Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hoi Dames!

Behangen is super gegaan hoor! Hoewel het wel een uitdaging was om een schouw te behangen die hartstikke scheef (nou ja,golvend ;)) is! Laatste stukje niet helemaal perfect, maar goed, komt toch een kast voor! Zal eind van het weekend wel eens een foto showen!

Nu ons meisje net gehaald, gelukkig is ze nu een stuk beter te genieten dan vanochtend! Dadelijk lekker eten en vanavond bankhangen en X-factor kijken!

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ff ego..

heb zo een koppijn meiden. Hoofdpijn zit precies achter mn oogkassen/tussen mn ogen.. behoefte om te slapen, maar heb vanmiddag al een middagdutje gedaan. Maar wel vroeg naar bed dus.
    Hoor wel vaker dat vermoeidheid zo rond deze periode weer terug kan komen, niet echt zin in.. maar ja,als het er bij hoort?

Fijne avond allemaal, en alvast een fijn weekend!

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    húh?? zit ik alweer onder de 80 dagen..:$
    Nee wacht, dit gaat echt tè snel 8)..
    Lijkt als de dag van gister dat ik zo blij was om onder de 100 dagen te zitten.. :$..

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    pff lekker gaan liggen kiss, hopelijk valt dat mee met de vermoeidheid

Hier ook kapot, teveel gedaan denk ik vandaag...:( wel een lekker dagje

Brendat ben benieuwd hoe het is geworden

Hier ook lekker niks vanavond en x factor kijken

5. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Eh...Kiss! Volgens mij was dat ook gisteren hoor! Misschien eergisteren, maar meer toch niet? Nou ja, 1 ding: Nog hooguit 80 dagen! Jippie!
    O, en ik nog maar 99!

Ik had maandag ook zo'n hoofdpijn achter mijn ogen. Echt lekker op tijd je bed in vanavond hoor!

@Hier; In de afgelopen 10 minuten is m'n badkamervloer ondergeplast, en mijn bad volgepoept... Leuk hoor, kinderen! Ze was trouwens nog steeds zo chagrijnig als vanochtend ;)...

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @kiss jeetje nog maar 79 dagen dat klinkt echt weinig!!! ik moet nog meer dan 100 dagen:( nou voor mij gevoel is 25 weken ook al ver! nog maar 15 weken te gaan! aan de ene kant vind ik het weinig klinken maar aan de andere kant denk ik dan pppfff nog 15 weken!

7. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooo,

Lekker druk dagje gehad. Mijn oude scoutinggroep gaat altijd met Hemelvaart op kamp. Het is een groep van 60 verstandelijk gehandicapten. Aangezien ze dit jaar niet zo ver weg zaten ben ik er naar toe gereden om vandaag de kookstaf te ondersteunen. Gelukkig maar, want de rest van de kookstaf had er pas rond half 4 in gelegen dus het tempo was nog ver beneden nul toen ik er om 9 uur aankwam. De leden waren ook aangenaam verrast dat ik er ineens was om te helpen.

Voordat ik het wist was het al weer kwart voor vier en heb ik het avondeten maar aan de mannen over gelaten. Toen moest ik nog naar vrienden die een winkel hebben om die te reorganiseren...Ik mag nu niet mopperen van mijn mannetje dat ik moe ben, hahah.

Morgen ga ik maar weer naar scouting. Nu mag manlief een keer een weekendweduwnaar zijn!!!!

8. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    O jongens, zo grappig, ik moet het ff delen...
    Ik zat net met een enorme steek in mijn zij, mijn spieren gewoon helemaal van slag. Wat dan helpt is om een beetje naar voren en achteren te gaan zitten wiegen... Dus ik doe dat, voel ik ineens een stel voeten letterlijk van mijn zij tot voorop mijn buik lopen! En de steek in mijn zij is over! Kindje zat dus gewoon in mijn zij te trappen :p Voelde wel erg grappig moet ik zeggen :D
    Verder vandaag aan stage bezig geweest, en ik begin ergens te komen met mijn verslag. Nog lang niet af, maar ik moest ook wel even rustig aan doen. Na het uit bed gestuurd zijn om 7 uur, om half elf naast mannetje gaan liggen toen hij eruit wilde, en door een heerlijke voorhoofdmassage nog een uur geslapen :D

@Tamar: vervelend, last van je bekken. Veel succes ermee, ik hoop voor je dat het een beetje dragelijk blijft.

@val: succes met x factor

@brendat: fijn dat het behang klaar is! Jammer dat er dan een schoonmaaksessie achteraan moet...

@kiss: oe, hoofdpijn is niet fijn, lekker op tijd slapen vandaag. En jij loopt wel heel hard :D Onee, ik loop even hard maar jij loopt 10 dagen voor... :)

@linda: 15 weken is ook zo om hoor :)

@spruit: gezellig zo'n 'weekendje weg', maar wel op je lijf letten he ;)

Oe, we hebben vanmiddag meloen gekocht, en die ligt hier zooooo lekker te ruiken *kwijl* we gaan hem alleen morgen pas opeten :(
    Fijne avond verder!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Huh? dat ik 100 was, is voor mij al 3 weken geleden.. Dus nee, niet gisteren?? Of begrijpen wij elkaar niet meer? :p
    Haha maakt ook nix uit, we gaan gewoon allemaal zoooo snel :$

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Haha! Nee, maar het voelt als de dag van gisteren! Of eergisteren, maar niet als 3 weken geleden al! Bizar he? Het gaat ook veel sneller als de eerste keer. Moet nu steeds even nadenken als mensen vragen hoe ver ik ben. Vorige keer wist ik het tot op de dag nauwkeurig. Maarre.... De 30 is in zicht bij jou!

11. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Halllooo allemaal!

Hier zojuist op de bank geploft. Pff, drukke dag gehad maar nu lekker weeeeeeekeeend!!! Heerlijk! Hopen op mooi weer! De badkamer schiet op gelukkig. De leidingen zijn allemaal gelegd, het bad is geplaatst en de muur is voorgestreken. Morgen gaan m'n mannetje en schoonvader beginnen met tegelen. Dan wordt het pas echt wat! Ik kan niet wachten tot die zooi eindelijk weg is, overal ligt stof. Maar het begint nu te komen en mijn lieffie doet echt z'n best. Hij is nu nog bezig (waarmee weet ik niet, maar hij is er maar druk mee;)). Nu even teruglezen en dan lekker Xfactor verder kijken...

@kiss: ja stom he, dat er eigenlijk geen pipstof bestaat. Maar ja, die dekbedden zijn wel een uitkomst. Wat duurt het lang met dat muurtje zeg! Misschien zou ik het er gewoon op gokken dat het mag en hem lekker laten plaatsen. Die 2 deuren geven toch aan dat het eigenlijk 2 kamers zijn? Ik hoop voor je dat je snel groen licht krijgt.
    En wat is jullie slaapkamer mooi geworden zeg! Leuk bed trouwens!
    Heb je lekker gezwommen?
    79 dagen klinkt idd erg weinig, het gaat zó snel!

@Leonizzie: kamertje zo goed als af... foto's???? Wat leuk dat yoga geslaagd was. Mijn lerares was ook niet echt zweverig, maar ik vond mijn mededeelnemers wel vaak zweverig...
    Tja, wat betreft kleertjes... Ik vergelijk het met Tes... Zij was 3690 gram en 49 cm bij haar geboorte. Haar was maat 50 eigenlijk nog te groot. Voor het mooie was maat 44 mooier geweest want ik moest alles omslaan. Tes heeft ongeveer een maand maat 50 aangehad (moet ik er wel bij zeggen dat ze pas met 2 weken weer op haar geboortegewicht zat). Ik zou je dus toch adviseren om een paar pakjes maat 50 te kopen. Naar mijn mening moet je ook niet alleen naar het gewicht kijken maar zeker ook naar de lengte. Maar het ligt er ook zeker aan welk merk het is. Noppies valt bijvoorbeeld klein, hema valt gewoon en name it of simply colors valt groot (dit is mijn ervaring). Maat 56 heeft ze trouwens met 4 maanden nog aangehad (als het niet nog later was...).

@brendat: we (lees: mijn man) hebben hebben laatst ook het toilet beneden verbouwd. We hebben dezelfde tegels gekozen, witte rechthoekige tegels voor op de muren en grijze tegels voor op de vloer. En dan hebben we voor achter het toilet, achter het wastafelmeubel en om het bad ook grijze. Als het af is, plaats ik wel wat foto's.
    Ennn... zit het behang er op? Ja dus, fijn! Wel showen he?
    Hopen dat Elin morgen wat vrolijker wakker wordt...

@linda: idd vreselijk die vliegtuigramp. Ben zó blij dat ik iedereen die me dierbaar is nog heb, zou er niet aan moeten denken iemand zo kwijt te moeten raken. In een keer, pats, boem, weg...

@Lauw: gezellig, spareribs eten met zo'n grote groep. Balen dat je al zo vroeg wakker was, wel lekker dat je daarna nog hebt geslapen...

@Laartje: gaat idd veel sneller bij een tweede! De badkamer schiet op, ik hoop dat het maandag zo goed als af is! Frits is ook veel drukker dan Tes was (of zou het er aan liggen dat het de tweede is?). Ik hoop dat jullie idd lekker 1300 euro krijgen en de rest een fout was. Ik heb ook nog niks van de blije doos ontvangen... Komt nog wel denk ik.

@Ckialita: sjonge, wat heftig dat ongeluk met je tante, neefje en nichtje, pfff. Daar moet je toch niet aan denken...
    Wat leuk he, dat geloop/getrappel in je buik. Het wordt nu echt krachtiger he? En lekker een voorhoofdsmassage, lijkt mij ook wel wat...

@Spruit: klinkt leuk zo'n scoutinggroep. Veel plezier morgen!

Nou, ik ga lekker languit! Morgen heb ik een babyshower van die collega, ik ben benieuwd. Ik ga 's ochtends een luiertaart voor haar maken met zwitsalspulletjes erin. Lijkt me wel leuk!
    Fijne avond nog allemaal en slaap lekker vannacht! Tot morgen!

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

I'm back again en zit echt uitgeput achter de laptop hahaha. Vandaag om 9.30 vertrokken vanaf de kempervennen naar de Beekse Bergen, om vervolgens om 17.45 ons eigen huisje weer in de stappen ;)
    Maar het was super de puper!! De hele week trouwens, we hebben ons erg vermaakt. Heerlijk in het zwembad gelegen, veel gewandeld en uiteraard ook gerelaxed ;) Ik vond alleen de klantvriendelijkheid van CP erg tegenvallen. Daar had ik echt veel meer van verwacht. Ijsmachine was kapot en als alternatief hadden ze ola ijs wat natuurlijk heel snel was uitverkocht.... dat dat 1 dag duurt... snap ik, maar 5... echt schandalig! En in de plaza enorm lang wachten tot iemand komt vragen of je wat wilt drinken, om vervolgens nog 20 minuten te wachten voor het wordt gebracht... Maar goed.... we hebben ons vermaakt en ben nu gebroken hahaha.

Nou meiden... ik ga vroeg pitten! Tot later!

Grtz FemR

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Hey allemaal :)
    Wieeeeeeekend!
    Pittig dagje vandaag... ondanks weinig kids, die ook nog eens makkelijk zijn toch weer te veel gedaan.. Zei al tegen mijn collega.. zolang ik weet dat er nog werk ligt kan ik niet even rustig gaan zitten.. Dus bleef heen en weer vliegen.. En dat kreeg ik net op mijn bordje ;) (ben een beetje erg gebroken.. pff)

Nu even xfactor kijken, douchen en lekker onder de wol zometeen!

@ Fem! Klinkt goed jullie weekje! jammer van de klantvriendelijkheid (of het gebrek hieraan dus!)
    Maar gezellig dat je er ook weer bent!

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ohh ben ff online aant shoppen..
    Heb o.a. dit onwijs schattige mutsje besteld..
    Vond hem echt tè cute :D

Bekijk bijlage 71978

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Thanks!! :) Vind het ook weer erg lekker om thuis te zijn ;)

xx

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Wat een onwijs schattig mutsje!!!! Waar ben je aan het shoppen?

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    www.kleertjes.com PAS OP, slecht voor je portomonnee, whaha.. maar zulke schattige dingen!

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Oooooowwww ja! Die ken ik... Maar ik mag niet meer deze maand, want ik ben bij de KidsFactory geweest woensdag... :)

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    schattig kiss!! Ik ken kleertjes.com.... heb er al een poosje niet meer besteld, vind het zo duur hahaha.

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    aaaah kiss die is leuk!!!!!!!!! niet te vaak zulke dingen laten zien aub moet me al zo inhouden;) hihi

Chivay: rustig aan meid!!!!!

Femr: welcome back!! gelukkig heb je een lekker weekje gehad! nog beetje redelijk weer gehad toch?

Deel Deze Pagina