goedemorgen wat hebben jullie weer veel geklets ff niet geweest zoveel last van banden en bekken ,, heb gisteren via thuiszorg winkel bekkenband gehaald en moet zeggen helpt wel iets gelukkig ... verder zag ik buikfoto,s voorbij komen mooie buikjes hoor hier vandaag weer ff 1 maken .. Verder een leuk zelf gemaakt doosje gehad van iris voor moederdag met verf beschilderd en snoepjes erin . straks ff langs ouders of schoonouders weet nog niet naar wie hihi ga weer ff verder terug lezen was nog lang niet klaar
Fijn hoor, nog steeds niks gehad. Zelfs geen kusje of een 'proficiat'. We hebben inmiddels wel ruzie gehad omdat ik geen zin meer had om laminaat te leggen, en ik ben voor 'kutwijf' uitgemaakt. En nog een fijne moederdag!
@ cossy, oh, dus niet echt een leuke start van de dag gehad.. Naja "kutwijf??????????" Sorry, maar dat moet niet tegen mij gezegt worden, en al helemaal niet door mijn vriend. Ik zou hem een schop onder zn hol geven! @ laartje, mijn beebje ligt al wel met hoofdje naar beneden, maar dat wil echt nog nix zeggen hoor! Ze hebben nog ruimte genoeg om te draaien!ook jou meisje zal vast wel draaien nog! Wat leuk, die tuinhuisjes!! @ dingetje, super zeg dat je zo verwend bent vanmorgen! @ Marije, ohh jij bent ook goed verwend, mooie armband hoor! Hier een gezellige moederdag, in mn eentje, whaha.. Ach naja, geef er ook niet zoveel om. Manlief komt vaak genoeg spontaan aan met een ontbijtje op bed. Dus dat maakt al veel goed. Zoon is ook heel lief vandaag, en dat maakt alles goed!
Ik heb gereserveerd bij de bioscoop voor vanavond 19.00 uur . Een verrassing voor mannetje .. Hij komt straks bij mn schoonouders, waar ik ook heen ga, daar blijven we eten en dan blijft onze zoon daar logeren. Dan gaan we naar "huis" althans, dat denkt hij.. Maar dan rijden we dus door naar de bios. Ben benieuwd wat hij ervan vind.
Hihi Cossy moet stiekem wel lachen, maar erg grappig is het natuurlijk niet, zou het ook niet leuk vinden....:S Niet dat ik een ontbijtje heb gekregen maar goed:S heb gister een lief roosje gehad met eenkaartje, ook leuk Laartje: lief die cadeautjes Dingetje: wat heb jij gekregen Chivay: druk dagje maar wel leuk! Hier eindigen ze morgen in middelburg van de giro, man moet werken anders was ie ook wel ff gaan kijken denk ik. Lekker roze bij jullie in de straat dan of nie? marije de hint heeft zeker goed geholpen dan! haha mooie armband! He cossy lekker is dat zeg jeetje geef hem ff een klap tegen zijn kop ofzo misschien helpt he Kiss veel plezier vanavond! welke film ga je? Nou ben hier nu ook alleen, maar ik moet zeggen vind het ff heeeeeeeeerlijk! vanmorgen weeral flink gestreden met zoonlief dus nu ff rust, mijn vriend ging naar zijn moeder ik zeg wil je romano ff meenemen een uurtje, ff relaxen Kom ik er gelijk onderuit hahaha vanmiddag fff naar mijn eigen mamsie
@ val, we gaan naar "de gelukkige huisvrouw".. misschien niet zo een geschikte film om als zwangere heen te gaan, haha! Maar mannetje en ik zijn echt fan van Carice van Houten!! Willen deze film zooooooo graag zien
Hallo meiden fijne moederdag voor de moeders onder ons! Cossy ik vind het echt heel sneu, ik had een potje stampij gemaakt. Trouwens laminaat leggen, kan natuurlijk wel maar ik vind zulk soort dingen nu echt te vermoeiend voor mezelf. Plus ik krijg dan de hele tijd last van brandend maagzuur. Dus goed dat je er mee gestopt bent. Is een mannen taak. Hoop dat jullie de dag nog wel gezellig kunnen eindigen. Zucht... mannen kunnen soms zooo teleurstellend zijn! Femr, wat een mooie buik! Kiss, laat je even weten hoe de film was? Mijn vriendin zei dat hij goed was, maar vroeg zich af of het iets was wat ik nu moest gaan kijken. Dus ik wacht jouw reactie even af Hier lekker rustig dagje. Straks komen ouders het hemeltje brengen. Heb hem welz elf uitgekozen maar van hen gehad en hij moest besteld worden... Leuk dat ik hem nu aan vriend lief kan laten zien.
Ik zal jullie laten weten hoe de film was, ben zelf ook heel benieuwd. "Komt een vrouw bij de dokter" zijn we geweest toen ik 2 maand zwanger was.. Mannetje en ik zaten beide te huilen in de bios, haha! 2 weken geleden hebben we "my sisters keeper" gekeken, ook toen lagen we samen op de bank te huilen, haha! Die hormonen doen wat met ons vrouwen, maar ook met mannen.
Hoi, Net bij mijn mama geweest voor moederdag. Ze had ook een verrassing voor ons: het wiegje al helemaal blauw! Nog een keer afschuren en aflakken en het is klaar. Dan begint ze aan de gordijntjes en aan een stoelhoes voor de schommelstoel. Woensdag gaan we naar de lapjesmarkt om voor die stoel stof te zoeken. Schrok trouwens net wel toen ik op de wc zat. Een beetje vies mss, maar er zat een flinke witte sliert in mijn slip... Zo meteen naar mijn schoonpa. Die wordt 65 en EINDELIJK hoeft ie geen briefjes voor de bijstand meer in te vullen (zit al 8 jaar werkeloos thuis). Hopelijk houdt dat gemauw over de sociale dienst nu op!! Helaas zit ie nu te pochen over zijn pensioen. Dit valt bij mij erg slecht omdat mijn pa net geen 65 mocht worden en ook niet echt pensioen had opgebouwd. Manlief heeft al een paar keer gezegd dat ie daar niet over moet hebben als ik er ben omdat dat erg gevoelig ligt, maar echt plakken doet het niet bij hem. (zal ik hem een tube lijm geven?) We gaan uit eten met de ooms en tantes en ik zal de hele tijd wel belaagd worden door de zussen van schoonpa! Help! Volgens mij is Spruit gedraaid. Gisteren voelde ik nog schopjes aan de onderkant, nu op navelhoogte!
@Ckialita: wat leuk dat je ouders de caravan dichtbij jullie zetten. Idd ook handig voor straks! @Chivay: oh leuk, zo'n dagje Drenthe. Ben ik met mijn fam. geweest toen ik zo'n 35 weken zwanger was van Tes. Was erg leuk maar wel vermoeiend inderdaad. Ben benieuwd naar de voetenzak. Heb je die met die bloemetjes genomen? @Cossy: wat was jouw vriend een eikel zeg vanochtend (sorry...)! En dat terwijl hij het echt wel wist. Ik hoop dat ie het weer goed heeft gemaakt vandaag. Dus niet... Oh joh, K.u.t.wijf, ik zou echt heel kwaad zijn geworden als ik jou was! @Laartje: wat leuk die tuinhuisjes, erg lief bedacht van je mannetje! De laatste keer met de controle lag Frits goed, maar nu voel ik hem/haar toch steeds onderin trappen dus ik denk dat hij/zij toch weer in stuit ligt. Hij/zij heeft idd nog alle tijd om te draaien dus ik maak me er nog niet echt druk om. Het loopt toch zoals het loopt. Maar ik kan me voorstellen dat jij je er toch een beetje druk om maakt, ik hou er toch een beetje rekening mee omdat Tes volgens mij altijd in stuit heeft gelegen. @Dingetje: wat leuk, zo zingend te dag beginnen (en cadeautjes zijn ook altijd leuk!)! @Marije: wat leuk, die armband! Hij heeft het begrepen! @Lauw: wat leuk 2 giraffen op de muur, schiet het op? Veel plezier op de verjaardagen. Ennn ehh, zonnetje? Hier niet hoor... @irisnaomi: jij ook lekker verwend lees ik. Die zelfgemaakte dingen zijn toch altijd het leukst vind ik. @kiss: jammer dat je moederdag alleen moet 'vieren'. Maar ja, zo te lezen heb jij een hele lieve vriend die veel voor je doet. Dat is ook fijn! Wat leuk de bios, veel plezier! Die film is mijn mannetje nu aan het downloaden (stout he), mij lijkt ie ook erg mooi. Ik was ook zwanger naar 'komt een vrouw bij de dokter' geweest, al wist ik het toen nog niet. Ik zat ook steeds te janken, maar dat deed de hele zaal dus dat scheelt. @val: een roosje en een kaartje op de dag voor moederdag is ook erg lief! En dat uurtje rust is helemaal fijn! @leonizzie: leuk het hemeltje! Kan je hem meteen ophangen of is de kamer nig niet klaar? Staat altijd zo lief! @Spruit: wat leuk dat je moeder het wiegje al heeft geverfd! En die schoonvader van jou is een leuke zo te horen, pfff... Succes met de zussen van je schoonvader en eetsmakelijk alvast! @hier: vannacht helaas weer een moeilijke nacht gehad met Tes. Ze had toch koorts en was steeds aan het huilen. Maar weer tussen ons in om 's ochtends om 7 uur supervrolijk wakker te worden (en geen koorts meer). Mannetje ging met haar uit bed en ik mocht lekker uitslapen! Nou, was vanochtend het meest fijne moederdagcadeau wat ik kon krijgen, was zo moe! Toen ik beneden kwam lag er een hele mooie (kras) tekening en een voetjes/handjes verfwerkje op de tafel, zo lief! Had Tes samen met papa gemaakt, super! Daarna zijn we gezellig naar mijn ouders en schoonouders geweest. Nu ligt Tes lekker te slapen en ga ik zo achter de naaimachine, heb d'r zin in. Manlief is druk in de badkamer, er komt eindelijk een beetje schot in. Ik ben benieuwd hoe het verder met Tes gaat want ze zit vanaf vanochtend onder de uitslag, het lijkt erg op wat mijn man laatst had. Ik ging meteen in de ggdwijzer kijken en de symptomen die Tes heeft (en mijn mannetje toen had) lijken erg op roodvonk. Kan dus maar zo dat papa z'n kleine meid heeft aangestoken. Ik ga morgen anders wel even met haar naar de dokter, ze lijkt nu nergens last van te hebben, zal vannacht wel weer komen. We zien het wel... Ik voel me trouwens ook niet helemaal fit, heb last van mijn buik en de hele tijd een diarree-achtig gevoel zonder diarree (snappie?). Als ik het morgen nog heb, blijf ik ook maar eens thuis. Is ook niks om zo op het werk rond te lopen. Nou, ik ga verder met de vlaggenlijn voor op de babykamer. Fijne moederdag nog allemaal en tot snel!
Nou tnx voor jullie mentale steun dames. Die woordenwisseling was wel ook even 'in the heat of the moment' moet ik erbij zeggen. Maar het blijft jammer, meneer heeft ook nu nog 0 inzicht. Hij begrijpt totaal niet waarom ik teleurgesteld ben, hij blijft maar zeggen: alsof ik de rest van het jaar al niet genoeg doe. En hij is er ook nog echt van overtuigd dat hij gelijk heeft.
Hai!!! Even een laatste berichtje voordat ik de laptop uitgooi. Zachtjes dan hé hihihi. Bedankt voor de complimenten over mijn foto @Koetje: hopelijk slaapt Tes lekker vannacht en wordt ze verder niet meer ziek. @SpruitNL: leuk dat wiegje!! Ennehh, die sliert...tis ranzig maar is heel normaal!! @Kiss: leuke verassing voor je vriendje! Veel plezier met de film, ben bang dat je het met deze ook nie droog houd, maar geeft niks hoor @Cos: nou.... wat een lef heeft die vriend van jou... wat de andere meiden al zeggen, wat een eikel! Dat ie ook gewoon in zijn nest blijft als jij een lekker ontbijtje hebt gemaakt... zou hier niet moeten gebeuren... en je dan ook nog eens uitschelden... heb je aan mij een hele slechte. @Lauw: tuurlijk gaat die muurschildering lukken! En jij maakt het dus is zowiezo mooi!! Fotooooooooooooo Goed dat de cake lekker was! Ik heb mezelf kunnen weerhouden ervan En de kempervennen... ben heel benieuwd, zagen al wel op de plattegrond dat het een pittig stukkie lopen is naar de plaza. Ach... is goed voor de calorieren hihihi. @Marijeee: mooie armband!!! Erg lief! Ik heb mooie knutsels van de kinderen gekregen, erg lief! Van mannetje niks, hij krijgt van mij ook niks met vaderdag tegenwoordig hahaha. Heb het geprobeerd maar heb het opgegeven hahaha. Hij zegt altijd, je bent mijn moeder toch niet Heeft tie gelijk in natuurlijk, maar en kleinigheidje kopen samen met de kinderen zou best eens leuk zijn @Elisa: precies, ze zeggen dat het niet hoeft, maar ondertussen @Laartje: idd lekker op tijd weg zodat we alvast daar wat dingen kunnen doen. Even op verkenningstoch en we zullen ws wel vroeg in het zwembad belanden Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen, erg lief!! Heb je gemaild, ze hebben super leuke meiden dingen hoor van Gab!! Komt helemaal goed! Nou meiden, niet te veel kletsen he, anders moet ik zoveel bijlezen hihi. Allemaal een fijne week!! Grtz FemR
Ja ik ben ook nog steeds echt pissig hoor. :x Ik bedoel, ik moest er eerlijkheidshalve ook wel even bij zeggen dat hij normaal gesproken inderdaad heel veel voor ons doet. Hij werkt zich echt helemaal te pletter zodat ik thuis kan blijven bij Vince en we toch ruim genoeg geld hebben, en hij is ook niet te beroerd om in het weekend me toch met vanalles te helpen, ook met huishouden enzo. Maar met dit soort dingen is hij gewoon zooooo on-attent. En toegeven kan hij dus echt niet, nooit. Dan gaat hij nog eerder alles verdraaien enzo.
Ja lastig... misschien moet iemand anders hem daarop attenderen en niet jijzelf. Het is ook alleen maar het gebaar die hij maakt dan. Het hoeft ook geen groot cadeau te zijn, gewoon iets attends! Hopelijk gaat hij het ooit inzien. Grtz
Hey Allemaal.... Fijne moederdag nog!! This rustig geweest hier vandaag... allemaal op familiebezoek zeker... @ Kiss... Moah.. dat andere museum was nog wel ok om te zien, maar niet super... Had liever nog even bij het museum van westerbork gekeken Maarja.. samen uit samen thuis @ Cossy.... ahhh, pff... Nog iets terecht gekomen van je moederdag?? Ohh lees t al... Niet echt dus... Zonde hoor dat gebrek aan inzicht!!! @ Laartje... Wat een leuk idee van je vriend die 3 huisjes!!! @ Marijee... Leukkkk ontbijt op bed! en wat een leuke armband! @ Kiss... En en en en wat vond hij van de verrassing? leuk hoor! @ Val... Grin ja, veel roze, drukte, helicopters, hekken... En binnen 10 minuten waren ze alweer voorbij! Woon dan ook heel dichtbij de finish, dus alles was al vanaf vanmorgen vroeg afgezet... ghehe lekker hoor dat Romano ff mee kon, dat jij even kon relaxen! @ Leonizzie... Jij dus ook al zo'n last van maagzuur.. Vies hè! @ Koetje... nee de zwarte met witte polkadots is het geworden.. zal hieronder ff een foto plakken... Ohh wat lief van je vriend... uitslapen en die tekeningen.. echt top... Hopelijk voelen jullie je alle 3 snel weer fitter! Niet fijn zulke nachten!! Zooo... wat gaat het weekend weer ontzettend snel... Had graag nog een rustdagje erachteraan geplakt! Maar helaas.. Morgen mag ik weer aan de bak Vandaag kwamen mijn schoonouders & schoonzus hierheen.. ivm de giro die ze graag even wilde bekijken... Handig Hoefde wij niet op fambezoek voor moederdag! Mijn ouders zitten nog in Amerika... Mijn moeder heb ik via de webcam even gesproken... Leuk... Even de kat in beeld als moederdagcadeautje.. die mist ze enorm.. Tnxsss trouwens alle dames die reageerde op mijn vraag rondom werken in de kinderopvang! Morgen ga ik eens babbelen met de assistent leidinggevende.. Zij maakt de roosters, en ga even kijken of daar iets mogelijk is zodat ik niet altijd dezelfde collega belast als ik iets minder kan tillen... Helaas hebben wij nog geen trap voor t verschonen, dus is het flink tillen voor het verschonen! Enne Dit is onze kinderwagen & voetenzak... Bekijk bijlage 70850
Bekijk bijlage 70854 En nog een buikfotootje (hahaha hoor net van mijn vriend dat hij deze foto niet zo vind lijken.. in t echt meer buik volgens hem!)
wauw wel een heeeeeeeeel mooi buikje daar hoor Chivay!! en wat leuk ook die wagen en die zak zo! lekker vrolijk! Femr: een heeeeeeeeeeele fijne vakantie gewenst! geniet er van meid! Cossy: jammer meid dat ie het niet echt snapt, hij had dan niks hoeven doen oke, maar eruit komen als je een lekker ontbijtje hebt gemaakt is wel het minste...ach als je het maar duidelijk hebt gemaakt he, kan je het straks weer goedmaken Oh ik was ook zwanger bij komt een vrouw bij de dokter toen ik hem zag, Ik heb hem gezien met mijn beste vriendin, maar bij ons was het al janken geblazen voordat we gingen zitten, onze goeie vriendin heeft borstkanker, dus was best heftig! maar goeie film Koetje he vervelend zeg Tes weer koorts! idd beter maar ff naar de dokter gaan ja, en als jij je niet lekker voelt ook lekker thuis blijven! spruitnoorderloo wat leuk van het wiegje! Hier vanmiddag bij mijn mam geweest, lief cadeautje gehad van dr: een ketting met een fototje van Romano erin en mijn zus kwam met 2 mini mutsjes met I love mum en 1 met I love dad erop! echt heel leuk
@Val: ga ik zeker doen!! met volle teugen Ik heb "komt een vrouw bij de dokter" nog niet gezien. Half jaar geleden is één van mijn beste vriendinnetjes overleden aan borstkanker, dus laat de film nog even voorbij gaan. Ga hem vast ooit wel kijken hoor, maar nu nog ff niet. En wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!!! Lief!!