Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn misschien mijn darmen ook wel.
    We wachten het af. Over 3 weken ofzo zou het vast wel beter te voelen moeten zijn.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb bij dochter ook minder echo`s gehad. 1x bij 9 wk, 11 weken omdat ik in paniek was door de vk ze kon het hartje niet vinden. En toen 2x de 20 weken echo (extra keer omdat ze de eerste keer het hartje niet helemaal kon zien) en een pretecho bij 25 wk.

In principe had ik er 2 gehad toen, maar door omstandigheden 2 extra en een pretecho.

Deze zwangerschap krijg ik er meer: 7,5 wk (door vk die zwangerschapsduur niet geloofde, laatste menstruatie was 8 nov, maar heb pas 25 dec getest. was gewoon mijn keus had eerder ook wel + getest natuurlijk) 11w (omdat met 7,5 week termijnecho nog niet kon)
    20 wekenecho, dan groeiecho`s met 28 en 34 weken omdat dochter erg klein was veel kleiner dan de dokters geschat hadden (7,5 pond tov nog geen 6 pond). Ben sowieso een medisch geval door mislukte inleiding gevolgd door een ks.

3. arielletje

11 sep 2009
    35
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, ikke! Aanstaande maandag is het EINDELIJK zo ver, ik kan niet wachten. Als blijkt dat alles goed is, kom ik ook wat actiever meekletsen.

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe! Gisteren het hartje gehoord, VK moest even zoeken, ik en manlief kregen er al enige paniek van, maar uiteindelijk luid en duidelijk de baby gehoord!!! Hoera!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

[​IMG]Hoe plaats je hier een foto? Ik heb eindelijk een foto van de echo kunnen maken. Maar plaatsen weet ik hier niet hoe het moet.

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ha!
    Heb vandaag mijn baas en collegas in het nieuws verteld. Iedereen blij. Ikke blij dat nu de druk eraf is.

Annette08: fijn hoor! Genieten!!

Fijne dag verder!!

7. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!
    Even geen al te lange reactie van mijn kant, ben nogal ziekerig. Ben weer bij de HA geweest op verdenking van blaasontsteking, maar ze kon niets vinden. Maar het is wel vreemd dat ik symptomen blijf houden en dat de urine troebel is, dus nu moet ik naar het zkh voor een kweekje. Vk maakt zich ook al zorgen, als die blaasontstekingen niet langzaam eens weg gaan blijven zit het er dik in dat ik weer een miskraam krijg of een vroeggeboorte, dus vandaar dat ze zich nu wat meer moeite doen met onderzoeken. Nouja, gelukkig dan maar dat ze alles zo goed mogelijk in de gaten houden.

Groetjes!!

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Cossy - Wel fijn dat ze het in ieder geval gaan onderzoeken en dat ook de VK er achteraan zit! Hopen dat het toch gewoon over gaat! Succes!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ FemR... Super zeg.. wat een leuke leeftijden om dit mee te maken!! Mijn gevoel gaat nu uit naar 1 kind, maar heb altijd gezegt.. Mocht t opnieuw gaan kriebelen.. dan vind ik een leeftijdsverschil wel heel mooi.. echt een ervaring voor de eerste!

@ Cossy... Veel beterschap!
    Fijn dat er zo serieus gekeken wordt, en je niet naar huis gestuurd wordt dat er niets te vinden is zo 123!

@ Annette... Fijn dat je het hartje gehoord hebt!

@ Allemaal... Wat is het stilletjes hier vandaag? :)

@ Hier..
    Weinig nieuws vanaf deze kant..
    Gisteren een angelsound bestelt... Vind het wel spannend, want ken mezelf.. als we het hartje niet vinden ga ik dat 3x nix vinden ;)... Maar nieuwschierigheid heeft overwonnen ;)

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    net in bad geweest, water niet te warm. maar nu heb ik zere buik.. weet niet wat het is, maar het is wel irritant in ieder geval!

cossy wat een vervelend nieuws, hopelijk kunnen ze snel wat vinden!

chivay, soms is het wel lekker als het rustig is want hoef je niet 10 pagina's bij te lezen ;) maar vandaag is het ergggg rustig!

11. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad erg rustig.. als het van het weekend ook zo blijft hoef ik me in ieder geval geen rotje te lezen maandag!

Ik kijk nu al uit naar vanavond, voetjes omhoog en lekker niks doen. Kon vanochtend mn favoriete laarzen even niet vinden, dus dacht, ik trek mn mooie laarzen met hakken aan.... Dat was vanochtend heel leuk, nu na een dag werken heb ik er bijna spijt van. Gelukkig zijn ze heel erg mooi! :)

Fijn weekend allemaal!

12. @ Cossy, he bah wat shit voor je ! Hoop dat ze niks vinden in het kweekje en dat je er snel geen last meer van hebt!!

@ Chivay, leuk dat je een angelsound hebt besteld. Voor mij zou het niks zijn,zou er helemaal de zenuwen van krijgen als ik het hartje even niet vindt.;)

@ Kris34, fijn dat iedereen het nu weet he! Ik ben ook blij dat iedereen het weet, geen geheimzinnig gedoe meer.

Zo mijn werkdag zit er weer op. Vanavond bedrijfsuitje, we gaan bowlen en steengrillen, wel gezellig :D.

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Laartje... ghehee.. dat is ook het grote nadeel..
    Mijn vriend eerst 10 keer laten zeggen of ie geloofd dat ie me genoeg gerust kan stellen ;)

14. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames, lief van jullie reacties. :) Ach het zal ook wel goed komen, de schrik zit er gewoon nog in van vorige keer.

Ik vind het ook wel lekker dat het zo rustig is. Ik klets ook mee met de september 2008 mama's, en dat is wel heel gezellig, maar je bent wel uren bezig als je elke dag alles bij wilt lezen, dus vaak doe ik dat dan niet. Toch jammer.

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Jeetje Cossy, hopelijk valt het allemaal mee! Gelukkig houden ze je goed in de gaten! komt allemaal goed!

Zeker rustig hier! goed bij te houden!

laartje veel plezier! klinkt gezellig

Hier eigenlijk niet zoveel nieuws, lekker weekend nu, gister bedje gekocht voor mijn zoon, die gaan we morgen in elkaar zetten en hopelijk belt de vk me morgen!:D

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier is het inderdaad rustig, had ook weinig te melden vandaag. En nog niet eigenlijk. Morgen gaat man beginnen aan de kamer van dochterlief.

En nu ga ik ook maar eens naar bed, truste en tot morgen.

17. @ Val, hopelijk belt de vk vandaag :D.

Ik vind het ook wel fijn dat het niet zo druk is, hou ik het tenminste allemaal goed bij als ik aan het werk ben.
    Die hyves is dus nog steeds een mysterie;)?
    Is misschien wel leuk om er uiteindelijk eentje te maken toch?

Gister feestje was wel leuk. We gingen ook steengrillen, maar dat vond ik eerlijk gezegd wat minder!
    Vandaag weer aan het werk, er is opendag en er worden 1500 mensen verwacht maar.... ik moet wel gewoon werken of daar veel van terecht komt?;)
    Fijne dag meiden!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden, heb nog nog niet echt goed bijgelezen, maar las wel dat jullie opzoek waren naar de hyves pagina, hier komt de link; Augustus 2010 mama's - Hyves.nl
    Verder gisteren druk geweest, en vandaag zal ik ook weinig hier zijn want ik heb eenbabyshower georganiseerd voor mijn vriendinnetje,
    dus ik ga me zo eens douchen en voorbereiden.
    Fijn weekend iedereen!

19. 4days

4days Niet meer actief

Haha nou hier is het echt niet druk nee. :D Leuk die hyves! Moeten er wel meer dames lid worden, hihi. ;)

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Haha is nu wel erg rustig daar, maar goed volgens mij heeft nu zo`n beetje iedereen haar geheimpje verteld en kan iedereen lid worden! Morgen 12 weken, dus ik durf het nu wel aan.

Moest eigenlijk vandaag voor een gesprek naar Etten-Leur, maar de datum hebben ze op de 10de gezet. En ik ga er dus niet voor niets helemaal heen rijden, bovendien is het ook nog hartstikke duur daar. Grrr ik heb ze nog geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op. Blijf nu lekker thuis.

Deel Deze Pagina