Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Jeetje cup G en E!! pff haha ben blij met mijn kleine ctje!

Ja ik verwachtte idd meer ja, zou het nu toch echt wel moeten horen....snap ook niet waarom, als ik zaterdag niet kan komen ga ik denk ik voor de zekerheid volgende week nog ff naar de vk bellen...zit me toch niet lekker, anders moet ik tot 3 maart wachten!

Poeh roze wolk , heb ik ook nog niet echt, ben wel mega blij ermee dat wel, maar idd ik had zoiets als ik het eerste termijn voorbij ben ga ik iets leuks kopen voor de baby, maar kan ook niks vinden hahaha gekke vrouwen he...:)

@ Laartje succes morgen met vertellen haha ik was ook nerveus hoor! toch een beetje gek

angelsound... zou ik ook wel willen maar dennk dat ik mezelf de eerste tijd helemaal gek zou maken met dat ding...

2. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    heb niet alles gelezen, moet ik nu wel doen want waar koop je goede meegroei BH? heb nu 75E (en soms F) dusss.. als ik straks nog groter moet, wil ik wel weten waar ik beste heen kan gaan!

nog niet beter, wel gewerkt.. misschien kan ik beter thuisblijven, maar ja nog 1 dagje en dan weekend!!!

xx elisa

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Poeh, nog steeds niet lekker in orde..
    Moe, misselijk (again), emotioneel, hoofdpijn.. zucht.

Morgen wel werken, althans als ik me morgenvroeg beter voel.

Nou ff de kleine kus geven, die gaat naar bed..

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb vanmiddag mooie echo's gekregen van onze baby!

Ze staan in mijn album!

Liefs

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Daar ben ik weer, net thuis, kindjes op bed gelegd en ff heerlijk op de bank achter de laptop. Lekker bij mijn pappie en mammie gegeten, heeeeerlijk!! Boerenkool met worst, mjammie ;)

Zie hier onder het resultaat van vanmiddag:

Bekijk bijlage 48808

Het zag er allemaal goed uit, de uitslag van de combitest hoor ik pas over een week. Dan moet ik even de vlos bellen, dus heeft dan de uitslag binnen. Ik schrok me wel een ongeluk hoeveel het kostte.... ben nog geen 36 dus moest ik het zelf betalen. Bijna 150 euro.... :( ga even kijken of ik het nog terug kan verhalen op de verzekering, maar ben bang dat mijn verzekering het niet dekt. Nou ja... tis voor een goed doel :p
    Beeb lag in eerste instantie heeeeel rustig, leek wel of ie lag te slapen en ff later lag ie heerlijk met zijn benen te trappelen en met zijn handjes te wapperen. Zo schattig!!!!! Bij meeting dcht ze dat ik wat verder was, 13 weken ipv 12.3, maar ik denk dat ze de eerste meeting aan houden. Ik vind het prima hoor, betekend in ieder geval dat beebje goed gegroeid is ;)

Het bloedprikken was wat minder, sjeetje.... heb een bult op mijn ader zitten en doet nog zeer ook. Nou heb ik nog nooit gehad en heb toch al heel wat bloed laten prikken. Ben ook bloeddonor, dus dan steken ze echt joekels van naalden in mijn arm en nu.... nahh deed gewoon pijn.... beroerde prikker, of ik had pech hahaha.
    Moest ook op de weegschaal, woog daar 3 kilo zwaarder dan thuis :( Ik hou de weegschaal bij mijn eigen gyn wel aan hahaha.

@bh's: meiden.... de e's, h's en g's klinken me bekend in de oren, voor mijn verkleining had ik dat ook aan het begin van de zwschap. Ik hoop dat het nu beperkt blijft! Ik pas nog in mijn oude bh's... ik duim en duim en duim.... heb wel behoorlijke zwelling hoor hahaha, hopelijk zijn het alleen klieren en kan ik lekker bv geven straks aan beeb.

@val: ik hoef ook geen angelound hoor, ik zou mezelf ook helemaal gek maken hahahaha.

@roze wolk: heb ik ook niet echt hoor, ben er wel super blij mee en ga het vanavond ook op mijn hyvs zetten. Roze wolk heb ik overigens nog nooit op gezeten, nou... dat is niet helemaal waar, bij de 1ste wel, tot dat mis ging, daarna ben ik wat gereserveerd tijdens de zwangerschappen. Maar wel enorrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmm blijjjjjjjjjjjj!!!

@hyves: wat was ook al weer de augustus hyves? weet iemand die nog? dan ga ik me daar ook even aanmelden ;)

@tamar: gefeliciteerd!!

@kiss: beterschap!!!!!!!! hopelijk voel je je snel weer beter!

@elisa: jij ook beterschap!!!!!!!!!

Fijne avond!
    Grtz FemR

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Ziet er mooi uit Femr!! Leuk he, mooie duidelijke foto ook!

Tamar bij jou ook alles goed!! leuk!!

ja augustus hyves ja! die weet ik ook niet meer, wil ik me ook aanmelden nu:D

Enne nog steeds meiden die in hun eigen kleren passen?? Hier past het nog allemaal prima..

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @val: ik kan 1 broek niet meer aan, maar die viel vrij hoog. De rest kan ik allemaal nog aan gelukkig ;)

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Wat komen er weer een mooie echo's voorbij!
    FemR en Tamar... Mooi hoor!!!

@ Bh's... Elisa vroeg het al :) waar haal je goeie??
    Tot nu toe heb ik ze nog niet nodig.. heb in t begin veel last van ze gehad, maar ondertussen vrijwel niet meer... Mijn eigen bh's zitten nog als gegoten... Hoop stiekum ook dat dat wel zo blijft.. ben erg tevreden met ze ;).. Heb nu een ruime C, en hoop dat dat wel zo blijft...

@ Val... ja hoor... Riem moet nog om zelfs hier!
    Er zit nu wel een heeeeeeeeeeel klein bobbeltje.. maar die houd geen broek omhoog ;)

@ FemR... wat vervelend dat het bloedprikken zo ging! Hopelijk valt je blauwe plek mee..

Hier:
    Moe ;)... Gaap..
    Na 3 dagen meer energie was het vandaag weer op ;)

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Chivay: balen dat je energie weer op is.... ik denk dat ik vandaag ook lekker op tijd naar bedje. En ja... dat bloedprikken.... had er al geen vertouwen in haha, het ging al heel knullig hahaha. En ik hoop met je mee dat je boobs niet de pan uit rijzen ;)

10. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bh's... Elisa vroeg het al :) waar haal je goeie??

Ik heb er twee van Anita Maternity wear. Die kun je oa bij de Pre halen, maar ook bij Livera. Meer verkoopadressen op: Anita - Unique Body Wear

Bij mij zitten ze heerlijk!!!

11. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @BH's; Ik heb er de vorige keer een paar van prenatal eigen merk en hunkemoller aangeschaft. Na de bevallingpas een voedingsbeha van Anita, maar moet zeggen dat die vele malen beter zit! Dus, zeker als je borstvoeding wil gaan geven, investeer in een goede (voedings)beha! Het is het echt waar, zeker met een maatje meer.

Net een nichtje ("aangetrouwd") me verteld via chat dat haar zusje 12 weken zwanger was. Ik heb lekker onnozel gereageerd, goh, augustus dan zeker? Leuk! Lijkt me een heerlijke tijd om een kindje te krijgen. Haha! En lag in de tussentijd dubbel van het lachen achter mijn laptopje... Ach, nog 2,5 week en dan vertel ik het ze ook! Hihi,soms toch ook wel heel leuk om het (nog) geheim te houden!

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @femr irritant is dat als ze verkeerd prikken!!

Hihi brendat dan is het idd een leuk geheimpje!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @val: ja... die hoeft in ieder geval niet bij de bloedbank te gaan werken hahaha. Ik voel hem nog hahahaha.

Ik moet eigenlijk naar bed, had me ook voorgenomen dat ik op tijd zou liggen.... zit zo lekker hahaha. Effe op mannetje wachten, is aan het werk geweest en komt zo terug van een huisbezoek. Nog ff gezellig zitten en dan slaappie doen ;)

Weltrusten iedereen!!

Grtz FemR

14. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    heb bh's gelukkig nog niet nodig. 2 zitten te klein dus aan de kant gelegd. maar stel dat het wel nodig is, hoef ik er niet over na te denken waar moet ik heen.. want dan weet ik het al!

15. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @FemR - Wat een mooie echofoto! Heel schattig!

@Val - Ik heb vorige week een positie spijkerrokje en spijkerbroek gekocht. Ik draag ze nu ook al, niet dat ik al perse enorm gegroeid ben, maar het zit wel heel prettig. Knelt nergens, rekt lekker mee. En had vorige week gewoon ontzettend behoefte om te shoppen, kan ik beter 'vooruit' shoppen dan dingen kopen die ik over een paar weken niet meer aan kan!

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Super leuk Kris, maar mega duur hahaha, niet geschikt voor mijn portemonee hahahahaha.

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Moooooooi! Ik heb bij deze besloten dat ik een kadootje krijg na een goede echo volgende week! Vorige keer ook gedacht ik stop er geen geld in, het is toch maar voor heel kort. Inmiddels loop ik dus al 1,5 jaar in ultradegelijke (voedings-)BH's...

19. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Val: das wel ff schrikken als ze het hartje niet kunnen vinden. Bij mij was het trouwens ook nog niet te horen hoor met 12 weken (bij Tes dan), heb toen pas met 16 weken het hartje gehoord.
    Wel fijn dat die stagiar op jou wil oefenen!

@Lauw: ik ben vorig jaar met mijn mannetje geweest hoor! Was ook leuk!

@kiss: pff, fulltime werken, ik moet er niet aan denken... Succes!

@jeuk: wat vervelend! Hier geen last van gelukkig!

@bh: ik vind een bh sowieso niet fijn zitten. Ik 'heb' niet zoveel dus eigenlijk heb ik hem niet eens nodig. Nu dus lekker zonder als het ff kan!

@Bolle buik: gefeli met je 12 weken! ik zit bij vlagen op de wolk, ik denk dat ik er helemaal opklim als ik Frits zou gaan voelen en echt met mijn buik mag showen!

@Leonizzie: ja, ben nu ook zo'n twijfelkont, haha!

@Tamar: mooie echo!

@femR; Jij ook een supermooie echo! Wel balen van het bloedprikken enn... die weegschaal klopt gewoon niet;)!

@augustus-hyves: volgende week meld ik me ook aan!

@Brendat: leuk he, een geheimpje hebben? Vind het wel knap dat je het nog steeds voor je kunt houden.

Hier alles goed vandaag. Nog wel erg duf maar doe lekker rustig aan, heerlijk! Morgen weer werken en heb een druk weekend met allemaal verjaardagen. En ik wilde nog wel gaan shoppen van het weekend! Ik loop nu alweer in een jurkje met legging. maar ik vind het er nu nog zo 'net iets te dik' uitzien. Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ja, ik zit toch thuis, dus wat maakt het eigenlijk uit!

Nou, fijne dag meiden!

20. Zo heb het eindelijk verteld op mijn werk :D! Iedereen reageerde heel leuk, gelukkig!!

@ augustus hyves, is die er dan??:) Ik wil me dan ook aanmelden!

Deel Deze Pagina