he bah dingetje dat is niet echt bevorderlijk nee, stress kan veel doen met de zwangerschap. We gaan allemaal voor de minimaal 37 weken he! das toch het beste
tsja, zo heeft elke leeftijd wel iets denk ik.. maar ze noemen het vast niet voor niets de peuterpubertijd
Een hele drukke baby zegt vast niks over de bevalling maar als deze kleine net zo snel komt als dat hij/zij nu druk is dan zet ik me schrap voor een vrij snelle bevalling. Maar idd. liefst na de 37 weken Hadden trouwens donderdag bevallings curcus en daar adviseerden ze om het bed dubbel op te maken vanaf week 37 *molton, plastic zeiltje en laken en dan nog een keer Maar ivm de warmte in juli/aug kon je de tweede laag nog wel doen als de weeen begonnen waren. Lekker klusje voor tussen het opvangen door
Ná 37 weken inderdaad, daar gaan we voor!! (en het liefst voor 40 weken )maar woow, dat gaat dan wel ineens nog sneller. over 9 weken ben ik al 37 weken dames, poeh!!! en moet nog zoveel shoppen en klaar maken!!!!!!!
Hey meiden, Hier ben ik weer. Net thuis van de verjaardag van mijn neefje Jesse (en m'n zwager), was gezellig! Morgen nog moederdag, even naar mijn mams en m'n schoonmams en dan hebben we de drukte voorlopig weer gehad... Jullie hebben weer lekker gekletst, heb even alles gelezen maar heb even geen puf om te reageren, sorry... Oh ja, alleen op Dingetje dan... Tes is d.m.v. een keizersnee gehaald met 39 weken en 4 dagen, ze lag in stuit. Ik weet haast zeker dat ze anders nog wel een paar weekjes was blijven zitten, ze zat nog wel lekker in mijn buik en was helemaal wit van het huidsmeer. Ben errug benieuwd of Frits eerder gaat komen en niet zo eigenwijs als zijn/haar zus is om niet te willen draaien. Ik wil het heel 'graag' zelf doen dit keer... Nu ga ik lekker filmpje kijken met mijn mannetje 'Komt een vrouw bij de dokter'. Ik heb hem al gezien maar mannetje nog niet. Wordt weer huilen denk ik (bij mij dan...). Tes ligt lekker te slapen, ze is gelukkig niet ziek geworden, wel erg verkouden. Het snot blijft maar komen... Fijne avond allemaal en slaap lekker vannacht!
Koetje gelukkig is Tes niet ziek geworden! mooie film is dat houd de zakdoekjes maar bij de hand Kiss ja voor 40 weken vind ik ook een goeie deal! overtijd lopen is ook niet leuk. gaat wel snel ja!
Hoi dames, vandaag druk bezig geweest met huishouden, wel 4 wassen weggewerkt, die hangen nu allemaal te drogen. Alles is weer schoon na buikgriep en vakantie Verder vandaag maar rustig bezig gegaan voor stage, ik merk dat ik best last van kramp in mijn buik krijg als ik te stressig doe, soort menstruatiepijn... Dus ik moet maar iets rustiger doen. Ik kwam erachter dat ik over 4 weken mijn stageverslag al in moet leveren, dus ik zal regelmatig moeten gaan werken, maar dan ben ik wel met 32 weken klaar Is ook wel wat waard. Vakantie was inderdaad heerlijk, heb verder van de ziekte maar twee dagen last gehad op de camping, moest alleen wat vaker heen en weer lopen naar het toilet, maar das ook weer goed voor de beweging. Heel erg gezellig gehad, en ik ben uitgerust. Morgen komen mijn ouders hierheen, die zetten de caravan in de buurt op de camping, dan kunnen ze makkelijker op bezoek komen (is vanaf hen 2 1/2 uur met de auto...), en dan hebben ze een plek om te slapen, bijvoorbeeld als de baby er is. Mijn vader gaat 's avonds weer naar huis, mama komt maandag soppen in huis 8) en dinsdag gaan we babywinkels aflopen, kijken naar de wagen die we besteld hebben, kleertjes kijken, etc. Heerlijk Ik krijg erg gezellige dagen, maar wel druk, ben ook wel blij als het donderdag is, lang weekend Ik hoop ook dat het bij iedereen tot 37 weken blijft zitten, ik heb gedroomd dat het bij mij bij 31+5 kwam, liever toch even niet... Iedereen succes en plezier morgen!
kiss: heb denk even gemist waarom je man er niet is... wel lekker voor je als je zoon nachtje gaat logeren, even tijd voor jezelf! dingetje en femr: mooie foto! zal ook eens kijken of ik foto erop kan zetten!! femr: het hoeft bij mijn ouders allemaal niet verplicht, maar ondertussen verwachten ze me wel.. maar ja! heb net met manlief heel gesprek erover gehad en zeg altijd ja en moet nu gewoon paar keer nee zeggen. want ze hoeven maar kick te geven of ik ga al naar ze toe ckialita: gezellig dat je ouders komen en dat je met je moeder allemaal babydingetjes gaat kijken!! veel plezier! succes met je stageverslag!! hier naar bed toe! dan slaap ik (hopelijk) voordat mijn mannetje weggaat.. kleine is lekker aan t schoppen nu. voel de schopjes ineens boven mijn navel, zo leuk!!!! slaaaaap lekker! liefs elisa
Hey Allemaal.. Even korte blik om de hoek ff bijgelezen, maar gezien ik nog niet bijgekomen ben van vandaag zal ik morgen weer even komen reageren... Vandaag op pad geweest met mijn schoonfam... Richting Drenthe... Westerbork, een open luchtmuseum en even bij een groot hunebed wezen kijken.. Veel gelopen dus.. Mijn schoonmoeder heeft reuma, dus op het eind van de dag liepen we met z'n 2tjes gezellig krom... Nu wel erg moe... ff tv kijken en dan zo lekker plat.. Morgen zijn ze er weer.... Hier komt Giro de Italia die wielertour voor de deur langs (vanuit t raam kunnen we kijken!).. En mijn schoonvader houd wel van wielrennen.. dus ze komen kijken.. @ Laartje... Mooi idd die babygap Als ik mijn ouders op msn spreek eens babbelen haha @ 37 weken... Waar zet ik mijn handtekening?? @ Elisa... Gek gevoel hè die schopjes boven je navel! Ben ze zo gewent onder mijn navel ondertussen dat dit gewoon weer vreemd voelt! @ buikfoto's... Zag weer mooie exemplaren voorbij komen Ik ga dinsdag weer foto's maken... Heb t idee dat ik een nieuwe groeispurt heb... ow trouwens erg leuk... Vandaag is de voetenzak voor de kinderwagen binnen gekomen.. Hij is zooooo gaaf Zal morgen eens een foto maken!' Slaap lekker allemaal!
@ elisa, mijn vader woont 200km bij ons vandaan, en heeft een mega grote tuin aan het water... Deze is hij helemaal aan het verbouwen met hulp van mijn vriend. Die kan dus alleen in het weekend, dus hij is nu al 5 weekenden daar heen geweest. Geloof dat het nog 1 of 2 weekenden duurt en dan is eindelijk die tuin klaar!!! (en dan kan mn vriend hier in huis beginnen met klussen, haha!) @ chivay, zo druk dagje gehad dus! Bij die hunebedden zijn wij laatst ook wezen kijken. Was dat andere museum nog wat?
Fijne Moederdag allemaal!! Hoewel ik er zelf nog niet zoveel van merk. Uitslapen zat er niet in. (om 7 uur zei mn vrind: ga in godsnaam opstaan, Vince breekt de tent af) En ik vermoedde dat het met dat ontbijt op bed ook niets werd, dus ben zelf maar broodjes gaan bekken enzo. En toen ik mn vriend riep om te komen eten was zijn antwoord: nee ik heb geen honger, ik wil uitslapen. Dus nu ligt hij nog steeds in bed. Grrr, mannen...
Fijne moederdag allemaal!!! @ Dingetje, Mooie buikfoto! ik ben met 40+5 bevallen. Mag deze keer wel een weekje eerder. Ze laten me trouwens max tot 41 weken overlopen, mag je hier zelf aangeven bij de vk. Vind ik ook lang genoeg haha. @ Chivay, klinkt als een leuk en gezellig dagje. Ben benieuwd naar de voetenzak. @ Ckialata, gezellig shoppen met je moeder! Leuk al die babydingetjes kijken he. @ Kiss, het gaat indd erg hard bij iedereen he! Pff jij al over 9 weken 37 weken, wow!! @ Koetje, heb ik iets gemist, ligt "frits" ook in een stuit? Mijn meisje ligt ook in een stuit maar krijg er soms echt de zenuwen van, ookal weet ik dat het nog heeel lang duurd en ze nog makkelijk zelf kan draaien. @ Femr ,mooie buik hoor! En lekker morgen al op tijd weg, heb je ook echt iets aan je eerste dag he! Kunnen de kids misschien al lekker zwemmen. Kijk maar voor een voorbeeldje . Ik heb vanmorgen 3 tuinhuisjes gekregen voor in de tuin, 1 grote van mijn vriend, 1 kleinere van Aiden en een mini van de baby, echt lief! We hebben een muur naast ons huis die ik gezellig wil maken met allerlei tuinhuisjes hihi. Vriendlief moet helaas werken vandaag maar ik krijg mijn dagje wel om. Vanavond naar mijn ouders blijven we daar lekker eten.
@ Cossy, ohh jammer!! De meeste mannen zijn niet echt handig daarin he haha. Mijn moeder had mijn vriend erop aangesproken anders was hij het vast vergeten.....
Nou het mooie is, ik zei vanmorgen EN gisteravond nog dat het moederdag is, en NIET SUBTIEL. Dus hij weet het wel degelijk. Nouja, op zich ben ik zijn moeder ook niet natuurlijk. Maar o wee hij komt vanmiddag met een kado, dan zeg ik dat ie dat maar moet stoppen op een plaats waar de zon niet schijnt...
ik zou hem toch een schop onder zijn kont geven Cossy!!! Laartje, da's wel ideaal dat je dat zelf aan kan geven! hier vanochtend een ontbijtje, al zingend kwamen ze de kamer binnen haha.. paar leuke cadeautjes gekregen. Ben helemaal happy!
Joehoe, de hint is overgekomen gelukkig. Vanmorgen een ontbijtje met warme croissants, gekookt eitje, sapje en koffie! En een hele mooie TiSento armband met alvast 1 bedeltje. Ik wilde armband gaan volmaken met bedels met betekenis erachter. Ik was net zo blij geweest met een mooie tekening maar de armband ben ik natuurlijk helemaaaal happy mee!! Bekijk bijlage 70712 Vanmiddag gaan we naar mijn moeder toe en blijven daar eten... En verder doen we helemaal NIKS!! Allemaal een fijne moederdag!!! Hopelijk schijnt de zon bij jullie wel, hier is het maar saai grijs!!
@ marije: mooie buik... groeit echt goed. @ Koetje: fijn dat Tess niet echt ziek is geworden... ene de muurschildering worden 2 giraffen... @ FemR: de cake was heerlijk... en de muurschildering gaat denk ik ook lukken.. Het is natuurlijk niet zo mooi als het origineel als ik heb gezien.. maar ja. ik ben dan ook maar een amateur... haha.. Jij je tassen al ingepakt.. heerlijk naar Kempervennen... is een leuk park.. geniet ervan.. Jou buik begint ook al echt goed te groeien.. wees er trots op.. @ kiss: joepie... je zit in het 3e trimester.... het schiet echt al op... @ Kraampakket: hier ook nog geen pakket gehad hoor... zal vast nog wel komen.. we hebben nog tijd.. @ Dingetje: na 10 pagina's al je kaartje gevonden.. dat is idd lekker snel.. Maar.. goed is goed toch.. ene.. ook een mooie buik zeg... en vorige keer bevallen met 32 weken al.. dat is idd vroeg... dan moet je alles wel een keer al klaar hebben staan.. @ Susan: toch een nieuw vloertje erin... leuk hoor.. veranderd de kamer vaak ook erg veel van.. succes met leggen.. @ Cossy: tsss die mannen... je hebt er niets aan haha... @ Laartje: ow wat grappig 3 tuinhuisjes... leuk hoor.. Nou mama's en bijna mama's gefeliciteerd met moederdag... Hier vandaag een drukke dag.. eerst naar de 1e verjaardag van mijn neefje en meteen de verjaardag van mijn zwager... daarna naar mijn schoonmoeder... Mijn eigen moeder zie ik op de verjaardag.. daarheen gaan zit er dus niet in.. Maar het zonnetje schijnt weer heerlijk vandaag.. weet eigenlijk niet of het ook een aangenaam temperatuurtje is... maar dat merken we straks wel als we buiten komen.