Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @val: hoe was vandaag het dagje plopsaland? Ondanks het weer toch nog een leuke dag gehad?

@brendat: zover ik weet gaat het met drinken ook allemaal goed. Als het goed is heeft ze geen last meer van de monitor en ligt ze in een “normaal” bedje J Balen dat je jezelf niet helemaal lekker voelde. Zo te lezen heeft een paar uurtjes rust toch goed geholpen. Doe het maar lekker rustig aan als het kan.

@chivay: jammer dat je vrijdag geen vrij hebt maar 3 of 4 kindjes is ook niet veel dus toch nog lekker rustig. Ben benieuwd wanneer de kamer dan compleet bij hun is. Wel een beetje raar dat de levertijd 8 tot 10 weken is maar dat het nu nog niet compleet binnen is bij hun.

@kiss: cake is bijna op (schaam…. Niet alleen opgegeten hoor J ) Balen dat je zoveel last van harde buiken hebt. Wel weer fijn dat ze geen pijn doen. Veel plezier bij je moeder.

@elisa: hier hebben we 3 partnerlessen bij de yoga.

@laartje: hier de ene dag wat meer last van maagzuur dan de andere. Ligt er veelal aan wat ik gegeten of gedronken heb maar soms komt het ook zo ineens opzetten. Heb gelukkig Antagel PCH via de verloskundige gekregen.

@annette: van mij mag het zonnetje ook wel lekker gaan schijnen. Ben er ook wel aan toe om lekker buiten te zitten en te genieten van het heerlijke weer (ben overigens een weegschaal).

@marijeee: ow wat gaaf die kamer!!!! Helemaal in jongensstijl J Doe je wel voorzichtig met alle pijntjes?

@susan: Zo te lezen weer goed door de APK heen gekomen? Over hoeveel weken moet je nu weer terug?

@kapedi: wow wat ben je al behoorlijk aangekomen! Fijn te lezen dat het verder allemaal goed gaat met jou en de kleine.

@koetje: De yoga was helemaal super! Niet zo heel zweverig met al die mannen erbij. Mijn mannetje vond het ook heel leuk ondanks dat hij er toch wel wat tegenop zag. Wat een rare dromen heb je trouwens gehad, maarja ze zeggen altijd: dromen zijn bedrog. J Hoe is het trouwens met je ouders? Gaat weer alles goed met ze?

@spruitNL: jammer dat je het via hyves moet lezen dat je vriendin bevallen is. Ook jammer dat de zw.yoga niet meer zo goed bevalt.

@lauw: wat balen meid dat je zoveel last van je rug hebt. Doe het maar lekker rustig aan.

@dagje uit: iedereen veel plezier in de dierentuin! Wij gaan zondag een dagje richting het noorden van het land.

@hier: wat een baaldag vandaag…. Weer mega last van mijn bekken. Ik dacht wel even de boodschappen alleen te kunnen…. Niet dus! Is ook meteen de laatste keer voor mij geweest. Voortaan moet mam maar mee. Pap was er gelukkig nog wel toen ik thuis kwam en die heeft de boodschappen uit de auto gehaald. Ik heb alleen de koel- en vriesspullen opgeruimd en de rest doet mannetje vanavond gelukkig.
    Gister bij de yoga was het gezellig. Zag er wel vreemd uit al die mannen erbij J
    Dat was het wel zo’n beetje voor vandaag…

Liefs Nicky

2. @ Marijeee, het kamertje van Jaimy is echt super mooi! Echt heel leuk gedaan. Ben benieuwd naar de boom.

@ Kapedi, fijn dat alles goed gaat! Gaat snel allemaal he.

@ Chivay, jammer dat het kamertje op zich laten wachten. Kan me voorstellen dat je er nu lekker aan wil gaan friemelen.
    Ik heb rennies gehaald, ga dat eens proberen.
    Komen je ouders zondag alweer terug? Jeetje wat gaat dat snel zeg! Mijn ouders vertrekken vrijdag.

@ Koetje, wat ben je lekker creatief bezig, leuk zeg.
    Ik droom ook heel veel, ben er echt moe van 's ochtends. Hier zijn het alleen meestal nachtmerries, blehh.

@ Spruit, jammer dat ze niks hadden. En jammer dat die vriendin niks heeft laten weten, is toch niet leuk om het via hyves te lezen.

@ Cossy, jammer dat Vince vanmiddag niet even willen liggen. Wat zijn ze toch lekker eigenwijs die kids he haha.

Kregen vanmiddag een brief van de belastingdienst of we even €4000!!!! willen terug betalen!!! Jeetjemina ik schrok me kapot.
    Wat blijkt ze hebben een fout gemaakt waardoor ze dachten dat we geen recht op hypotheekrente aftrek hadden.
    Moet nu bezwaar indienen en uitstel van betaling. Echt zo shit!
    We zouden eigenlijk €1200 terugkrijgen, ben eens benieuwd of we die nog krijgen.
    Baal er nog steeds van, wat een gezeur weer. Gaat nooit goed met die belastingdienst :(

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: jeetje dan schrik je jezelf ook het laplazerus zeg! Hopen dat het allemaal snel geregeld kan worden en jullie gewoon het geld terug krijgen waar jullie recht op hebben.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #4824 linda221, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
    @laartje jeetje wat balen zeg!!! kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! gelukkig was het een vergissing maar jij moet het nu recht zetten echt belachelijk.

@marije je hebt een pb-tje

@irisnaomi gelukkig gaat het met de band weer wat beter!

@anette ik heb ook onwijs behoefte aan ZON! (ben tweelingen:p) gelukkig gaan we volgende week zondag de zon opzoeken in spanje, maar dan zal je zien is het hier ook 25 graden ofzo:p

@cossy balen dat vince niet wilde slapen zeg! pff ik ben ook kapot! me schoonouders en schoonzus kwamen vanmorgen langs dus ik als een gek ff opgeruimd gestofzuig gedweild en wc en keuken gedaan. pfff was helemaal kapot merk dat het nu echt wat zwaarder begint te worden..

@spruitje lullig zeg van die vriendin. ze had je ook idd ff kunnen mailen of smsje sturen. vind je de yoga te zweverig? dat is nl een reden dat ik geen yoga ben gaan doen lijkt mij erg zweverig.
    ik ga nu zwschapscursus mensendieck doen is ook goed voor rug en bekken en dat heb ik wel nodig:p

hier gister een brief gehad vd zw-schap cursus en volgende week start de cursus mensendieck. er is 1 partneravond, mijn vriend vind dat meer als genoeg:p die vind het maar niks...

5. 4days

4days Niet meer actief

Laartje88 -> Nou dan ben maar blij dat het een fout was! ;) Je moet er toch niet aan denken dat je echt 4000 euro terug zou moeten betalen...

Linda -> Pff ja het wordt echt zwaarder nu het! Merk het aan alles. En ik deed bij Vince een zwangerschapscursus waarbij een stuk of 3 partnerlessen waren, nou mijn vriend vond het vreselijk. :D (whahaha, mannen!) Ik vond het overigens ook niet geweldig. Ik was 20, na mij was de jongste 31...

6. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 50 minuten werken en dan een welverdiend dagje vrij... Hoera!(Ben er verder helemaal niet mee bezig hor ;))
    Baby zit hier weer gezellig tegen het randje van het bureau aan te schoppen, ik heb keihard gewerkt vandaag, dus verdien die laatste 50 minuten wel wat ontspanning.....

@ zon - Ze zeggen dat het dit weekend zover is... ik hoop het heel erg , ook voor jullie allemaal!!!!

@ nicky - Wat heb je weer lekker uitgebreid gereageerd! Jammer dat je zo'n pijn hebt. Snap dat je toch zelf wat wilde doen, maar vervelend dat je dan zo teruggefloten wordt door je eigen lichaam... Ik ben zelf ook niet zo van het "om hulp" vragen, maar moet er ook steeds vaker aan geloven.... hoop dat je je vanavond weer wat beter voelt!

@ laartje - Pf..... schrik je jezelf helemaal kapot zeg! Stom dat je dan zelf moet regelend at het teruggedraaid wordt, vind ik altijd zo belachelijk!

@ cossy - Vanavond lekker dutten op de bank ;)

@ elisa - Geniet van je geweldig lange weekend:)

@ linda - Spanje, beter! Dat zal wel genieten zijn :) Ben beetje jaloers...hihi!

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cossy: wat vervelend dat vince ineens heeft besloten geen middagdutje meer nodig te hebben :(

@elisa: fijne avond en veel plezier op de verjaardag!

@linda: wat houdt de cursus precies in? Klinkt erg interessant.

@annette: geniet maar lekker van je vrije dagje morgen. Het is inderdaad erg vervelend als je op deze manier terug wordt gefloten. Het ergste vindt ik nog dat ik al zoveel hulp krijg van mijn ouders en van mannetje. Dan wil ik eens een keer iets alleen doen en dan kan ik het gewoon niet meer :( Daar baal ik zo ontzettend van. Hopen dat het na de bevalling weer allemaal snel goed gaat komen zodat ik niet meer zoveel hulp nodig heb.

@hier: ik ga voor nu even afsluiten. Ik krijg ineens een dut niet normaal.... dus ik ga lekker beneden op de bank met de tv aan wachten totdat hubbie thuis komt. Eerst nog even de trampoline verwijderen... de kleine meid is weer lekker aan het jumpen :)

Iedereen een fijne avond!

Liefs Nicole

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden...

Joepie.. ik heb mijn muurschildering af...
    dus daarom kom ik weer ff spammen....
    Bekijk bijlage 71540

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ elisa, goed van je dat je afspraken hebt afgezegt. Nu lekker rustig aan doen!
    geen idee van die zwangerschapsyoga, ik ga dat niet volgen.
    wat leuk dat jullie nog een echo gaan doen! en op 2 juni al, is al bijna!! LEUK!

@ laartje, nee kan er nix aan doen aan die harde buiken. Verloskundige zegt dat het erbij hoort, zolang ze geen pijn doen.
    ja maagzuur heb ik ook last van, vies hè?!
    pfff ja belasting, praat me dr niet van!

@ annette, aan de ene kant wil ik ook wel zon. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel prettig dat het nog niet zo heet is.
    Kan niet zo goed tegen hitte, en volgens mij helemaal niet als ik zwanger ben, haha!
    Al is lekker terassen en een ijsje eten en slippers aan ook wel fijn!

@ marije, heel gaaf dat kamertje van Jaimy! leuk gedaan, die tekst STOER!

@ Kapedi, wel leuk dat je even wat van je laat horen en dat het goed met je gaat!

@ Chivay, wat leuk dat je bijna je kamertje krijgt!

@ koetje, hoe was het in de dierentuin? aparte dromen, hihi..
    ohh word alweer helemaal verliefd van die kamer van Tes, echt zoiets wil ik ook voor mijn dochter!
    Zal straks even aan manlief laten zien. Dat pip stofje, waar je de decoraties mee hebt gedaan, waar koop je die?
    En dat roze/witte behangetje, koop je die gewoon bij een bekende behang winkel?

@ susan, fijn dat alles goed was bij de vk!

@ spruitnl, wat jammer dat jij en je vriendin zo uit elkaar zijn gegroeid.

@ cossy, he wat balen dat Vince uitgerekend vandaag niet wil slapen.

@ nicky, he meid, wat vervelend toch die bekken.. waar voel jij die pijn precies?

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lauw, waaauww wat knap gedaan! Kan daar echt jalours op worden. In mijn hoofd ben ik echt wel een creabea, dr komt alleen nooit wat uit mn handen, want ik denk al gauw "ach, ik kan dat toch niet"

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hier in het limburgse land ook erg slecht weer, de zon mag wel komen hoor ik ben er klaar voor. Nog 4,5 week werken en dan heb ik vakantie en aansluitend verlof.
    Vannacht voor het eerst slecht geslapen eerst de baby druk bezig, daarna de regen en de goot die overliep en toen begon manlief ook nog eens te snurken :(. Hem laten omdraaien maar binnen 15 minuten ging die weer op zijn rug liggen snurken en vanaf 7 uur ging bij hem de wekker!:(
    Ik ben maar opgestaan om met mijn moeder naar het ziekenhuis te gaan (oogarts), bleek ze een week te vroeg te zijn...
    Onze dag maar nuttig besteed aan het poetsen van het huis!
    Werd ook eens tijd want door het vele werken kom ik er niet aan toe. Alles na 6 uur met 2 man spik en spam, net lekker gebubbeld in bad en nu even computeren en televisie kijken.
    Morgen nog uitslapen want ik hoef pas om 15.30 te beginnen.

Deze week nog 3 dagen werken en dan 8 dagen vrij...

@ Lauw : wat een mooie muurschildering! Helemaal zelf ontworpen en geverfd?

@ Laartje : wat vervelend zeg die belastingdienst, denk je ook wat te krijgen. Je kan de centen hard genoeg gebruiken nu toch?

gaan jullie allemaal naar een zwangerschapscursus?

groetjes Dorianne

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: het zit echt op mijn heupen/bekken en het trekt zo naar achter richting rug :( Ik loop als een oud dametje van 90 en zelfs die kunnen nog beter lopen dan dat ik nu doe. Ik heb wel heel veel steun aan manlief gelukkig. Hij kwam thuis en begon meteen dingen te doen die we gister bij de yoga hebben geleerd en het hielp gelukkig een beetje. :)

Ik ga hier weer lekker de bank op met een warme kop thee. Nog even tv kijken en dan het bedje in.

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @lauw leuk zeg die muur!!

@nicky het is gericht op heup/bekken en rug
    de cursus bestaat uit:
    les 1: bekken/onderrug+zitten
    les 2: rompspieren+lighouding
    les 3: bekkenbodem+staan
    les 4: bil en heupspieren+lopen
    les 5: de baringssweg+bukken en tillen
    les 6: de bevalling deel 1: de ontsluitingsfase
    les 7: de bevalling deel 2: de persfase
    les 8: de partneravond
    les 9: de kraamtijd

dan zijn er nog 5 of 6 postnatale lessen om je bekkenbodem/buikspieren weer te versterken

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    laartje we zijn in de panne geweest! was echt leuk! maagzuur nog geen last van hier gelukkig!

Koetje: hoe was het in ouwehand?

Poeh verder niet echt bijgelezen sorry, ben helemaal gebroken!
    Maar wat was het leuk! Romano heeft het super naar zijn zin gehad, liep hele dag te dansen:D en het weer was daar ook goed ! zonnetje heeft geschenen, zat wel koude wind maar we hebben geen druppel regen gezien ! dus was echt geslaagd, zet zo wat foto's op mijn hyves voor de geïnteresseerden;)

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Ouwehands: hier geen bonnen van de superdeboer maar een abonnement. We wonen er vlakbij (Wageningen) dus we gaan regelmatig. Was leuk trouwens vandaag!

@Spruit: ik heb bij Tes aan yoga gedaan maar ik kan niet echt zeggen dat ik er veel aan heb gehad. Ik heb toen er ook aan gedacht ermee te stoppen en ben een paar keer niet geweest. Nu ga ik alleen lekker zwemmen...
    Wat stom dat die vriendin je het niet persoonlijk heeft verteld. Je wilt dat toch van de daken schreeuwen van blijdschap? (ik wel hoor!)

@Nicky: ja, gelukkig waren het dromen, maar vreemd waren ze wel... Met mijn ouders gaat het gelukkig goed. Mijn vader eet weer normaal maar moet nog wel rustig aan doen. Wat lief dat je ernaar vraagt!
    Wat leuk dat de partneravond leuk was en dat je mannetje het ook geslaagd vond. Balen dat je vandaag weer zo'n last had van je bekken. Misschien is boodschappen doen via Albert wat voor jou, ideaal lijkt me. Het is dat Tes het altijd erg leuk vindt om boodschappen te doen en het me nog goed afgaat, anders zou ik ook lekker op Albert bestellen.

@laartje: 4000 euro terug betalen??? Gelukkig was het een fout(je), hopen dat je toch wat terugkrijgt. Wij krijgen zo'n 3500 euro terug, jippie!!!

@linda: mijn man vond de partneravond met yoga (bij Tes) ook niet echt wat, maar hij ging voor mij mee...

@Lauw: wat leuk die muurschildering!!! Knap gedaan joh!

@kiss: wat leuk dat jij het kamertje van Tes ook zo leuk vindt. Ik heb het behang bij Formido gekocht, maar dit kan je bij heel veel zaken kopen. Het pipstofje was moeilijker om aan te komen. Ik wilde perse dezelfde print als het behang maar pipstof wordt niet verkocht, alleen dekbedovertrekken e.d.. Nu zijn er mensen die via marktplaats in stukken geknipte dekbedovertrekken van pip studio verkopen. Zo ben ik er dus aangekomen. Ben heel benieuwd hoe het kamertje van jullie meisje wordt, wel foto's plaatsen tegen die tijd he?

@Dorianne: wat lekker, nog maar 4,5 week werken. Ik moet in totaal nog 6 weken werken, ik heb over 3 weken een paar weekjes vakantie en een week voor mijn verlof nog een week. Heerlijk! Ik doe alleen aan zwangerschapszwemmen. Ik heb bij mijn eerste aan yoga gedaan maar daar heb ik niet heel veel aan gehad, nu dus lekker alleen zwemmen... En jij?

@val: wat leuk dat Plopsaland geslaagd was en geen regen, das helemaal mooi! Ouwehands was ook leuk, een paar spatjes regen maar. Maar we hebben het meest van de tijd in het junglerestaurant gezeten. Tes heeft er heerlijk gespeeld in het ballenbad. Dat is het voordeel van een abonnement, dan hoef je niet persé voor de dieren te gaan.

@hier: ik ga m'n bedje opzoeken. Morgen gaat m'n mannetje alweer vroeg bezig met de badkamer. De hele ruimte is nu leeg, gleuven voor de leidingen zijn gemaakt. Morgen komt er iemand de leidingen aanleggen en dan eindelijk de boel weer opbouwen. Ik hoop dat het er maandag heel anders uitziet!
    Nou, slaap lekker allemaal en tot morgen!
    Fijne hemelvaartsdag!

16. @ Lauw, super gedaan die muurtekening! (wat zijn jullie allemaal creatief zeg!) Leuk hoor.

@ Dorianne, balen dat jullie een week te vroeg waren, zul je altijd zien he.
    Ik ga geen zwangerschapscursus doen. Jij wel?

@ Val, ben benieuwd naar de fotos! Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

@ Koetje, yeah jullie krijgen veel terug zeg, heerlijk! Ben blij als hier alles is rechtgezet en we €1200 terugkrijgen :D
    Lekker de badkamer aan het opknappen.

Bah wat blijft het toch vies weer he! Het is hier grijs en het regent helaas.
    Morgen vertrekken mijn ouders op vakantie dus daar gaan we vandaag even afscheid van nemen. Ze gaan 3,5 week, toch wel raar aangezien we ze een paar keer per week zien.

En vanmiddag even lekker op bed liggen, we hadden weer een nachtbrakertje vannacht.

17. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mogguh dames... Hier weer een vroege vogel...
    6 uur was het vanmorgen.. Maar pas net uit bed gegaan... Papa ligt nog te slapen.. *Jaloers*
    Zo maar weer verder in Jaimy zn kamer.. Is het vroege opstaan niet voor niets geweest ;)

Hier een fotootje van Jaimy zn kamer.. Heb er een boom en 2 konijntjes geschilderd gisteravond, nu nog vogeltjes erbij en dan kan de vloer erin. Joehoe!
    Bekijk bijlage 71617

Laartje, fijn he de belastingdienst. 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker" Nou fijne slogan.. Grr.. Sterkte!

Koetje, is ie al begonnen aan de badkamer? Of is dat wel erg vroeg :p

Val, ik ga zo eens foto's kijken op je hyves!

Nicky, beroerd is dat he als je je voelt als een oud dametje.. Ik weet er alles van. Blegh.. Nou ja, rustig aan doen is het motto he!

Lauw, jij ook lekker crea bezig geweest zie ik! Gaaf hoor!

Dorianne, welkom nog hier.. En op je vraag over de zwcursus. Hier wel weer. Bij mn zoontje ook gedaan. Maar nu meer voor de gezelligheid gedaan. Alleen zijn de meiden die er nu op zitten niet
    echt mijn types, dus met veel zin ga ik niet heen. Maar ja goed, het is nou eenmaal betaald dus zonde om te stoppen ;)

Nou ik ga met zoonlief eens even een broodje eten onder het genot van Sesamstraat en daarna maar eens aan de slag...
    Fijne hemelvaartsdag allemaal!!!!

18. @ Marijeee, wow echt super mooi zeg!!! Heb je dat gewoon met de hand gedaan? Jeetje gaaf hoor!

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @marije jeetje wat een gave muur zeg!!!! wat ben jij ongelofelijk crea!!

@Koetje tes d'r kamer is ook onwijs gaaf!!

@lauw die muurschildering is ook cute!

@chivay ook al zo crea!

allemaal creabea's hiero!!! hier niet zo crea al zou ik het wel willen.

20. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Laartje, de boom heb ik eerst de lijnen van gezet met beeld van de projector. En daarna inverfen.. De rest heb ik sjablonen voor geprint en ingeschilderd... Hoop werk allemaal maar ik ben er zooooo blij mee!!!
    We gaan papa zo wakker maken en dan mag hij de vloer erin leggen ;) Kan ik zelf wel, maar ik begin er niet aan met mn dikke buik.. *Zegt ze verstandig, haha*

Hier de vogeltjes erbij....
    Bekijk bijlage 71622

Lekker hoor zo vroeg op zijn :p Zo even stofzuigen en dweilen en daarna maar op de bank liggen!
    Tijd voor een break :D

Deel Deze Pagina