Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heb heb hier via mail gekregen zat niet bij de wij van deze keer

2. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, maar ik kan de barcode niet printen!! Meer dames dat probleem?

3. Ik lees netjes mee hoor meiden maar geen puf om te reageren.

@ Marijeee, prachtige fotos zeg! Echt heel mooi duidelijk.
    En ik snap heel goed dat het zwaar is met nog een kindje erbij. Ik had het bij de zwangerschap van Aiden ook veel makkelijker.

@ Val, lekker een weekje weg. Heerlijk vooruitzicht.
    Je mag de doos al ophalen van prenatal, ben eens benieuwd wanneer ik bericht krijg.

@ irisnaomi, en de doos al opgehaald? Ws hij een beetje leuk?

@ Cossy, heeeeerlijk he al dat roze. Ik ben ook helemaal gek op roze. Hier wordt het dus ook roze, roze en nog eens roze haha.

@ Kiss, kun je je niet nog eens aanmelden? of is het daar al te laat voor?

@ Koetje, oke nu is het me wel duidelijk over de schoentjes hihi. Dacht alleen dat het beter voor hem zou zijn omdat hij iedere keer op zijn teentjes loopt. Ik heb nu een paar verschillende schoentjes met een dunne zool, kan hij mooi oefenen. Ik laat hem nu wel vaak op zijn blote voetjes lopen.
    Leuk donderdag je verjaardag! Leuk zeg dat jij ook al zo creatief bent, wel ff showen natuurlijk he.

@ Femr, fin dat jullie het leuk hebben gehad. Ik vind dat altijd het nadeel van all in dat sommige mensen echt té zijn.

@ Chivay, hier ook alleen maar hechter hoor. Vind het heerlijk om met mijn mannetje in bed tv te kijken of lekker samen op de bank. Heb het altijd wel gehad maar nu alleen maar meer.

@ Nicky, gefelciteerd met je nichtje. Leuke naam!!

@ Iltje, knap zeg dat je vriend helemaal de letters heeft gemaakt. Wij zijn niet zo handig dus ik ga ze maar bestellen.

@ Elisa, balen dat je spieren zo vast zitten. Hopelijk helpt de fysio wel en heb je snel wat minder last. Leuk he de wij jonge ouders.

Vandaag grote opruiming gehouden in huis, ben nu echt kapot. Hebben de rails al opgehangen op de babykamer maar de gordijnen nog niet. Merk nu wel dat ik ook steeds meer last van mijn bekken krijg, helaas.
    Gelukkig na vrijdag bijna 4 weken vakantie, heerlijk!!!
    Wordt tijd dat het wat beter weer gaat worden he. Is hier echt koud, bah.
    Zijn er meer mensen die nog af en toe overgeven? Ik merk het als ik teveel heb gedaan dat ik me dan weer slecht voel, helaas.

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    kan niet op iedereen reageren, want ben bijna alles weer kwijt haha!

Marije wat een mooie echo foto!

Kiss87, de bon voor de blije doos komt via de mail. Had hem ook gehad en wilde hem van de week ophalen, waren de dozen verdorrie op.... Ze gaf trouwens aan dat ze niet de einddatum die ze meezenden aanhouden dus als je hem later ophaalt krijg je de doos ook mee.

Elisa lekker die jonge ouders lezen wanneer je verlof hebt of wanneer het kindje er is toch Ik bewaar ze lekker, ben nu nog geen mama en nog zo druk met werk. Straks lekker alle tijd... (voor even dan)

Gisteren naar een info bijeenkomst geweest van het ziekenhuis over het bevallen daar. Mooie verloskamers best gezellig gedaan moet ik zeggen.
    Heb tot nu geen angst gehad voor de bevaling was ook een beetje ver van mijn bed show en dacht komt goed. Maar toen ik gisteren op zo'n groot beeld wat beelden zag en toen het bed, besefte ik ineens dat ik dit echt moest gaan doen en kreeg het toen spaans benauwd haha. Echt wist niet wat me overkwam zo'n schrik ineens.

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden!!

Naar de verloskundige geweest. Ze vind het heel vervelend voor me dat ik zoveel last heb van mijn bekken, maar kan helaas ook nix voor me betekenen.. Dacht ik al wel.

Kindje was mooi gegroeid, mn buik zit al hoog!
    Totaal nu 6 kilo aangekomen, vind het wel netjes.
    Bloeddruk was 100/55 beetje laag, maar dat weten we inmiddels wel. Verder was alles goed, mooi hartje gehoord.
    Meisje ligt met hoofdje naar beneden, maar goed, dat kan nog alle kanten op natuurlijk.
    25 mei moet ik weer terug komen, eerst bloedprikken en dan bij de vk de controle + anti D injectie. (ben dan al over de 30 weken :$ )

Liefs

6. zo het de blije doos binnen
    en nouja wat zit erin zaten nog wel wat bruikbare dingen in opzich ... verder veel reclame en boekje maar is gratis dus altijd leuk ,,
    Wat ik erg leuk vind is het spuugdoekje van nurtilon een grote lap mensen die hem niet gebruiken ofzo heb er wel intresse in ...

7. kiss > fijn dat alels weer goed was met de kleine ..
    Hier al het goed is de 18e de anti-d injectie en bloedprikken

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    In de Wij jonge ouders zag ik een heel artikel staan over Bekenklachten heb het nog niet gelezen maar zag dat er ook tips bij staan.

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ irisnaomi, haha ja, gratis is altijd leuk he?
    Maar over 2 weken al? Anti D is toch altijd als je 30 weken bent??

10. ja laatst zij de vk dat ik de prik de volgende keer zal krijgen en dat is dan 18 mei en dat was ook zo ongeveer met de eerste zwangerschap had ik hem ook iets eerder

11. en ja gratis dingen is echt erg leuk maakt niet uit wat er in zit haha ben echt gek op die dozen ...

12. heb heb hier ook binnen de wij jonge ouders nog niet in gekeken straks maar ff doen dus

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Oh dan moeten jullie maar ff die tips hier neerzetten, haha!
    Maar kon je nou ook niet die WIJ jonge ouders blad gratis meenemen bij de Prenatal?

14. ja het blad kan je vaak ook gratis meenemen bij prenatal

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou dan ga ik er van de week wel ff langs, neem ik ff dat blad mee.. Vind het wel leuk om bladen te lezen.

16. Ja is ook leuk de bladen door telezen ga hier strakies ff doen

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb hem al zo goed als uit. Had vanmiddag niks te doen.

Die Anti D injectie is dat voor de resus bloedgroep? Moet die dan ook nog maar heb nog geen datum.

18. die injectie krijg ik omdat mijn bloedgroep a negatief is

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier B negatief.. En inderdaad, daarom krijg je die injectie.
    Heb vandaag pas te horen gekregen hoor Susan, dus denk dat je het de volgende keer bij de vk wel te horen krijgt.

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier A nagatief, moet volgende week heen dan ben ik 25 weken zal het dan wel te horen krijgen. Ze hadden het idd ook over 30 weken

Deel Deze Pagina