Meiden dank je wel voor de uitgebreide reacties! Hier heb ik wat aan! Val het is zeker sh*t weer. En we gaan heel hard duimen dat het woensdag droog is. Het liefst maandag al! Ben dit weer echt helemaal zat. HEb gewoon de kachel zelfs af en toe aan.
ja hier ook de kachel aan en lig onder een fleece dekentje, maar ben nog niet helemaallekker, hopelijk morgen ook wat beter, Heb van de kraamzorg een cadeaubon gehad voor een winkel hier, een babyspeciaalzaak van 50 euro, wil ik morgen ff gaan kijken En zondag ff naar ballorig ofzo als het nog steeds zo slecht weer is
Even een vraag.. Lees dat een paar van jullie het kraampakket al hebben.. Wie van jullie is verzekerd bij Menzis? En heb je al wat ontvangen? Heb zelfs nooit een bevestiging ofzo gehad, heb toen gebeld dat ik zwanger was, maar nooit een reactie thuis gehad. Kraamzorg heb ik zelf geregeld, en daar heb ik wel een bevestiging van gehad, maar nog geen intake. Hoop dat iemand meer weet van Menzis, voor het weer allemaal mis is gegaan..
Bedankt voor alle tips voor de luiers!!! @ Chivay, babygap is écht leuk! Misschien kunnen je ouders nog even voor je shoppen @ Yolanthe, ik heb indd baby dry voor overdag. Heb nu de active fit gehaald voor 's nachts en dat ging goed vannacht. Ben je eigenlijk tevreden over huggies? Ik heb ze nog nooit gebruikt maar zag dat ze nu in de aanbieding zijn, ik wil ze misschien ook eens proberen. @ Kiss, even verschonen voordat we naar bed gaan is ook een optie, ben alleen bang dat hij me dan te wakker blijft. Het is al zo'n slechte slaper hihi. Ik zou trouwens even bellen voor het kraampakket, je weet maar nooit. @ Val, ik heb de active fit maatje 4 gehaald, ik denk dat 4+ hem zelfs nog te groot is. Hoe gaat het nu met je? Lekker dat je even hebt kunnen uitslapen. Veel plezier met shoppen vandaag! Leuk een kadobon. @ Koetje, het komt van de zijkant, hij beweegt echt heel veel in zijn slaap misschien dat het daar ook aan ligt. De flapjes zitten gewoon goed hihi. Tes dus een lekkere uitslaper, heerlijk hoor! @ Ckialtia, balen dat je ziek bent geweest. @ Marijeee, ben benieuwd naar het resultaat van het kamertje, zal wel weer mooi worden! Balen dat veel mannen er niet aan denken he. Ik hoop echt dat mijn vriend ook iets kleins heeft gekocht, vind ik toch wel erg leuk. @ Leonizzie, ik gaf ook borstvoeding en mijn zoontje kreeg na een dag of 2 een speentje, Hij had veel zuigbehoefte (nog steeds trouwens) en door zijn speentje werd hij rustig. Ik heb nooit ingebakerd, was bij Aiden niet nodig. Aiden heeft niet in zijn bedje geplast vandaag, gelukkig. Hier is het weer vies en triest weer helaas. Had even naar de stad willen gaan maar ben bang dat het zo gaat regenen. Eens even kijken wat we anders kunnen gaan doen...
@ laartje, weet je hoe het ook kan komen, dat je zoon nat is snachts? Als je hem de luier aan doet, heeft ie misschie nog een volle buik van het eten, maar snachts word zn buikje dunner en zit de pamper losser en als hij dan weer een plas doet, kan zn piemeltje makkelijker omhoog schieten, waardoor alles nat word?? dus misschien de pamper toch wat strakker aan doen?
Laartje, ik had nu ook 3 pakken huggies maar ik ben blij als ze op zijn! Ben en blijf toch echt een pamper-fan!! En als ze doorlekken zou ik voor een plus-maatje gaan... Deed ik bij Jaimy ook. Die heeft overdag bijv maat 5 en 's nachts 5+. Gaat altijd goed zo!! Nou het weer is weer verschrikkelijk nat en saai... Maar goed. Toch geen bijzondere plannen.. Zo even kopje koffie drinken, aankleden en dan boodschapjes doen... Jaimy heeft vannacht doorgeslapen gelukkig! Tot 7.45 uur, echt fantastisch voor hem!! We laten 'm overdag nu max 2 uur slapen en dat werpt dus zn vruchten af! Joehoeeeeee, houden zo graag!! Allemaal een fijne dag vandaag!! Maar weer eens een buikfoto... Vandaag, 27 weken! Nog maar 3 wkn en dan komt die 3. al in beeld! Bekijk bijlage 70549
kiss: gaat wel goed. vannacht weer zo'n waardeloze nacht. hopelijk aankomende nacht beter want manlief moet dan werken.. en hou er neit echt van om alleen te zijn.. nou ben ik natuurlijk met z'n 2'en! haha! maar ja.. veel doen vandaag en hopelijk lekker moe dan!! hoe is t met jou? marije: ben benieuwd wat je krijgt!!!
Leonizze: idd bij ons slag er verf op de vloer maar we waren toch al aan het twijfelen of hij zou blijven liggen. Nu gaat hij dus eruit en komt er een nieuwe vloer in. Heb een soort whitewash in mijn gedachten kijken wat dat kost. Verder weinig nieuws hier
@ elisa, balen zeg dat je weer zo slecht hebt geslapen! Hier ook weer een vreselijke nacht achter de rug.. Nu manlief er niet is kan ik echt niet goed meer omdraaien. Vroeg steeds om een zetje, haha.. Maar nu moet ik dat dus zelf doen, hihi. Wat ga je vandaag allemaal doen dan? @ marije, prachtige buik heb je zeg! @ susan, wel zonde dat je nu toch een andere vloer erin moet leggen. Maar is het een grote kamer? Anders valt de prijs misschien nog mee.
Kiss het is maar 6m2 dus dat valt nog mee. Anders gaan we de vloer opschuren en verven. Maar aangezien het kamertjes al de 19e komt en de vloer dan 3x geverfd moet worden gaat dat ook niet lukken. Mijn vriend kan nl. alleen maar in de avond uren verven en dan is het erg donker daar. Moeten nog maar even kijken
Hai meiden, Ik laat ook weer ff mijn virtuele neus zien Gisteren gewerkt en 's avonds geen puf meer om achter de laptop te kruipen. Heb heerlijk op de bank gehangen, lekker hoor Was allen geen bal op tv, dat is dan wel weer jammer hahaha. Heb weer raar gedroomd gisteren, was bevallen, stond na 1 dag alweer op een bbq van het werk en had niet eens mijn moeder gebelt dat haar kleinkind er was.... zo maf.... Heb nog even zitten denken over het geboortekaartje. Ik ga er maar een apart briefje bij doen voor de babyborrel. Het wordt een beetje druk op het kaartje en niet iedereen wordt voor die borrel uitgenodigd natuurlijk.. Dus ik ga een apart kaartje erbij doen. Iemand nog ideeen voor iets leuks??? Net de foto's ingeplakt van de kinderen. Moet er alleen nog bij schrijven, dus ben weer aardig bij @Brendat: floradix is voor de weerstand, maar helpt ook om de stoelgang wat soepeler te maken, volgens val in ieder geval hahaha. Heb het nu 2 x genomen, merk wel dat ik enorme stinkwinden laat.... verder nog weinig verschil.... Ben benieuwd! Wat grappig dat je weer tegelijk zwanger bent met de vriendin van je neef!! Jullie hebben hen vast op ideeen gebracht Veel plezier met latxen! Kn me voorstellen dat je bijna niet kan wachten om aan Elins kamer te beginnen!! @Laartje: wat leuk dat je tante wordt!! Vond ik iedere keer weer bijzonder!! En we hoeven nog maar 99 dagen Ik mail je nog wel ff over babygab Lief dat je wat mee wilt nemen voor me!! Wij hebben nu een opel astra. We hadden een opel astra station, maar die was helemaal op, dus hebben nu een hadgeback of hoe je het ook schrijft. Groot genoeg hoor, maar iets ruimer zou ik leuk vinden hahaha. Weet je welke ook mooi is... toyota verso of een toyota picnic. Maar heb nog niet gekeken wat die in wegenbelasting kosten. Hoop ook dat deze bevalling wat vlotter zal verlopen! @Kiss: rustig aan he met het huishouden. De optie was al geopperd, kijken of je iemand "in kan huren". Ohhh lees dat je heel wat gedaan hebt! Wel rustig hoop ik hé!!?? Hoop niet dat je het later hebt moeten bezuren. @Lauw: hoe is het met je muurschildering? En de cake, was ie lekker? Je brengt me op hele slechte ideeen hahaha. @Val: voel je je alweer wat beter? En plopsaland!! Leuk!!! Hoop ook dat de weergoden jullie goed gezind zijn! @Koetje: zulke vermoeiende nachten moet je niet te vaak hebben. Hoe is het nu met Tes? Weer beetje opgeknapt? @Susan: heb wat gemist geloof ik, wat is er mis met de vloer? @Annette: lekker weekend gehad? hopelijk is het deze week wat minder druk op het werk! @Ckialita: die buikgriep en blaasonsteking is wat minder, maar volgens mij heb je het voor de rest lekker naar je zin gehad! Goed zo! @Marijee: de spullen voor de kamer voor je zoontje klinkt erg mooi!! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden! Hoop dat je hints geholpen hebben!! Ik heb ook nog nooit wat gehad voor moederdag hoor hihi. Toen de kinderen op de psz en school zitten gingen ze mooie dingen voor me maken. Ben ik gek op! Vind die dingen leuker dan iets anders eigenlijk Simone vd Vlugt is erg leuk!! En wat heb je een prachtige buik!! @Leonizzie: navelklemmetje is alleen voor de thuisbevalling. Zkh heeft ze zelf op de verloskamers liggen. Je hebt hem al snel binnen! Zat er nog een leuk cadeautje in? En de meningen zijn verdeeld over spenen tijdens de bv. Isa had gewoon een speen, vond het ding ideaal. Afleren heb je helemaal zelf in de hand, ook hoevaak ze ermee lopen... Isa heeft hem weggegooid toen ze 3 was, en het was ook meteen klaar. Pim heeft heel af en toe een speen gehad, die had er geen behoefte aan. Dus het verschilt heel erg en je moet zorgen dat je het zelf in de hand hebt, vooral als ze gaan praten enzo. Isa wist dat ze de speen pas kreeg als ze ging slapen en als ze hem een keer ongezien had "gepikt" en ze ging ermee praten, deed ik net of ik dr niet hoorde hahaha. werkte prima En inbakeren... als het niet nodig is ga ik het niet doen. Mocht het wel nodig zijn ga ik advies vragen, want het schijnt best lastig te zijn om het goed te kunnen. Zo hehe.. pffff wat een hoop tekst weer Ga ff stofzuigen, vanmiddag naar verjaardag van schoonpa. Wil daarvoor nog ff de vakantietassen inpakken. En... we gaan naar de kempervennen Zo op de site te zien is het erg mooi Vooral het zwembad, denk dat de kinderen er geen genoeg van gaan krijgen!! Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Fijne zaterdag allemaal! Grtz FemR
Femrh schijnt idd wel leuk te zijn de kempervennen! jullie gaan volgende week?vrienden van ons gaan daar ook altijd heen! enne leuke dromen heb jij hihi. Dus jullie gaan wel een babyborrel doen? doen jullie dat thuis of ergens anders? Kiss hihi dat gaat zo moeilijk he jezelf een zetje geven! wel vervelend dat je nog zo slecht slaapt Elisa ook weer slecht geslapen, vervelend zeg! blegh depri weer .... Pfff en Romano heeft er ook last van volgens mij, hij loopt echt te klieren en alles wat ik zeg beantwoord ie met nee, nu ligt ie weer te klieren in zijn bed, heb alle speelgoed al van zijn kamer gehaald....grrrrrrrrrrr soms he!!!!
FemR: We hebben een donkere houten vloer liggen en krijgen witte meubels erbij. We zaten al te twijfelen over een nieuwe vloer. Maar nu is er verf op de vloer gekomen. Dus gaan we of de vloer schuren en verven of een goedkope nieuwe leggen. Straks even naar de Karwei kijken wat goedkoper is.
Val: ja het is echt weer om depri van te worden... voor volgende week ziet het er ook nog niet best uit Ik zit nu lekker aan de eettafel, heb gedaan wat ik moest doen, dus nu ff tijd voor mezelf hahaha. Straks denk nog ff was vouwen Ik hoor idd veel mensen die zeggen dat het mooi is in de Kempervennen, we gaan het beleven We gaan idd een babyborrel doen. We doen eht lekker thuis, ga er ook weinig bijzonders van maken hoor hihi. We zetten alles klaar op tafel, zodat iedereen zelf kan pakken. Een statafeltje of 2 en dan vind ik het wel best Wil eigenlijk nu alvast een datum prikken. Dan kan ik de kaartjes alvast klaar maken en in de envelopen doen. Dan straks alleen nog het geboortekaartje erbij en klaar. Zat te denken aan 11 september, de 18 de vind ik te laat en de 5de net ff te vroeg. Wat denk jij???
De grootste verzamelsite voor geboortegedichtjes: leuke versjes voor babyborrel Was ook net aan het kijken voor babyborrel. Wij doen er twee: een voor familie en een voor vrienden Ga een inleg vel bij het geboortekaartje in doen. Ongeveer 5 weken na de geboortje dus kant en klaar in de computer zetten kan het zo uitgeprint worden en bij het kaartje in gedaan worden Of alvast uitprinten en alleen datum erop zetten en tijd
oh oke jullie doen dat gewoon thuis, heb er ook aan zitten denken, maar heb niet zoveel zin om hele middag te lopen....We vinden het ergens in een restaurant of iets te duur worden, ben je echt wel een paar honderden euro's kwijt hmmm 11 september is wel 4 weken later....stel dat je een week of miss 2 overtijd gaat? is het misschien een beetje kort dag? maar ja aan de andere kant als je een week of 2 eerder bevalt is het misschien weer lang...moeilijk
Hier komt ook gewoon een grote tafel te staan met alles erop. Zodat iedereen zelf kan pakken wat hij wil. Wij hebben niet een super groot huis maar hoop dat we ook buiten kunnen zitten dat scheelt alweer. En bij de vrienden zitten veel kinderen dus kan kunnen die mooi naar buiten.
@ Kiss, dat is ook een goede indd. Ik zal de luier ook wat strakker doen. @ Marijeee, oke huggies geen succes dus hihi. Ik heb al veel merken geprobeerd maar pampers zijn gewoon echt het fijnste, dus ik denk dat ik het daar maar gewoon bij hou. Wat fijn dat Jaimy beter slaapt. Misschien kan hij even met Aiden praten . Prachtige buik!!! @ Femr, ik zie je mail wel verschijnen . Haha wat een droom zeg. Het wordt wel tijd voor bbq weer! Leuk de fotos ingeplakt. Ik ga die autos eens even bekijken wat jij zegt. We willen echt een hele grote achterbak en dat valt bij de meeste autos toch wel wat tegen, helaas. Leuk de kempervennen, is een heel mooi park! Eigenlijk alle parken van centerparcs wel. Is het ver rijden voor jullie? @ Val, is Romano nog gaan slapen ? Hier toch even naar de stad geweest. Alleen een roze onderlaken gekocht voor de rest niks. Vriendlief is nu een kadootje voor moederdag halen haha. Aiden slaapt dus ik ga even heerlijk badderen, even lekker tijd voor mezelf!