgen.. maar het is toch wel erg frisjes.. het zonnetje laat zich ook niet altijd lekker zien... Maar ach.. het is droog.. dat scheelt al weer iets...

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb net vandaag de Wij jonge ouders weer gekregen.

Heb alleen nog maar een Blije doos bij de Etos op kunnen halen.
    Die hoort bij de Wij toch?

EDIT: nee die ik bedoel is van Fellicitas.

19. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    ik moet 25 augustus bevallen van ons 3e kindje.. we krijgen een meisje
    maar isal erg aan het rommelen hier. maar wordt goed in de gaten gehouden:)

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden!

net naar fysio geweest en rechterkant is gewoon stijver in mijn lichaam, daarom gaat het wat minder makkelijk. krijg nu paar weken fysio om spieren los te krijgen..

thanx voor reacties over UWV. Ze zouden mij deze week bellen, maar anders bel ik zelf donderdag eventjes, (aangezien ze tijdens mijn vakantie hadden gebeld en van slag waren dat het niet doorgegeven was) en vraag ik het voor zekerheid nog even over die uren. dan kan ik dat dinsdag direct tegen mijn leidinggevende zeggen als ze weer terug is..

ik heb ook weer wij jonge ouders gekregen, moet echt bijlezen! ben ook lid van de flair en daar ligt ondertussen ook mega stapel van!!! wordt tijd voor mijn verlof!
    bon om doos bij prenatal op te halen, heb ik nog niet! lijkt me wel leuk trouwens!!

hier verder MOE!! niet geslapen omdat ik naar fysio moest, nu stort ik in. ga maar even op bank tv kijken! manlief is aan t klussen in huis en gaat hopelijk zo koken!

zie trouwens dat ik nog maar minder dan 100 dagen hoef (mits onze kleine op tijd is..)

fijne avond
    liefs elisa

Deel Deze Pagina