Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ow echt :x?
    Hier echt strak blauwe lucht.. Maar ja, zal dan wel voor heel ff zijn, dan zullen straks de wolken wel komen :x

2. 4days

4days Niet meer actief

Hihi inderdaad Linda. :p

Same here! Dat geld is al gereserveerd voor (hoofdzakelijk) de afwerking en decoratie van de kinderkamertjes! En ik ga er ongetwijfeld ook nog wat leuke kleertjes enzo van kopen. :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Op buienradar te zien is het vooral in het oosten en zuiden bewolkt. :)

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier schijnt de zon! vaag man...dat t zo verschilt!!!
    hier voorlopig geen big spanding! alles sparen voor curacao...heb ook niet echt wat nodig behalve wat zomerkleding voor mij en vriend voor we op vakantie gaan...

5. @ Nicky, wat een mooie foto van Noa. Hihi dat luiertje!

@ Cossy, ik heb even gebeld en ik heb recht op 12 uur extra, boven op die 49 uur yoehoe! Ik heb een hele dure verzekering dus hoef ook geen eigen bijdrage te betalen. Nu maar hopen dat het niet te druk is rond die tijd ;).

@ Val, ik had een brief gekregen of ik even kon bellen om een afspraak te maken. Maar ik dacht dat het wel sneller zou zijn.
    Slim dat je nu een hoekje hebt. Is moeilijk om die kleintjes te "straffen" he? Als ik boos ben begint Aiden te lachen en tja dan moet ik ook lachen, ik hou me wel in hoor maar toch.
    Ik heb het geluk dat Aiden nog af en toe in de box speelt, eerst is het even huilen maar hij heeft toch echt pech.

@ Kiss, heb je nou alweer het zonnetje :D? Wat heerlijk! Hier is het bewolkt en het regent. Kun je wat zon naar het zuiden sturen?
    Lekker dat je zo gaat shoppen! Ik ga eerst in Florida shoppen en als we dan terug zijn moet ik eens goed kijken wat ik nog nodig heb. Heb nog redelijk veel van Aiden maar wil ook nieuwe pyjama etc.
    Als ik het er nu zo over heb lijkt de bevalling wel heeel kortbij.

@ Chivay, oepsssss ben die berg strijk helemaal vergeten ;). Ik denk dat ik het vandaag ook maar even vergeet, morgen weer een dag hihi.
    Lekker 30 juni met verlof! En misschien nog iets eerder, dan gaat het nu echt snel.

De boodschappen zijn al in huis, heerlijk om zo vroeg al in de winkel te zijn. Heb ik dat tenminste gehad.
    Nu nog even een hotel zoeken voor over 2 weken bij schiphol, het komt er maar niet van.

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ laartje, ja hier schijnt de zon nog steeds!!
    Stuur wel wat jullie kant op!

@ verlof, ik ga 19 juni met verlof.. Ok, ik "werk" nog maar 3x 2 uur in de week op therapeutische basis... Maar vanaf 19 juni hoeft het lekker niet meer! Is al bijna hé?
    En na mn verlof plak ik er nog 3 weken aan vast, vakantie, en dan begin ik 1 november weer met werken.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Oma is gisteren geweest met het Woezel en Pip borduurwerk.
    Dus hier is hij dan eindelijk.
    Ben er echt super blij mee.
    De foto is niet echt mooi maar anders weerspiegeld het zo in het glas.

Bekijk bijlage 71177

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Hier ook alles grijs :(

@val: hoe is het vandaag met je? Minder pijn hoop ik.

Hoe is het met de rest van de dames?

Hier alles goed. Lekker uitgeslapen tot bijna half 10! Lang geleden maar wel lekker :) vannacht wel een paar keer wakker geworden dus dat is misschien ook wel de reden dat ik zo lang heb geslapen. Hier dadelijk aan school beginnen. Volgende week toets dus mag er wel eens aan gaan beginnen :)

Misschien kom ik straks nog even spieken. Maar ik wens iedereen in ieder geval een leuke dag!

Liefs Nicole

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ziet er super uit susan! Echt super mooi!

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nicky: Nee ze bedoelde om ons bed. Zodat ze zowel links als rechts kon helpen en achterkant is logisch.

Hier een mooie blauwe lucht met zowaar schaapjes wolken.
    Heb het baby beddengoed en de witte kleertjes buiten hangen.
    Heb zo'n hekel aan strijken en dan kan ik nu nog mooi verspreiden over mijn laatste daagjes vrij.
    Voordat volgende week de meubels komen. Wil het direct fris in de kast leggen nl.

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Susan, wauw wat creatief, echt mooi gemaakt!

12. @ Kiss, nou het zonnetje is niet aangekomen hoor :(

@ Verlof, ik ga 16 juli met verlof, 4 weken van te voren. Bij Aiden ging dit prima dus hopelijk hou ik het nu ook vol. Zit achter een bureau.

@ Susan, mooi geworden zeg!!

@ Nicky, vandaag alweer 27 weken zie ik!! Lekker dat je hebt uitgeslapen, kan je soms echt goed doen he.

Aiden begint nu echt steeds meer te lopen, wat gaat het ineens snel zeg! Gister nog een paar stapjes maar nu steeds meer stappen en de hele dag door, zo leuk (en wat wordt hij dan ineens écht groot!!)

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Zonnetje... Hmmmm Hier maar zo af en toe.. Vanmorgen toen ik naar mijn werk fietst scheen hij heerlijk (maar was het erg koud) maar nu weer grijs en veel wind.. bah!
    Gelukkig nu even pauze, ipv een stukje wandelen maar even hier gluren ghehe

@ Susan.. Wauw wat een hoop werk zeg dat borduurwerk.. Erg mooi is het geworden!

@ Linda en Cossy.. hahahaha hebben jullie het zo laat gemaakt dan samen ;)

@ Kiss... Ghehe dat schiet al op.. jij kan echt al goed gaan aftellen naar je verlof! Lekker vooruitzicht dat shoppen..

@ Laartje ;) lekker vergeten hoor die strijk haha...
    Groot gelijk! Succes met het boeken van het hotel.. echt aftellen nu tot jullie vakantie! (Nog steeds heftig jaloers :D)

@ Nicky.. heerlijk dat uitslapen :) Ga ik morgen lekker doen

Zo... Nog even een beetje rondhangen op het internet en dan mag ik weer aan de slag zometeen... Wo en do ben ik vrij..
    En het is nog onzeker of er vrijdag wel kids zijn hier :D dus zijn we een beetje aan het rondbellen.. anders hoef ik vrijdag ook niet! (Owow wat zou dat erg zijn ;) )

14. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Grrrr...... Net een heel stuk getiept, ben ik alles kwijt!!!!
    Dan ga ik nu maar ff pitten, probeer ik het straks nog wel een keer!

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo de hydrofiele luiers en lakentjes gewassen, en gestreken.
    De witte kleertjes heb ik toch maar binnen gehaald, droogt buiten niet echt.
    Hangen nu op hangertjes aan een droogrekje in de kamer.
    Echt schattig al die kleine dingetjes

16. 4days

4days Niet meer actief

aaagh dames ik moet naar de winkel... Hik er al de hele dag tegenaan. ;)

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: Wat leuk dat Aiden steeds meer stapjes gaat zetten. Inderdaad vandaag alweer 27 weken. De tijd vliegt echt voorbij zeg!

@chivay: En weet je al of je vrijdag ook moet werken? Zou wel lekker zijn om nu al weekend te hebben :)

@susan: ziet er inderdaad schattig uit al die kleine kleertjes aan de waslijn :) Hier een paar weken geleden toen het zo'n goed weer was alles uitgewassen en buiten opgehangen. Het duurt alleen zo lang voordat je een wasmachine vol hebt met al die kleine kleertjes :)

@cossy: nog naar de winkel geweest?

@brendat: lekker geslapen? Altijd vervelend als je een heel verhaal hebt getypt en dan alles kwijt bent.

@hier: lekker bezig geweest met school. Heb hoofdstuk 2 afgemaakt, hoofdstuk 3 helemaal klaar en ben nu bezig met hoofdstuk 4! hierna nog 1 en dan kan ik gaan blokken voor de toets al denk ik dat dat niet meer nodig zal zijn. Verder een lekkere appelcake gemaakt.

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    cossy, ben je al geweest?

19. @ Chivay, je mag best mee hoor ;)! Erg he die strijk. Ik kom er gewoon niet aan toe. Oke ik kan het doen als Aiden slaapt maar dan zit ik lekker lui achter de laptop.

@ Cossy, erg is dat he? Ik ga altijd gelijk 's ochtends, dan ben ik er vanaf.

@ Nicky, zo dat schiet op met school zeg, lekker hoor!

@ Brendat, vervelend is dat!! Heb het ook wel vaker en daarna denk ik, laat maar! Heb je nog kunnen slapen?

Ik ben hier al lekker met Aiden in bad geweest. Hij heeft nog een uurtje geslapen en ik heb lekker in bed tv gekeken, heerlijk.

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden!

Ben ik weer! Net terug van het werk, ik kon eerder naar huis, is ook weleens lekker! Tes ligt lekker op bed en nu kan mama mooi even kijken wat haar mede-dikke-buiken-mama's hebben uitgespookt...

@FemR: je zit al lang in je vakantiehuisje, maar ik wens je nog veel plezier! En ik hoop voor je op beter weer dan nu (het plenst hier:x)...

@Chivay: wat gaaaaffff die voetenzak in combi met de kinderwagen en luiertas! Helemaal super! En je buikkie is ook errug mooi!
    Heb je al met de assistent leidinggevende gesproken? --> ja dus... Lekker een extra weekje verlof (hier precies zo:D). Heb je nog wat afgesproken wb. minder tillen o.i.d. Wat stom trouwens dat jullie geen trapje hebben bij de commode, is volgens mij verplicht!

@val: wat lief, een cadeautje van je moeder (had je ook wat voor haar?). En die mutsjes van je zus, ook schattig! Wat heftig van je vriendin, hopen dat alles goed komt!
    Ik heb ook nog niks van de kraamzorg gehoord hoor! Volgens mij hoef ik niet zelf te bellen, ik hoor het wel...

@elisa: ik word niet wakker van het geschop (wel door de kat die loopt te miauwen of de hond die eruit moet), maar als ik wakker word merk ik wel vaak dat Frits lekker actief is.

@kiss: dat was schrikken die harde buiken! Goed dat je toch maar niet naar de bios bent gegaan. En je hebt lekker bijgeslapen, heerlijk!
    Hier schijnt de zon niet hoor, het regent weer eens...
    Goed idee om een deel van het vakantiegeld te besteden voor babyspulletjes. Ik moet ook nog aardig wat, heb eigenlijk nog niks gekocht. Dat wil ik gaan doen als de kamer klaar is zodat ik het meteen in kan pakken...

@cossy: gelukkig dat je vriend toch tot inzicht is gekomen. Was wel nodig ook, hopen dat ie de volgende keer wat liever is!

@Dingetje: wat fijn dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt!!!

@Nicky: wat fijn dat het goed gaat met Noa! Hopen dat ze snel naar huis mag! En wat een schatje is het, zo klein!
    Mmmm, appelcake, ik wil ook! Fijn dat je zo lekker bent opgeschoten met school.

@Laartje: Belachelijk dat de kraamzorg pas 13 juli kan komen, wel fijn dat je 12 uur extra krijgt! En wat leuk dat Aiden nu steeds meer losse stapjes zet, het gaat hard!

@Susan: wat raar dat er verschillende eisen zijn qua kraamzorg... Wat is het borduurwerkje leuk geworden!

@linda: leuk toch zo'n zelfgemaakt cadeautje! Daar kan geen duur cadeau tegenop!

@brendat: balen is dat he? Alles goed met jou?

@hier: Frits is erg druk, laat zich nu ook steeds aan de buitenkant zien en voelen. Gisteren toen ik in bad lag, ging mijn buik af en toe helemaal heen en weer, echt leuk! En 's avonds toen mijn man met z'n hoofd op mijn buik lag begon Frits tegen papa aan te schoppen. Mijn man vroeg: 'was jij dat nou?'. Maar dat was de baby dus:D. Zo wordt het voor papa ook wat echter allemaal, leuk hoor!
    Ik heb gister trouwens toch nog even naar de dokter gebeld over de uitslag van Tes (ze heeft het nog steeds). Zolang ze er geen last van heeft en geen koorts krijgt, valt het volgens de assistente wel mee. Ben benieuwd wanneer het weggaat, ze heeft er voor de rest geen last van en is supervrolijk gelukkig.
    Nou, ik ga even verder met mijn verslaving:p achter de naaimachine. Ik heb al een vlaggenlijn en een lakentje voor het ledikantje genaaid, zijn errug leuk geworden al zeg ik het zelf. Ik zal binnenkort een foto'tje spammen.

Fijne dag nog allemaal!

Deel Deze Pagina