Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Laartje; Leuk dat ze zo leuk reageerden! EN fijn dat het nou eindelijk wereldwijd bekend is!

Kan eigenlijk ook niet wachten, maar gezien contract doe ik dat toch maar wel nog eventjes. De komende 2 weken in elk geval een aantal vrienden inlichten! O, en onze schoonmaakster weet het nu ook. Ze heeft een positiebroek staan strijken, dus het kwartje viel snel! Behalve bij mij dan toen ze me feliciteerde... Haha! Duh...

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wat leuk dat ze goed reageerden, Laartje! Kan ook niet anders toch?

@schoonmaaksters: ben jaloers... Ben ik de enige die het zelf moet doen? En ik heb d'r helemaal geen zin in!

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nee hoor koetje, ook ik moet het zelf doen!
    nu griep erbij en alles draait gewoon door...

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi allemaal,

Ben even twee dagen niet geweest en vond het even te veel om terug te lezen. Wel even snel gelezen dat het bij jou FemR er goed uit zag de combitest. Nou ik ben zelf ook geweest gister , de nekplooi was in ieder geval goed. Het was 1.2 en mag max 3.2 zijn dus dat zit goed.Beeb was erg druk en actief, dus bijna een half uur zitten staren zodat hij/zij zich goed draaide om de nekplooi te meten. Verder zat alles erop en eraan zover ze kon zien dan . Heb een mooie echo foto maar krijg hem nu even niet geplaatst. Het is een van een duimende beeb, dus heel schattig.

Verder geen nieuwtjes te melden, al jullie verhalen lees ik snel.

Liefs

5. @ Schoonmakers, nee hoor hier helaas ook! Als ik het me kon veroorloven kwam er iemand voor te struiken, daar heb ik zo'n hekel aan!!

@ Kapedi, wat fijn dat alles goed was!

@ Koetje, ik was een beetje bang dat mensen zouden gaan zeggen dat ze het te snel vinden (waarschijnlijk denken ze het,achja als ik het maar niet hoor ;) )

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Koetje: ja... die weegschaal klopte echt niet hoor haha. Stond er vanmorgen op en was weer 3 kilo lichter.... dus klopt niks van ;) Enneehh.... nee hoor ik heb ook geen schoonmaakster. Zou het geloof ik ook niet eens willen. Hou er niet van als anderen aan mijn spullen zitten hahaha. doe het liever zelf. Altijd weer een hele klus met kids, katten en honden, maar ja.... Als ik er geld voor zou hebben zou ik het nog niet doen, geef het liever uit aan bv de gitaarles van mijn zoon, vind ik veeeeeeeeeeeeel leuker ;)

@Kapedi: goed dat het er bij jou ook allemaal goed uitzag!!! Fijn hoor!! Lekker dat het babytje zo actief was! Bij mij in eerste instantie helemaal niet haha, dus de vk nam haar kans, was wel jammer, want vond de echo veel te kort haha. Maar het gepor in mijn buik vind ik dan weer wat minder.... Nu 8 weken wachten... dan pas weer een echo hahaha, duurt langggggggggggg ;)
    Ben heel benieuwd naar de echo foto van jou beeb!!!

@Laartje: leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde!! Vandaag hebben de kinderen het op school verteld en de juffen reageerden ook erg enthousiast en een aantal kinderen waren ook zeer verrast, sommige moeders ook overigens haaha.
    Heb het nu ook op mijn hyves gezet, dus ook daar vele reacties. Het wordt ineens allemaal heel echt hahaa.

Grtz FemR

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kapedi :) Fijn dat je combitest goed was!! En ben heel benieuwd naar je echofoto :) Klinkt heel mooi!

@ FemR... Owww leuk hee, wat speciaal ook voor je kinderen om het op school te kunnen vertellen.. Hoe oud waren ze ook al weer?

Hier:
    Vandaag bij de vlos geweest :) hartje gehoord...
    Wat ontzettend fijn die bevestiging weer even!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Schoonmaken: ook ik moet het zelf doen of ik moet manlief voor mijn karretje spannen :p. Nee hoor heb niets te klagen, we doen het samen.

Heb het vandaag aan de oudste oppaskinderen verteld. Nou eigenlijk dochter die besloot het te vertellen. Naam bij opa & oma, papa en mama ziekenhuis. Mama kindje kijken. Toen hoefde ik weinig meer toe te voegen ;)
    Ze vonden het allebei erg leuk. En de oudste heeft het al tegen allerlei mensen verteld.

Laartje leuk dat ze bij jou ook zo goed reageerde. Leeftijdsverschil: mensen vinden volgens mij altijd wel iets of te kort op elkaar of teveel leeftijdsverschil.

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Chivay, lekker dat alles weer goed was bij de vlos en het hartje hebt gehoord!! Die heb ik nog steeds niet gehoord... moet nog even wachten tot 25/2 hahahaha.
    Mijn kindjes zijn 8 en 5. De jongste is 6 als het geboren word. Ik vind het geweldig dat ze het zo bewust meemaken, Pim was 2half toen Isa geboren werd, nou... daar weet tie dus echt niks meer van, wat logisch is uiteraard hahaha.
    Ze hadden alletwee de echofoto van gisteren (ff gescand) geseald meegenomen, trots dat ze waren!!!

@Yolanthe, wij deden het hh ook samen, maar manlief studeerd nu, dus er is weinig tijd voor het hh voor hem. Maakt mij niet uit hoor! Op zaterdag helpt ie altijd en wast dan ook de was hihi. Vouwen, strijken en opruimen is mijn pakkie aan weer door de weeks ;) En nog een jaartje dan is hij klaar met studeren en heb ik weer een hulpje ;)
    Leuk dat je het je oppas kinderen hebt verteld!! Leuk dat ze dan zo enthousiast reageren hé!
    Inderdaad, mensen hebben altijd wel wat te zeggen hoor! Had ook al wel een opmerking verwacht, maar die blijft tot nu toe uit ;) Intresseerd me eigenlijk ook niet wat anderen vinden hahaha, it's my life ;)

Ik neem me wederom voor om op tijd naar bed te gaan ;) Moet morgen weer werken, dus moet wel weer fit zijn natuurlijk hahaha.
    Meiden, fijne avond en tot later!!

Grtz FemR

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kunnen jullie alles eten of ook niet? We hebben net mie met kip en een sausje op en ben nu ontzettens misselijk. Zo erg is het nog niet geweest. Bah voel me helemaal beroerd. Ga maar even liggen.

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

hoi hoi!
    Net weer een kijkje mogen nemen bij Knut en wat een bezig baasje was het. Wilde absoluut niet op de foto. hihi (lijkt op z'n moeder) Uiteindelijk z'n/haar hoofdje (2cm)kunnen meten en het lijfje.(6cm) Met deze afmetingen loopt Knut bijna een week voor op schema. Het zou wel eens een grote baby kunnen worden, zei de Gyn. Dat wil een vrouw toch helemaal niet weten!?!?! Manlief kon er wel om lachen. Ach, we hebben nog zo lang te gaan, dat trekt wel weer bij toch?
    Maakt ook allemaal niet uit want Knutje zag er tip top uit. We hebben 10 vingertjes en 10 teentjes geteld. Omwaarschijnlijk hoe dat allemaal in 12 weekjes kan groeien.
    Kortom, trotse mama2be hier! Ik ga nu effe terug lezen!

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zoals beloofd mijn duimende beebje

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wat schattig Kapedi!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Lief kapedi

15. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    he heb even niet zoveel tijd maar ik wou even laten weten dat ik er nog ben hoor, dat jullie niet denken who the f* is mila die wel op de lijst staat. maar het komt ook dat ik nog steeds geen teken van leven heb gezien of gehoord aangezien ik dinsdag pas mijn eerste echo heb. En klinkt misschien een beetje onverschillig maar daardoor vergeet ik haast een beetje dat ik zwanger ben.
    Maar ik lees wel mee hoor af en toe en leef met jullie mee! En ga zeker straks meer reageren hoor!! Fijn om te lezen hoe het met jullie gaat en als ik het goed heb zijn er gelukkig de niet veel vlindertjes meer bijgekomen.

nog iemand die nog geen echo heeft gehad???

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Belde vanmorgen de vk. omdat ik 12 feb. intake gesprek heb en vriendlief alleen meewilde als we een echo krijgen (ivm. moeilijk vrij krijgen werk).
    Zegt de vk. nee je krijgt alleen de eerste keer een echo en met 20 weken en met 36 weken.

Nou dat was wel even balen, zo weinig naar ons kleintje kijken, luisteren.
    Zijn er meer die maar 3echo's krijgen???
    Mijn eerste echo was met 9weken dan vindt ik het erg lang duren tot de 20 weken of ligt dat aan mij???

17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    susan hier ook hoor maar 3 echo's normaal gezien! Nu eentje gehad omdat ze het hartje niet konden horen! maar nu weer 20 weken

Kapedi wat schattig!

kris ook weer naar je beebje mogen kijken! gelukkig was alles goed!

@laartje fijn dat ze positief reageerden! dat lucht op he! haha

Ik ben ook jaloers hoor op de meiden met schoonmaaksters! haha wij doen het hier wel samen, en soms vriendlief iets meer dan ik;) heerlijk:D

@femr: leuk dat de kindjes het op school konden vertellen!

@chivay: fijn dat je het hartje hebt gehoord!

Ik heb vanmiddag een bedje gekocht voor mijn zoontje! van het weekend in elkaar zetten, kijken wat hij ervan vind!:D

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Val erg jammer dat we maar zo weinig echo's krijgen zit toch over een angelsound na te denken kun je het kindje wat vaker horen zeker nu je het nog niet voelt.

Ben erg benieuwd hoe je kindje voelt de eerste keer.
    Heb nu 's avonds als ik rustig op de bank zit wel eens een kriebeld gevoel in mijn buik, zijn dit de darmen of kan dit je kindje zijn?????
    Net of er een vlindertje tegen je buikwand aanvliegt van binnen.

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @susan, ik heb soms ook het gevoel, hé... wat dat nou beeb?? Ik vind het zelf nog wel wat vroeg, maar ja... als ik het voel en het voelt niet als mijn darmen.... wat zou het anders kunnen zijn hahaha. Heb ook wel vergelijkings materiaal met de andere zwschappen maar kan me niet herinneren dat ik dat zo vroeg al voelde.... dus ja.... wat zou het zijn ;) Als het steeds vaker, harder en frequenter komt is het de baby hoor!! Terwijl ik dit type voel ik het ook weer hahaha.

@val; ben benieuwd wat je zoontje van zijn nieuwe bedje vind!! Hoop dat ie er lekker in blijft hihihi.

@Susan: jammer dat je niet nog een echo krijgt. Zo'n 3 echo's is standaard per zwschap. Ik ga niet voor extra echo's naar een 3d centrum. ik wacht het allemaal rustig af. Bij Pim en Isa heb ik aan het eind van mijn zwschap ook nog echo's gehad, bij Pim omdat ik me zorgen maakte en weinig "leven" voelde en bij Isa omdat ze dachten dat ze in een stuit lag, wat niet het geval was overigens. Dus ik wacht het nu even af. Wellicht dat ik nu weer zo'n eigenwijsje en wellicht weer even in de stuit? hihi

@Kapedi: wat een onwijs lieve echofoto!!!!!!!!! super lief!

@Mila: doe maar rustig aan hoor! Veel plezier met de echo!!! :)

@Kris: wat heerlijk die goede echo!!! mijn beeb ligt ook 4 dagen voor, wordt ook vast weer een flinke hahaha, ben goed in grote babys maken hahaha.

Ik ga afsluiten en naar bed.
    Fijne avond nog!!
    Grtz FemR

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    femr slaap lekker!

Susan: ja het zou kunnen hoor! Het is wel heel vroeg zeker voor een eerste kindje. Bij een 2e kindje heb ik het al vaker gehoord, dat ze rond de 13/14 weken voor het eerst wat voelen, ik concentreer me er vooral 's avonds ook wel op , maar kan ook nog niet echt verschil opmaken, zou het beebje kunnen zijn, maar ook mijn darmen haha

Deel Deze Pagina