Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    thanx femr!~ben er ook blij mee, boven het bedje zijn ook rooie vlinders, zie je niet zo goed maar is heel leuk!
    Ja puntig he! was bij mijn zoon wel anders, daarin zie je het verschil wel

2. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ val: leuk kastje boven de commode!!!!

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier zijn de logeetjes weer weg.
    Hebben de hele nacht in de tent geslapen en vanmorgen 3uur in het zwembad gelegen.
    Wilden echt niet meer eruit. Wat een rust nu zo weer hier in huis.

Val: mooi kamertje, ook een klein kamertje zie ik wel alleen zijn onze meubels wel wat groter (beetje te) dan die van jullie.
    Woe. komen onze meubels hoop dat we het in een avond in elkaar hebben.En dat alles een beetje in de kamer past

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: grappig he dat de buiken zo anders zijn! Ik heb het idee dat mijn buik ook anders is dan bij de anderen. En ik heb het idee dat ie minder hard groeit, maar dat kan ik ook mis hebben hoor hahaha.

@Susan: ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat worden en of het allemaal gaat passen!! Ik duim voor je ;) Heb je nog wat anders op de vloer gelegd? Lekker dat de logeetjes weer naar huis zijn, het is altijd erg gezelig, maar druk hahaha. Hier komen in de zomervakantie mijn "grote nichten" weer logeren. Ze zijn 13 en 10. Wel afzonderlijk van elkaar, anders vinden ze er niks aan hahaha. Krijgen ze lekker alle aandacht ;)

@Katje: we zullen even geduld moeten hebben of het een juli of aug kindje wordt hahaha. Kan nog alle kanten op ;) Was je zoontje op tijd?

Ik heb lekker gerommeld vanmiddag. Beetje de zolder opgeruimd, in de babykamer gerommeld, was gevouwen... heerlijk. Heb trouwens 's avonds last van pijnlijke harde buiken. Herkent iemand dit? Moet morgen naar de vk en zal haar even vragen of dat zou betekenen dat ik me te druk maak.

Manlief is hier aan het koken, bloemkool hhhmmmm... en de kindjes zijn boven aan het spelen. Wat zal dat straks wennen zijn met een kindje die zoveel zorg nodig heeft..... hahahahah ;)

Eetse!!!!!!!!!!!!
    Grtz FemR

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: hebben toch nog een andere vloer gelegd.
    Zal zo een een buik foto maken en dan de vloer ook even spammen.
    Hier zijn de meiden bijna 4 en 6,5 dus dat kan nog wel samen. Idd wel druk helemaal als je het niet gewend bent.
    En we hebben hier niet zo veel om te spelen dus gaan vaak even naar het zwembad. Vinden ze geweldig

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Leuk die kleine meiden! Hier kunnen ze ook samen hoor, maar dat willen ze niet hahaha. Zijn een beetje aan het puberen ;) Ook lachen hoor!! En ik zou het ook geweldig vinden hoor met zo'n zwembad hihi. Was het niet te koud?? Hier was het nog behoorlijk fris.
    Ben benieuwd naar de foto's!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Het is een subtropisch binnen zwembad dus dat viel wel mee
    Foto's worden nu op de comp gezet.

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Allemaal...

@ Val.... Wauw ziet er echt goed uit! Zowel het kamertje als je buik!! :) Echt leuk om foto's te zien van iedereen...

Enne katje hier ;) Graag.. Maar weet dat het ook wel beter voor me is om dat niet te doen (heb flink astma) ook met ons kleine meissie straks stel ik het nog maar mooi even uit.. Misschien over een paar jaartjes!

@ Susan.. Ziet er ook al zo goed uit.. blijf het groene kleurtje echt zo tof vinden!

@ Kat... Welkom terug! :)

@ SpruitNL... Helaas geen tips voor pijnlijke tepels hier... Misschien eens googlen??

@ FemR... Ben benieuwd wat de vk morgen zegt!! Zal zeker wennen zijn straks weer ja.. gezin wordt weer totaal anders!

Wij zijn ook weer terug uit het brabantse land.. vakantiefoto's bij mijn ouders gekeken, 3dfilm gekeken, lekker met toyke gekroelt :) even bij mijn opa en oma geweest... en lekker liggen tukken op de terugweg in de auto :D

Besefte me net wel dat we weer in een nieuwe periode zitten.. we zeiden steeds eerst.. Als toyke weg is dan dit, en dan dat :) Dus net toen we binnen kwamen kreeg in meteen giga kriebels! Komt nu weer een tijd van veel opruimen, klaarmaken, poetsen :) Leuk!

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: mooie vloer!! En de groene muur blijft idd erg gaaf! Ik hoop dat alle meubeltjes gaan passen!! Anders wellicht de kledingkast op een andere kamer? Zoveel mogelijke kleertjes in de commode?? Zeg ook maar wat hoor hahaha. En wat een prachtige buik!! En wat een cool jurkje heb je aan!!

@Chivay: jij ook weer lekker thuis, lekker hoor zo'n daggie! En ja... nu toyke weg is moeten jullie aan de slag hihi. Ik heb ook wel kriebels hoor! Wil eigenlijk alles wassen, maar is nog een beetje te vroeg... nog maar ff wachten tot mijn verlof. Moet ik nog 9 weken wachten, pff.... hahaha echt langgggggggggg ;)
    Jij zit al onder de 80 dagen!! Gaat rap!!

Heb trouwens heerlijk gegeten!! Herkennen jullie zoetetrek na het warme eten?? Heb ik namelijk last van hahaha.

Mzzl!!
    Femr

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: jurkje is van de Bertus ten Hoor. Maar zag ze bij Scooter ook al en op de markt. Ook namaak van Desigual weet niet op je dat merk kent. Lekker prijzig zijn die. Een normaal jurkje alleen nu XXL gekocht.
    Ja als de kast niet past gaat hij op de andere kamer

Kleurtje is idd. erg mooi ben er ook super blij mee

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: die namen/merken zeggen me helemaal niks hihi. Hebben we vast niet hier aan de kust ;) En tuurlijk kunnen "gewone" kleren nu ook, idd een maatje groter ;)

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Bertus ten Hoor is geen merk winkel wat goedkoper dan merk niet altijd leuke kleren vind ik maar dit jurkje dus wel.

Heb maar heel weinig zw. bovenkleding koop gewoon goedkope leuke shirtjes maar dan een maat groter.
    Heb laatst mijn eerste echt zw jurk van Esprit gekocht.

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Esprit is ook een erg leuk merk!! Wij hebben de "bertus" dus niet hihi. Ik heb ook weinig zwschapkleding hoor. Heb 3 broeken (en had er nog 1 maar die is echt voor de zomer) 2de hands gekocht en niks extras gekocht qua bovenkleding. Kan nu alles nog aan. Heb wel een jurkje bij de Hema gekocht, had alleen xl gekocht, had makkelijk een l aangekunt... nou ja... ik groei er lekker in hahaha. En idd als ik nog wat nodig heb koop ik ook lekker goedkoop en een maatje groter ;)

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kan niet meer al mijn eigen boven kleding aan.
    Wil ook veel shirtjes niet meer aan omdat ze anders uitrekken.
    Haal ook veel bij Scapino heeft ook leuke shirts met printen.

Zal even afwassen

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ohh ja scapino dat is ook eentje om te onthouden! Ik heb weinig kleding waarvan ik het zonde vind dat het uitrekt hihi. Heb 0 merkkleding, dus dat is makkelijk ;) Ken je takko? Daar hebben ze ook nog weleens leuke dingen ;) Ik heb ook een buikband gekocht bij de hema, die draag ik onder mijn kleding als mijn shirtjes wat korter worden ;)

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Takko nee ken ik niet.
    Laatst bij de H&M mama leuke tuniekjes gekocht.
    Heb idd ook een aantal effen banden die ik onder kortere shirtjes draag.
    En bij de C&A heb ik een aantal dingen gehaald: langere shirts met print en twee zomer jurkjes voor straks waren maar 13 euro per stuk!!

Had wel wat merk kleding dus die draag ik nu niet meer. Ben normaal erg fan van Dept zodra mijn beurs het toestaat....

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ chivay, jammer dat je je logeetje weer terug hebt moeten brengen..
    Waarom nemen jullie zelf geen kat, als het zo goed bevalt? oohh lees je antwoord al, hihi.

@ val, ben benieuwd naar je foto.. aha, daar issie.. mooie buik hoor!
    Ohhh wat een schattige babykamer! ben echt jalours! wou dat wij al begonnen waren!
    Prachtig, met die vlinders zo! Dat kastje boven de commode hebben wij ook!

@ koetje, ach die was, praat me er niet van!
    Daar zie ik ook straks wel tegenop, Nóg meer was.. bah!
    Wanneer denk je dat de badkamer klaar is?

@ spruitnl, zou niet weten hoe je van die pijnlijke tepel af kan komen.

@ katje, haha, maart is wel ff geleden al, hihi. Maar verloopt de zwangerschap goed?
    nog gefeliciteerd met je zoon!

@ Femr, waar voel je pijn als je harde buik hebt?

@ Susan, mooie vloer!
    En een mooie buik!

Deel Deze Pagina