@ Koetje: doe het maar even rustig aan hoor... verstandig dat je voor je zelf kiest, en voor die kleine natuurlijk.. De meubeltjes gaan we denk ik wel binnenkort in elkaar zetten.. haha daar kan ik niet lang mee wachten ... @ Laartje: leuk dat je vrienden zijn geweest.. en idd.. Gambia zal wel een heel andere cultuur en opvoeding zijn... wel leuk die verschillen.. Ik meteen kijken of ik ook het geld van de belastingdienst binnen had.. maar nee hoor.. jammer... nog even wachten dus.. @ strepen: helaas heb ik dit weekend de eerste strepen op mijn buik gespot... grr... en niet gewoon 1 ... nee een hele rij van links naar rechts.. @ Irisnaomi: gefeliciteerd met je schoonouders.. ene het was lekker weer voor de dierentuin.. en ook al zo'n mooie buik.. hihi kan er gewoon blij van worden van al die buikjes... Zooo... dan ga ik nu maar even werken..
dankje wel lauw en ze zijn 35 jaar getrouwd en zijn toen naar dieretuin rhenen geweest was heerlijk weer zaterdag .. alleen was ik op het laats echt op even nij laten voordrukken in rolstoel alles deed me zeer. daarna naar restaurant geweest en heerlijk lopend buffet wow wat had ik veel op hihi.. daarna met schoonouders naar camping waar we ook geslapen hebben
@ elisa, 5,5 kilo is heel netjes, echt niets om je zorgen over te maken! @ laartje, doe je rustig aan.. niet goed als je zoveel last van je buik hebt gehad! Zou Aiden aanvoelen dat er iets gaat veranderen in zijn leven, dat hij daardoor zo aan je hangt? ohh wil ook belastinggeld!! @ koetje, ohh ook belastinggeld, lekker hoor! @ irisnaomi, veel plezier bij de echo! mooie buik. @ lauw, haha, ook ik keek meteen ff of belastinggeld erop staat. Maar helaas... we hebben ook nog geen brief gehad.
Hier net terug van mn werk. 2 uurtjes geweest. Op een gegeven moment liep ik met een kindje mee naar de wc.. het duurde even voor hij klaar was, dus ik stond daar in de verschoonruimte te wachten. Ineens zag ik overal vlekken en werd ik doof aan 1 oor, en begon het te suisen. Handen begonnen te trillen. Bah, wat een naar gevoel, heel misselijk. Toen collega geroepen en ben toen zelf ff naar buiten gegaan, frisse lucht. Daarna tijdje buiten blijven zitten, toen ging het wel weer.. Heeft dit met je bloeddruk te maken?? Weet wel dat mijn bloeddruk steeds aan de lage kant is, dit was echt eng! Had wel gewoon gegeten, dus volgens mij had dit nix te maken met suikerspiegel?
@ irisnaomi, leuk naar de dierentuin en mooi buikfoto! @ Koetje, heerlijk he een extraatje gestort krijgen @ Kiss, Tja ik weet niet of het daar aan ligt? Het is zo raar dat als ik hem tussen ons in leg hij dan nog niet goed slaapt. Misschien dat hij heel veel droomt of heel veel verwerkt 's nachts? Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Ja stom he zoveel last van mijn buik, was ook echt alleen die dag. Nu heb ik er alleen last van als ik 10x de trap op en neer ben geweest. Wat schrikken zeg op je werk!! Heb geen idee of dit met je bloeddruk te maken heeft. Het lijkt wel alsof het met je bloeddruk te maken heeft omdat je zegt dat hij al een tijdje wat aan de lage kant is. Misschien wat meer ijzer eten? Gelukkig ben je nu lekker thuis. Aiden had net de kabels van internet eruit gehaald aaaaah. Kreeg hem niet meer gemaakt maar uiteindelijk is het gelukt
hé mede-bolle-buikies Is alweer een paar dagen geleden. Ik ga een poging doen om bij te lezen en te reageren.
Laartje ik heb een sjabloon uitgeprint van internet, die op de scanner vergroot en dan op de muur overgetrokken en ingekleurd. Die foto op hyves is wat van dichterbij genomen! ligt er vaak ook nog aan wat je aanhebt he lekker relaxen vandaag Lekker het belastingeld!! hier nog niks gehoord Irisnaomi veel plezier vanmiddag! He bah kiss dat is schrikken! misschien ff aan de vk vragen???
@ Val, leuk hoor! Lijkt me wel heel moeilijk om te maken, maar het resultaat is super. @ Nicky, balen zeg onweer. Hier regent het alleen maar (alsof dat niet genoeg is bah!) Kreeg net een telefoontje dat er morgen weer een meeting is over reorganisatie binnen de backoffice bij mijn bedrijf. Ik kan er niet heen heb geen oppas voor Aiden. Baal er wel van dat het iedere keer blijft rommelen bij ons, wordt tijd dat het weer wat rustiger wordt.
@linda: ziet er interessant uit als ik het lijstje zo zie. Ow wat een lieve kleertjes!!! @koetje: wat fijn dat het zo goed gaat met je ouders. Hoe staat het met de badkamer? Al vordering of valt het tegen? Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen en even niet bent gaan werken. @laartje: Lekker hoor een rondreis door Amerika. En jij mocht niet mee??!! L @marijeee: ow wat super die muurschildering! Knap hoor! @elisa: de eerste les al meteen een partnerles? Ik ben eigenlijk wel blij dat wij dat niet hadden, eerst maar wennen aan de andere dames. Jammer dat je zon baaldagen hebt. Hier ook weleens en dan vooral als ik al de hele dag alleen thuis heb gezeten en manlief dan ook nog eens weg is s avonds, heb weleens dat ik helemaal uit mijn slof schiet, dan stopt ie me in bed en dan komt ie even later knuffelen en even praten gelukkig. @lauw: inderdaad een leuke traditie om 1x in de 3 jaar lekker op vakantie te gaan. Dat is niet zo fijn dat je weer vaker misselijk bent. Hier nu ook een paar dagen gehad terwijl ik dit voorheen (begin van de zwangerschap) helemaal niet had! Toen had ik alleen maagzuur maar nu dus ook misselijkheid af en toe. Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! Hier het eerste pakje voor de kleine in maatje 50 gekocht. In de hoop natuurlijk dat de kleine niet te vroeg komt waardoor het nog veel te groot is @susan; wat zal dat tegenvallen om weer te gaan werken na 2 weken vakantie. Mooi vloertje ligt er in de babykamer. Jij ook een mooie buik! @kiss: hoe was de herdenking? Ik heb er wel een beetje van gezien op tv. Lijkt me erg heftig allemaal. Woonde je er destijds ook al of niet? Wat een metamorfose van jullie slaapkamer!! Echt helemaal anders ondanks dat de zelfde meubels er nog in staan. Wat een ander behangetje al niet doet. Beetje raar dat er destijds is besloten die tussenmuur eruit te halen . 2 deuren voor 1 kamer Ow ik lees net van de herdenking enzo. Wat heftig zeg dat je moeder net door die buurt heen reed toen het gebeurde. En 3km verderop is dan nog dichtbij volgens mij. Jeetje zeg. Wat denken sommige mensen wel niet? Een (paar) dag(en) na zon heftige herdenking en dan een schietpartij Haha, ja de tijd gaat snel. Jij alweer 29+1 weken zwanger! Hier morgen ook alweer 28 weken!! Balen van je hoofdpijn, ik hoop dat het ondertussen weer wat beter gaat. Wat een lief mutsje! Nou meid, jij bent gisterochtend lekker bezig geweest! Ow bah wat een nare ervaring lijkt me dat. Gaat het nu alweer wat beter met je? Anders even je bloeddruk laten meten tussendoor. @ckialita: toch maar eens aan jezelf gaan denken en de rust nemen die je nodig hebt. Balen dat je zon instortmoment hebt gehad. Hopen dat je het nu rustiger aan gaan doen en dat het dan ook beter gaat. Wat leuk dat je de kleine zo lekker hebt gevoeld. Mooie buik. @spruitNL: hier geen ervaring met harde buiken dus weet niet wat het verschil is. Heb je er nog veel last van gehad? Ow wat leuk dat je bij scouting hebt gezeten. Hier ook een paar jaartjes gedaan. Ik heb bij de welpjes gestaan, was ook erg leuk! Klinkt misschien raar maar als ik last van mijn tepel heb (meestal links) dan ga ik hem warm wrijven. Meestal helpt dat wel. Ik zou verder ook niet weten wat je ertegen kunt doen. Slechte zaak dat ze zelf niet weten bij het SHL hoe of wat @leonizzie: Ik herken de klachten niet die jij hebt. Hoe is het er nu mee? Hier ook niet zo heel veel kleine maatjes. Wel rompertjes en een paar pakjes in maatje 50-56 maar ook al diverse kleertjes in maatje 62 en sommige zelfs al 68! Het valt me op dat er inderdaad veel kindjes in 2010 worden geboren en vooral in augustus-september. Volgens mij was het een koude herfst en winter @tamar: wat balen dat je zoveel last van je bekken hebt. Hopen dat het niet erger wordt. @brendat: nou lekker is dat als je badkamer onder geplast en gepoept wordt! @FemR: wat leuk dat jullie zon fijne vakantie hebben gehad. Wel balen dat je soms zo lang moest wachten en dan ook nog de ijsmachine kapot maar wel bijgekomen zo te lezen. @val: lekker geshopt zo te lezen. Groot gelijk heb je. Mooi bescheiden buikje J en wat een leuk kamertje! Toch een kleurtje en toch lekker rustig J echt super! @chivay: wat jammer dat jullie logeetje weer weg is. Maar wel leuk dan als hij/zij de volgende keer weer komt voor langere tijd. @katje: welkom terug. Zo te lezen gaat alles goed met de zwangerschap. Groot gelijk dat je een stapje terug doet als het niet gaat. @irisnaomi: mooi buikje! Hoe was de 3d echo?! @bewegen: hier echt helemaal super om die kleine te voelen. Als ik op mijn zij lig dan schopt ze echt hard in mijn zijn hihi. Wel grappig. Voel het dan ook mega goed, soms blijft ze aan het schoppen en houdt ze niet op @aankomen: hier geen idee wat ik tot nu toe ben aangekomen. 2 weken terug zat ik nog op 6.1 kilo. Binnenkort maar weer op de weegschaal. @hier: zo dat was me het bijlezen wel. Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen met reageren anders sorry . Gister bij een vriendin van zp geweest. Was de eerste keer dat ik har irl zag. Maar het was wel super gezellig! Maar wat een rit zeg, was ongeveer 171 km verderop Heb nog een leuk cadeautje gekregen van haar en haar man. Wij hadden voor hun zoontje ook wat meegenomen en ook een kleinigheidje voor de kleine die op komst is. Vandaag lekker rustig aan. Zit al de hele dag in de pyjama hihi. Vanavond lekker spaghetti eten, dat is ook alweer lange tijd geleden. Ik had trouwens een tijdje terug een bericht geplaatst dat ik zoveel last van mijn handen had. Het vocht begint er nu uit te gaan gelukkig maar begin wel steeds meer pijn te krijgen. Er was laatst iemand die zei dat het wel eens het carpale tunnelsyndroom kon zijn. Ik heb het er eens met mijn pa over gehad (is er een paar jaar geleden aan geopereerd) en die zei ook al dat het dat best eens kon zijn. Het tintelen komt nu ook overdag steeds vaker voor. Ik kon laatst zelfs een potje niet open krijgen En kaas snijden lukt me ook al niet meer. Nu maar hopen dat het na de zwangerschap allemaal weg is (ook de bekkenkwaaltjes) en dat het dan weer allemaal het oude is met mijn lichaampje (behalve de overtollige kilos dan die mogen wel wegblijven). Verder weinig te melden vanuit deze kant. Liefs Nicky
Oeh bah onweer en regen?? het zonnetje heeft hier heel de dag geschenen, was lekker Laartje: ja was wel wat werk, mijn vriend is er wel een paar uurtjes mee bezig geweest, maar goed, viel op zich wel mee... Nou Nicky je hebt goed je best gedaan met bijlezen en reageren! haha. Wat leuk dat je naar een vriendin van zp bent geweest! wel jammer dan dat jullie zo ver uit elkaar wonen. Hopelijk zijn je kwaaltjes weg ja na de zwangerschap! maar dat zal vast wel toch? Nou hier zo weer naar school, blegh heb eigenlijk geen zin
Hoi Allemaal, Ik kom zo even binnen vallen hier, mede omdat ik ook in augustus ben uitgerekend en ik niet wist bij welk onderdeel ik mijn vraag moest stellen. Ik zit namelijk met het volgende: Ik heb de laatste dagen een vervelende menstruatiepijn onderin, het komt en het gaat, dit duurde een 15sec en 5 keer achter elkaar. Nu even geen last meer ervan, maar wel een drukkend gevoel beneden, alsof er iets uit moet (klinkt misschien stom) Misschien dat iemand van jullie dit ook heeft of heeft gehad? Nou alvast bedankt voor de mogelijke reacties van jullie. Liefs, Nieuw
@irisnaomi: hoe was de 3d echo? Mooie buik hoor! @lauw: hoe was het werken? Ik zou ook niet zo lang kunnen wachten met de meubeltjes. Alhoewel... die van ons staan al weken bij mijn ouders in de garage. Ze moeten alleen nog verder geverfd worden, maar dat staat nu op een laag pitje. M'n mannetje kan natuurlijk niet alles tegelijk doen... @kiss: dat was schrikken vanmiddag. Ik zou niet weten wat het is, misschien idd een lage bloeddruk? @Laartje: ja, superfijn die extra centjes! Leuk zo'n grapjasje die aan de snoertjes van het internet zit... Gelukkig heb je het weer voor elkaar gekregen... Hmmm, reorganisatie op het werk... Hopen dat er voor jou niet veel veranderd... @Nicky: zo, jij bent weer even bij!!! Hier onweerde het ook vanmiddag, een paar flitsen en knallen en ook nog hagel. De badkamer valt wel wat tegen. Mannetje dacht het vandaag zo goed als klaar te krijgen, maar hij is niet eens klaar met tegelen. Mijn schoonvader is net gearriveerd om hem weer te helpen. Pff, wat een klus! Wat leuk dat je met iemand van zp af had gesproken, maar 171 km verderop is wel een eind! Lekker zo'n pyamadagje, heb ik dus ook vandaag! Mijn vader is een paar jaar geleden ook geopereerd aan het carpale tunnelsyndroom. Hij had het ook over tintelelingen en geen kracht hebben. Hopen dat het bij jou na de zwangerschap weer over is, het liefst eerder natuurlijk! Nou, ik ga nog ff met mijn meissie spelen, haar naar bedje brengen en met de hond wandelen. Kom ik toch nog even buiten vandaag. Fijne avond!
zo ben er weer 3d echo was super alles was goed met de kleine meid zal zo even wat echo foto,s hier neerzetten van ons damentje
spruit: dank je!!! over dingen waar ik niet zoveel vanaf weet (ook niet over aankomen tijdens je zwangerschap) en als mensen dan gaan zeggen dat het anders moet zijn, word ik onzeker! maar thanxxx voor je reactie lauw: leggings zijn ook bij prenatal te krijgen (heb er 2) en volgens mij waren ze niet zo duur... koetje: rustig aan he!! beetje druk geweest misschien haha! ja 5 weken nog werken klinkt ook weer weinig.. ik nog 6! irisnaomi: hoe was de echo?! hoe was het in de dierentuin? was toch de tijd dat veel hier naar dierentuin gingen?! kiss: lijkt wel op bloeddruk.. ff laten checken bij VK of huisarts?! laartje: bij mij op het werk rommelt het ook steeds.. heel irritant! hier: lekker zonnetje vandaag gehad. modem werkte niet op het werk, dus lekker van zon genoten, konden toch niets doen! darmen zijn rustig, zo even naar ikea. even plintjes halen en kijken voor dingetjes voor babykamer! nog 1 dag werken en woensdag lekker vrij!!! fijne avond en voor iedereen slaap lekker, hopelijk doe ik dat zelf ook! liefs elisa
echo was dus toppie hartslagen zijn ongeveer 148 per minuut voetjes zijn ongeveer 5 cm kindje is ongeveer 33 cm hoofdje van oor naar oor is 7.15 cm omtrek is 25.2 cm van het hoofdje buikomvang is ongeveer 23.8 cm gewicht wordt ongeveer geschat op 1100 gram placenta ligt voor aan ga nu ff de echo,s scannen
elisa > bij de dierentuin was het ook erg gezellig heerlijk weer zaterdag alleen laatste moment wat moelijk alles deed me zeer dus heb me daarn even laten voor duwen hihi daarna lekker gegeten met schoonouders in restaurant was echt heerlijk ..