Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ohh :$..
    Zoonlief en ik hebben de hele middag in bed vertoefd :$.
    Zijn tegen 11.30 uur naar boven gegaan, ik ben gaan douchen en zoon is lekker op zn kamertje gaan spelen.
    Toen ik klaar was met douchen en aankleden enzo ging hij in mijn bed liggen, ik ernaast..
    En tegen 15.00 uur werden we saampjes wakker :),
    toen nog ruim 45 minuten in bed gelegen, kletsen, liedjes zingen enzo..

Ohh maar wat lekker dit zeg :D.
    Nou maar hopen dat zoon wel wil gaan slapen vanavond, normaal slaapt hij niet meer smiddags.

heerlijk zo een dagje, nu beide lekker huispakken aan, en lekker nix doen, fijn!!!

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    nou nee hiij is niet meer gaan slapen, en wilde ff naar die winkel gaan maar toen wilde meneer niet in zijn buggy blijven en ging ff door het lint, dus heb rechtsomkeer terug naar huis gemaakt..:S blegh heb een jankdag vandaag, mijn hormonen zijn flink bezig

Jou middagje klinkt veeel beter kiss;) lekker

3. @ Kiss, wat heerlijk zo'n middagje!!! Ik hoop voor je dat hij wel wil slapen vanavond, en anders maar een keertje wat later ;).

@ Val, balen zo'n jankdagje, wat die hormonen toch niet allemaal met je kunnen doen he! Hopelijk is hij vanavond wat rustiger.

Hier heerlijk in bad gelegen. Net Aiden eten gegeven en ik ga nu lekker een pizza maken, jammie!!
    Morgen moederdag, ben zo benieuwd wat ik krijg (ik ben daar te nieuwsgierig voor) maar ik wacht netjes af hoor ;).
    Fijne avond

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    kiss: we zijn even wezen shoppen en vanmiddag 2 uur geslapen!!! mijn man is er vannacht ook niet. stom he?! hij moet werken! maar hij staat nu wel te koken :D
    jij ook lekker geslapen vanmiddag zie ik!

val: hier ook jankerig hoor!!! als mensen me niet meerwerken, ga ik huilen! lijk wel klein kind (jaja zeg het zelf!!)

heb erg last van onderkant buik en rug, lijkt soort spierpijn.. kunnen het mijn buikbanden zijn?

morgen moederdag.. mijn ene broer woont in buitenland en andere broer komt niet echt veel.. dus hele week werd er al aan mij getrokken dat ik morgen echt wel kom. heb al 100x ja gezegd, maar gister moest het toch weeeer gevraagd worden! vanmorgen had ik mijn vader aan de tel en die vroeg het ook, toen ben ik boos geworden en gezegd dat ik altijd kom met dit soort dagen, dus nu ook en hoe meer ze het vragen, hoe meer ik ga zeggen dat ik niet kom!!! en toen heb ik ook even veeg uit de pan gegeven over mijn broers (hormonen?!?!?!) maar nu komt mijn broer die in NL woont dus vandaag eten en nu is alles ineens goed.. hebben jullie ook dat van jullie altijd alles wordt verwacht?! pfoee kan er niet zo goed tegen op dit moment!

nou dat was mijn zeurmomentje!!
    we gaan eten.. HMM HOKIMIE! lekker!
    fijne avond meiden!

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nou mijn vriend kwam net thuis met een mooie roos, kon ik weer janken hahaha blegggggggh weg hormonen! maar wel lief, is mijn dag al ietsjes beterder:)

Hmm lekker pizza! heb zin in een grote big mac ofzo! haha

nu ff eten maken

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    pfff Elisa dat is ook leuk ja....jeetje zeg kan ik goed begrijpen dat je daar nu niet zo goed tegen kan !

Hier zo'n schoonmoeder die 3 dagen geleden ook al is begonnen met smsen....:S

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mjah, morgen moederdag.. helaas niet voor mij :( Manlief is er niet, dan maar zelf gezellig maken.
    Mijn moeder werkt morgen, dus ook daar kan ik niet ff heen, pff..

Maar mag niet klagen hoor, manlief zorgt vaker voor een ontbijtje op bed.. spontaan bosje bloemen, ofzo.. dus ach, dan morgen maar ff niet, haha.

Morgen avond gaat mn zoon een nachtje logeren bij mn schoonouders. Normaal slaapt mijn zoon elke zondag bij mn schoonouders of mijn moeder, aangezien ik maandags dan werk. Maar sinds ik in de ziektewet zit, heeft ie al niet meer ergens gelogeert... maar wil dat er ritme er toch wel weer inbrengen, is voor hem leuk, en voor mij wel prettig, even mn handen vrij en een dagje kunnen uitslapen.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou meiden, het is vandaag alweer de laatste dag in het 2e trimester van de zwangerschap. morgen breekt het laatste trimester aan, de laatste 12 weken!!!!!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ elisa, dat soort spierpijn wat je omschrijft aan de onderkant van je buik herken ik hier ook! Vooral als ik loop.. Volgens mij zijn dat je banden??!!

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook bij menzis. Heb nog geen pakket gehad. Heb wel een bevestiging van mijn aanmelding gehad destijds... misschien nog een keer nabellen?

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie buik Marijeee!

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag mappen voor geboortekaartjes gehaald. Zo grappig, in het eerste boek kwamen we direct een kaartje tegen die we allebei erg leuk vinden. De rest van de boeken nog doorgebladerd, maar nee hoor.. hahaha... zou wat zijn als we er na 10 pagina's al uit zijn..

Morgen moederdag, ben benieuwd wat ik krijg hahaha... sowieso een ontbijtje op bed.. en zag ook al cadeautje in de tas zitten wat Mika bij de oppas heeft gemaakt... ikke=nieuwsgierig :D

Nog 6 weekjes werken en dan verlof.. pfff ben er echt aan toe..

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog ff pic van mijn buikkie, heb het gevoel dattie wat gaat dalen, hij zat eerst wat hoger. Mijn banden onderin beginnen ook wat te trekken de laatste weken..

Bekijk bijlage 70653

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mooi hoor dingetje!!
    Hier heeft zoontje ook wat leuks gemaakt op het kdv! :d zo schattig, hij is er zelf helemaal trots op. Maar had het gisteren al uitgepakt, was beetje nieuwsgierig en niemand hier die me tegen houdt :D

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mn zoon ligt trouwens al lekker in bedje. zonder te mopperen, en dat ondanks het middagdutje :D.. Zit nu lekker een kopje koffie te drinken, maar verveel me wel.
    Dus waar blijven jullie??

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    HIER BEN IK :)

Zoo... we zijn weer thuis, kindjes op bed en mama achter de laptop ;) Heb vanmiddag nog even gerommeld aan het geboortekaartje, kreeg nog een ander idee, maar die komt niet echt tot uiting helaas...Ennehhh... geen was meer gevouden hahaha, geen tijd voor genomen. Morgen weer een dag! Heb ook nog ff een foto gemaakt. Zal hem straks ff plaatsen.

@Susan: daar staan een hoop gedichtjes op zeg!! Denk dat ik gewoon een tekst doe, ben niet zo van de gedichtjes hihi. Wellicht dat ik een foto gebruik van de draakjes in beebs kamer als achtergrond en dan de tekst erbij.
    Zonde zeg van de vloer!! Heb je nog iets gezien vanmiddag?

@Val: ik heb ook geen zin om te lopen hoor, gewoon lekker alles op tafel. Mensen hebben zelf handen... plastic bekers... klaar ;)
    Ik verwacht niet dat ik 2 weken overtijd ga lopen, ik richt me op de 2 dagen bij Isa en 6 dagen bij Pim. Hoop natuurlijk dat het een weekje eerder komt, dan hebben de kindjes nog vk ;)
    Ik ga dr nog ff over nadenken welke datum het wordt. Denk de 11de ;)

@Laartje: is goed, ik mail je ;) Zal nog ff op het net speuren voor een voorbeeldje hihi. Ik denk dat het zo'n 2 uur rijden is voor ons. We moeten op tijd weg, ivm de giro ditalia. Dus uurtje of 9 rijden, dan zijn we hopelijk na de files en de giro voor hahaha. En een grote achterbak is heel handig! Van de station was ie ook lekker groot. Met gemak, de wagen en de honden erbij. Dat wordt nu wel anders, nu kunnen de wagen de honden niet tegelijk erin ben ik bang....

@Kiss: heerlijk zo'n middagje!!!!!!!!!!! Hopelijk slaapt ie straks ook nog lekker! Jeetje Kiss... het laatste trimester.... time flyes!!!

@Val: jaag die hormomen de deur uit ;)

@Elisa: ik herken je pijn, is bandenpijn. Heb er de afgelopen dagen ook wat meer last van. We zijn aan het groeien ;)
    Hier zeggen beide ouders dat we niks verplicht zijn, maar.... dat voel ik toch anders hoor hahaha. Denk niet dat het in dank wordt afgenomen als we niet komen. Maar... het is wel een heel verschil dat ze ons proberen te laten voelen dat het oke is als we andere plannen maken. Wel lastig dat ze bij jou er zo'n druk op op je leggen en aan je trekken.

@Dingentje: wat leuk dat je bij het eerste boek al meteen "het" kaartje hebt gevonden! Dat moet je echt hebben he, dat gevoel van "dat is um". Leuk! En nog maar 6 weken werken!! Lekker!! Ik nog 10, maar volgende week vrij, dus nog 9, nog 18 dagen werken, ben aan het aftellen hahaha.
    Mooi buikkie!!!!!!!!!!!

Ik zal mijn fotos even van mijn camera halen!

Tot later!

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
  18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Bekijk bijlage 70663

En Marijeee heeft me op ideeen gebracht. Vond die foto van bovenaf zo leuk. Heb idee gepikt. Maar... beter goed gejat, dan slecht bedacht :D

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nou hier ligt ie er ondertussen ook al een half uurtje in en hij slaapt! pffffffff wat ben ik doodop zeg, ik kan gewoon niks hebben en dat vind ik zo erg van mezelf dat val ikuit tegen dat kleine ventje enhij reageert daar alleen maar op door nog erger te doen! grrr ach we hebben net ff heerlijk geknuffeld en ff gekletst! hopen dat het morgen beter gaat...

Ja dat is ook zo Femr: lijkt me zo heerlijk dat je er dan voor het grootste gedeelte in 1 keer ervan af ben, maar al die troep thuis pfff hihi. Als je op tijd bevalt is de 11e een mooie datum, anders duurt het te lang denk ik? dan kom je mensen al tegen op straat ofzo das ook niet leuk he?

Dingetje: makkelijk toch als je het kaartje zo snel hebt:D mooi buikje

Marije: jij hebt trouwens ook een prachtige buik!

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Hihi leuke foto's Femr!! Je hebt echt een mooi beschaafd buikje zo! mooi!

Deel Deze Pagina