Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kiss mocht je nou geen Wij jonge ouders kunnen krijgen bij de Prenatal, Als ik hem helemaal uit heb kan ik hem ook opsturen.
    Doe toch niks met de gelezen bladen.
    Geef ze meestal aan iemand anders.

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ah das lief Susan.. Ga het van de week wel ff proberen bij de Prenatal... dan hoor je het wel.

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hier ook weer even een teken van leven! Heb ook geen puf om op alles van de afgelopen paar dagen te reageren, maar dat heb ik vaker gelezen hier deze week! Volgens mij waren er heel wat dames met een off-day gisteren!

Nog 2 weekjes en dan is mijn collega er weer! Deze week nog 2 dagen in mijn uppie werken, volgende week maar 1 (do-vr hemelvaart, wo ben ik altijd vrij, di moet ik manliefs papa-dag overnemen), en de week daarna de maandag nog, en dinsdag is ze er weer! Jippie!!!! Het gaat wel redelijk op zich hoor, heb iig de goede instelling! Maar je draait toch aardig wat uurtjes extra in de week, en het begint toch een beetje te knagen dat je gewoon weet wat er allemaal blijft liggen. Zou dus fijn zijn als we eind van de maand weer wat overzicht terug hebben en dingen af kunnen gaan strepen! En dan ga ik lekker wat gas terugnemen. Heb de 2e week van juni een weekje vrij genomen, dus dan gaan we nog ff op vakantie met zijn drietjes. En de 28e heb ik een dag vrij en doen we de 3d echo om 10 uur! Wel grappig, want een andere collega blijkt diezelfde dag in hetzelfde centrum om 8.30 een afspraak te hebben! Ik had ook iets eerder gekunt, net na haar, maar dat vond ik te vroeg op mijn vrije dag! Toevallig!

Verder hebben we donderdag het nieuwe bedje voor Elin binnengekregen, haar nieuwe autostoel (maar volgens mij moeten we haar in augustus gewoon de maxicosi uittrappen... past nog steeds!) en de duozit voor onze Mutsy wagen! Leuk hoor! Kan niet wachten tot we echt aan Elins kamer kunnen gaan beginnen. Maar gaat nu even een beetje traag...

Zo, dat was weer lekker ff ego... Zo nog even aan het werk (bleh!) en verder lekker bankhangen!

Groetjes!

P.S. Cool dat ze het forum neergooien tijdens dodenherdenking! Ik had de tijd weer eens niet in de gaten... :)

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @Laartje: wel lekker grote opruiming! kan me voorstellen dat je moe bent! maar bijna 4 weken vakantie?? wow lekker hoor:)

@Kiss gelukkig was alles goed! super netjes zeg 6 kilo! enne meten ze bij jullie ook de buik al? bij mij was ie 23 cm nu, voor het eerst gemeten

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Zo ff goed bijlezen..

Maar hier ook een 30 weken bloedtest ivm de negatieve bloedgroep... Ben met 26 weken geweest, met 28 weken extra om zo goed uit te komen op de 30 weken... Dus 2x om de 2 weken ipv om de 3 weken controle...
    Dus de Vk wilde hier wel graag dat het precies met 30 weken is..

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ val, nee hier meten ze mn buik niet..

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (5 leden en 1 gasten) ‎kiss87, ‎brendat, ‎Chivay, ‎FemR, ‎linda221

cool:D best veel!!

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @nieuwe dames welkom!

@anomiem welkom klopt je banner wel? 23 augustus uitgerekend? dan zou je toch 24 weken en 1 dag moeten zijn? ik ben nl 27 aug uitgerekend en volgens mijn banner ben ik langer zwanger dan jij.

hier de WIJ nog niet binnen...ben benieuwd...ook al vroeg trouwens dat sommige de blije doos nu al kunnen ophalen? of niet?

9. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ja, gezellig he? En nu maar KLEPPEN!!!! O, nee, ik ging werken geloof ik... Getver! Maar dan heb ik morgen tenminste echt een dag vrij!
    Gaan jullie nog iets leuks doen morgen? In hoeverre zijn er nou eigenlijk winkels open morgen?

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vanmiddag trouwens komt een vrouw bij de dokter gekeken en ik heb me toch een partij zitten janken...vreselijk...

@brenda Tweet nog niet wat we morgen gaan doen...moet nog ff kijken...werkse!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@winkels morgen: winkels mogen zelf kiezen of ze open zijn of niet. Kortom per winkel verschillend. Lekker duidelijk he?!

@leuke dingen doen morgen: man gaat morgenochtend weg en morgenmiddag wil ik naar de babydump. Man vindt het een minder leuk plan, maar helaas.

@Blije doos: ook nog niets gekregen!

@tijdschrift: vanmorgen gehad.

@Linda: ik heb alleen het boek gelezen en daar hield ik het al niet droog bij. Film wil ik niet zien geloof ik.

@Vakantie: sinds vanmiddag heb ik vakantie t/m 16 mei! lekker nu nog hopen op mooi weer! zaterdag vertrekken we naar de camping nml.

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Daar was ik ook weer. Jullie hebben weer erg veel geschreven, kan het bijna niet bijhouden hahaha.
    Hier gewerkt vandaag (nog maar 19 dagen hahaha) en was niet echt gezellig op het werk. Collega in de stress die dan niet zo aardig is... heb maar een paar x gezucht en de andere kant op gekeken...
    Was zelf met mijn gedachten er ook niet altijd bij. Vandaag 10 jaar geleden hoorden we dat Esmee* niet meer leefde. Ook al is het 10 jaar geleden, je beleeft het toch weer en denkt er toch weer aan. Donderdag (6 mei) is haar geboortedag. Gaan we een mooie ballon halen met helium, doen we elk jaar en die hangen we op bij haar plekje. Taartje eten, 10 jaar is toch een hele leeftijd ;) En dan 's avonds eten met de kindjes bij de pannenkoekenboerderij met zijn 4tjes. Gezellig!! De kinderen hebben er al weer zin in hihi.

@Val: ja ondanks de vreetcultuur was het gezellig ;) Heerlijk gezwommen in het mooie zwembad en ons vermaakt op de kermis, bowling en midget golf ;)
    En gisteravond ook nog een leuke vakantie gevonden jahoeeeeee. We hebben een mystery geboekt bij Center parcs. Helemaal niks voor ons, controle freaks die we zijn haha. Maar we weten zeker dat we weg gaan, alleen nog niet naar welk park. Voor het eerst dat we met de kinderen naar CP gaan, die zullen straks niks anders meer willen met zo'n mooi zwembad whahahaha. Balen dat je placenta net voor de uitgang ligt. Hopelijk schuift tie nog een beetje op!!!!!!! Jij ook naar Cp lees ik net, leuk!!

@Linda: thanks!

@Dingentje: hoop dat je je nog een beetje hebt vermaakt op de camping, het was idd rotweer zeg, blegh!

@Kiss: die bekken plagen je echt hé... vind het echt rot! Het is idd lastig om dit nog 13 weken vol te houden. Ik mag momenteel niet klagen... even afkloppen, maar hier heel weinig last. Coupon voor de blije doos krijg je per mail, maar je kunt toch nog je adres wijzigen? Het komende jaar kun je die nml nog ontvangen.

@Marije: hoop dat je weer bovenop je dipje bent. Jeetje meid wat een mooie echos!! Ik ben jaloersssssssssss hahaha.

@Annette: leuk he al die spulletjes bestellen!!! Hoop voor je dat het snel binnen komt! Wat heftig die herinneringen aan vorig jaar... wel heel goed dat je dit allemaal even toelaat hoor, wel doen!

@Nicky: al minder last van het vocht? Vooral ook je vingers blijven bewegen, is goed voor het vocht opname. Gefeliciteerd met je nichtje!! Heb je een heel tintelend gevoel in je hand? Dan is die pijn in je hand is ws door de hormonen een beknelde zenuw. Een tijdelijk capaal tunnel syndroom. Heb ik bij Isa gehad bij 2 handen, werd soms huilend wakker smorgens van de pijn. Wat mij hielp is skatebeschermers dragen tijdens het slapen. Het slipe niet zo heel lekker, maar werd met minder pijn wakker. Misschien een tip voor jou.

@Iltje: weer een beetje opgeknapt? Ben heel benieuwd naar de letters!!

@Koetje: jep vk gevonden, zie tekst bij Val, heb er zo'n zin in!!
    Wat leuk dat je cadeautje binnen is en hem al in gebruik hebt genomen!! Ben heel benieuwd naar de vlaggenlijn!

@Cossy: geweldig, ik hou van roze!!

@Chivay: lekker toch dat je zo knuffelig bent! Ik ben ook gek op knuffelen hoor!

@lauw: ben je al begonnen met de muurschildering?

@Miem: welkom!! en gefeliciteerd! Ook al ff een eindje op weg ;)

@admunsen: welkom hier en gefeli!!

@Laartje: ja sommige mensen zijn echt te. Heb me echt lopen verbazen wat mijn zussen en hun mannen en kinderen naar binnen kunnen werken.... 2 keer lunchen op een dag enzo... savonds uitgebreid eten en nog geen anderhalf uur later een mega gebakje naar binnen werken... pfff.... haaha
    Lekker dat je bijna vakantie hebt!!! Heerlijk om naar uit te kijken! Jullie gingen nog weg toch??

@Leonizzie: kan me voorstellen dat het ineens heel dichtbij komt als je op de verloskamers staat en het hele verhaal hoort... Wel wat wijzer geworden?

@Brendat: nog dd doorbijten dus op het werk... hou je taai!! En Elin de maxi cosi uittrappen whahaha, grappig hoor dat ze er nog inpast. Echt een klein poppetje dus ;)

@Irisnaomi: ik hoop dat jij je ook weer wat beter voelt! Geen idee of jou omschrijving harde buiken zijn, maar hier heb ik regelmatig harde buiken. Maak me er geen zorgen om, goede training voor de baarmoeder, daar hou ik het maar op ;)

Voor degene die ik heb overgeslagen... solly...
    De buurman kwam een leuke verrassing brengen, de doos van de Etos. Was thuis bezord... heel maf, want heb hem 2 mnd geleden bij de Etos op moeten halen. Bof ik ff ;)
    En vanmorgen zat ook in mijn mailbox het afhaal bonnetje voor de blije doos. Dus die kan ik binnenkort ophalen.

Nou meiden... heel verhaal....

Tot later!!

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    wat is anti D injectie?? (sorry.. zal wel leek zijn.)

wij gaan ons ook inschrijven voor infobijeenkomst in ziekenhuis voor bevalling.. ik heb al wel angst voor bevallen, maar ja zal er wel bij horen!

hier: was om 6 uur al wakkeer. ben zoo moe maar kan niet slapen. dus ben er maar uit gegaan tegen 8 uur, kan manlief nog even slapen.. ik ga zo wel weer naar bed!
    borsten hebben mega gelekt vannacht, tshirt is onwijs vies. niet dat dat ramp is, want je gooit het in de wasmachine, maar voel mezelf ook vies en die stomme jeuk is er ook weer. op hoofd, rug, armen, benen! kortom: baalmoment!!
    zit nu aan broodje, heb kachel hoog gezet en ga ikz o in warme badkamer uurtje in bad en dan mijn bedje weer in!!!

fijne dag!
    liefs elisa

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier de kinderkamer maar eens opgeruimd. Mannetje is klaar met verven maar laat alles gewoon liggen.
    De kamer gezogen zitten er drie grote spetters verf op de houten vloer, vast door het kleed heen gelekt. Nou ja dat mag hij schoonmaken.
    Vanavond de plinten er weer voor en dan morgen dweilen en gordijntje ophangen.

Nu eerst even naar de Friesland om onze kraamdoos op te halen. Word je niet echt vrolijk van geloof ik. Al die dikker verbanden maar ja.
    Kan ik meteen kijken of de winkels open zijn en nog even wat leuke rokjes scoren hoop ik.

Fijne dag dames

15. wat leuk al de kraamdoos hier nog niks van gehoord

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Yolanthe zal duimen voor mooi weer! Zal toch fijn zijn wanneer dat een beetje doorzet, ben die regen en wind van de afgelopen dagen echt zat. Lekker trouwens tot de 16e vrij.

Femr, wat lijkt dat al weer lang zeg 10 jaar! Jullie herdenken het wel op een mooie manier. Hoop dat het zonnetje morgen voor jullie schijnt

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @femr sterkte vandaag en morgen en hopelijk idd mooi weer! wat mooi dat jullie haar zo ieder jaar herdenken!

18. goedemorgen

hier weer last van pijntjes wat raar ongesteldheids gevoel bij schaambot zeg maar er net iets boven echt niet fijn gisteren ook weer wat steken bij mijn lies

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr: sterkte vandaag meis! de zon schijnt in ieder geval voor jullie hopelijk hebben jullie een mooie dag

Hier een kindje met koorts dus vandaag zal niet veel zijn voor ons....

Deel Deze Pagina