Nou, die ervaring hebben wij dus ook. Wij gaan ieder jaar met de vriendenclub naar CP en de laatste jaren is het daar qua personeel achteruitgehold! Wij gaan daarom dit jaar niet meer mee.
ik ben laatst naar een sample sale van merken geweest en heb voor 200 euro onwijs veel kleding mee naar huis genomen o.a. deze voor 7,50 deze voor 5,00 deze voor 7,50 deze voor 5,00 allemaal nieuwe collectie van barbara farber! ook nog dingetjes van cake-walk en barbara farber voor noa gekocht! ik ga van de winter weer! dit is pas leuk winkelen! die andere prijzen vind ik echt belachelijk!
Ooooo, Linda, laat ons volgende keer ook weten wanneer en waar dat is! Maken we er meteen een gezellige meeting van, haha!
Ckialita: hey buddy, doe je beetje rustig aan?! makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel aan jezelf dneken he! stage is toch bijna klaar!!! vliegtuigramp: je zou het bericht maar thuis krijgen, kreeg bij idee al kippevel!!! kiss: julie kamer is mooi geworden!!! op moment van vuurwerkramp was ik ook in twente.. niet in enschede maar plaatsje in d ebuurt. ik weet nog dat ik al die donkere rook zag.. ik was toen 16..! het zijn indrukwekkende gebeurtenissen! lauw: hier ook vroeg wakkeer en hoe minder ik slaap, hoe meer misselijk ik word. bij mij is het die combi! kleertjes: heb ook geen idee welke maat. hier aantal dingen gekregen maat 50/56 en veel 62 en 68. ik vind het heel moeilijk. wij hebben afgesproken als het klein kindje is, dat manlief gewoon naar hema gaat om nog wat kleertjes te halen. rompertjes genoeg!! tijd gaat zooooooooooo snel! nog 13 weken. ik weet nog dat ik het met 11 weken op mijn werk vertelde.. nu nog 6,5 week werken! tijd vliegt! hier: gister baaldag gehad, ja alweer! omdat ik steeds zo vroeg wakker ben, ben ik erg moe. dus gisterochtend alles maar weer bijelkaar gehuild.. dan word ik boos (achteraf om niets) op mijn man, en die laat me dan gaan maar ik wil dan arm om me heen.. maar ja die krijg ik dan niet. en eigenlijk heeft ie gelijk. hij heeft me rond lunchtijd in bed gestopt en toen bijna 2 uur geslapen, toen voelde ik me wel weer wat beter! manlief heeft plintjes in babykamer geschilderd, nu muren nog en dan is het kwestie van schoonmaken.. dan mogen de meubeltjes komen!!!!! we gaan hier zo naar de braderie. morgen verjaardag en voor de rest niets.. ja SLAPEN!! heb sinds paar dagen ook snachts last van mijn kuiten. het is geen kramp, maar lijkt net alsof ik in de bergen heb gelopen.. maar ja zal er wel bijhoren! en die jeuk...! whaa! nou ja, moet niet meer klagen, hoop dat zon zo gaat schijnen en maken we er gezellig dagje van! liefs elisa
FemR: ik heb ook kleerjtes bij kleertjes.com besteld maar dan collectie van vorig jaar.. kostte echt niets (nou ja, wel wat natuurlijk)!
Brandat, wat lief dat je dat hebt uitgezocht (die maten)! Daar heb ik wel wat aan. En zoals je zegt niet alleen gewicht zegt ales, maar ook lengte. Wij krijgen namelijk ook een lang kind, op de groeicurve namelijk hele lange benen (van mij, nou ja ook van paps trouwens). Dus niet veel pakjes met voetjes eraan denk ik zo. Wat goed dat het met het behangen is gelukt. Kiss87, wat een schattig mutsje! Die as ik daar nog niet tegen gekomen. Waar mijn oog al een tijdje op valt is deze; kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=19&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=0&fs[t]=1&id=56700 Twijfel alleen steeds over welke maat ik dan moet bestellen (zwangerschap brengt echt de twijfelkont in mij naar boven) Ik denk uiteindelijk 62.... Want leg je zo'n kleintje, ondanks dat het warm is, ook met blote armen? In het begin toch wel vooral bedekt? Femr, fijn dat je zo'n heerlijke week hebt gehad, jammer dat de klantvriendelijkheid wat te wensen overliet. Maar dat mag de pret niet drukken. Nu weer lekker in je eigen bedje slapen. Hier gisteren uiteindelijk toch niet naar kidsfactory geweest. Mannetje was zo enthousiast dat eindelijk de zon scheen dat hij het zonde vond om de hele dag binnen in winkels te lopen. Hij vond het lekker weer om eindelijk de plantjes te gaan doen. Die hadden we al een week staan, maar het was niet echt weer om daar mee aan de slag te gaan. Daarnaast wonen wij aan het water en wilde hij gewoon lekker gaan vissen en varen haha. Ik heb niet lag geprotesteerd want ik had, zoals meerdere uit dit groepje, gisteren hoofdpijn! Baalde ik enorm van, was ik de afgelopen weken eindelijk vanaf en hoop dat dit niet weer de trens wordt voor de komende periode. Ben nu 29 weken en merk sinds deze week dat het iets zwaarder begint te worden het zwanger zijn. Hoewel mijn buik redelijk bescheiden is zit er wel een gewicht in en gaat de rug toch pijn doen... Foto's kamertje. Mij lukt het nooit om foto's hier op te zetten, wat ik ook probeer... Wilde het op onze hyves pagina doen, maar dan zien anderen die foto's volgens mij ook op de homepage en alleen jullie hier weten dat wij een meiske krijgen.....
@ Linda, wat gaaf die kleertjes! Echt super schattig. Enne ik vind dat Brendat gelijk heeft, een kleertjesmeeting @ Femr, welkom thuis! Jammer van de service he, wij vinden het de laatste jaren ook steeds erger worden. Is zo jammer dat je er best veel voor betaald, daar verwacht je toch ook iets voor. Vliegt om zo'n midweekje he? @ Leonizzie, cossy heeft laatste geprobeerd een foto in een krabbel te zetten op onze site en dan ziet niemand het. Ga ik straks ook met het kamertje doen. Misschien kun je het ook eens met een andere gewone foto doen. Jammer dat je de link niet erin krijgt. En gister lekker van het zonnetje genoten, ook lekker hoor! @ Elisa, haha ik moest echt ff om je opmerking lachen! Ik heb ook vaak de neiging om te zeggen: kost toch niets Balen dat je gister een baaldag had, gelukkig heb je 's middags even lekker bijgeslapen. En nog even en dan kunnen jullie de meubeltjes plaatsen, leukkk!! @ Kiss, ahhhhh dat mutsje!! Geweldig!!! Jammer dat kleertjes.com vaak erg dure kleding heeft (maar allemaal wel super leuk.) @ Chivay, ik heb precies hetzelfde wat jij zegt, als ik weet dat er nog vanalles gedaan moet worden kan ik ook niet blijven zitten. Vanmorgen ook weer het hele huisje gepoetst en nu ben ik kapot, maar heb geen zin om eerst 's morgens iets te doen en daarna de rest pas. @ Koetje, veel plezier bij de babyshower, leuk dat je een luiertaart maakt. Spannend jullie badkamer, wel lekker als hij straks helemaal af is he. @ Brendat, haha indd leuk kinderen! Ik liet Aiden deze week ook even lekker zonder luier boven kruipen, en daar kwam dan een heel klein plasje hihi. Hier schijnt eindelijk de zon!!!!!!! yoehoe! Het is ook niet meer zo koud buiten. Aiden was om half 6 wakker, dus weer een uurtje later. Zijn net boodschappen gaan doen en in de auto is hij in slaap gevallen (ondanks dat ik lekker met de muziek mee aan het zingen was ) Vanavond komen vrienden gezellig gourmetten. Kiss heeft me aangestoken, ga nu lekker online shoppen.
ik zal volgende keer de link waar je je kan inschrijven voor de samplesale doorsturen! @femr wij zijn vorig jaar ook naar de kempervennen geweest en vond t ook een beetje tegenvallen kwa service enzo..
Niet alles bijgelzenwas echt teveel pag. Erg vaak wakker geweest vannacht, slaap nu ook met een kussen onder mijn buik. Ligt wel een stuk beter. Maar wordt alsnog wakker tussentijd. Straks de meiden van mijn schoonzusje ophalen. Vanmiddag maar niks doen morgen vroeg lekker zwemmen.
@ Brendat: goed bezig geweest.. behangen lijkt mij best wel moeilijk. @ Spruit: scouting is erg leuk.. heb er vroeger ook altijd bij gezeten.. later ook wel eens mijn zus geholpen in haar groep.. ook verstandelijk gehandicapten... Vandaag is het mooi weer.. dus jullie hebben geluk.. @ Ckialita: haha.. dat klinkt leuk.. grappig dat je het zo goed voelt.. @ Koetje: dat schiet inderdaad al op die badkamer.. @ FemR: zo.. dus jij bent weer helemaal bijgetankt.. fijn dat je zo'n goede week hebt gehad... en idd.. klantvriendelijkheid is ver te zoeken hoor ik.. @ Kiss: owww.. wat een te schattig mutsje.. @ Elisa: balen dat jij ook zo slecht slaapt... Heb je al een datum wanneer de meubeltjes komen?? @ Maat kleertje: hier ook nog steeds aan het twijfelen.. wil graag kleertjes bestellen met de naam erop, als 1e pakje.. maar twijfel of ik 50 of 56 zal bestellen... @ Leonizzie: foto's even openen met paint.. daarin verkleinen totdat hij maar een hoekje van je scherm bevat... opslaan en je kunt hem hierin zetten.. Bij hyves kun je de foto veilig in je krabbel verwerken.. dan ziet niemand hem... tja.. alleen wij dan.. hahah.. @ Hier: vannacht voor de afwisseling super geslapen... Heb gisteren maagtabletten gekocht.. heb mijn hoofdeinde van het bed iets omhoog gezet.. in heb maar 1 x hoeven te plassen.. daarna meteen weer verder kunnen slapen... ik hoop natuurlijk dat het niet 1-malig was... Dadelijk gaan we naar de ikea... ff wat leuke aankledingspulletjes halen voor de babykamer... heb er zin in..
Hoi meiden, We zijn weer terug van een weekje kamperen. Het was erg leuk en we hebben ons prima vermaakt. Wel was ik erg blij met ons kacheltje, want anders waren we vast bevroren in onze tent.... Nu eerst de wasmachine vullen en opruimen, bij lezen weet ik niet. Ik denk dat jullie in een week erg veel hebben gekletst!
laartje: op kleertjes.com de collectie van vorig jaar is echt goedkoop! vandaag was hier braderie en zag dat kinderkledingzaakje weggaat, we hebben daar aso geshopt!!! niet alleen kleertjes maar ook andere dingen! alles aanbieding en dan nog 50% korting.. hier ook zon gehad, maar niet heeel veel helaas! wel lekker in zonnetje poffertjes gegeten, waren heerlijk! lauw: nog geen datum. ga van de week het geld overmaken, alles gekocht bij babydump. ze zeiden half juni... dat is bijna yolanthe: kachel was wel lekker denk ja!! hoor om mij heen dat kamperen nu echt koud is! ben blij dat we thuis zijn! ga zo nog even stukje fietsen, post bij mijn ouders weghalen en vanavond lekker uitgebreid in bad! nu al zin in!!! fijne avond meiden!
Hoii, @Chivay: gelukkig is de misselijkheid goed weggebleven. @Koetje: aankomen kan idd altijd erger @Lauw: Super je muurschildering @Marije : die van jou is ook echt super gaaf Nou stop er weer mee want voor je het weet heb je er weer een dagtaak aan haha, fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie. Liefs
Nou van dat mooie weer heb ik weinig meegekregen want ik ben de hele dag druk in de keuken geweest: gevulde eieren gemaakt voor de feestavond van vanavond, broodjes knakworst gesmeerd, aardappelschijfjes gesneden, tomaten gesneden, meloen gesneden, stokbroodjes kruidenboter gesmeerd. Dus ik en mijn mes waren goeie vriendjes vandaag, hahahahah. Ook nog feestprikkers gemaakt, borden opgedekt met garnituur, etc. Morgen nog een paar uurtjes in de keuken. Om 12 uur worden de leden opgehaald en dan begint het grote opruimen. Alleen dat laat ik skippen! Dat mag de andere leiding doen!
PFF de meiden liggen bijna in bed, nou ja bed. Op een luchtbed in de tent. Wij hebben hier geen logeerbed dus moesten ze een luchtbed meenemen. Nu slapen ze in onze kleine tentje op de slaapkamer boven. Ben benieuwd of ze het volhouden de hele nacht in de tent. Ben kapot. De hele middag rotzooi opruimen achter de meiden aan. Kan echt merken dat ik dat niet gewend ben. Nu echt last van mij rug. FF lekker zitten dus
Lauw wat fijn dat je een goede nacht gehad hebt!!! Ik ben weer een beetje boven water .. Heel duffe slaperige dag gehad.. Vanmiddag voor het eerst in weken ook weer 'smiddags liggen slapen terwijl ik nog niets gedaan had haha... Vanavond gaat mijn vriend naar een concert.. had heel graag mee willen gaan! Maar helaas dit concert is niet echt haarbaar met een zwangere buik.. Te veel bass, te groot volume, en vooral te veel dansend publiek... Ze stonden op mijn to-do list YouTube - Boys Noize - My moon my man - Live at MELT! 2008 (Kleine impressie van het sfeertje Vele nummers gaan nog veel harder.... dus helaas pindakaas voor mij & buikbeebie) Vandaag ook lekker met het kaartje zitten freubelen.. volgende week gaan we met mijn broer achter de pc zitten, die gaat hem ontwerpen... Mijn vriend gaat hem op zijn werk laten afmaken en drukken Vandaag de tekst gevonden die erin moet, kleuren, voorbeeldjes... Ben benieuwd!
Leonizzie: klinkt ook als een leuk dagje toch? dan volgende keer maar weer naar kidsfactory! leuk aan t water wonen! Laartje: lekker gegourmet?? Lauw nog leuke dingetjes gevonden voor de babykamer? hoop dat je vanavond ook weer zo lekker slaapt! Chivay jammer van het concert! maar ze komen vast nog eens Enne ben ook benieuwd naar jullie kaartje! Hier ook lekker geshopt! naar de babydump, allemaal kleine dingetjes gehaald, 2 dekentjes, hoeslakentjes, waskussenhoes, een wipper, sokjes, nog een kledingsetje, een shopmandje voor onder de buggy en oh ja nog een broek voor mij zelf die was 50% korting, de gratis doos daar mee genomen en daarna nog langs prenatal voor de blije doos toen was ik ook blij! haha En daarna nog heerlijk bij de griek gegeten! was lekker daggie
Goedemorgen meiden!! Heerlijk zonnetje schijnt, blauwe lucht. Had meteen toen ik wakker werd een schoonmaakwoede, haha! Manlief lag vanaf 3 uur in de nacht bij zoontje in bed, hij was heel erg verdrietig, denk een nachtmerrie. Vanmorgen om 6.30 uur stond onze zoon alweer naast mijn bed, ik meost maar opstaan van hem, want papa sliep nog, whaha.. Heb toen meteen ons beddegoed in de wasmachine gedaan, lekker de deken + kussens opgeschud en lekker uit het raam gehangen. Toen de wasmand weggevouwen. Daarna de hele bovenverdieping gestofzogen.... zoon gewassen en aangekleed. Dus heb al genoeg gedaan voor vandaag. Mn vriend is nu boven aan het dwijlen. Weet nog niet wat we veder vandaag gaan doen. Ga nu even bijlezen..