@ linda, echt leuke kleertjes! Voor dat geld kun je dat ook wel een keer doen! @ kleertjes, ik vind het vooral lastig wát voor kleertjes je nou in huis moet hebben voor zo een kleintje. Als het zo heet is, wat doe je een kindje dan aan?? Gewoon een romper en dan truitje met lange mouwen? of is dat te warm? Mijn zoon was 3750gr & 53 cm, best lang, maar heeft maat 56 echt nog en poos aangekund! @ elisa, was de braderie leuk? @ leonizzie, kan je link niet openen van die kleertjes.. oh, daar was je zelf ook al achter. @ susa, veel plezier met zwemmen vandaag! @ lauw, ohh wat leuk, lekker naar de ikea! Ben je goed geslaagd? @ Yolantje, fijn dat het kamperen leuk was! @ val, klinkt als een leuke dag! lekker geshopt!
chivay: leuk dat je met kaartje bezig bent.. wij hebben er 1 uit een boek.. zijn nu druk hier met de namen! we vinden allebei een andere naam mooi! wel grappig.. val: leuk he babydump.. die doos voor prenatal. heb je daar bericht van gehad? ik heb namelijk niets gehoord! kiss: wat ben je alweer druk geweest!!! ik heb gisteravond was weggevouwen en ga zo strijken, maar eerst ontbijtje maken! manlief is al druk aan het klusen in de babykamer, ineens moet alles af geloof ik... de braderie was erg leuk!! en gezellig druk. dat is mooi want in deze opzet was het voor het eerste jaar, dan is het volgend jaar weer! hier: op zich goed geslapen, was om 4 uur klaarwakker.. ik dacht 'LIGGEN BLIJVEN EN SLAPEN!!!' dat is uiteindelijk gelukt. ik werd half 8 wakker van mijn man. hij is nu aan t klussen, ik ga strijken, stofzuigen en vanmiddag verjaardag! fijn dagje allemaal met hopelijk veeeeeeeeeeel zon en warmte! liefs elisa
Goedemorgen meiden! Kiss87 wat ben jij al lekker actief geweest! Soms is dat zo'n lekker gevoel om de bag zo opgeruimd te beginnen! Ik merk dat het opruimen de laatste tijd me een beetje tegenstaat. Ik wil wel, maar er komt zo veel bukken e.d. bij en dan heb ik meteen maagzuur. Chivay, jammer dat je niet naar het concert kon! Maar al die spingende mensen zijn nu misschien niet zo verstandig nee. Vond je vriend het wel leuk? Val jij ook leker aan het shoppen geweest? Is leuk he om dan 's avonds alles weer te bekijken... Ik heerlijk geslapen. Behalve dat ik er een paar keer uit moet om te plassen val ik daarna wel weer meteen in slaap en wordt dan rond 8 uur uit mezelf wakker. Heerlijk! Ik hoop dat dit zo blijft. Straks op kraamvisite bij vrienden. Er worden echt veel kindjes in 2010 geboren naar mijn idee.
@ Yolanthe: lekker een weekje weggeweest.. lees ik.. en idd een kacheltje is geen overbodige luxe met dit weer... @ Elisa: half juni.. dat is ook al zo... leuk zeg... dan gaat het helemaal echt lijken.. haha.. @ Spruit: nou zeg.. jij hebt het idd druk gehad... ene.. dat opruimen laat maar lekker aan de rest over... @ Susan: wat leuk.. de meiden in een tent.. Hebben ze goed geslapen..?? @ Chivay: Hoe heeft je vriend het gehad bij het concert... ik begrijp dat het een beetje te is voor jou en je buikbeebje... ach ja.. alles voor het goede doel... @ Val: jij ook goed geshopt lees ik.. en mmmm heerlijk grieks... @ Kiss: ja heerlijk.. het zonnetje schijnt hier ook... wat zielig dat je zoontje een nachtmerrie heeft gehad.. wel heel fijn dat hij jou dan wakker maakt omdat papa nog slaapt.. hum hum... @ Elisa: fijn dat je uiteindelijk toch weer in slaap bent gevallen.. Hier: gisteren lekker geshopt bij de ikea.. had eigenlijk gehoopt iets meer accessoires te kunnen vinden.. maar.. op zich.. we hadden weer genoeg.. haha... Alleen na ongeveer een uurtje lopen had ik weer zo'n pijn in mijn bekken.. maar.. ja... vannacht wel weer goed geslapen... dus kan er weer helemaal tegenaan.. Denk dat ik dadelijk nog ff aan de slag ga in de babykamer.. de stopcontacten maar weer erop schroeven..
Goeiemorgen meiden... Het is maar goed dat ik niet geweest ben naar t concert ... Het was geweldig begrijp ik maar de filmpjes liegen er niet om.. Het hele publiek ging los! Daar had ik niet tussen durven staan... Ik vertrek nu richting brabant... Helaas gaat ons logeetje terug naar mijn ouders.. Ga haar flink missen want het bevalt me wel om haar hier te hebben!!! Fijne zondag allemaal! Ik ga een katje pesten door haar in de reisbak te zetten
Chivay: misschien zelf een katje aanschaffen Lauw: lekker geshopt bij ikea! Elisa ja ik had een mail gehad voor de doos van prenatal, zaten vooral veel luiers in dus dat is wel leuk Kiss je bent al lekker bezig geweest vandaag! Ik ga zo de troep opruimen op de babykamer en dan ff dweilen en dan zal ik eens een fototje maken! Net nog wat dingetjes gewassen!
Hai meisjes Nou zoals ik lees hebben er meer dezelfde ervaring met CP als wij. Jammer hoor! Nou ja... we zullen wel zien waar we een volgende keer heen gaan haha, duurt vast nog wel even Verder weinig bijzonders te melden, zit lekker op de bank. Vanmorgen bakkie gedaan bij mijn ouders, nu zijn de kindjes buiten aan het spelen en manlief zit boven te studeren. Ik ga denk nog maar even wasvouwen... er ligt me daar toch weer een stapel... nou ja... als het weer opgeruimd is ben ik weer blij Trouwens nog weinig zon gezien hier. Het is niet echt koud, maar had het wat beter verwacht. Misschien volgende week weer wat beter, I hope so! Fijne zondag nog! Grtz FemR
Zo, ben ff lekker op de bank geploft. Ik heb wel even teruggelezen maar heb even geen zin om te reageren... Heerlijk geslapen vannacht, ik slaap sowieso nog erg goed. Ik ga liggen en slaap tot de volgende ochtend. Vanochtend lekker met Tes en de hond naar het bos geweest, daarna nog even langs de paardjes. Dat vindt Tes altijd erg leuk. Gisteren heb ik nog paardgereden, was denk ik de laatste keer tot na de bevalling want ik kon er haast niet opkomen. M'n paardje stond zo zielig te kijken toen ik zo zat te worstelen... Net even 4 manden was weggevouwen (het is weer zondag...). Pff, ik moet het toch echt eens bij gaan houden... Hier schiet de badkamer lekker op, m'n ventje en z'n pa zijn nu druk met betegelen, ze zijn al over de helft. Tja, het valt altijd tegen zo'n klus maar het komt goed. Ik kan niet wachten tot ik weer lekker in m'n eigen badje kan liggen. Gisteren heb ik wel even met Tes in bad gelegen bij mijn ouders, dat was ook wel prettig. Nou, ik ga nog even lekker genieten van het mooie weer. Doen jullie dat ook? Fijne dag allemaal!
Grrr, blijf maar last houden van een pijnlijke tepel. Alleen de rechter. Iemand tips of ideeën wat er aan de hand kan zijn? Ik ga lekker even dutje doen terwijl de rest van de scouting aan het opruimen is! Hoef pas om half 6 bij de Chinees te zijn voor het afscheidsetentje...
Val: je moet klikken op plaats reactie. Dan zie je ergens een paperclip, daar klik je op. Bestanden toevoegen, dan zoek je hem op. Heb je hem gevonden klik je op uploaden. Dan sluit je het schermpje, ga weer naar de paperclip en dan staat je foto daar (als je het goed gedaan hebt hihi) bij. Erop klikken en dan zet hij hem in het berichtje. Succes!! Mooi buikje trouwens
Hallo iedereen Ik geloof dat ik me een tijd terug wel aangemeld had, maar daarna ben ik het eigenlijk een beetje vergeten. Zal nu wel een reminder instellen dat ik bericht krijg als hier gepost is, dat werkt voor mij wat beter. Morgen weer werken (meivakantie is voorbij voor mij) dus de forumtijd wordt ook weer minder, maar goed. Ben ook een mei2008 mama en mijn uitgerekende datum is 2 augustus 2010...dus misschien word ik een juli2010 of een augustus2010 mama, dat is nog maar afwachten. Gister de 2e verjaardag van ons zoontje gevierd, was een gezellige, maar drukke dag. Hopelijk gaat het hier goed met iedereen, heb niet echt teruggelezen sinds mijn laatste berichtjes (maart )