Hallo allemaal! Ik ben even minder online omdat ik met mn gammele lijf de slaapkamer van mn zoontje aan het doen ben. Ik kan het niet aan een ander overlaten en dus kost het me wat pijn en energie maar het resultaat ben ik al blij mee, en het is nog niet eens af Foto's zijn te bekijken op zijn site: www.JaimyHonig.nl Verder gaat ie dus goed hier op de pijntjes na... Zo ook nog even uitnodigingen versturen voor mn b'day. Ben de 24e jarig maar vier het de 23e. Zal wel vermoeiend worden, mn zusje maar aanstellen als serveerster haha Ga zo jullie berichtjes eens teruglezen!!! Fijne dag allemaal, ondanks de regen.. Bah!
Marijee: je photoshop is tot op heden nog niet aangekomen. Heb de download al gebruikt maar wel vreemd.
@brendaT we gaan volgend jaar april. me broer gaat daar trouwen. Zit dan wel met een peuter van bijna 3 en een baby van 8 maanden. 9 uur in een vliegtuig. ben benieuwd hoe dat zal gaan maar heb er wel veel zin in. Alleen nu ff flink sparen want kost een hoop geld. en me broer en me vader betalen ook eem gedeelte mee maar dan nog blijft het een hoop geld. @lauw mooi buike en schattige hond!!! @marije doe je rustig aan?? je moet jezelf niet voorbij lopen hoor. heb ook dagen dat ik weinig doe dan komt het de volgende dag wel of me vriend helpt maar ff mee...heb je nog puf om een verjaardagsshirt voor noa te maken? je zou me nog ff pb-en wat t ging kosten. Als het je te veel is geeft het niet hoor dan houd het gewoon op. @val veel plezier in plopsaland! alleen wat een kl*te weer zeg! ik duim voor je dat het zonnetje vanmiddag nog ff doorbreekt!!
nog even dit: Speciale tribunekaarten te koop!! Normaliter niet te koop voor consumenten maar ik heb er 2 bemachtigd, alleen zijn wij er dit weekend niet en moet ik er dus vanaf! 2 kaarten voor 50,-!!! "Kom op 6 juni naar Circuit Park Zandvoort en zie vanaf de tribune de coureurs van Formule 3 met elkaar in gevecht gaan. Andere hoogtepunten zijn o.a. de Kart Fight en demonstraties van de F1 en de Red Bull Air Race. 2 zitplaatsen op de tribune tijdens de Masters of Formula 3 op Circuit Park Zandvoort. DATUM Zondag 6 juni 2010 vanaf 08:00 tot 20:00 uur. Masters of Formula 3 Op 6 juni vindt op Circuit Park Zandvoort de 20e editie plaats van de Masters of Formula 3, de belangrijkste Formule 3-race van Europa. Opnieuw zullen de beste Formule 3-coureurs uit de diverse competities tegen elkaar uitkomen om te bepalen wie er in de voetsporen van eerdere Masters-winnaars als David Coulthard, Jos Verstappen, Lewis Hamilton en Nico Hülkenberg mag treden."
Shame on me!!! Gewoon straal vergeten!! Maar tuurlijk wil ik dat nog doen.... Als je het in de stijl als Jaimy zn shirt wilt (maar dan met dora toch?) dan is een kort mouwtje: 15,- en lange mouwen 17,50. Ik hoor wel of je het wilt, zoja welke maat shirt en kleur roze?
Hoi lieve allemaal, Lees jullie verhalen soms nog wel mee, dus dacht laat even wat van me horen. Op hyves ben ik meer actief, dus vandaar. De meeste van ons zitten inmiddels in het laatste trimester en ik zie dat er ook meer kwaaltjes bij jullie op komen zetten. Wel fijn om te lezen dat het over het algemeen best goed gaat met iedereen. Sommige hoeven vast nog maar een week of 4 tot 6 te werken , wat natuulijk ook wel erg fijn is. Hier gaat alles eigenlijk wel goed. De baby groeit goed, iets te goed want ik ben inmiddels al 13 kilo aangekomen. Hoop te blijven lezen dat alles goed gaat met jullie. Veel liefs
@ Kiss... Fijn om te horen dat je lekker geslapen hebt! @ Elisa.. Hopelijk komen je darmen snel tot inkeer.. Vervelend dat je er zo'n last van hebt! Zal ik je afspraken op de site erbij zetten??? @ Laartje... Hier ook regelmatig maagzuur.. Maar ben het helaas al gewent van voor het zwanger zijn, dus kan het wel wat negeren.. Hier werken rennies op het moment nog best redelijk! Gaat niet weg, maar het scherpe randje is er even vanaf.. @ Annette... Ook ik ben harstikke toe aan de zon! Bleh, rotwind & rotkou! @ Susan.. Hopelijk ben je niet al te nat geregend! @ Marijee.. Fijn dat het goed gaat! Ben benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje van Jaimy! Enne 24ste jarig ... ik de 23ste! @ Kapedi.. Hey leuk dat je weer iets van je laat horen! En helemaal fijn dat het goed gaat! Is de misselijkheid bij jou helemaal over gegaan?? Hoop t! Net eens gebelt met de planning voor het leveren van de babykamer... levertijd 8 tot 10 weken... maar we hadden nog steeds niets gehoord! (Morgen 11 weken geleden besteld) Kast en ledikantje staat al klaar, maar ze wachten nog op de commode.. Hopelijk komt die ook snel! Hoopte dat we het volgende week zouden kunnen laten komen! Kriebelt nu toch wel om het kamertje verder af te gaan maken! Hier vandaag een heerlijk rustdagje.. Beetje tv.. Misschien een wasje.. beetje pc.. lekker knuffelen met mijn logeetje (moet helaas zondag weer naar huis )
Goeiemiddag meiden, Wat een rotweer inderdaad:x... Het is verdorie al 12 mei en ik wil ook m'n Birkies aan... Maar ik laat me er niet door weerhouden hoor, we gaan vanmiddag gewoon lekker naar de dierentuin, dan maar met laarzen aan! Tes ligt nu lekker te slapen en als ze wakker is gaan we samen met opa en oma, mijn zus en neefje naar Ouwehands. Ik heb er zin in al ben ik wel een beetje moe. Maar ja, morgen nog een dagje vrij dus ik red het wel. Ik ben, toen ik m'n meisje op bed had gelegd, weer lekker achter de naaimachine gekropen. Ik heb een muziekdoosje in de vorm van een ster gemaakt. Hij is erg leuk geworden. Als ik nog meer af heb, plaats ik wel wat foto's. Het liefst plaats ik meteen het hele kamertje maar dat duurt helaas nog wel even. Maar ja... Dit weekend wil mijn man heel veel aan de badkamer doen dus dan komt er al wat meer schot in. Nog 3,5 week en we gaan lekker op vakantie naar Frankrijk. Ik heb net de bevestiging dat de stacaravan die we hebben gehuurd akkoord is. Leuk hoor, maar dan moet de badkamer in elk geval af zijn. Ik ben benieuwd, mijn mannetje wil heel veel, is ook erg handig, maar ook errug precies. Waardoor het allemaal wat lang duurt zeg maar... Ach het komt vast goed. Ik heb vannacht trouwens erg liggen dromen, bedenk ik me nu... Droom 1: ik liep in het park liep met de hond en de buurvrouw zou op Tes passen. Toen liep de buurvrouw ineens naast mij en ik vroeg waar Tes was. Oh, die is daar aan het spelen maak je niet druk, zei ze. Maar toen liep Tes ineens vlakbij het drukke kruispunt bij het park bloemmetjes te plukken en ze wilde oversteken. Ik ben als een gek naar haar toe gerend, maar ze kwam al tegen een auto. Ik werd toe helemaal verdrietig wakker! Droom 2: ik lag op mijn rug op de bank en toen voelde ik heel duidelijk de baby. Ik kon haar (het was een meisje) zo vastpakken en door de huid eruit trekken (heel vreemd). Het was een soort barbiepopje waar Tes weleens mee speelt en er zaten nog 2 van die popjes in mijn buik. Heel vreemd... Daarna heb ik gelukkig wel lekker geslapen. Zo, dat was even een lang egobericht, nu jullie! @Lauw: wat leuk dat er een tummytub in je kraampakket zat! Waar ben je verzekerd? @Nicky: hoe was yoga samen met je mannetje? @val: jij loopt nu als het goed is in Plopsaland. Ik hoop voor je dat het daar beter weer is en dat Romano een beetje gezellig is... @Dorianne: welkom hier! Mijn buik is al aardig groot en die van jou? @brendat: het is gelukt zie ik! Dus jij kruipt binnenkort ook achter de naaimachine? Zó leuk he, en errug verslavend! Ben benieuwd hoe jouw creaties eruit komen te zien. En vrijdag lekker het pipbehangetje tegen de muur aan plakken op Elin's kamer! Jippie! @Chivay: jammer dat je vrijdag toch moet werken. Maar ik heb ook zoiets van, alles wat ik nu (extra) werk kan ik straks lekker vrijnemen! Leuk he, dat schoppen tegen papa's hoofd. Ik merk dat mijn mannetje er nu veel meer mee bezig is, sinds hij Frits heeft gevoeld. Eerder was ie niet heel erg geinteresseerd... Nu dus wel gelukkig! De weken gaan zo snel he? Volgende week dus al zwangerschapscursus, leuk! Lekker rustig dagje dus vandaag? Geniet nog even van Toyke (toch?). En ik hoop dat de babykamer snel binnenkomt. Ik ken het gevoel het kamertje af te willen maken. @kiss: wat leuk dat je Tes haar kamertje ook zo leuk vond. Ik ben er nog steeds superhappy mee. Ik heb even geen foto's op de laptop staan. Ik heb trouwens niet veel van de kou gemerkt vannacht, heb lekker geslapen. Maar ik heb overdag wel steeds de verwarming aan hoor, veel te koud anders... @elisa: toen ik yoga deed bij Tes had ik maar 1x een partneravond. Maar het was maar net wanneer je begon. Bij mij was het een instroomcursus, ik begon bijv. met 23 weken en toen zat ik bij meiden die al op het eind liepen. Was wel minder leuk hoor, lijkt mij leuker als je allemaal zo'n beetje gelijk loopt. Wat leuk dat jullie nog een 2d echo laten doen! @Laartje: ik zal binnenkort wat foto's van mijn creaties plaatsen. Ik heb ook geregeld last van maagzuur, vies he? Wel lekker dat je al hebt gestreken. Veel plezier vanmiddag! @Marije: na enig speurwerk op de site van Jaimy heb ik de nieuwe kamer foto's gevonden. Leuk kleurtje op de muur zeg, een leuk dat 'stoer!'. Mooie site ook trouwens. Succes met klussen! @Kapedi: fijn dat het goed gaat met je. En 13 kg aangekomen, kan nog erger toch? Hier nu zo'n 9 denk ik...
Marijeee ga mijn vriend eens vragen of het hem wat lijkt. Je hoort het nog. Hier weer helemaal goed gekeurd: * bloeddruk: 100/60 * baarmoeder: N+3 * buik: 25 cm inmiddels Alles groeit goed, draag mooi naar voren. Kindje deed het super. Hier ook een lekker niks dagje, straks nog even stofzuigen en verder niks meer geloof ik
Koetje wij gaan vrijdag naar Ouwehands, hoop dat het dan een beetje redelijk weer is. Wilde mijn fotocamera ook mee nemen maar dat is niks waard als het zo regent.
Hey, Net naar de markt geweest. Volgens mijn moeder zouden ze daar ook zwangerschapszomerbroeken hebben maar helaas, er waren een hele hoop kramen niet aanwezig. Ook zouden we kijken voor een stofje voor de Poang stoel (zo'n Ikea wipstoel, want schommelstoel was te groot voor kamertje), maar ook al niets wegens zelfde reden. En ik moest net op hyves bij de www lezen dat een goede vriendin gisteren bevallen is! Raar hoor, ze had ook even een mailtje naar de vriendenclub kunnen sturen want we hebben een gezamenlijk emailadres. Ik ken haar al vanaf de middelbare school, maar we zijn sinds haar eerste kind behoorlijk uit elkaar gegroeid. Heb ook moeite met haar manier van leven en opvoeden. Zit er trouwens ook aan te denken om te stoppen met zw yoga. Ik zie de meerwaarde er niet van in. Vond yoga vroeger leuk, maar ik denk dat ik te lang samen ben met een rationalist... Of ik ben gewoon een te nuchtere zwangere.... Vanavond gaan mam en ik de kasten inrichten! Ze had er al helemaal zin in!
ben er ook weer even lees wel steeds alles mee soms echt geen puf om te reageren al kan ik al wel wat meer nu ik de bekkenband heb gelukkig .. Hier zaterdag naar de dierentuin ook naar ouwehands hihi maandag 3d echo en dinsdag weer naar de vk dus straks druk weekend pfff
Neeeehhhhh..... had net een heel stuk getypt... en nu is het weg....grr... dan maar ff kort.. want ik moet eigenlijk echt plat gaan liggen.. last van mijn rug... (vanmorgen gewerkt.. en eigenlijk te lang..) voor diegene die het wilden weten.. ik ben bij de IZZ verzekerd.. dit is onderdeel van de VGZ.. volgens mij geeft de VGZ ook een tummietub in het kraampakket.. dank voor de reacties op mijn foto's... Onze hondje is echt een lief ding.. Normaal ligt hij niet op de schone was.. maar hij zal het wel koud hebben gehad.. vond het wel leuk voor de foto.. mijn buik: hij zit idd erg laag.. maar ik ben er trots op.. haha.. @ mensen die een dagje uit zijn: ik hoop op toch wat droog weer... het zonnetje zal wel te veel gevraagd zijn..
Hier met schoonouders enz naar toe schoonouders zijn zaterdag zoveel jaar getrouwt en wouden graag die dag met ons en nog wat naar de dieretuin en daarna naar een restaurant .. En volgens mij waren het inderdaad kaartjes van de spaaraktie van super de boer
Wij gaan ook met de Super de boer actie. Ben benieuwd ben er nog nooit geweest ziet er op de site erg mooi uit. Ken alleen Emmen en vindt die al leuk Maar ja na een vakantie in Botswana zal het wel een beetje tegenvallen de dieren te moeten zien achter een hekje.
ben volgens mij ook nog nooit in deze dierentuin geweest en ja dan zal het wel even wennen zijn dat ze nu achter een hekkie zitten
anette: ik ben schorpioen maar wil ook zon hoor!!! marije: rustig aan!!! wel aan jezelf denken he! alvast gefeliciteerd chivay: ja die mag je erbij zetten, had ook al PB naar dingetje gestuurd... nu je het zegt, was vergeten dat jij dat ook doet!!! sorry.. ben erg vergeetachtig op moment, komt door vermoeidheid en darmen denk ik.. darmen gaan nu wel iets beter, net broodje kroket gegeten! dom dom maar wel over heerlijk!! koetje: niet meer dromen!!! gelukkig onthoud ik mijn dromen niet! in de yogagroep bij ons is de 1e eind juli uitgerekend en de laatste 3e week augustus. zijn met 8 personen.. dus valt wel mee!! spruitnoorderloo: is vakantie, dus misschien daarom weinig kraampjes op d emarkt! raar van je vriendin inderdaad!!! je hebt soms vriendinnen die je niet helemaal meer begrijpt. spreek zelf uit ervaring! verwijt het jezelf niet! haha ik wilde net typen of er spaaraktie is voor de dierentuin, maar dat klopt dus!!! iedereen veel plezier bij ouwehands en hoop dat het droog is.. al is het maar plaatselijk, drijfnat worden in dierentuin is niet leuk! ik ga nu uurtje bedje in. straks eten bij schoonouders en naar verjaardag.. mannetje ook lekker vrij morgen en vrijdag, dus lang weekend en vooral WEINIG doen! liefssss
Hoi meiden! Pfff ik ben gebroken. Vannacht slecht geslapen, dus ik had me echt al verheugd om smiddags even te kunnen liggen. Heeft Vince net vandaag besloten dat een middagslaapje niet meer nodig is. Hij werd wel even moe hoor, hij werd kort na de middag ontzettend druk. (maar dan op de ik-ben-erg-moe-manier) Vanalles geprobeerd, maar slapen ho maar. Dus nu rent hij weet fit rond. (en ik als een zombie er achteraan )