@Val: zwart kleed af he hihihi. Ik ken dat hoor, hier reageren de kinderen er ook sterk op als ik niet lekker in mijn vel zit. Het lijkt ook wel of ze het aanvoelen.... Had ik op mijn werk ook vaak, toen ik nog op de groep stond, clienten voelden het aan en gingen nog extra klieren hahaha. Gelukkig dat hij toch nog is gaan slapen!! Hopelijk slaapt hij morgen ook nog ff uit En wat die datum betreft... de gok voor 5/9 is wel heel groot, maar aan de andere kant... ik print en maak alles zelf... dus ik kan het alvast klaar leggen en als ik 2 weken later beval kan ik nog nieuwe maken... zou ook nog kunnen Zit Paul de Leeuw te kijken.. lachen!
Val, ik kan mijn zoontje ook niet altijd even goed hebben hoor.. het is zo'n enorme stuiterbal met geen rust in de bips.. momenteel ook nog eens heerlijk aan het peuterpuberen.. pffff...
Alle 2 bescheiden Vind het me echt mee vallen, ik dacht... zal wel een mega buik hebben bij de 4de, maar valt me echt mee
Ja, krijg ook altijd te horen dat ik zo'n bescheiden buikkie heb... ben al niet de slankste van mezelf.. dus eerst moet dat spek stra getrokken worden voordat je echt een zwanger buikkie ziet hahaha.. Maar goed, heb nu al meer buik dan toen ik beviel van Mika.. zal wel bij mijn bouw passen of zo.. draag erg naar binnen.. Bij Mika heb ik zelfs de opmerking gekregen offie van mij was, mensen hadden niet in de gaten dat ik zwanger was... vond ik echt wel jammer hoor..
FemR: vanmiddag bij de Karwei geslaagd voor een mooie licht eiken laminaat vloer. De vloerplanken zijn niet zo duur met de hoge plinten en hoekstukjes en latten achter de plinten maken het alsnog duur. De oude vloer is er al uit. Maandag gaat de nieuwe vloer erin. Oh ben zo blij met de nieuwe vloer. Hadden vanmiddag al een paar stukken naast elkaar gelegd staat echt super mooi.
@ Femr, mooie buik! @ dingetje, ben bij mn zoon bevallen met 39+1 weken, binnen 4 uurtjes! Ik teken voor nog zo een bevalling! maar ja, kan niet alles hebben he.Heb wel vanaf 35 weken veel last gehad van voorweeën, dus die laatste weekjes duurde wel enorm lang. (ook al echte weeën gehad met 29 weken, daardoor ook tijdje in het ziekehuis gelegen, maar godzijdank is dat vanzelf overgegaan, maar de angst zit er nu wel weer in, nu die 29 weken in de buurt komt!) Jij was toch te vroeg bevallen van je zoon?
Hoe oud is jou zoontje dingetje? Vind het echt een moeillijke leeftijd dit hij is nu 2 en 4 maanden, maar goed zal wel weer goed komen, moet me gewoon op richten op mijn reactie dat ik probeer zo rustig mogelijk te blijven. Ik ben trouwens met 41 weken en 3 dagen bevallen Ik heb nu veel minder buik als met Romano! haha daar was ik gestopt met roken en woog ik na 12 weken al 10 kilo zwaarder, nu ben ik nu nog maar net 10 kilo aangekomen, vind het wel best ik hou van eten Ja Femr: das het makkelijke, zou het lekker op de 11e houden dan, mocht het veel later komen is het een kwestie van op de knop drukken voor een andere datum, stelt ook niks voor he
Kiss, ja mijn vliezen braken met 32 weken en 20 uur later wassie er.. geen houden aan.. wordt dus ook langzamerhand wel zenuwachtig richting de 32 weken.. Maar 4 uurtjes klinkt idd niet slecht! Heb je met 29 weken aan de remmer gelegen?
@ val, het is ook een lastige leeftijd. Mijn zoon is 2 jaar en 7 maand en kan ook zo lekker irritand zijn. En andere dagen issie zo heerlijk lief!! Maar bijv met hem naar de speeltuin gaan zit er gewoon niet meer in. Als hem iets niet zind, rent hij van me weg, maar kan vanwege de bekken niet meer rennen.. dus issie sneller dan mij. Wel sneu voor hem, maar dan maar niet meer naar de speeltuin, kan dat risico niet lopen dat hij weg rent! Maar zo zijn er meer dingen die ik gewoon ff niet meer met hem alleen kan doen, hij luisterd soms gewoon zo slecht!
Als ik jullie zo hoor met bijna verlof denk ik dat ik nog een heel eind moet maar ik stop met 4 weken maar heb dan al 2weken zomervak. Dus ben ook al 6 weken ervoor vrij, met 34 weken dus al Dat is dus nog maar 9 weken werken!!!!!
Val, mijn zoontje is nu 2 jaar en ruim 7 maanden.. hij heeft echt fases van een paar weken.. gek word ik er van.. momenteel is alles... "isse van mij...!!!" en overal mee naartoe.. zelfs op de wc wil ie mee.. alles wat van de baby is, eigent ie zichzelf toe.. hij voelt duidelijk dat er iets gaande is.. hij eist de volledige aandacht.. tis een temperamentvol manneke.. laat altijd luidkeels zijn aanwezigheid merken.. Hij was ook een echte huilbaby.. maar als anderen erbij zijn.. poeslief.. hij kijkt eerst de kat uit de boom zeg maar Ik hoop nu toch stiekem wel op een ietwat rustiger variant hahaha
@ dingetje, nee, geen remmers gehad, maar die weeen hebben waarschijnlijk wel voor wat ontsluiting gezorgt waardoor het opt eind niet zo zwaar meer was. Na 4 nachten ziekenhuis mocht ik ook weer weg, aangezien het uit zichzelf gestopt is. (had wel extreme stress dagen achter de rug gehad, ben ervan overtuigd dat dat de oorzaak was van die weeen). Maar is de kans groot dat je vliezen nu weer zo vroeg breken?? of kan je nu net zo goed met 40 weken bevallen?
Ja, Susan.. voor je het weet heb je lekker verlof... sterker nog.. voor je het weet heb je je lieve beeb in je armen Ik heb er ook 3 weken vakantie aan vooraf geplakt zodat ik met ruim 31 weken met verlof ga.. die psychologische week 32 wil ik in alle rust doorbrengen..
Ik neem dat woensdags afscheid van mijn klas en vier dan mijn verjaardag ben in de vak. jarig nl. En dan donderdag 's morgens afscheid op school omdat ik na de vak. niet terug kom. Dus do.middag en vrijdag ook al vrij. Moet nog verzinnen wat ik voor mijn verjaardag van de kids wil hebben. Iets voor de kleine of toch iets voor mezelf. Lastig als je verjaardag zo vlak voor de uit gerekende datum is. Scheelt 23 dagen.
Kiss, geen flauw idee.. het is nu op "domme pech" gegooid.. er is nooit een oorzaak gevonden.. dus kan net zo goed de 42 weken halen haha.. Al denk ik zelf dat deze ook wel ietwat eerder komt.. Het echte minimum is wat mij betreft 34 weken.. mijn zoontje heeft op de NICU gelegen, en eigenlijk alle beebs die vanaf 34 weken werden geboren waren een stuk verder ontwikkeld.. Maar natuurlijk ga ik zelf voor minimaal de 37 weken Denk overigens zelf dat stress bij mij ook een grote oorzaak is geweest idd. Mijn schoonmoeder lag plots dood in bed toen ik 28 weken zwanger was.. dat waren geen leuke weken.. met veel stress en zorgen..
wanneer ben je jarig Susan? Ik ben ook vaak in de vakantie jarig.. in mijn schooltijd ben ik maar 1 keer op school jarig geweest. Ik ben zelf 17 juli jarig.
Ikke 30 juli dus nog nooit op school jarig geweest. Ben dit jaar voor de 2e keer in mijn leven thuis jarig ben altijd op vak.
oh Dingetje dat kan ik me goed voorstellen dat je met 31 weken dan stopt! ook lekker hoor! Ik stop 5 weken vooraf, de tweede week van juli klinkt ook nog heeel ver weg maar is er zo Poeh ik ga ook voor de snelle bevalling deze keer he Ja hier ook 1 met heeeel veel temperament, hij heeft inderdaad ook al vanaf het begin van die fases gehad, hij kan idd ook super lief zijn als ik om een kusje vraag krijg ik die altijd, maar af en toe...Het is wel echt de leeftijd he, hoor het overal wel met kindjes van die leeftijd, en misschien voelt hij het ook wel wat aan ja dat de situatie aan het veranderen is, deed ook altijd flink met hem stoeien, nu zeg ik soms, voorzichtig zijn voor de baby in mama dr buik enzo. nou ja we zien wel vandaag was gewoon ff de limit...