Prénatal fotowedstrijd Wil iedereen op mijn knapperd stemmen?! kunnen we een vakantie winnen Romano heet hij
Ook gestemd op hem! Wat een vreselijke foto`s zitten er tussen, sommige kindjes zullen het papa en mama later vast niet in dank afnemen.
Nog een stem erbij! @ Fem... Veel sterkte vandaag! 10 jaar alweer... wat gaat dat snel... @ Laartje... Moest net even enorm lachen toen ik het gastenboek van mijn ouders las! Jou vader heeft wat geschreven bij hun reisverslag! Wat een kleine wereld zeg! Echt leuk!
Goedemiddag allemaal, Ik heb even wat berichtjes van jullie gelezen, moet er wel ff inkomen hoor haha Ben nu lekker 5 dagen vrij, echt genieten, want voel me de laatste tijd zooo uitgeput bah. Vrijdag ga ik met mijn mannetje lekker naar een hotelletje. De ouders van mijn vriend hadden een arrangement gewonnen maar die gebruikte ze niet dus mochten wij hem gebruiken En in de tussentijd dat wij weg zijn, wordt het kamertje van onze kleine meid gedaan met glasvezelbehang Mijn moeder was zo lief om het aan te bieden, dus als we terugkomen is hij bijna klaar Dit wordt trouwens ons eerste kindje, dus vind het allemaal heeel spannend haha. Gaat iemand nog naar een festival vandaag?? Of andere plannen? @Fem: Jullie heel veel sterkte vandaag. xxx
dank je wel allemaal! scheetje he Hier geen festival de kleine is nog niet helemaal lekker, ligt nog te slapen, zo maar ff kijken hoe hij zich voelt, als hij zich goed voelt ff naar de speeltuin ofzo en vanavond leren, want morgen heb ik weer een examen
Friesland kantoor was niet open. Toen maar ff geshopt, waren trouwens maar weinig winkels open. Bij de C&A twee leuke zomerjurkjes gescoord. Een 3/4 zwart linnen broek van Mamalicious Zomerjurkje met korte mouwen van Esprit. Kunnen weer even vooruit dus. Moet nu echt stoppen met shoppen
@ Val, ik heb ook gestemd! (mogen we trouwens allemaal mee ) Wat een heerlijk mannetje trouwens! @ Femr, sterkte! Kan me voorstellen dat je er aan terug blijft denken,vooral rond deze dagen. Wij hebben vorig jaar een mystery visit gedaan en hadden het heijderbos "gewonnen" Is ons erg goed bevallen toen. Volgende keer doe ik weer zo'n mystery boeking. Wij gaan 27 mei nog een weekje naar florida, heb er echt zin in! @ Chivay, toevallig he van je ouders hihi!! @ Susan, moet je die doos zelf ophalen? Wat gek zeg! @ Yolanthe, lekker zeg nu vakantie! @ Linda, ik heb de film nog niet gezien maar wil hem wel echt zien. Zal hier ook wel janken worden, ik kan echt helemaal nergens tegen. We zijn even gaan shoppen voor een nieuw debkbedovertrek, het is een hele mooie roze geworden haha. Mijn vriend vond het niks maar moet hij zich ook maar eens een keertje aanpassen. Nog even lekker bij de mac gegeten jammie. Aiden zit weer in een heerlijk sprongetje en wil niks liever dan bij mama op schoot zitten. Ach kanik weer even heerlijk knuffelen met mijn grote babytje
Laartje: Vriendin van mij had hem thuis laten bezorgen. Maar dacht meteen een goed excuus om te kunnen shoppen. Denk dat ik nu toch maar ga bellen voor bezorgen. Verder lekker niks gedaan vandaag. Wilde vanavond gaan zwemmen maar het zwembad is dicht. Morgen kan ik niet nou dan maar kijken of ik vrijdag nog zin heb.
@ Susan.. Hier helaas ook... vandaag ging het zwangerschapszwemmen niet door... Lekker hè dat shoppen! Ik werk midden in utrecht centrum... zooooo verleidelijk om in mijn pauze, of als ik wat vroeger klaar ben steeds even te gaan shoppen @ Linda.... Ik heb die film gezien toen ik nog niet wist dat ik zwanger was.. Ben normaal niet zo'n huiler.. maar denk dat de hormonen z'n werk deden Tranen genoeg dit keer! @ Laartje... Ow ow wat erg zo'n sprongetje hè Lekker knuffelen! @ 5mei... Helaas wordt het hier afgeraden om naar het bevrijdingsfestival te komen nog ivm de drukte! Weinig zin om met mijn buik de drukte door te moeten! Even in de gaten houden.. Misschien gaan we vanavond nog ff (is 5 minuutjes fietsen voor ons)
Hoi hoi, Niets aan bevrijdingsdag gedaan maar halve dag met migraine op bed geleden! Het is nog niet helemaal over. Manlief heeft in de tussentijd geklust. Morgen weer naar VK. Om een of andere reden loop ik niet standaard in weken bij de vk.
Hai meiden, Hier lekker gerelaxed vandaag!! Was ik echt ff aan toe. Straks gaat manlief lekker kip tandori maken, heerlijk @Elisa: wat vervelend dat je zo vroeg wakker was! Heeft het bad je wel goed gedaan? Daarna nog ff kunnen slapen? En wat lekken je borsten zeg... de enige tip die ik nog heb is bh dragen snachts of een strak hempje en daar de compressen in doen, scheelt weer een beetje met de chaos vlekken @Susan: kamertje schiet lekker op, leuk!! En lekker geshopt!! Heerlijk om jezelf te verwennen @Leonizzie: ja... 10 jaar.. de tijd gaat ook zo super snel! Dit jaar het grafje verlengen, weer voor 10 jaar. Kan er nog geen afscheid van nemen hoor! Kan me niet voorstellen dat mensen het na 10 jaar opruimen. Ik hoop ook dat het zonnetje schijnt We zullen het zien hihi. @Linda: thanks! Voel me er altijd erg goed bij met de manier waarop we haar feestje vieren. Om treurig te zijn past niet bij ons. Tuurlijk doet het zeer, maar wil het goede gevoel laten overheersen. Ze heeft ons ook een hoop goeds gebracht @Val: thanks! Achhhh je mannetje ziekies... hoop dat hij snel beter is! Ik heb gestemd hoor, wat een heerlijk mannetje is het!!!! Ben jaloers op zijn tintje @Chivay: thanks thanks! Het voelt een stuk minder lang hoor! @Miem: dank je wel! En lekker er even tussen uit! Heerlijk dat het kamertje wordt aangepakt. Dat is lekker thuis komen als het kamertje bijna klaar is @Laartje: ja lachen hé die mistery park. Vind het ook helemaal geweldig. Het maakt me echt niks uit waar we heen gaan, alle parken zijn mooi Ik denk dat we die mistery boeking erin gaan houden Mannetje zei nog, wellicht van de zomer nog even een weekendje boeken??? Ben ik altijd voor in natuurlijk hahaha. We weten nu de weg naar die boeking te vinden hahaha. En 27 mei naar Florida, heerlijk!!! Ga je veel babygab scoren??? Vind het zo'n geweldig merk! @SpruitNL: succes bij de vk morgen! Ik mag 17 mei weer. Doeidoei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Femr: ja ik ben ook jaloers op zijn tintje! haha 1 keer zon en hij is helemaal donker. Lekker he zo'n relax dagje! Laartje: ook leuk he ja die sprongetjes! poeh haha enne van mij mogen jullie mee hoor als we winnen! hmmm lekker mac! Chivay kan me voorstellen dat dat verleidelijk is jaaa! leuk shoppen Elisa: nog beetje bijgetankt?
Net ff met nicht hier uit de straat bij de huisartsenpost gezeten, haar dochter spuugt al 2 dagen en koorts op en af, zo zielig, kinderarts erbij, waarschijnlijk moet ze een nachtje blijven. Heb trouwens mega veel last van afscheiding op het moment, loopt er gewoon uit (sorry) hebben nog meer dat?
@val: lekker verhaal zeg hihi. Nee hier momenteel niet zoveel last van. Als ik er 1x in de 2 weken last van heb is het veel. Inlegkruisje doet wonderen En wat zielig voor dat meisje!! Hopelijk knapt ze snel op!!! Lekker hoor dat hij maar 1 zonnetje nodig heeft. Ik wilde ook altijd kndjes met een tintje. Maarja... verliefd geworden op een bleekscheet hahaha, nu heb ik 2 super witte kindjes met oranje haar whaaaaaaaaaaahahaha.
wahaha dat is wel wat anders ja 2 witte kindjes met oranje haar haha. Mijn dochtertje nu word ook een bleekscheet hoor! waarschijnlijk niet met oranje haar maar toch ja lekker smakelijk he maar kan er niks aan doen, mega veel vandaag......zal er wel bij horen?
@Val: ja hoort er gewoon bij hoor!! En wel grappig dat je dan straks Romano met een kleurtje hebt en 1tje niet. Zul je vast ook wel vragen over krijgen, wellicht tot vervelends aan toe. Mensen zijn toch erg nieuwsschierig. Hoop dat je er niet te veel last van hebt!!
Ik ook Val.... Inlegkruisjes en ik zijn op het moment grote vrienden van elkaar.... Tja.. This niet anders! Enne.. wat is Romano een knapperd zeg Zo Na een middagje (hard nodige) rust gaan we zo toch nog even bij het bevrijdingsfestival kijken hiero... Ben benieuwd!