Ja nou ja vragen vind ik niet erg hoor! Je ziet mensen ook vaak kijken als we nu met z'n drieën weg zijn omdat mijn vriend nu gewoon blank is, zo van dat klopt niet helemaal, maar gaan dan zitten smoezen, das wel irri haha dan denk ik vraag het dan gewoon..maar goed, ben er ondertussen wel aan gewend, het is nou eenmaal zo! En wie vraagt krijgt gewoon antwoord! En vaak als mensen vragen aan mijn vriend is dat jou kindje zegt hij gewoon ja haha dan moet je ze eens zien kijken das echt lol hihi Oh Chivay dus jij ook zo veel? Nog veel plezier vanavond! nu weer ff verder leren
@Val: idd, ze kunnen het dan beter vragen, dan dat gesmoes achter je rug om. @Chivay: en?? je je nog vermaakt??
@val ik heb ook last van afscheiding maar niet megaveel ofzo...ook ruikt het anders dan voor mijn zwangerschap. hele sterke geur...niet super vies ofzo maar lekker is anders sterkte morgen met je examen en ik heb ook op je mooie mannetje gestemd! @femr hoe lang was je eigenlijk zwanger toen je kindje overleed als ik vragen mag? en wat was de oorzaak? misschien heb je het al eens verteld hoor en heb ik er overheen gelezen, sorry dan.
@FemR; Wat herdenken jullie dat mooi zeg! Kan me wel voorstellen dat het een moeilijke periode blijft. 10 jaar! Volgens mij voelt het pas een jaar, of niet? Nogal logisch kan je nog geen afscheid nemen van haar grafje! Kan me er ook helemaal niks bij voorstellen. Waarschijnlijk verleng je het over 10 jaar gewoon weer... Heel veel sterkte en ook plezier morgen! @Elisa; Wat een baaldag je! Hoop dat je nog even hebt kunnen slapen vandaag... @Val; Wat een lekker ding zeg! Je hebt er weer een stem bij hoor! En succes met je examen! @anomiem; Lekker een weekendje weg! Heerlijk relaxen, en wat een leuke thuiskomst met je babykamer (een stukje verder) af! @Susan; Lekker geshopt! Jammer dat je dan alsnog een keer terug moet voor de doos... En dan niet stiekem NOG een keer gaan shoppen he ? @Nog een keer FemR: Tja, als je graag getinte kindjes had gewild, heb je inderdaad ergens iets niet goed gedaan! Maar je hebt nu een stel roodharigen, zoooooo schattig! Wij hebben vandaag een nieuwe kledingkast en commode gekocht voor op Elins kamer straks. Nou ja, nieuw... Het zijn oude kasten, die we lekker zelf een likje verf kunnen gaa geven. Heb er helemaal zin in! Komend weekend gaan we de voorste zolderkamer helemaal latexen, zodat we met hemelvaart Elins toekomstige kamer leeg kunnen maken en daar eindelijk aan kunnen beginnen! Heb er helemaal zin in! Begin het nu ook een beetje op mijn heupen te krijgen hoor! Wil haar kamer in de 1e helft van juli echt klaar hebben zodat we haar oude kamertje nog een nieuw likje verf kunnen geven voor de beeb! En verder weer eens 2 uur liggen pitten op de bank ... Groetjes!!!!
Hoi lieverds! *klaagmodus aan* Hier eindelijk een beetje rustig. Was even overstuur en heel erg verdrietig, maar manlief heeft me getroost en ff met me gepraat, dus nu gaat het wel weer. Heb ontzettend veel pijn, en moest er ff heel hard om huilen. Zie het gewoon niet meer zitten deze zwangerschap, bah. Maar gelukkig, weer een dag minder.. Eigenlijk wel een beetje mn eigen schuld dat ik veel pijn heb. Ben even naar de stad geweest met zoon & man. Nog geen 45 minuten, even nieuwe onderbroekjes gekocht voor zoontje (nu hij bijna zindelijk is!) en kleertjes voor zoon+beeb. Daarna ff een broodjegezond gegeten.. toen weer naar huis. Maar net na het eten merkte ik het meteen, heb teveel gedaan! Weet niet meer hoe ik moet zitten/liggen/hangen, alles doet me vreselijke pijn. Ben heel hard gaan huilen, nu ik besef dat ik echt bijna nix meer kan!!! Niet eens ff shoppen voor mn kindjes, dát is al teveel! Gelukkig is mn vriend er voor me, en kan ik echt bij hem terecht... Geloof me, ik draag ons kindje met alle liefde en heb het er ook echt wel voor over... Alleen ken ik mezelf gewoon niet meer terug, en das k*t. Maar goed, elke dag is er 1 minder, en langzaamaan kom ik er wel. Heb op het moment ook harde buiken, even iets om in de gaten te houden. Komt denk ik door de pijn van mn bekken & de stress die dat weer oplevert. Dát vind manlief weer griezelig, aangezien ik bij de zwangerschap van mijn zoon in het ziekenhuis moest liggen bij 28 weken vanwege premature weeën. Maar ga nu lekker ontspannen met mn laptopje en morgen een rustige dag. zoon gaat naar het kdv, en ik doe lekker nix! *klaagmodus uit* Ga nu even bijlezen!! Liefs kiss
Oooohhh.... Kiss! Wat zou ik graag een beetje van je overnemen! Alles een beetje "eerlijk" verdelen... En je kan wel zo min mogelijk doen, maar helemaal niks ook wel erg weinig... En zou je niet ergens een rolstoel kunnen huren? Klinkt wel helemaal dramatisch, maar dan zou je wel nog de deur uitkunnen, zonder meteen weer dagen plat te moeten met pijn. En is er echt geen ander soort therapeut die er iets mee kan, al is het maar een klein beetje? Hoop het zo voor je! En in de tussentijd, lekker klagen hier hoor! Dikke knuffel!
Hai!! Net een zilveren voetenzak gescoord op MP voor 25 euri's jippie Marktplaats.nl > Voetenzak Zilver Merk "One Three Hill" Gereserveerd - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties En had vorige week een kipling luiertas voor 20 euri's, ook leuk hihi. Heb geloof ik, op de wagen na en een paar babykleetjes en beddengoed dingentjes, alles 2de hands gekocht Lang leve MP @Linda: ik was bijna 21 weken zwanger. En ws was ze 2 weken daarvoor overleden. Ze had een megagroei achterstand, want ze had de grote van een kindje van 16 weken. Ze had een behoorlijke hartafwijking (die eigenlijk opgespoord had kunnen worden tijdens de pretecho) en daardoor groeide ze niet goed. Alle energie ging naar haar hartje. Ze had nog meer afwijkingen, waaronder een schisis en ze had 1 long ipv 2. Dus veel mis met ons kleine meisje... Meestal redden deze kindjes de 12 weken niet, maar Esmee* was een sterke, alleen was de strijd niet te winnen voor d'r. @Brendat: nou... de ene keer voelt het als de dag van gister, maar het meerendeel voelt het wel als meer dan 1 jaar geleden, er is een hoop gebeurt in de afgelopen jaren waaronder 2 heerlijke schatten van kinders gekregen Maar het is gewoon ongelofelijk dat 10 jaar zo snel gaat! Ja en met die twee bleekscheten van mij heb ik idd iets niet goed gedaan hahahaha. Maar dat mannetje van mij kon ik niet laten lopen... dan maar heerlijk roodharige moppies Ben zo benieuwd of beeb ook rode haartjes zal hebben.... daar ben ik nog het meest benieuwd naar!!!! En leuk 2 kasten voor Elins kamertje! Helemaal leuk om het zelf op te knappen! Ben ik gek op zoals je weet hihi. @Kiss: wat verschikkelijk dat je je zo voelt... wat brendat al zegt, zou graag wat van je overnemen zodat je dragelijk wordt. Kun je idd toch niet nog iets proberen met een therapeut? Wellicht nog wat advies van de vk inwinnen? En idd dan maar een rolstoel, kun je in ieder geval nog ff weg! Grtz FemR
@ linda, komt een vrouw bij de dokter is inderdaad een jankfilm! Ben er geweest met manlief in de bios, allebei moesten we huilen! @ Femr, wat een mooie gebaar voor haar, 10 jaar is inderdaad al lang geleden! @ Yolanthe, heerlijk ff vakantie! geniet ervan! @ Elisa, ook wij hebben ons ingeschreven voor de info avond in het ziekenhuis over bevallen. Ben al eens in het ziekenhuis bevallen, en dat is me ook heel goed bevallen! Maar het leek me goed om nog eens naar zo een info avond te gaan... Vooral voor manlief, hij is flauwgevallen bij de geboorte van mn zoon, en hij wil zich dit keer wat beter voorbereiden. @ val, mijn stem heb je.. Wat een knapperd is Romano zeg Afscheiding, oh ja hoor, ook last van! Je zou haast denken dat ik aandelen in inlegkruisjes heb, hihi. @ anomiem, lekker zeg ff naar een hotel, geniet ervan! @ tips van jullie, nou ja een rolstoel zou kunnen, maar probleem is dat ik ook niet lang in dezelfde positie kan zitten, gaat erg zeer doen. Denk er wel ff over na hoe ik nu verder moet. Zolang ik me thuis maar kan redden met mn zoon, dat ik hem en mezelf nog kan verzorgen dan 'moet' het maar! Liefs kiss
Zoooo weer terug Niet zo heel lang geweest... ff sfeer proeven vooral... Dit jaar voor mij geen Lowlands, dus zo maar even aan het festivalleven geroken ghehe... @ Fem.. Wat een leuke voetenzak... past ook heel goed bij de kinderwagen idd! Wij hebben uiteindelijk toch die zwarte met witte stippen & rode binnenkant bestelt (die polkadot) Rondleiding in t ziekenhuis.. Goeie! Dat wil ik ook gaan doen.. binnenkort eens de datums opzoeken Heb 2 mogelijkheden qua ziekenhuis waarschijnlijk... dus wil bij beide even gaan kijken... @ Kiss... Gatsamme wat is het toch oneerlijk verdeeld! Ook ik ben een groot voorstander van eerlijk verdelen!! Wanneer moet je weer naar de vk? Daar wilde je nog vragen over hoe en wat toch?? Harde buiken heb ik ook best veel vind ik... teminste.. niet in frequentie... maar steeds vrij lange momenten... Is dat altijd dat je te veel gedaan hebt? Of hoort t er ook gewoon bij??? Meteen nog een vraagje... Iemand hier ook last van het carpaal tunnelsyndroom? (als je het zo schrijft?) Vooral mijn linker hand heb ik regelmatig last van nu... en een enkele keer rechts..
Hallo Dames. Hier even ego berichtje. Gaat gelukkig weer wat beter met me....' Had gelukkig ook geen blaasontsteking urine uitslag was goed. Morgen gelukkig naar vk toe en even goed na laten kijken. Kiss jee balen joh van je bekken gezellig samen met mij zoveel klachten erom dat je haast niets meer kan doen. Mensen morgen reageer ik even op iedereen beloof ik sorry Ga nu me bedje opzoeken trusten allemaal.
@allemaal bedankt voor de complimentjes voor mijn zoon tis echt een lekker ding Kiss meid sterkte hoor, hopelijk hou je het nog een beetje vol, niet echt leuk want genieten zit er niet bij voor je he, heel jammer. sterkte! Gelukkig ben ik dus niet de enige met redelijk wat afscheiding
@Chivay; leuk dat je die voetenzak hebt gekozen! Past goed bij de wagen! Vind die van mij ook helemaal passen, ben er nu al blij mee terwijl het nog wel ff duurt voor beeb erin kan hahaha. En die harde buiken horen er idd bij, je baarmoeder traint zichzelf. Het wordt ook aangewakker door dat drukke kindje van jou hihi. Je baarmoeder reageert ook op bewegingen van haar. Maar als je ze te lang vind duren moet je wellicht nog even de vk raadplegen?
@femr jeetje wat heftig zeg! wat moet die periode moeilijk voor jullie geweest zijn, en waarschijnlijk nog. Ik kan me ook voorstellen dat je het grafje gewoon verlengd hoor. zij hoort er ook gewoon bij en zal altijd een deel van jullie uit blijven maken. @kiss ik heb echt met je te doen..ik hoop echt dat het wat dragelijker van je zal worden anders duren die 13 weken nog we; erg lang voor je! sterkte! dikke knuffel! zo iedereen lekker wezen shoppen vandaag? morgen en vrijdag weer werken bleh zo geen zin in...zaterdag met me schoonzus mee haar jurk voor de bruiloft (volgend jaar april in curacao) passen. en zondag moederdag dus ben hier voorlopig ff niet iedereen fijn weekend alvast een fijne moederdag zondag!! hopelijk worden we allemaal lekker verwent
Chivay wat is carpaal tunnelsyndroom??? ja Femr: leuk die zak! lekker he allemaal leuke dingen goedkoop scoren
@Iltje: fijn dat het weer beter met je gaat! Op naar helemaal goed voelen! en chivay: heb nu weinig last van, maar zo af en toe wel, ben bang dat ik het wel weer zal krijgen hoe verder de zwschap vordert. Weltrusten allemaal! Zal ws morgenavond pas weer online zijn. Grtz FemR
@Linda: ja het was zeker heftig, nu beleven we het minder heftig hoor. Het blijft verdrietig en zal me altijd blijven afvragen of Pim en Isa op haar geleken hadden. En ze hoort er idd bij. Pim en Isa zijn er ook best mee bezig. We hebben er nooit een geheim van gemaakt. Ze vragen zich nu wel af of deze baby ook doodgaat. Dat vind ik wel jammer, dat ze er teveel bij nadenken. Wij blijven ze ook vertellen dat wij ons daar geen zorgen om maken en zij dat dus ook niet moeten doen. Werkse nog even!! Ik moet vrijdag ook nog werken en dan lekker een week vrij