Hey meiden, Ik kom net thuis van het zwemmen, staat er een kraampakket onder het tuinhuisje... dus meteen ff open gemaakt.. er zit een tumitub in @ Nicky: ow lekker.. appelcake... jammie... wat een mopje is Noa.. echt super klein... @ Chivay: zou lekker zijn als je vrijdag ook vrij bent.. heb je een super lang weekend.. @ Laartje: applausje voor Aiden... @ Susan: lekker de kleertjes en luiers al gewassen... Jullie meubeltjes komen ook volgende week.. die van ons ook... ben echt benieuwd hoe het staat... En dat borduurwerk van woezel en pip is super... erg leuk hoor.. @ Verlof: haha ik ben ook al aan het aftellen naar mijn verlof... nog maar 6,5 week... heerlijk idee.. Maar heb afgesproken met mijn leidinggevende dat ik nog maar 3 halve dagen in de week kom ipv 4-5 halve dagen... Gisteren was weer echt te veel.. 's ochtends gewerkt en de hele dag niets kunnen doen... kon eigenlijk zelfs niet meer liggen.. @ Vakantiegeld: altijd heerlijk als dat weer binnen is... daar moet dan natuurlijk op geshopt worden... haha @ kraamzorg: hier wel een bevestiging in het begin gehad.. maar verder nog niets gehoord over een intake ofzo.. maar dat zal nog wel komen.. en als je meer uur zou moeten krijgen.. maar dat lukt niet omdat er niemand is, dan kun je die uren wel terug vragen bij de verzekering... zal niet echt veel zijn.. maar elke euro is meegenomen.. @ Koetje: gelukkig gaat het weer wat beter met Tess.. geef haar maar een extra knuffel... (tussen je naaihobby door haha) Nou dan ga ik maar weer eens proberen om mijn buikfoto erop te krijgen...
Nu ik toch aan het spammen ben... hier onze lieve gekke hond... Nee.. niet lachen.. maar ja... het is een Poedel.. en hij heet Sparky Bekijk bijlage 71330
Hoi!!! Ben een paar dagen niet van de partij geweest, maar is erg druk op het werk! Heb wel zo goed als alles bijgelezen! @ lauw- wat een briljante hond En een mooi buikje! @ hier - alles gaat goed, wordt net van het bureau weggeschopt door de baby... ook apart (hij duwt precies tegen de rand van het bureau...haha!) Maar voel me goed, ben helemaal blij met mn dikke buik. Hoop van de week weer wat meer tijd te hebben om iedereen bij te houden! Maar ik ben jullie in ieder geval niet vergeten! Liefs Annette
Superhond heb je Lauw! Wat een lekker beest! En wat een mooie buik heb je! Je draagt laag, mooi hoor!
@koetje: haha leuk dat je man de kleine nu ook lekker goed voelt. En wat een deugniet die Fritz om papa een schop te geven Fijn dat Tes niet teveel klachten heeft en lekker vrolijk is. Wel nog even in de gaten houden dus en hopen dat ze geen koorts ofzo krijgt. @lauw: welke verzekering heb jij ook alweer? Leuk dat je een Tummietub cadeau hebt gekregen! Wat een mooie buik heb je zeg! En wat een leuke hond haha. Die van ons gaat gelukkig niet op de schone was liggen @annette: lekker actief kleintje heb je in je buik je mag van hem/haar dus niet meer werken @hier: mannetje is onderweg naar huis. Is binnen nu en 15 minuten thuis als het goed is. Dan lekker eten even douchen en dan saampjes naar yoga!
Kiss: ja dat is zeker snel al 16 juni! schiet lekker op! hier een maand later bijna, maar goed begin ook een maand later met werken. En lekker shoppen!!!! leuk is dat he Nicky: ja het goed gaat hoor! heb nog steeds wel wat last, maar niet meer zoveel als gister, was beetje stress van die dag denk ik. Lekker zo lang uitgeslapen! succes met school..hmm appelcake!! Susan: leuk die woezel en pip! Mooi gemaakt! Laartje: leuk dat Aiden steeds meer loopt! Koetje: jah had een bos rozen voor dr gekocht, doe meestal een bloemetje met moederdag. Leuk he dat schoppen! lauw: mooie buik! grappige foto van je hond! Morgen plopsaland! ff duimen op droog weer!
Nou meisjes, ik ga me er weer aan wagen hoor! Hoop dat het deze keer ook tot een echte reaktie gaat komen en niet als sneeuw voor de zon verdwijnt! Tot zo! O, even dat kleine spookje weer goed leggen dat al een uur in bed ligt te keten...
Hallo augustus mama's, Ik zit al vanaf het begin op deze site en dacht eens kijken of er nog meer mama's in augustus zijn...nou ja, genoeg zullen we maar zeggen! Hoe gaat het met jullie zwangerschappen? Ik ben (zoals in mijn banner) 26 weken zwanger en verwacht 17 augustus ons eerste kindje. Hoe groot is jullie buik al? groetjes Dorianne
Jaja, hier is ie dan: @Kiss; wat vervelend van die harde buiken zeg! Met welke termijn had je ook al weer bij je zoontje weeen? Hoop dat je er de komende 10 weken geen last meer van krijgt hoor! Nou ja, doe eens gek, maak er 9 van. Goed plan om eens even flink te shoppen! Ik heb nog niet veel meer dan een paar nieuwe kleertjes gekocht. Nu vooral bezig ELins nieuwe kamer te maken, en daarna lekker frutsels scoren! Al het grote spul hebben we al wel trouwens. En vandaag een nieuw dekentje en aankleedkussenhoes voor het 2e meisje binnengekregen! Stof voor lakentjes is onderweg! O, volgens mij ben ik misschien toch wel gewoon aan het shoppen geweest voor extra babyuitzet... @Cossy; Goed dat ie zijn excuses aan heeft geboden! En geheel op zijn plaats zou ik zeggen! @Dingetje; Wat een goed nieuws! Geen diabetes! En hoe is het met je bloeddruk? Blijft ie zich enigszins braaf gedragen? @Peuterpubermama's; Sterkte!!! Er staat ons nog heel wat te wachten als ik dat zo lees! @Kraamzorg; Ik heb nog niks gehoord van ze eigenlijk! Wel braaf de bevestiging getekend en teruggestuurd, maar daarna niks. Zal toch eens bellen denk ik. Heb me iig voorgenomen om me dit keer lekker te laten verwennen, dus hoop dat ze genoeg uren geven! Ik heb nog wat in te halen, haha! @Laartje; Wat leuk dat Aiden begint te stappen! Ben benieuwd wanneer hij helemaal losgaat! @Nicky; Wat een poppetje! Elin was precies 40 gram en 1 cm "groter", en ook 5 weken (+ 1 dag) te vroeg geboren... Fijn dat ze inmiddels uit de couveuse is en van de zuurstof af! Nu nog van die neurotische monitor af, en dan zo snel mogelijk naar huis! Drinkt ze goed? @Chivay; Lekker al 30 juni met verlof! Dat is gewoon volgende maand al! Mijn planning is om 23 juli met verlof te gaan, en dan de 2 weken ervoor al lekker halve dagen te gaan werken, lekker kalm aan! Leuke voetenzak! @Linda; Naar Curacao? Lekker!!!! Wanneer ga je? @Susan; Wat is je schilderijtje mooi geworden zeg! Verdiend echt een ereplaatsje! @Koetje; Jij gaat goed achter die naaimachine!!! Ik heb dit weekend ook weer een lading stof en lintjes besteld voor lakentjes en zo! Dus ik moet ook maar weer eens aan de bak binnenkort! @Lauw; Een tummitub?????? LEUK!!!! Welke verzekering zit je? En wat een supermooie buik heb je zeg! Mooi zo laag! Haha, en coole hond! @Dorianne; Welkom hier hoor!!!! @Weer: Nou, hier is het eh.... Donker? Hier verder alles goed! We zijn van het weekend flink opgeschoten met de zolder en hebben Elins nieuwe kamer inmiddels leeg! We gaan haar vrijdag gewoon lekker naar het KDV brengen, dan gaan wij BEHANGEN!!!! Jippie! Gisteren ziek van het werk naar huis gekomen, voelde me echt beroerd. Vervolgens 3,5 uur liggen pitten, en toen voelde ik me al een stuk beter! Vandaag alleen nog maar wat verkouden! En de rest van de week lekker vrij! Vanochtend lekker met het meissie wezen zwemmen, was erg lekker. En vervolgens heeft ze bijna 3 uur liggen pitten (en ik ook een uurtje inderdaad!) Nu lekker in mijn uppie op de bank, manlief is duiken (tja, waar je zin in hebt) Fijne avond nog!
dus het is gelukt brendat Gelukkig ben je weer wat beter! succes met behangen vrijdag! Het ging hier trouwens een stuk beter vandaag met Romano! Misschien helpt het hoekje! hij was bij mijn vriend vandaag...of misschien ligt het aan mij?? Dorianne welkom!
@ Vrijdag.. meerdere vroegen t... Helaas Pindakaas.... Moet vrijdag toch gewoon werken! Was leuk geweest een extra daggie vrij.. Maar, ws zou ik hem op een andere dag toch in hebben moeten halen, of ging het van mijn overuren af.. en laat ik die overuren nu liever voor mijn verlof plakken... Dus klonk leuk vrijdag vrij.. maar stiekum nu wel blij dat ik toch moet werken! (Wordt wel een heel rustig dagje met ws maar 3 of 4 kids!) @ Nicky... Oehhhh klinkt goed.. appelcake! Fijn dat het zo goed gaat met studeren! En Samen naar Yoga.. Gezellig zeg! @ Laartje.. Ohh klinkt gezellig samen in bad Hoop dat ik een waterratje krijg... wil graag gaan zwemmen, samen in bad lijkt me super! @ Koetje... Klopt.. Die trap moet ook nog komen! Maar het kdv waar ik werk is pas 1 april gestart.. dus het kost nog wat tijd om alles helemaal in orde te krijgen.. Die trap dus halverwege/eind juni... Zal hem dus ws niet meer gaan meemaken! Qua tillen scheelt het straks dat ik kan delen met 2 collega's ipv 1, in overleg zijn de kleintjes dus voor mij qua verschonen.. Ben heel benieuwd naar je foto's van je creaties! En hoop dat Tes lekker vrolijk mag blijven zonder last van de uitslag! Leuk ook dat Frits zo lekker actief is... Papa schoppen is ook hier een hobby Standaard wanneer hij zijn hoofd op mijn buik legt hehe @ Val... Fijn dat het vandaag wat beter gaat met Romano! Veel plezier in Plopsaland! @ Lauw... Wat leuk dat er een tummitub bij zit bij je kraampakket! Dat is wel een gaaf cadeau zeg! Rest van het pakket lijkt me iets om nog even diep in een kast weg te zetten haha.. Wauw wat een mooie buik al zeg.. Leuk tshirt ook! @ Annette.. Hopelijk wordt het snel weer wat rustiger op t werk! @ Brendat... En... is het gelukt om dat spookje te laten slapen Hoop dat je je niet meer ziek voelt! Succes met behangen vrijdag! @ Dorianne... Welkom! Gaat alles goed met je zwangerschap?? Er komen regelmatig buikfoto's voorbij hier in t topic Dus als je een stukje terugbladerd zie je er al een hoop! Gaaaaaaaaaaaaaaaaap... 28 weken alweer Wat vliegt de tijd... 3de trimester al! Rustig dagje op mijn werk gehad, maar toch stiekum erg moe.. Morgen lekker vrij.. Helaas geen zwangerschapszwemmen, dat gaat ivm de vakantie niet door.. Zag net op de kalender dat volgende week mijn zwangerschapscursus al gaat starten.. Toen ik me opgaf leek dat nog zoooooo ver weg! (ga een cursus op basis van mensendiecktherapie doen) Slaap lekker allemaal!
@ chivay, en weet je al of je vrij bent vrijdag?? Oh lees dat je wel moet werken, maar wel een lekker rustig dagje dus! Joepie, ook jij zit in het laatste trimester! Ben benieuwd of deze laatste weken net zo hard zullen gaan. @ susan, hihi echt schattig ja, die kleine babywasjes! @ nicky, oh appelcake, stuur je een stukje deze kant op? @ koetje, leuk dat je weer zo lekker crea bea bent. Ik vond je kamer van Tes ook zooo gaaf! Kun je misschien nog een keer foto's spammen van Tes haar kamertje? Kan ik ff ideeen opdoen, en aan manlief laten zien. @ lauw, wat leuk dat je kraampakket binnen is! Wauw wat heb jij een prachtige buik! schattige foto van Sparky! @ Dorianne, welkom! Mijn buik is (vind ik) al behoorlijk gegroeid. Zal binnenkort weer eens een nieuwe foto spammen. @ brendat, bij mn zoon heb ik met 28-29 weken weeën gehad.. Maar dat kwam denk ik door stress. Uiteindelijk pas met 39 weken geboren hoor! Maar de schrik zit er hier steeds wel weer in als ik harde buiken heb. Wat voor behang krijgt Elin op dr kamer?
pfff... had net álweer harde buiken. Terwijl ik toch niet echt wat gedaan heb vandaag. Nou ja, had ff de afwas gedaan na het eten. En daarna ging ik liggen op de bank en toen kwamen de harde buiken weer. Gelukkig na 4-5x was het over. Wel vreemd, maar het zal dr wel bij horen... ze doen gelukkig geen pijn. Morgen is mn mams ook vrij, dus ga morgen lekker naar haar toe, ff een gezellige middag hebben. Alvast slaaplekker allemaal! Tot morgen! Liefs
Goedemorgen meiden. Wat was het koud vanacht hè? pff werd helemaal snotterig wakker vanmorgen. En zelfs net ff de verwarming aan gehad in de woonkamer, was zo koud!! Verder heb ik wel lekker geslapen. Zo meteen ff lekker douchen met zoon, en dan ga ik ook ff naar mn mams. Fijne dag allemaal!
hoi meiden niet bijgelezen... wat een saai rot weer he? en dan druk ik het nog netjes uit!!! alles goed met jullie? hier gaat het goed. sinds paar dagen willen mijn darmen niet wat ik wil en dat is beetje irritant. ik heb een spastische darm en het ging zo goed.. maar ja! wat rust doet ook wonderen, dus dat gaan we maar de komende dagen doen! gister was ik zo moe, dat ik alleen maar kon huilen! heb wat afspraken voor komende dagen afgezegd! ben trots op mezelf, want zo ben ik helemaal niet.. hoe meer zielen, hoe meer vreugd! zo bellen met pretechocentrum.. mijn man wil pretecho, we doen gewoon 2D. ik wil het zo graag nog 1x zien gewoon! hoef gen 3d of film.. ben hier ook al blij mee! eind mei begint bij ons de zwangerschapsyoga! het is 4x met partners.. is dat bij jullie ook zoveel?! fijne dag en hoop dat de zon snel gaat schijnen! liefs elisa
@ Dorianne, welkom hier!! @ Kiss, ja het is echt koud he! Heb hier ook lekker de verwarming op. Ik heb hem gister trouwens ook de hele dag aangehad hihi. Balen zeg van je harde buiken. Wat zegt de vk er van? Je kunt er niks aan doen he. @ Elisa, wat erg dat je je zo slecht voelt! Komende dagen maar lekker rustig aan doen! Leuk een 2d echo!! @ Chivay, jammer dat je toch moet werken. Maar wel lekker rustig met een paar kids. Aiden is echt een waterratje, zo heerlijk. Ik lig ook het liefst de hele dag in het zwembad. Hij gaat ook gewoon onderwater, maakt hem allemaal niet uit. Jammer dat het zwemmen niet doorging en volgende week al de volgende cursus, leuk hoor! Nu zit je al in het laatste trimester, gaat snel vind je niet? @ Val, het ligt vast niet aan jou (of ben je misschien te lief ) Leuk plopsaland!! Welke gaan jullie? Als Aiden kan lopen gaan we naar Plospa indoor in Hasselt, hij is helemaal gek op bumba en kabouter plop @ Brendat, duurde het lang bij jou dochter met een paar lossen stappen zetten naar écht lopen? Ik vind het zoo schattig om te zien en hij is helemaal trots op zichzelf. Ik laat me ook helemaal verwennen door de kraamzorg, vorige keer stuurde ik haar iedere keer naar huis omdat ik haar niet zo geweldig vond haha Hoop dat het nu een leuk iemand is. Fijn dat je zo lang hebt kunnen slapen! Heerlijk dat die kids zoland kunnen slapen na het zwemmen he. Aiden slaapt dan ook veel langer. En leuk zeg behangen! @ Lauw, mooie buik!! En leuk een poedel!!! @ Koetje, wel ff een foto showen inderdaad! Ben benieuwd wat je gemaakt hebt. Leuk dat frits steeds meer beweegt, is zo apart om je buik aan de buitenkant te zien bewegen he. Hebben jullie ook steeds meer last van maagzuur? Blehh vindt het zo vreselijk! Hier is het weer smerig weer. De strijk is al gedaan. Vanmiddag nog visite voor Aiden zijn verjaardag.
2d echo op 2 juni en 31 mei infoavond over borstvoeding... nu stofzuigen, want moet echt gebeuren! daarna in bad denk ik....
Goedemorgen! Ook hier grijs, grauw, rotweer! Kan er altijd al chagerijnig van worden als ik 's ochtends met de hond ga wandelen en ik moet de regen in.... Blugghhh... @ laartje - vooral aan het einde van de dag, dat vieze maagzuur! Echt heel smerig. Heb gaviscon en dat werkt wel... @ elisa - Vervelend met je darmen, wel goed dat je rust voor jezelf neemt! @ yoga - Ik begin pas begin juni en volgens mij 'hoeft' Niels maar 1x mee... @ kiss - Kijk je uit met die harde buiken? @ chivay - 28 weken!!!!!! OMG!!!! Gaat lekker snel hor @ brenda - heerlijk lekker klussen. Ben benieuwd wat er straks uitkomt! Hier worden manlief en ik het niet eens over behang en lampen, hij gaat voor mooi, maar dat vind ik weer niet zo goed in een babykamer passen.. dat hoeft niet zo strak te zijn... Maar goed, we komen er wel uit denk ik @ mezelf - Wil dat de zon gaat schijnen... als een echte leeuw (las dat er meer meiden eind juli jarig zijn? ik de 27ste!) heb ik zo onderhand behoefte aan vitamine ZON! Kleurtje op mijn gezicht kan ook geen kwaad en wil m'n birckenstocks weer aan.... Met baby gaat het goed, ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!
Harde buiken: gister op de gym zeiden ze dat het erbij hoort. Soort oefenen van de baarmoeder dus niks om je druk over te maken tenzei ze lang aanhouden en reelmatig komen. Leeuwen: hier ook een leeuw (de 30ste) en ook zin aan zon. Heb mijn Birckenstocks al wel aan maar dan alleen in huis. Merk dat mijn rug dat fijner vind dan gewone badslippers of sloffen. Weer: het heeft hier de hele nacht gespoeld en dat doet het nog steeds. Bah. Moet zo ook nog naar de Vk. en daar kun je echt onmogelijk parkeren moet je altijd een eind lopen. En moet nog naar de drukker om de kaartjes weg te brengen. Is aan de andere kant van de stad. Ziet er niet na uit dat het droog gaat worden hier.