@ Rennies.... ow ow wat hou ik van ze op het moment Ben echt blij dat dat gewoon mag... Gelukkig had ik nog een grootverpakking (94!) staan van voor de zwangerschap... @ Bewegen.. Hier veranderd het ook... Steeds meer geschuif en geduw ipv echte schopjes... Hier kan ik wel heel duidelijk voelen hoe ze ligt.. Rugje in mijn zij, voetjes in mijn andere zij of bij haar hoofdje... Af en toe lijkt ze zich nu 'uit te rekken' heel raar gevoel! @ Val.... Hier het hoofdje naar beneden.. maar trapjes ook! Bij de 3d bleek dat ze dubbel ligt en met haar voetjes voor haar gezicht.. Dus dat kan ook nog haha @ Laartje.... Kreeg vandaag van mijn ouders 3 kledingstukjes uit SanF!... en jaja! 1x Babygap!
@Koetje: hahaha ik heb ook altijd wel trek in zoetigheid hoor, maar nu kan ik het moeilijker weerstaan Ik zal het morgen ff navragen voor die harde buiken. Krijg van mijn mannetje ook al op m'n falie dat ik te druk bezig ben. Terwijl ik het best vind mee vallen. Ga ook wel ff zitten enzo... misschien een uurtje middagdutje inlassen hahaa. Ja is echt lekker hoor als ze zichzelf kunnen vermaken. Soms ook niet hoor, dan hebben ze alleen maar ruzie, maar de afgelopen 2 weken ging het wonderbaarlijk goed op een paar oneenigheden na En het zal wennen worden, maar ook wel weer heeeeeeeeeeeeeel erg leuk @Val: ik wist niet dat er ook pilletjes waren anders had ik die zeker genomen hihi. Ach... eerst dit opmaken. Wat goed dat musli ook heel goed werkt!!! Ik hou er niet zo van, maar kan het natuurlijk wel proberen Of lijnzaad, schijnt ook te helpen maar vind ik ook niet echt aantrekkelijk haha.
Oh ja Chivay dat kan natuurlijk ook nog ja! haha en wat lief van je ouders!! Koetje: ja ik was wat ronder bij Romano! ben benieuwd wat het bij jullie is dan!
@val mooie buikje en schattig kamertje!!! @katje nog gefeliciteerd met je zoon! verder nog meer leuke kamertjes en buikjes voorbij zien komen.. heb verder geen puf om nog te reageren op iedereen maar probeer hier van de week weer te zijn en meer te reageren! zondag naar menorca!! jee veel zin in zeg! heb gister nog ff een linnen broek en een korte broek gekocht bij miss etam! nu koop ik echt geen zwschapskleding meer want hierna trek ik het toch nooit meer aan
Hallo meiden, lekker weekend gehad? Ik was van de week ook dozen op wezen halen, heel leuk Blije doos prenatal, babydump-doos, en die van felicitas werd van de week bezorgd. Erg leuk allemaal. @kiss: gezellig, zo vroeg op Lastig ook, maagzuur @fem: leuk gezellig dagje gehad vandaag. Zon was hier wel, vanochtend zonder jas gefietst @koetje: lekker bezig geweest met wassen Fijn dat de badkamer ook bijna af is. @val: mooi buikje heb je enorm leuk kamertje ook. Jullie bedje lijkt een beetje op eht onze, alleen is die van ons bruin hout, en aan hoofd- en voeteneind dicht. En die vlinders zijn echt leuk! @katje81: welkom terug! Nog gefeliciteerd met je zoontje @susan: ook een mooie buik @chivay: weer lekker het huis voor jezelf En weer poetsen en dingen in orde maken, erg leuk, toch? @spruit: ik heb ook weleens last van een tepel, als ik koude rillingen heb, en dan werkt het om er even overheen te wrijven. Alsie hard wordt doet het zo'n pijn @leonizzie: dat heb ik ook, alleen vaak net naast mijn navel. Als ik niks voel hoef ik alleen daar even te voelen en ik vind wat @linda: lekker op vakantie Hier: nog een week of 5 en dan ben ik klaar. Vanochtend naar de kerk geweest, en ons kindje houdt van muziek (of totaal niet...) Werd soms zo hard getrapt dat mijn buikspieren het niet hielden en ik voorover klapte Erg lastig als je mee wilt zingen... Vanmiddag gezellig middag gehad, we waren met z'n 8en spelletjes aan t doen. Gelijk nog even laten voelen aan de buik, en er was er gelijk een die eerst zat te verkondigen dat ze nog lannggg geen kinderen wilde, na t voelen wilde ze ineens wel Leuk hoor Morgen stage, dinsdag naar de dokter (verloskundige) hartje luisteren, bloeddruk meten, en eraan herinneren dat ik over twee weken een injectie mag vanwege rhesus negatief Gelukkig kan ik goed tegen prikken. Verder van de week weet ik nog niet. Zaterdag dagje festival meepikken in Biddinghuizen, Opwekking, mijn man gaat het hele weekend, ik kan gelukkig voor 1 dagje met iemand meerijden, want kamperen vind ik nu niet zo'n goed idee, plus, je kan er eigenlijk alleen maar vet eten... Ook niet echt goed voor uk. Ik ga nu mijn bed in, morgen vroeg op. Gelukkig moet ik een uurtje later op stage zijn, maar voorbereiden is ook handig. Veel succes voor iedereen die morgen moet werken! Oja, ik probeer nog even een foto te plaatsen...
Femr, had niet helemaal gevolgd waar je floradix voor gebruikt, voor je stoelgang? Omdat je over lijnzaad begint, wat je niet aantrekt, je hebt ook lijnzaadcapsules, krijg je ook mooi haren en nagels van. Val geniet nog maar van het lekker kunnen eten. 2 weken terug had ik net als jij dat ik echt heel veel kon eten, dat ik er zelf verbaasd van stond dat ik soms zo twee borden weg kon werken zonder probleem. Sinds een paar dagen is dat ineens afgelopen. Ik zit heel snel vol, maar ook heel lang. Ik heb vanmorgen een wit bolletje gegeten en een uur later nog 1tje. Daarna pas in de avond weer een stukje vlees en salade. Dan zit ik echt vol, heb er later nog een appelflap in gewerkt haha omdat ik zin had in zoet, maar dan wordt ik ook meteen gestraft met maagzuur. Ik ga morgen goed opletten dat ik gezond eet, want op deze manier kom ik niet helemaal aan mijn voedingsstoffen. Dus zoals ik zeg, nog even van genieten hoor. Ckialita, ja grappig he gewoon een vast plekje en als je er te vaak aan zit voelt het zelfs een beetje beurs. Lekker dat je morgen een uurtje later kan, slaap lekker! Linda.... ik ben jaloers.....
leonizzie: het lijkt inderdaad wel alsof iedereen ineens in 2010 gaat bevallen!!! misschien is het omdat ej er zelf mee bezig bent, maar zijn hoop zwangere vrouwen! de was: volgens mij was het het weekend van de was vouwen!! val: wat een leuke foto's! wat is het kamertje leuk geworden!! mooi buikje ook! wanneer kreeg jij die mail van prenatal, anders ga ik er van de week eens langs.. femr: veel plezier bij vk vandaag!! spruit: ik had dit ook, en daarna gingen mijn borsten 's nachts 'lekken'. sindsdien is het over. maar wat chivay al zei, even googlen?! kiss/leonizzie: ik zou ook wel dat luikje willen hebben.. ik word er ook niet echt wijs uit waar die kleine nou ligt.. het getrappel is meestal rechts, maar als ik 's morgens wakekr word, zit daar ook een hele hobbel en links niet.. zie berichtje over kilo's: ik ben nu rum 5,5 kg aangekomen. gister was ik op verjaardag en ze vonden me allemaal zo'n klein buikje hebben (vond het wel meevallen zelf..) en toen ik zei dat ik 5,5 kg aangekomen ben, vonden ze dat ook weinig. en dat maaakt mij dus weer onzeker.. hier: waardeloze nacht gehad. waar ik al 27 weken bang voor ben: mijn spastische darm. is vannacht gebeurd.. dus lekker kort nachtje gehad en me heeel beroerd gevoeld. nu paar uurtjes werken en als het niet meer gaat, ga ik naar huis! voor de rest gaat het goed. manlief is slaapkamer nu onderhanden aan het nemen, dus we kamperen in de logeerkamer! erg gezellig. ik ga maar eens richting werk.. nog 6,5 week en dan ben ik lekker vrij!!! liefs elisa
Goeiemorgen allemaal! Oehh ik zie een zonnetje buiten... Hiep Hoi! @ Elisa.. Hier ook een bescheiden buikje.. en weinig aankomen.. De verloskundige maakt zich in ieder geval nergens zorgen over hier, dus ik ook maar niet... Ik ben nu 1.5 kilo zwaarder dan mijn begin gewicht... maar + het afvallen van de eerste weken zit ik dus op bijna 6 kilo aankomen.. Nou ik ga nog een laatste ontbijtpoging doen & dan richting mijn werk.... Leonizzie schreef het ook al... zit zo vlug vol de laatste tijd! Half glas drinkontbijt op nu, en het idee dat er niets meer bij past... Ga zo op mijn werk denk ik maar een broodje proberen te scoren
Niet doen. Een "vriendin" van me (waarvan ik via de hyves er achter kwam dat ze bevallen was) was bij de eerste maar 4,8 kg aangekomen (bij 37 weken bevallen). En bij de tweede geloof ik ook niet zo veel. Ik red het in ieder geval niet meer, zat bij de vorige weegactie op 7kg en dat was een paar weken en een scoutingkamp geleden...(wat kun je veel eten en snoepen tijdens kamp! )
@ Leggings van de action: ik ben ook nog op zoek naar leggings.. misschien maar even bij de action gaan kijken dan.. zitten die echt zo ruim van boven dat je buik erin past...? @ Katje: goed dat je nu op tijd rust neemt... ene.. 10 dagen te vroeg.. lijkt mij geen slecht plan.. haha @ FemR: haha.. die hulp zal ik onthouden... Fijn dat rennies bij jou helpen.. ik begin ook steeds meer last te krijgen van brandend maagzuur.. heb nu de kruitvat merk tabletten gehaald.. die doen het ook goed... (en goedkoper) @ Kiss: een luikje om te gluren.. lijkt mij erg leuk.. vind het al zo bijzonder die foto's die je in de boeken en op internet ziet staan.. @ Leonizzie: raar en grappig tegelijk om van die rare bulten in je buik te voelen.. @ Val: spannend.. woensdag de 3D echo... heerlijk gluren.. @ Koetje: de meubeltjes komen morgen... ben erg benieuwd... @ Linda: oww... heerlijk... zondag naar Menorca... ik wil ook.. haha.. @ Ckialita: grappig dat je kindje zo reageert op muziek.. ene.. Mooie buik... @ Elisa: tja.. jammer dat iedereen wel een eigen mening over je buik/kilo's heeft.. gewoon trots zijn op je buik... !!!en als het niet goed zou zijn hoor je het wel van de VK... Ik ben blij dat iedereen verschillend is... zou anders maar saai worden.. Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.. hopen dat het eenmalig was.. @ Hier: vanmiddag werken.. dus ik ga nog ff wat rommelen en dan nog een uurtje plat voor ik moet gaan.. anders hou ik het niet de hele dag vol ben ik bang...
Grr, wat een dozen bij het SHL (afsprakenbureau voor de prikposten hier) . Ik moet een afspraak maken voor de rhesusprik bij 30 weken. Dus ik bel, weten zij nergens van af dat je daar een afspraak voor moet maken. Staat nota bene op hun eigen formulier!!! Blijkbaar kan ik zo naar de prikpost. Ik nog nagevraagd of je dat echt bij 30 weken moet doen, of dat er een paar dagen speling in mag zitten, wisten ze ook al niet! En dan ook nog van die vreselijke zigeunermuziek in de wacht!!!!!!
Goedemorgen meiden! @FemR: hoe was het bij de vk? Is idd wel heeeeel leuk zo'n kleintje erbij en broer en zus kunnen je mooi helpen! @val: ben ook heel benieuwd wat het is... Ik heb vannacht gedroomd dat ik (4 weken te vroeg) bevallen was van een meisje, we zullen zien... @linda: jippie, Menorca, heerlijk! Wij gaan over 2,5 week naar Ardeche, heb ik ook veel zin in! @Ckialita: leuk he, van die vrienden die ineens 'omgaan' wanneer iemand een zwanger is? Hebben wij hier ook. Mooie buik trouwens! @eten: nou, ik kan me nog helemaal volstouwen hoor! Met lekkere dingen dan... Moet me echt inhouden... @elisa: balen dat je last hebt/had van je darmen. Hopen dat het de volgende nacht beter gaat. Lekker he, dat aftellen? Ik moet nog 5 weken werken (ik heb ook nog 3,5 week vakantie). @Lauw: spannend dat de meubeltjes morgen komen! Gaan jullie ze meteen in elkaar zetten? Ben benieuwd! @Spruit: wat een dozen idd! Als zij het al niet weten, hoe moet jij dat dan wel? @hier: vandaag thuis gebleven van het werk. Ik ben het weekend denk ik iets te druk geweest met wandelen, paardrijden, was vouwen en huis poetsen. Heb nu best last van m'n bekken. Had gisteren ook een paar keer harde buiken, dus ik dacht, ik laat het werk even voor wat het is... Morgen blijf ik ook nog thuis, even voor mezelf kiezen. Dan kan ik er vrijdag tenminste weer tegen aan!
Femr: ik hou ook niet zo van muesli, maar 's ochtends met yoghurt is het goed te doen...ja lijnzaad, bah haha klinkt ook goor oh linda lekker menorca, hopelijk hebben jullie mooi weer! Ckialita wat voor kerk ga je als ik vragen mag? lekker he bijna klaar, heb je beetje rust Leonizzie balen dat het bij jou niet zo lekker gaat eten...bij romano had ik het de hele zwangerschap lang! dus ben benieuwd Elisa kreeg die mail 2 weken terug ongeveer. Niet leuk dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, hopelijk was het eenmalig Koetje rustig aan doen maar, goed dat je thuis bent gebleven zo romano is een appel aan t eten, daarna ff boodschappen doen
@ Chivay, jammer dat Toyke weg is, is altijd wel gezellig een beest in huis. Leuk alle fotos en film bekeken. En ik zag indd dat je moeder ook bij babygap was geweest. Mijn moeder heeft ook alweer vanalles gekocht hihi echt leuk (en ze zei nog zo dat ze niks zou kopen ). Weet je eigenlijk al meer over het kamertje? Lekker dat je nu kan beginnen he. @ Val, wow wat een leuk kamertje! Hoe heb je dat met die vlinders gedaan? Echt heel leuk! En wat een lief buikje zeg! Ik vind hem op de foto kleiner lijken dan die op hyves. Leuk een 3d echo! @ Susan, mooie buikfoto. en lekker dat het kamertje zo opschiet. @ Femr, ik heb donderdag ook zoveel last van mijn buik gehad, had echt het gevoel dat het weeen waren. Gelukkig had ik er de dag erna geen last meer van. Ben benieuwd wat de vk erover zegt. Ik mag woensdag weer op controle. Lekker zeg de kids nog maar 7 weken school (mijn vriend ook, heeft hij lekker de maandagen vrij yoehoe!) @ Kiss, leuk dat het getrappel anders wordt. Ze heeft zich een lekker plekje uitgezocht. Hier nog steeds een stuitligger hoor. Voel nu wel dat ze ook haar handjes veel beweegt. @ Koetje, ik heb nu een hele andere buik dan bij Aiden. Bij hem droeg ik echt rond en nu meer naar voren (de spekkies aan de zijkant zitten er nog van bij Aiden haha ). Vandaag maar lekker rustig aan doen he, hoe moeilijk dat ook is! @ Linda, lekker zeg op vakantie! Wij volgende week donderdag, heb echt zin in het zonnetje. Moet ook nog even zomerbroeken scoren, kan moeilijk in een spijkerbroek gaan lopen als het 35 graden is. @ Ckialita, mooie buik! Hier een gezellig weekend achter de rug. Zaterdagavond waren vrienden hier. Hij komt uit Gambia en dan merk je hoe verschillend de opvoeding en gewoonte van kinderen is. Daar krijgen de kinderen bijv bij de geboorte gelijk al oorbellen en nog heel veel dingen anders. Wel grappig om te horen. Gister had mijn vriend eindelijk eens op zondag vrij (hij werkt iedere zondag) dus dat was heeeeerlijk. We hebben helemaal niks gedaan, echt zo'n hangdagje. Het slapen van Aiden lijkt met de dag erger te worden. Overdag is hij ook heel hangerig en wil hij vooral bij mij zijn. Ben eerlijk gezegd blij dat ik morgen even kan gaan werken hihi erg he? Hij is wel heel lief hoor maar ik heb me toch een magneet in mijn kont, hij achtervolgt me overal. Vandaag blijven we lekker thuis. Lekker een pyjamadagje, mag ook weleens.
Goedemorgen allemaal! Hier een druk weekend gehad, dus met kleine oogjes achter de computer vandaag. Energielevel zit op helemaal 0.... Manlief is bijna klaar met de babykamer, dus volgende week verwacht ik eindelijk de eerste "zo-goed-als-af"foto's... Heb een aantal hele leuke kamertjes al gezien en mooie buiken ook! Hier een lekker grote buik, wel mooi rond en zonder strepen, borsten zijn helaas niet meer te redden Begin te merken dat buikje in de weg zit met bukken, schoenen aantrekken, lekker met man knuffelen... maar ach, dat weegt niet op tegen de gezelligheid van baby in de buik en straks natuurlijk uit de buik! Ik ga nog even werken..... zzzzzzzzzzzzz..... Groetjes Annette
Hier ook, jippie!!! Meteen maar ff de vakantie betaald. Als de babykamer klaar is, ga ik ook lekker los met shoppen!
goedemorgen heel weekend weg geweest lekker naar de dierentuin geweest en bij schoonouders die waren zoveel jaar getrouwd .. hier ff niet terug gelezen vanmiddag 3d echo best spannend