Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ben lekker aan het speuren op funda enzo.. Heb zin om te verhuizen! We wonen echt wel super mooi nu, maar wil gewoon iets van ons zelf, aangezien we nu een huurhuis hebben.
    Alles ligt al bij de bank, dus heel ff nog en dan hebben we groenlicht om ook een bod uit te brengen :D..

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden,
    Babyshower was erg leuk, zeker omdat ze hem totaal niet heeft zien aankomen. Ze krijgt een jongetje dus alles mooi blauw versiert.
    Lekkere hapjes en een chocoladefontijn. Ben normaal niet zo van de zoetigheid maar heb me gisteren voor het eerst deze zwangerschap eens helemaal laten gaan aan al het lekkers!

Bij een babyshower horen spelletjes, maar mijn vriendin is daar in principe niet zo van, daarnaast was het gewoon al heel gezellig en zat iedereen druk te kletsen dus het lekker gelaten. Wel heeft ze leuke cadeaus gehad.
    We zaten daar wel met 4 zwangere dames, is wel gek we zitten ineens met z'n allen in zo'n fase.

Ga zo eens even op hyves naar jullie gluren... Weet natuurlijk niet welke naam bij wie hoort, of hebben jullie dat erop gezet. Het is natuurlijk makkelijk te bedenken welke naam bij Leonizzi hoort....

3. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo dames ben er ook weer eens.

Heb niet alles helemaal terug gelezen was veeeeels te veel haha.

Mensen met goede echo en nekplooimeting gefeliciteerdddd.

Schoonmaken in huis hier doen we dat ook beide lekker.

Zie dat er nog veel mensen moe zijn en niet lekker wat vervelend hoop dat het voor jullie wat beter en sneller opschiet dat het weg gaat.

Mooie echo foto;s zag ik voor bij schieten prachtig allemaal.

Hier druk weekje gehad.

Jaaaaaaa we zijn eindelijk naar babydump geweest.
    Heb daar wel een mooie kinderwagen gezien vraag me niet welke merk haha dat heb ik eigenlijk niet naar gekeken.

We hebben wel onze baby kamer besteld gister bij Gardo.
    De kamer die wij wilde hebben die gaat uit het arsotiment dus over heel nederland waren er nog maar 4 en we wouden deze heel graag hebben.
    We hebben wel meer kamers gezien maar vonden deze toch het mooiste en het beste bij ons passen.
    Babykamer Kimberly Ecru van: Bebies First - Gardo Babysuperstore

Fisio werkt eindelijk ik heb nu wat minder last van me bekken.

Ze vroeg ook van de week aan mij of ik eventueel een kwartiertje tussendoor op me werk ergens kon gaan liggen.
    haha ik zei me werk is geen vakantie oord hahaha.

Hier buikkie groeit lekker straks zal ik kijken of me batarijen opgeladen zijn van me fototoestel dan kan ik hem hier plaatsen.
    Heb nu wel iedere dag ruzie met me kledingkast grrrr.

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Hey :)

@ Kiss hoe is het nu met je??? Veel plezier met huizen zoeken!!
    Gefeliciteerd met je 15 wk ;) Ik kom je dinsdag achterna :D

@ Emmy X.... vervelend die verkoudheid! Hopelijk ben je er snel vanaf!

@ Cossy.. dat is wel een dubbel gevoel.. uitgerekend rond deze tijd en ook weer een nieuw kindje in de maak... Hoe is je vriend eronder?

@ Kapedi.. Leuk dat jullie kamertje er al is! Heb je er een foto van??? Geen idee met de matrasjes.. nog niet in verdiept ;) Dus als jij tips hebt haha

@ Leonizzi... klinkt leuk die babyshower! Wat speciaal zo met z'n 4en!
    En leuk hè elkaars gezichten zo zien op Hyves! Soms precies wat ik verwachtte en soms absoluut niet!

@ Iltje... Wat lekker dat de fysio begint te werken! En ook super leuk dat je al een babykamer bestelt hebt!
    Wij zijn ook bij Gardo/Babydump aan het kijken.. willen zelf een strak witte :)
    :) Ben benieuwd naar je buikfoto!

Hier:
    Gisterenmiddag was onze angelsound binnen! En nadat we thuis waren (laat pas) hebben we nog om half 2 snachts zitten zoeken ;) Na 10 minuutjes hadden we hem gevonden! Wauw.. wat super gaaf, veel fijner intiemer dan bij de Vlos op de tafel!

Heb nu ook het idee dat ik ook snel iets van een buikje ga krijgen.. Bijna elke dag nu wat krampjes, steekjes... en soms echt een opgezwolle buik een tijdje.. Mijn huid begint nu ook wat strakker en boller te voelen..

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Ik heb me aangemeld op de hyves, leuk!
    Grappig om jullie te zien.......
    Ga nog eens even speuren!

Liefs

6. @ Cossy, lijkt me indd heel dubbel nu! "Gelukkig" kun je je nu verheugen op een broertje of zusje voor Sem.

@ Kiss87, Leuk verhuizen!! Wij zijn vorig jaar verhuisd toen ik 20 weken zwanger was, maar pfff vond het wel heftig allemaal! Maar wel de moeite waard :D.

@ Chivay, leuk dat jullie het hartje hebben gevonden, en dat om half 2 's nachts ;)! Lijkt me inderdaad veel intiemer dan bij de vk op de bank.

@ Iltje,leuk dat jullie de babykamer al hebben besteld! Weten jullie al wanneer hij geleverd wordt? Kan ook niet wachten om echt te gaan shoppen!!!

7. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Oooooo! Dat lijkt me nog wel het leukste van die hyves, iedereens foto eens zien, haha! Maar jullie weten heeeeeeel zeker dat ie echt geheim is? Komt ook niet stiekem op die ellendige nieuwe homepage te staan dat ik me aangemeld heb????? Dan doe ik het nu misschien ook wel...
    Heb nog steeds m'n contract niet rond, dus wil het nog ff stil houden. Volgend weekend mijn schoonouders inlichten en het weekend daarna zie ik een aantal vriendinnen en mijn opa en oma. En daarna hoop ik het toch echt wel aan iedereen te kunnen vertellen hoor! Niks aan zo! Vorige week al een collega die zij dat ze zwanger is en PAS 1 september uit is gerekend, haha! En ik mijn mond maar houden, pomtiedom!

Morgen de officiele 12 weken echo! Nou ja, 11w5d echo dan! Ben erg benieuwd, maar toch ook weer stiknerveus!

Verder niet zoveel te melden. Gisteren weer een stuk zolder geisoleerd en afgetimmerd, en alvast behang voor Elins nieuwe kamer uitgezocht :D. Vandaag verder met het stinkdierpak voor carnaval, en zo lekker eten bij vrienden.

Fijn weekend verder nog!!!

8. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Laarjte. Wij konden hem zaterdag al meenemen maar bewust nog niet gedaan.

Stel je voor dat we op 9 maanden beurs of wat dan ook toch wat anders tegen komen dan kan ik altijd nog afbellen.

En tenslotte even donderdag 2e afspraak vk afwachten of ze het hartje kan horen.

Ben gister tenslotte heel klein beetje oud bloed verloren buinig was het.

Weten jullie wat het zou kunnen wezen zit te twijfelen omdat het nu niets is om de vk toch te bellen.

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Hier een foto van mij van gister
    13+4

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja leuk de hyves, alleen zie je bij mij mijn dochter ipv mij. Binnenkort weer eens een leuke foto maken van dochter en mij samen.

Bruinig bloed: geen reden voor ongerustheid. Kan zijn van een keertje sex, is in elk geval oud bloed.

Hier vandaag de 12 weken gehaald!

Net de gordijnen voor dochters nieuwe kamer besteld en alvast wat dekbedovertrekken en hoeslaken gekocht. Verder nog even geneusd bij de babywinkel ernaast. Zulke leuke dingen jammer dat ik niet opnieuw hoef te beginnen, hoewel het wel begint te kriebelen. Is toch wel leuk om met een ander kleurtje te werken.

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Yolanthe 12 weken!!

En Kiss alweer 15 jeeej!

Ik vandaag 14:D

Mooi buikje al Iltje! en leuk kamertje ook!!

Cossy dat lijkt me ook heel moeilijk ja nu uitgerekend zijn van je vorige kindje, maar ook weer zwanger zijn van dit kindje! heel dubbel!

Oud bloed kan niet zoveel kwaad hoor! had het van de week ook een beetje toen ik van de vk kwam,had ze flink op mijn buik zitten drukken

brendat veel plezier alvast morgen!!

Leonizzie: babyshower klinkt gezellig! leuk allemaal zwangere!

Nou ik heb me toch een nachtmerrie gehad vannacht..pfff :( Ik was bij mijn ma boven, en naar de vk aan t bellen omdat ik al heel de dag bloed aan t verliezen was, komt mijn zoontje de kamer uitgelopen en mijn ma kijkt 2 seconden niet, gaat ie zo de trap af.....:( Je wilt niet weten hoe het in mijn droom eruit zag toen hij beneden aan de trap lag, ik schrok wakker en kon niet meer stoppen met janken, mijn vriend schrok zich een hoedje, heb er nog steeds last van echt verschrikkelijk was het....
    En daarna viel ik terug in slaap droomde ik dat we een jongetje kregen met een mega hoofd....wat een k** nacht zeg bah

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jeee val wat een nare droom... Krijg er zelf de kriebels van..
    Herken het ook helemaal... Droom ook veel en raar!

@ Brendat.. Hij is echt geheim...
    Het enige zichtbare... als je een foto plaatst.. dan zie je dat op die Homepage.. Maar met doorklikken kom je dan nog steeds niet op de Augustushyves terecht... Dus als je geen foto's plaatst is er niets aan de hand!

@ Iltje... Jeeee wat een mooie buik al zeg! Heb je nog een before/vroege foto van jezelf? :) Leuk om te vergelijken!

13. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Chivay dit is een foto van van afgelopen sept. platbuikkie:D

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Jeeee wat een groot verschil zeg!

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    #555 Iltje, 7 feb 2010
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
    :Dhahah ja he.

Dat dacht ik ook.
    en dat is mijn normale postuur die ik altijd al heb.
    Maar nu groeit alleen niet me buikkie maar ook me kont en benen hahaha.
    En heb daarbij dus streamen in me benen zitten.

Dus daarom pas ik mijn eigen kleding onderhand niet meer broeken zowiezo niet meer.:(

16. 4days

4days Niet meer actief

Kapedi -> leuk dat jullie al begonnen zijn aan de babykamer! Wij gaan deze week beginnen aan de peuterkamer, en als die klaar is de babykamer.

Leonizzie -> Wat leuk, een babyshower! Mijn vrienden hebben daar vast nog nooit van gehoord, grrrr... ;)

Iltje -> Wat een schattig babykamertje!

*straks even verder lezen, mijn vriend pikt de pc nu in :D ;) *

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) jahoeee... net het hartje kunnen opnemen op de pc :D

18. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

zie dat er al een aantal een kamertje hebben gekocht. Wij zijn er vandaag op uit geweest. Ik had een hele leuke gezien die we allebei mooi vonden maar in de winkel kwamen we nog 3 andere leuke tegen. Iedere keer dacht ik; ja deze wordt het. Op een gegeven moment wilde ik niet meer verder kijken! Maar we zijn er uit! Meteen maar een box uitgezocht want die kreeg je erbij (of een andere met bijbetaling, wat wij hebben gedaan).
    Toen de vraag over wat voor soort matras. Niet bij stilgestaan dat er daar zoveel verschillen in waren. Ik had me er dus geen drie uur in verdiept op internet ;). Vanuit de winkel zus maar even gebeld voor advies. Tis een gewoon matras geworden zonder speciale tijk of aerosleep.

Gisteren hadden we feest vanwege ons 1 jarig trouwen en mijn 35e verjaardag. En om te vertellen dat we papa en mama worden. We hadden snoepspeentjes aan lintjes geknoopt en iedereen die binnenkwam, kreeg er een om. Sommigen hadden het meteen door, bij anderen duurden het even voordat het kwartje viel. Wat helemaal lachen was: bleek dat ik een vriendin ook kon feliciteren. Die is twee weken later uitgerekend!!
    Eindelijk kunnen de oma's vertellen dat ze oma worden!!!

19. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    cossy ja leuk he dat kamertje.

chivay ooo leuk is dat opnemen op de pc wij hebben dat nog niet voor elkaar gekregen.

Spruitnoordloo.
    Leuk heb je dat gedaan zeg.
    En nog gefeliciteerd.
    En dan jee leuke reacties voor jullie fijn voor jullie.

Hahah zat net met vrienlief even te kijken wat je compleet moet hebben voor het bevallen en wat je klaar moet hebben staan haha hij zegt poehhhh he dat is best veel hahahahahha

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht

Deel Deze Pagina