Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echo foto nummer 2

2. echo foto nummer 3

3. echo foto nummer 4

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    PFFFFFFFFFFFFF m'n werkdag zit er op. Vond het wel weer leuk, zo na de vakantie, maar wel last van m'n rug aan het einde van de dag :(

Zo vanmiddag langs m'n directrice geweest, ga de ingangsdatum van m'n verlof toch vervroegen. Wilde tot 4 weken voor gaan werken, maar dat ga ik niet halen denk ik. Dus toch maar aangeven dat ik tot 6 weken ga werken, ben liever op tijd hiermee, moet toch vervanging geregeld worden voor m'n klas.

Straks even formulier downloaden en invullen zodat het ondertekend kan worden door de directrice. Nu lekker bankhangen.

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Alle controlles waren goed vanmiddag bij de vk. Bloeddruk is 120/70, hartstikke netjes dus ;) Over de pijnlijke harde buiken zei ze dat ik toch maar iets rustiger aan moet doen. Op zich kunnen ze geen kwaad, helemaal niet als er geen regelmaat in zit, maar het is toch een teken... Dus zal me proberen wat koest te houden hahaha. Ga ook proberen om vanavond op tijd naar bed te gaan. Vannacht om 4.00 moest ik plassen en daar na anderhalf uur wakker gelegen... kon niet meer slapen grrr... hoop niet veel van dat soort nachten te hebben!!

@Linda: bijna op vakantie, lekker hoor!!!!

@Ckialita: fietsen zonder jas zit er hier nog niet in, wie weet van het weekend ;) Nog maar 5 weekjes, lekker hoor!!!
    Mooie buik!!

@Leonizzie: gebruik het idd voor de stoelgang. Ik zal wel even kijken of ik ook capsules kan krijgen met lijnzaad, beter dan lijnzaad zelf hahahaha.

@Elisa: niet onzeker worden hoor! Kilo's zeggen niks over de grote van de baby!! Ik kom er ook geen wijs uit hoor hoe beeb ligt. Ik dacht dus naar beneden, maar volgens de vk ligt beeb dwars hihi.
    Vervelend die spastische darm! Hopelijk heb je er niet te vaak last van! Hoe ws het bij Ikea?

@Lauw: ohhh heeft kruidvat eigenmerk!! Die ga ik dan van de week ff scoren, als ze net zo goed werken en hoef er minder voor te betalen.... ik blijf een hollander hihi.

@SpruitNL: wat een tuttenbollen bij de prikpost zeg. Ben je al wat wijzer?

@Koetje: ja broer en zus kunnen zeker helpen ;) Ik denk dat vooral zus het leuk zal vinden om te helpen, lekker tutten enzo... heerlijk!! Ze kijkt er al helemaal naar uit dat de baby bij haar op schoot mag, zo schattig! Goed dat je even een stapje terug hebt gedaan vandaag!

@Laartje: vreemd dat jij ook zo'n gekke buik had. Gelukkig was het de dag erna weg, maar ja... toch wel raar... Ben benieuwd wat je vk zegt woe! Lekker dat je vriend gister vrij was, lekker gerelaxed dus gisteren en vandaag, moet kunnen!!
    Ik had ook gehoopt dat het belastinggeld was gestort, maar helaas pindakaas... not yet.... Vervelend dat gedoe op je werk, bij ons is het ook een poos onrustig geweest. Hopelijk is het snel weer rustig bij je!

@Annette: ben benieuwd naar de foto's ;) Is je energielevel nog een beetje omhoog gegaan vandaag?

@Irisnaomi: leuk zo'n dagje uit!! Mooie buik! Fijn dat de 3d echo goed was! Wat een mooie plaatjes!

@Kiss: wat raar en eng dat je je zo voelde.... ik heb echt geen idee hoe dit zou komen. Zou je bloeddruk niet te laag zijn geweest? Kun je ook van onderuit gaan.

@Nicky: wat gek toch dat weer.... onweer... hier heeft bijna de hele dag de zon geschenen. Temperatuur ws nog niet echt hoog en er stond veel wind, maar geen druppel regen gezien.
    En die handen... heel herkenbaar. Bij mij is het nu weer wat rustiger. Toen ik bevallen was was het direct weg, dus het is hormonaal. Hopelijk is het bij jou ook snel weg!

@Nieuw: wat vreemd... wellicht even je vk bellen voor advies?

@Katje: goed dat je even eerder met verlof gaat. Je kunt het maar beter voor zijn inderdaad, kun je lekker bijkomen dan ;)

Ik ga zo CSI kijken, dan de hondjes uitlaten en lekker naar bed. Wellicht duurt het in slaap vallen even, maar dan lig ik in ieder geval heel lekker ;)
    Morgen weer werken, dus moet wel even fit zijn natuurlijk ;)

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ nicky, wij wonen in een nieuwbouwhuis.. en toen deze huizen gebouwd zijn, mochten de eerste bewoners kiezen of ze er een muur tussen wilden hebben...
    Die hebben dus niet daarvoor gekozen, en vandaar dat wij wel 2 deuren hebben, maar geen muur.
    wat leuk dat je een vriendin hebt via zp!

@ nieuw, welkom! dat menstruatieachtige pijn had ik bij mn eerste zwangerschap vooral in de laatste week.. weet eigenlijk niet wat het is.

@ irisnaomi, fijn dat de echo goed was. mooie plaatjes hoor!

@ katje, dan hoef je dus nog maar 5 weekjes, fijn!

@ femr, fijn dat alles okej was bij de vk!

Hier eindelijk tabletjes gehaald tegen maagzuur vanmiddag..
    En het werkt echt super goed!! werd nogal misselijk van die maagzuur, maar heb nergens meer last van.
    Hopelijk blijft dat zo!

Nu lekker bankhangen.

Liefs

7. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Dag dames!

Even kort ego hoor! Kom ff een foto van Elins nieuwe behang en bedje spammen!

Het bed in elkaar zetten was nog de grootste uitdaging. Het is altijd wel handig dat ze de gaten op dezelfde hoogte maken als er een schroef doorheen moet... Grrrr! We hebben dus de boor maar even ter hand genomen, en nu past het :D!

Verder ben ik nog steeds verkouden, heb o.a. al anderhalve week ontzettende keelpijn. Word er gek van! En moe... Gelukkig is vandaag al degene begonnen die straks mijn verlof gaat opvangen, en komt morgen mijn collegaatje terug! Dus deze week nog druk met alles overdragen, en dan vanaf volgende week ga ik het echt rustiger aan doen... Heb er behoefte aan!

Ga nu lekker bankhangen...

8. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @irisnaomi: mooie echofoto's!

@FemR: fijn dat alles goed was bij de vk. Idd ff rustiger aan doen dan met die harde buiken! Wat leuk, zo'n grote zus die ook uitkijkt naar de baby. Hier een grote zus die er nog helemaal niks van snapt:p. Alhoewel, als ik vraag waar de baby is, wijst ze wel naar m'n buik en wil er dan steeds kusjes op geven. Maar écht snappen...?

@brendat: super dat behang!!! En dat bedje is ook helemaal geweldig!

@hier: zojuist de geboortekaartjes besteld!!! Een jongens en een meisjesversie. Ik ben benieuwd naar de proefdruk, wordt vast heel mooi. Ik had toch geen zin om na de bevalling zelf alles te moeten regelen en manlief ook niet.

Zo, ik ga nog ff met m'n schatje bank hangen en dan naar bed.
    Welterusten allemaal en tot morgen!

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden, alleen maar even laten weten dat ik bijgelezen ben haha, maar geen puf om te reageren.

Ik reageer wel even op Wendy anders lijken we van die arrogante mutsen.
    Wendy ik herken jouw klachten niet. Heb wel de laatste tijd wat vaker last an mijn buik. Heb anderen hier er ook nog niet over gehoord. Misschien kan je je vraag stellen aan de verloskundige hier? Of gewoon even met je eigen verloskundige bellen hoor als je je zorgen maakt!

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Brendat : wat is Elin haar kamer leuk geworden!! gaaf bedje ook zeg! super

Femr: rustig aan dan maar he;);)

Irisnaomi: wat mooi die 3d!! gaaf hoor

Hier ook naar bed zo, morgen werken

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Even de snelle egoversie vanavond...

Vandaag de eerste les van de zwangerschapscursus gehad.. 12 dames in de groep, en ik ben met mijn 26 ruim de jongste!
    Beviel wel, kennis maken, paar oefeningen over houding, bekken, rug enzo :)...

Helaas wel vandaag veel last gehad van mijn bekken.. op mijn werk, en ook bij de cursus :/ Al wel vaker een beetje, maar niet de hele dag door.. dus hoop dat het een eenmalig daggie was!

Slaap lekker allemaal!

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Irisnaomi: mooie echo foto's. echt een meisjes gezichtje...

@ Katje: verstandig om ervoor te kiezen om tot 6 weken van te voren te werken.. zeker als je het nu al in je rug voelt..

@ FemR: joepie, weer helemaal goedgekeurd.. en idd een beetje rustig aan doen ivm de harde buiken..
    maagtableten: ik heb zelf de rennies nooit gehad.. maar er zit volgens mij onderhand hetzelfde in.

@ Brendat: wat een gaaf behangetje... en dat bedje.. erg leuk... Fijn dat er al vervang voor je is.. en je collega terug is.. dan kun jij het idd iets rustiger aan doen..

@ Koetje: oww.. leuk.. je hebt de kaartjes besteld.. wel zo handig idd om deze compleet te maken.. zodat je straks alleen de laatste details moet doorgeven.
    wij hebben ze ook zo goed als besteld.. alleen nog ff de bevestiging van de PDF doorsturen..

@ Chivay: fijn dat de cursus goed bevallen is.. maar jij de jongste van de 12.. dat is wel apart..
    Hopen dat je rugpijn eenmalig is geweest... misschien de dag ervoor net te veel gedaan..??

Hier: weer vroeg wakker helaas.. was ontzettend misselijk... warme melk, maagzuurtabletten... niets hielp meer.. dus uiteindelijk toch maar opgestaan.. Ik denk dat de misselijkheid nu vooral kwam van de honger.. dus ff wat gegeten.. en misschien dadelijk mijn bedje weer in..
    vanmiddag komen de meubeltjes... spannend ....

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    irisnaomi: dat lange lopen is ook vermoeiend.. mooi dat het gezellig was!!!
    mooie echo foto's!

FemR: welkom bij de club 'wakkere mensen in de nacht'. ik heb dat al tijdje als ik snachts moet plassen, dat ik daarna minimaal uur wakker lig! ik zeg elke avond tegen mezelf: lekker slapen en morgen pas om 7 uur wakker worden, maar helaass...!
    ikea was leuk. ik wilde voor dingetjes op babykamer kijken , maar vond niet heel veel dingen. wachten nu eerst maar op kamertje!

brendat: wat een leuk behang!!! bedje is ook leuk!

chivay: leuk dat zwangerschapsyoga zo leuk was!!!

lauw: spannend dat meubeltjes komen..!!

hier: redelijk geslapen. kan niet echt op zij liggen, dan krijg ik steek in mijn buik.. wellicht zijn dat de banden. zo werken, totaal geen zin! werk kost me door gezeur om mij heen (loopt niet echt lekker in het team) te veel energie! vanmiddag fysio.. dan boodschappen doen en dan weer uurtje slapen!! (heb ik nu al zin in).
    fijne dag allemaa en tot later
    liefs elisa

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen meiden. Er zitten weer een paar vroege vogels bij. Lauw zo maak je niet echt lange nachten he? Kom j ewel aan voldoende rust toe? Dat je niet straks op instorten staat?
    HEt is wel lkker doordeweeks moet ik 4 dagen voor mijn werk om 6 uur op, maar zodra ik mijn wekker niet zet wordt ik uit mezelf wakkeer tussen half 8 en 8. Wat ik ook een lekkere tijd vindt om mijn dag te beginnen. In de zomer dan want nu schijnt al heerlijk het zonnetje!

Chivay fijn dat de eerste keer cursus beviel. Het niet alleen over klachtjes gehad? Ik hoopte namelijk zo dat ik niet in een klaaggroepje zou zitten en dat je het dan de hele les over rugpijn en aambeien ofzo hebt....
    Vanavond mag ik weer, kijk er al naar uit!

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ brendat, wauw, mooi kamertje voor Elin!!

@ chivay, balen dat zo last hebt gehad met je bekken.. hopelijk gaat dat vandaag wat beter!

@ lauw, wat leuk dat de meubeltjes vandaag komen!!

@ elisa, niet leuk als je met tegenzin naar je werk gaat... Hoeveel uur werk je nog?

Wij mogen het muurtje plaatsen, eindelijk hebben we goedkeuring!!!!!:D

Was ik gisteren vergeten te vertellen... Nu alles ff regelen, wie het nou uiteindelijk gaat doen, mn vriend had geloof ik weer iemand van zijn werk kunnen regelen. Omdat de buurman druk is. Maar het maakt me niet uit wie het doet, als het maar gedaan word binnenkort :D En dan eindelijk aan de babykamer beginnen, ohh kan niet wachten!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @kiss wat goed zeg!!! eindelijk!!!!

@elisa 5,5 kg? ik zou blij zijn! de laatste weken komen er nog genoeg kilo's bij hoor! ik ben nu al 10 kilo ofzo aangekomen....had liever met je geruild;) laatt ze allemaal maar kletsen joh de een komt 10 kilo totaal aan de ander 20 tsja wat heb je liever?:p ik zou je nergens zorgen om maken en gewoon lekker genieten!

@irisnaomi mooie echo zeg!!! wij hebben 6 juni 3d echo! heb r nu al zin in!

@chivay fijn dat de cursus goed bevallen is! mijne begint morgenavond en zal met mijn 24 jaar ook wel de jongste zijn! vorige keer was ik met mijn 22 jaar bij far de jongste! nie na mij kwam was 27 ofzo

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Had afgelopen nacht trouwens 3x kramp in mn kuit, grrr.. zo irri!
    Nu lees ik overal dat dat heel normaal is als je zwanger bent, fijn! haha..

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Elisa: balen dat je niet op je zij kunt slapen.. Misschien overbodig.. maar heb je al geprobeerd om je buik te ondersteunen met een kussentje..dan zakt ie niet zo...

@ Leonizzie: nou ik neem mijn rust toch wel hoor.. ik merk dat als ik een uurtje iets heb gedaan.. ik eigenlijk al weer zou kunnen slapen.. die rug/bekken pijn vreet volgens mij echt energie.. Maar ik slaap meestal 's middags nog ff en soms zelfs nog vaker of langer als het nodig is..

@ kiss: EINDELIJK.... fijn dat je goedkeuring hebt.. nu maar snel iemand vinden die dat muurtje gaat zetten.. en je kunt aan de slag...
    helemaal leuk..
    Ja.. helaas, kramp in je kuit hoort erbij zeggen ze... maar het is wel ergggg vervelend...

Hier net nog ff kunnen slapen... heerlijk...
    Nu maar wachten op de meubeltjes.. zouden tussen 12 en 5 komen..

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Moeten we niet een nieuw gedeelte openen, aangezien we over de 5.000 berichten zijn, alweer??!!

20. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Hee, nu je t zegt...

Deel Deze Pagina