Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: ohh ja C&A is ook een goede idd. Ik hoop dat het straks zulk super weer is dat ik alleen maar spaghettie jurkjes aan kan hihi. Vande week had mijn buuf een geweldig shirt aan bij de Action vandaan. Dus daar ga ik morgen nog maar even kijken. Hopelijk hebben ze nog wat in een grote maat. Want het is altijd snel weg daar.

@Kiss: de pijn zit boven mijn navel, meestal rechts, maar soms is het net of er een hele band omheen zit en wordt strak getrokken met veel geweld. Wat ik vreemd vind is dat ik het vooral in rust heb, of ik moet het niet door hebben terwijl ik bezig ben, dat kan natuurlijk ook hahaha.

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Val: erg mooi kamertje geworden... ook de vlindertjes zijn erg mooi geworden.. Je buik groeit ook mooi..

@ Susan: mooie vloer zeg... jaaahh ook een mooie buik...

@ Chivay: haha.. hier begint het ook te kriebelen.. vandaag bedacht wat ik allemaal wil gaan opruimen haha.... nu nog uitvoeren... dat wordt lastiger..

@ zwangerschapskleding: ik lees dat veel meiden nog hun eigen kleding aan hebben.. Ik heb eigenlijk wel alleen maar zwangerschapskleren aan.. Mijn gewone truitjes zijn echt te kort.. en het was ook tijd voor iets nieuws.. haha.. Had de laatste tijd (lees ruim een jaar) al erg weinig gekocht omdat ik misschien toch zwanger zou worden.. dus nu leef ik me uit..

@ hier vandaag een beetje aangerommeld.. schoonouders zijn op bezoek geweest.. die vonden de muurschildering ook erg leuk... :)

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: Heb idd ook twee shirts bij de action gehaald. 3 euro ofzo per stuk maar wel erg leuk.
    En twee leggings zitten lekker hoog dus past ook nog mooi. Tot net onder de knie.

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Mijn zoontje was zelfs 10 dagen te vroeg...
    Harde buiken kan betekenen dat je teveel gedaan heb...

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja het verloopt allemaal wel oké, als ik maar niet teveel hooi op m'n vork neem, dan speelt m'n rug op. Had ik bij 1e zwangerschap ook, maar toen was ik nog niet zo verstandig en ging ik door.
    Geen aanrader :(
    Dus nu probeer ik zoveel mogelijk rust te nemen en hulp aan te pakken.
    Dank je voor felicitaties!

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Lauw: de muurschildering is idd erg gaaf geworden!! Lekker dat je je nu lekker uitleeft wat kleding betreft, is toch helemaal leuk! En succes met de opruimwoede ;) Als ik moet komen helpen hoor ik het wel hahaha.

@Susan: ohh hadden ze ook leggings! Zal ik ook ff naar kijken morgen. Zit alleen te bedenken welke maat ik dan moet hebben. xl denk ik. Was dat een lang shirt met een striptekening en tekst erop? Zou dan dezelfde zijn hihi.

@Katje: ja ik weet het, maar had op de dagen dat ik het had niet heel veel gedaan, dus vind het een beetje raar. Ach.. ik hoor het morgen wel van de vk ;)

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    En 10 dagen te vroeg... zou goed kunnen dat dit kindje er ook over denkt eerder te komen. Ik teken ervoor hoor 10 dagen te vroeg hahaha.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ femr, herken het wel hoor. Harde buik heb ik voornamelijk savonds als ik in bed lig.
    En dan trekt mn buik, omdat het zo hard word.. beetje stekerig, maar niet heel erg pijnlijk.
    Anders moet je het morgen gewoon ff vragen aan de vk!

@ katje, ja rust nemen is dan wel belangrijk, maar ook heel lastig als je er al 1 hebt rondlopen..
    Ik spreek uit ervaring, hihi.

Bah bah bah, hier veel last van maagzuur..

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier is trouwens het getrappel in mn buik echt anders geworden.
    Het is nu meer gedraai en geschuif.. maar het idee dat ons meisje wel een fijn plekje heeft aangenomen, waar ze voorlopig lekker ligt. In hoeverre ik dat zelf kan voelen, lijken haar billen bovenaan te liggen, en op dit moment het ruggetje beetje links... zou af en toe willen dat ik een luikje in mn buik had, om even te kunnen gluren!

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jullie hebben lekker zitten kletsen meiden!

Femr, ik heb dat ook zin in zoetigheid na het eten. Had ik voor mijn zwangerschap bijna nooit en nu heb ik altijd wel iets van een toetje, ijs o.i.d. in huis. Vandaag een appelflap haha. Ach ik geef er lekker aan toe, word er namelijk niet echt dik van.

Kiss87, zou fijn zijn he een luikje. Ik word er niet echt wijs van hoe mijn kindje ligt. De voetjes zitten iig in mijn rechterzij dat wordt ik gedurende de dag echt wel getrapt, maar ik voel ook op andere plekken wat.
    Op de echo was het eerst hoofdje echt beneden, ruggetje in mijn rechterzij, maar dat kan nu niet wanneer de voetjes daar liggen, het vreemde is dat wanneer ik voel de rechterkant wel voller voelt dan de linker....

Ook grappig; heel vaak ga ik met mijn hand over de zijkant van mijn buik en de eerste keer schrok ik, ik dacht een knobbeltje/gezwelletje te voelen. Maar toen ik er op drukte werd het weggetrokken... dus iets van het kindje... Teen? hakje?

Sorry de rest ben ik even kwijt om op te reageren....

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kiss: ik had het bij die andere 2 ook wel, maar dan later in de zwschap. Ik zal het morgen wel ff vragen ;)
    Naar hé dat brandend maagzuur. Heb er ook vaak last van. Heb maar Rennies gehaald en dat helpt wel.

Zit net ff te rekenen, de kinderen hebben nog maar 7 weken school hahaha, dan hebben ze lekker vakantie. kijk er nu al naar uit ;)

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Leonizzie: nou, zolang je er niet dik van wordt lekker aan toegeven toch ;) Ik ga morgen maar weer eens op de weegschaal staan,... helemaal geen zin in maar moet het wel ff weten hihi. Vorige week stond ik op 11 erbij. Ben benieuwd na de vakantie ;) Wat grappig dat ht werd weggetrokken. Zal idd een knietje elleboogje of voetje zijn hihi.

Ben erg benieuwd hoe beeb ligt. Volgens mij met het hoofd naar beneden maar twijfel erover. Hoor het morgen wel ;)

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0

haha, das echt schattig. Dat heb ik hier ook wel eens.. dan aai ik erover, en dan word er ineens hard terug geduwd "hey, dat was mijn plekkie" :p

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ femr, rennies, mag dat gewoon in de zwangerschap? zal ze morgen dan ook eens halen.. dit is echt vies!

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Susan: mooi die nieuwe vloer!! en mooie buik ook!

Femr: ik heb trek in alles! haha kan echt flink wat weg kanen;)

Ik haal ook wel eens shirtjes bij de takko, hebben ze ook langere shirts en niet zo duur, koop gewoon een maatje groter gaat prima:D En bij h&m ook al wat gehaald

Hier ook heel benieuwd hoe ze ligt, maar ik voel meestal vanonder getrappel, heb nog steeds het gevoel dat ze met haar billen naar beneden ligt! af en toe voel ik wat van boven, maar meestal beneden...
    Wij hebben woensdag de 3d echo!

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    En rennies mag gewoon ja! heb ik bij mijn zoon ook gehad op het laatst, vervelend is dat he maagzuur, kan ook zo'n pijn doen, heb er nu gelukkig nog geen last van, maar bij Romano kwam dat ook pas in de laatste maand!

Femr: werkt de floradix trouwens??

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Femr, Oh leuk morgen mag je dus weer even kijken? Ik mag vrijdag weer naar de gyn. HEb daar best zin in. Momenteel 5 kilo aangekomen. Volgens mij is dat omdat ik geen wijn meer drink haha, want daar hield ik wel van!

Kiss87, ja schattig he? Heb het ook weleens wanneer ik zit en dan mijn armen over elkaar sla boven op mijn buik. Krijg je ook ineens een trap van: Hallo, ik zit hier hoor!
    Rennies mag gewoon trouwens en raad ik ook echt aan. Het helpt mij direct. Soms voel je nog wel wat naar boven komen zeg maar, maar het brand dan niet meer. Echt heerlijk.

Val leuk een 3d echo. Ik kijk echt dagelijks naar het fototje en dan raak ik helemaal vertederd het blijft zo bijzonder!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Kiss: rennies mag idd gewoon tijdens de zwschap, heb wel suikervrije genomen. Moet weer nieuwe halen, want ze zijn alweer bijna op haha.

@Leonizzie: nee mag niet kijken, mag alleen luisteren ;) Ook leuk hahaha. En mar 5 kilo, netjes!

@Val: nou... merk nog niet heel veel verschil met de floradix, vind het ook goor! Krijg er maagzuur van.. jek... Moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet consecuent 2x per dag gebruik en het moet een half uur voor het eten, lukt vooral smorgens niet. Heb me voorgenomen om morgen proberen 2x per dag te nemen. Kijken ofh et lukt hahaha. Jij kan dus ook lekker kanen hahaha. Ik hoor hier de bastionge koeken roepen vanuit de kast. Eens kijken hoelang ik ze kan laten liggen hahaha.
    Ik voel het meeste bovenin, vandaar dat ik denk dat beeb onderste boven ligt ;) En takko, ja is prima winkel voor shirts!!

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Jammer dat je het nog niet helpt Femr! Ja het drankje vind ik ook echt heel goor hoor! daarom ook de pilletjes deze keer.
    Maar ik eet nu elke ochtend Muesli met yoghurt en ik heb de floradix niet meer nodig!! Muesli werkt ook echt super goed bij mij....
    Ja gister zaten we bij de griek, had heel mijn schotel op, dus mijn vader zegt: zo het gaat goed he met eten, dus ik ja hoor zou nog wel wat op kunnen , heb ik nog de giros van zijn bord gegeten hahaha vroeger kreeg ik zo'n schotel niet op:)

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Spruit: ik heb bij vlagen ook last van mijn tepels (dan de linker, dan de rechter). Hwet is eigenlijk hetzelfde gevoel wat ik had toen ik tepelkloven had. Ik denk een teken dat m'n borsten al flink aan het werk zijn. Zal bij jou ook wel zo zijn...

@val: mooi buikje zeg! Had je bij Romano een andere buik qua vorm? Mijn buik is wel ongeveer hetzelfde (misschien wel weer een meisje;)). En wat is het kamertje leuk geworden, super die vlindertjes, leuke kleurencombi!

@katje: welkom terug en nog gefeliciteerd met je zoon!

@FemR: fijn dat jullie weekje geslaagd was, alleen jammer van de service van CP... Hmmm, pijnlijke harde buiken en dat juist wanneer je rustig bent... Ik heb dat ook wel, alleen doen ze niet echt pijn. Vraag het morgen maar eens aan de vk ja. Ennn... niet teveel doen he, bezig bijtje!
    Het zal voor jullie idd weer erg wennen zijn weer zo'n kleintje. Wij zitten er nog helemaal 'in'... Wat zou het lekker zijn als je de kids lekker alleen zou kunnen laten spelen, heerlijk. Tes is nu echt op ontdekkingsreis en doet vooral dingen die ze niet mag:)... Maar ja, het hoort erbij...
    Ik heb de hele dag door trek in zoetigheid:):p:D... Maar dat is niet alleen in de zwangerschap... Ik geef er nu wel meer aan toe...

@susan: moooie nieuwe vloer en moooie buik! Leuk jurkje ook!

@kiss: ja, straks nog meer was idd, pfff... Dat is dus echt wel een nadeel... Tja, wanneer zal de badkamer klaar zijn... Ik hoop zo snel mogelijk... Maar ik denk dat het nog wel even duurt. Het tegelen valt een beetje tegen. Mannetje is morgen nog wel vrij, ik hoop dat hij het tegelen dan af krijgt. Als het gevoegd is en de kraan erop zit dan kan ik in elk geval weer in bad:). Maar dan moeten de nieuwe vloer, douchecabine, het wastafelmeubel en het toilet er nog in...
    Maagzuur, bleggh, heb ik ook steeds vaker last van. Bij mij helpt cola drinken;), raar maar waar...
    Wat grappig dat je meisje een favoriete houding heeft gevonden. Hier wordt er nog volop gedraaid volgens mij. De ene keer voel ik veel beneden en de andere keer veel bovenin.

@Lauw: de muurschildering ís gewoon heel erg leuk, geen wonder dat je schoonouders dat ook vonden! Hoe staat het met de rest van het kamertje?

@Chivay: ahh, jammer dat je Toyke nu moet missen, maar wel lekker dat je nu lekker aan de slag kan in huis!

@Leonizzie: grappig, zo'n knobbeltje wat je kunt voelen, en dat dat wegtrekken... Leuk hoor!

Zo, nu ga ik even tvkijken (lees: zappen, er komt niks leuks op...). Fijne avond nog en tot morgen!

Deel Deze Pagina