oh ja dan kan ik me voorstellen dat je hem nog ff niet wilt zien, moet zeggen het is ook heel heftig zeker als het bij je in de buurt voorkomt/is voorgekomen! Erg zeg was ze nog jong? mijn vriendin is 33... maar het ziet er gelukkig tot nu toe goed uit voor dr, ze is bezig met de chemo
@Val: ze is 37 geworden, ze kreeg de diagnose een maand voordat ze 30 werd Ze had toen ook al uitzaaingen naar haar botten. Jou vriendinnetje is ook nog jong zeg... jegggg..... Hopelijk slaat de chemo aan en blijven ergere dingen haar bespaart!! Grtz FemR
poeh nou 37 ook mega jong zeg! verschrikkelijk! Ja ze had geen uitzaaiïngen dus we hopen ook allemaal dat het goed afloopt! Fijne vakantie!!!!!!!
@ Fem en Val... Tjee wat heftig om dat zo dichtbij mee te maken... en zo jong beide!!! Val... Ik hoop dat jullie vriendin heel goed mag gaan opknappen!! even na overleg hiero.. Blijkbaar lijkt deze wat beter haha Even weer zwartwit omdat de kwaliteit bagger was door het slechte licht Dan maar even creatief met kurk (ownee photoshop) Bekijk bijlage 70895
kiss: haha ja in jullie huis moet er dus ook nog geklust wordne, hier ook! en wil alles voor 1 juli klaar hebben.. moet er druk achter zetten, anders wordt het naar mijn idee niets!!! hoe was de film? ik wilde daar ook heen, maar vriendinnen raadde mij dat af. ze zeiden "doe maar na je bevalling" chivay: mooi buikje!! zzooo naar mijn werk, totaal geen zin! maar ja hoef maar 2 dagen! vanavond laatste keer gewone yoga en na vakantie van die vrouw gaan we beginnen met zwangerschapsyoga, wat gaat het dan snel!!! kleine schopt lekker, vooral snachts. worden jullie daar ook wakker van? nou ik ga snel, anders ben ik te laat! fijne dag
@ Cossy, echt balen van je vriend zeg! Vooral nu je zwanger bent mag je toch wat extra aandacht krijgen op zo'n dag. @ Marijeee, prachtige armband. @ Kiss, hoe was de film? En hoe reageerde je vriend? @ Val, heerlijk om af en toe even alleen thuis te zijn he! Vooral met die kleine druktemakertjes, ze houden je heerlijk bezig haha. Leuk je moederdagkadootjes. @ Spruit, wat fijn dat het weigje al zover klaar is. @ Koetje, wat fijn dat Tes vrolijk wakker werd. Lief zeg je moederdagkadootje, echt schattig. Ik hoop echt dat ons meisje zich nog draait, is natuurlijk nog lang dus komt wel goed (hopen we....haha). @ Femr, Geniet van jullie vakantie!!! Lekker hoor zou zo meewillen. @ Chivay, leukkk die kinderwagen + voetenzak, mooi hoor! En mooie buikfoto!! @ Elisa, hier ook een nachtbraker in mijn buik. Wordt er af en toe ook wakker van. Overdag is ze rustig maar 's nachts maakt ze er een feestje van. Wat een vies weer zeg, blehh! Ik heb zin in de zon!!!!!!! Zometeen komt even een vriendin langs met haar zoontje van 10 maanden en voor de rest staat nog niks op de planning. (Behalve die berg strijk... )
Moet nog bijlezen, maar dat doe ik vanmiddag. Nou, we zouden gisteravond dus naar de bios, helaas kon dat niet doorgaan. We zaten bij mn schoonouders op de bank, en ik kreeg harde buiken. Na een uur had ik ze nog!! We zijn toen dus naar huis gegaan, manlief was bang dat ze weeën zouden veroorzaken (net als bij de zwangerschap van mn zoon). Ik heb hem toen maar verteld dat ik een verassing had voor hem, dat we naar de bios zouden gaan. Hij vond het ontzettend lief, maar dit leek hem geen geschikt moment om zo een film te kijken. Naja, dat was ik wel met hem eens. Toen zijn we naar huis gegaan, de harde buiken had ik nog. Eenmaal thuis hebben we samen een warme douche genomen, hij mn rug gemasseerd, ik mn buikje.. Uiteindelijk werd mn buik wat rustiger... ben toen naar bed gegaan, was doodop van die harde buiken, echt vreemd. 19.00 uur sliep ik, en om 9.00 uur vanmorgen werd ik wakker (zoon slaapt bij mn schoonouders) Die harde buiken deden geen pijn, maar prettig was het zeker niet. Ze kwamen ook echt om de 4-5 minuten! De volgende keer ga ik mn verloskundige bellen. Ga zo even naar mn werk. Moet nog ff wat draaiboeken in elkaar zetten, over de thema's voor de komende maanden... Dan ben ik daar klaar mee. Ga dan wel lekker ff met de laptop op mn werk in de tuin zitten. Daarna wilde ik even naar de Aldi, maar misschien wacht ik ook wel ff op manlief. En vanavond hoef ik lekker weer niet te koken, we eten weer bij mn schoonouders, ohh zo fijn!! Fijne dag allemaal, kom vanmiddag wel ff bijlezen. Nu ff klaarmaken, en dan naar mn werk. Liefs kiss
@ Kiss, wat schrikken zeg!!! Gelukkig heb je heerlijk geslapen en krijg je er hopelijk geen last meer van. Lekker rustig aan doen vandaag hoor. En ja hier is het mega bewolkt blehh echt weer om chagrijnig van de worden helaas.
Hee meiden, nou mijn vriend is gisteravond toch nog tot inzicht gekomen. (beter laat dan nooit he...) Hij heeft zich uitgebreid verontschuldigd en gaf toe dat hij best een l*l was geweest. En hij heeft ook plechtig beloofd de volgende keer echt zijn best te doen. Nou, ben benieuwd...
Kiss87, pff dat is schrikken he, die harde buiken! Vooral als ze regelmatig komen. Ik zou volgens mij echt zooo in paniek raken, bij de vorige zwangerschap hebben ze bij mij doorgezet tot een bevalling. Gelukkig zijn ze meestal redelijk onschuldig, maar het is zeker niet overbodig om dan heeeeeel rustigaan te doen! Gelukkig zijn ze nu weer weg.
Heel veel bijgelezen maar de helft alweer vergeten sorry Zag een mooie kinderwagen met voetenzak voorbij komen en een paar mooie moederdag kadootjes en mooie buiken. Net als hier ook een paar mannen die moederdag niet echt schijnen te snappen. Hier dus ook niks gekregen. Vanmiddag komt de vrouw van de kraamvogel. Straks maar eens even een aantal vragen op papier zetten en mijn siekenfondspolis eens even bekijken. Heb geen idee wat ik wel en niet vergoed krijg. En het huis een beetje netjes maken natuurlijk, ze gaat vast ook kijken hoe je huis en slaapkamer er uit zien.
He Kiss schrikken is dat! Doe maar rustig aan hoor!! Susan: denk niet dat ze daar naar gaat kijken hoor, heeft ze bij mij niet gedaan in ieder geval! Oh Cossy nou gelukkig maar Laartje balen van het weer he! Hier valt het wel mee, het zonnetje schijnt Pfff hoe lang duurt dat zo'n periode bij die 2 jaar ben dr klaar mee...!
ff snel ego tussendoor, vanochtend controle gehad en de diabetes curve was prima!! geen zwangerschapsdiabetes dus... whoehoe!!!
@FemR: ik heb een tegeltje met de tekst: Je zucht maar ademt dezelfde lucht als wij allemaal. Gewonnen J Waren de pannenkoeken lekker? Ow en een lekker ijsje gehaald lees ik. Jummie Gatsie wat een verhaal van die hond. Moet er niet aan denken. Onze hond is ook een schat van een beest alleen kan hij over enthousiast zijn bij kinderen dus is voor ons wel een extra aandachtspuntje. Jij ook al zon mooie buik. @lauw: Noa ligt in het Bernhovenziekenhuis in Veghel. @val: goed op je strepen gaan staan bij center parcs! Hoe komen ze er trouwens bij dat je bij annuleren maar even het hele bedrag moet betalen en dat je dan niet eens daar op vakantie kan Raar gebeuren allemaal. Maar goed dat het nu allemaal geregeld is. Ben je weer een beetje opgeknapt? Ow hou op over big macs . Alleen al als ik het zie staan heb ik er zin in. @laartje: gefeliciteerd met je contractverlenging. Beter iets dan niets toch? Voor hetzelfde geldt hadden ze gezegd, nee sorry je contract wordt niet verlengd. En ook gefeliciteerd met het bericht dat je tante wordt! @koetje: lekker druk gehad met de verjaardagen zo te lezen. Wel leuke en gezellige dagen gehad? @elisa: hoe is het nu met je? Nog veel last van hoofdpijn? Hier ook wel eens van die momenten dat er net iets teveel van mij wordt verwacht, kan er momenteel ook niet zo goed tegen. @brendat: Noa is 5 weken te vroeg geboren vandaar dat ze nog in het ziekenhuis moet liggen. @ckialita: ben je weer helemaal opgeknapt? Heb je eindelijk vakantie ben je ook nog ziekjes L das nooit leuk. @leonizzie: lijkt mij dat ze zoiets ook in het ziekenhuis hebben maar je kunt altijd het navelklemmetje voor de zekerheid meenemen. @spenen: Noa (nichtje) krijgt ook BV maar heeft ook gewoon een speentje in. In het ziekenhuis zeggen ze hier verder niks over dat ze dat niet moeten doen dus het zal wel goed zijn. @kraampakket: hier ook nog niks binnen maar zal wel goed komen. Ik ben bij het CZ verzekerd en heb wel al een bevestiging gekregen en de kraamzorg heeft in het begin van de zwangerschap ook contact opgenomen en een indicatie gemaakt hoeveel uur ik zou krijgen (ik krijg overigens 49 uur, hoe zit dat bij jullie?). Ze moeten van de kraamzorg nog wel voor de intake een afspraak maken daar heb ik nog niks over gehoord. @marijeee: mooie buik meid! Mooie armband zeg. @kiss: ow lekker een luie middag gehad met je zoontje zo te lezen! ach, waarom ook niet he Jeetje de laatste 12 weken alweer! Wat vliegt de tijd zeg. @dingetje: mooi buikje meid. @hier: ow dames, ik hou het af en toe allemaal niet meer bij. Vaak geen puf om online te komen sorry. Ik hoop dat, dat snel weer gaat veranderen en dat ik dus weer wat vaker online kom. Heb een heel eind bijgelezen maar nu is mijn puf toch echt op. Wil nog wel even melden dat het met ons nichtje Noa erg goed gaat! Zaterdag is de kleine meid uit de couveuse gehaald en van de zuurstof afgehaald! Een hele sprong vooruit Nu maar hopen dat ze snel naar huis mag. Vandaag schoonzussie meegeholpen met het schrijven van de enveloppen voor de geboortekaartjes. Voor zover ik nu kan zien liggen ze allemaal klaar en anders gaan we er dadelijk nog een aantal schrijven J daarna de postzegels erop en dan met de post mee. Misschien kom ik straks nog even kijken hier en anders ga ik zeker proberen om morgen online te komen. Liefs Nicole
hey meiden.. wou ff een foto van mijn buik spammen.. maar ik krijg hem er niet op.. snap niet wat ik fout doe.. maar hij zegt de hele tijd uploaden mislukt.. raar... misschien straks of morgen nog maar een keer weer proberen..
@ cossy, nou gelukkig ziet hij het nu wel in he! @ val, rustig dagje gehad ? Ik heb vandaag mijn handen vol, ben blij als mijn vriend thuis is hahaha. @ Dingetje, fijn dat alles goed was! @ Nicky, precies beter iets dan niets! Ik heb geen idee hoeveel uren ik krijg, denk een stuk minder omdat ik geen borstvoeding ga geven. Fijn dat het goed gaat met je nichtje! Hoop dat ze snel naar huis mag. @ Lauw, ik heb ook vaak problemen, volgens mij is dan de foto te groot. Heb vandaag gebeld voor de intake met het kraambureau. Ze hadden pas plaats op 13 juli!! Erg he? Ik dacht die komen volgende week gelijk maar nee hoor het is heel druk. Ben dus ook bang dat ik maar weinig kraamzorg ga krijgen. Voor de rest mijn handen vol aan een heel lief klein schattig mannetje ! Gelukkig is mijn vriend over 2 uurtjes thuis, mag hij zich nog even met Aiden bezig houden. Hij zet steeds meer stappen los, zooo schattig!!
Hier intake gehad: Krijg ook 49 uur, de eerste 4 dagen 8 uur en dan halve dagen. Verschilt trouwens wel qua eisen. Bij de curcus do. zat er een andere kraaminstantie. Die wilden bv. dat je het bed 2x opmaakte dus 2lagen. Nu hoefde het maar 1 keer. Kraamvogel wil aan 3 kanten rond het bed daar maar achter en rechts. Nou ja houden maar aan wat de Kraamvogel wil die komen tenslotte.