Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zal het er met de gyn eens over hebben over door laten lopen tot 42 weken of niet. Bij dochter ben ik gekomen tot 42.1 toen werd het `s avonds om 22:15 een ks anders had ik de 42.2 ook nog gered. Deze zwangerschap moet ik er rekening mee houden met overtijd lopen alleen leiden ze bij mij niet meer in, het wordt een ks dan.

2. 4days

4days Niet meer actief

Zo, net bij de vk geweest dus, en ik krijg een hele reeks xtra dingen vanwege die miskraam met 16 weken. Om te beginnen denken ze (wat ik zelf ook al vermoedde) dat mijn mk is veroorzaakt door de onbehandelde blaasontsteking die ik toen had. En ik heb chronische blaasontsteking, dus ik heb het echt al 40 keer gehad ofzo. Dus nu willen ze dat sowieso heel streng in de gaten gaan houden. Ik moet ook van begin af aan om de 3 weken komen in plaats van om de 4. En ik had een echo met 7w4d, de volgende met 9w4d, en dan met 12 weken de termijnecho. En met een week of 24 krijg ik een aantal inwendige echo's bij de gyn, om te kijken of mijn baarmoedermond niet verkort is. Wat een gedoe allemaal he... Maarja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik ben bij mn zoontje ingeleid met 40 weken en 6 dagen. Op eigen verzoek naar lang aandringen. Ik kon niet meer. Lichamelijk te zwaar, had een mega buik en verder slank en ik sliep al weken niet 's nachts dus ook geestelijk was ik helemaal af.
    Ik zei al "Als ik nog een week moet wachten dan weet ik niet wie de bevalling gaat doen, maar ik ben er niet bij!!" ;)
    En dus ingeleid en blij toe, wat viel er een last van mn schouders zeg.. Pff..

Uhm.. De rest wel gelezen maar alweer kwijt.. Sorry! Ik moet voortaan eerder op de avond even komen lezen dan ben ik nog iets helderder.. Oeps.. Sorry!

Ik heb net gedouched en ga mn bedje in!! Over precies 12 uurtjes, joehoeeeeeeeeee.. Echoooo :)

Hopelijk allemaal een goede nachtrust meiden!!!!!!

4. Pff hier was het weer 5 uur....

@ Cossy, wel fijn dat ze zoveel extra aandacht eraan besteden, kan nooit te veel he!
    Heb jij trouwens al een afspraak bij babyview gemaakt? Ik wil gaan bellen maar zag op de site dat ze "pas" met 18 weken een geslachtsbepaling doen. Ik wil liever al met 16 weken :D

@ Iltje, ik heb het ook gezien met die 8ling, moet er toch niet aan denken hoor! Zou helemaal gek worden!

Mensen met een echo vandaag, veel succes!!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Ja, ik heb een afspraak voor een 3D echo staan op 15 maart, dan zit ik op 16w1d. Ze doen dan inderdaad nog geen geslachtsbepaling omdat ze geen garanties willen geven zeg maar, maar 9 van de 10 keer zien ze met 16 weken al wat het wordt. Als je dat wilt moet je gewoon niet zeggen ik wil een afspraak voor een geslachtsbepaling, maar ik wil een afspraak voor een 3d echo. Ik weet trouwens niet zeker hoe het zit met 2d echo, of ze het daarmee ook al zo vroeg zien. En met 18 weken gaan heeft voor mijn gevoel ook geen zin, want 2 weken erna heb je al de 20 weken echo.

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik heb een 2D echo afspraak staan voor als ik 15 wkn en 5 dgn (19 febr) ben en ze vroeg hoe mijn postuur was, slank, dat de mogelijkheid om het geslacht te zien groot is.
    Dus het kƔn wel met 2D.

Hangt er maar net vanaf of de kleine ook mee werkt. Beentje niet over elkaar doen bijv ;)

Nou ik heb prima geslapen. Weinig zenuwen voor straks gelukkig!
    De tijd gaat snel en voor we het weten is het vast 11 uur!

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Tja als de kleine het niet wil laten zien, dan lukt het ook niet met 20 weken! Dochter werkte toen mooi mee en lag wijdbeens. Was wel handig van haar :p

Ik heb ook een echo gehad met 12 weken waarbij ze een voorspelling deed, maar toen dacht ze dat dochterlief een jongen was. Ze had het bij mijn schoonzus overigens wel 3x goed gezien.

Succes Marije! Dat je maar een mooi kindje mag zien.

Laartje pff 5 uur dat was vroeg! Ik heb gelukkig vanacht weer wat beter geslapen. Ik slaap zo`n beetje om en om goed.

Iltje die documentaire van octomum heb ik ook gezien. Ik snap haar niet hoor! Zegt ze dat het een beslissing was van god en dat het haar is overkomen. Nou 6 bevruchte eicellen terug plaatsten daar heeft god weinig mee te maken en het overkomt je niet ineens. Elke normale arts plaatst er niet zoveel terug. Nee dat gaat er bij mij niet in. Pff 14 kinderen, ze had er gewoon al 6, volgens mij had ze die oudsten weleens wat beter kunnen opvoeden ipv nog meer kinderen te willen. Gooit gewoon even een schroevendraaier naar zijn moeder, zegt ze ook nog dat het haar eigen schuld is, tsjee dan spoor je niet hoor! Als dochter zoiets doet krijgt ze echt wel meer straf, hoop ook dat ze wijzer is als ze al zo oud is.

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh?? wazzup?? waarom een deel twee? Was even niet geweest en schrok ervan hahahaha...

heb even de afspraken die ik per pb heb gekregen op de site aangepast.

zat even niet lekker in mijn velletje.. veel stress.. en kan ik nu niet gebruiken.. heb daarom voor mijn eigen gemoedsrust de echo van maandag naar vandaag verplaatst, zodat ik niet nog het weekend hoef te wachten.. duimen jullie allemaal voor me dat he goed zit? Ik mag vanmiddag!

9. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik vind het niet gek dat die kinderen van octomom opstandig worden hoor... Als je nooit aandacht krijgt van je moeder en bijna 24 uur per dag wordt gefilmd...

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dingetje2 succes! Ik duim voor je.

Cossy, nee dat hij het doet kan ik me ook nog wat bij voorstellen. Maar hoe zij erop reageerde vond ik erg. Je moet je kinderen wel opvoeden en verzorgen. Maar dat laatste is vast onmogelijk als je zo`n groot maf gezin hebt. Vroeger hadden ze er regelmatig zoveel, maar niet 8 baby`s tegelijk.

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Marijeee veel plezier bij je echo vandaag!

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden! ik was jullie even kwijt! degene die ik een privebericht heb gestuurd, hoeven dus niet meer te antwoorden!

ik lees nog wel stiekem mee.. probeer de mindere dingen van me af te zetten!

ga vanmiddag shoppen voor wat nieuwe shirtjes en broek!

xx

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Die gaan wij ook bestellen. Mooi is hij he.

14. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Wij hebben ook babykamer Altea, alleen gekozen voor een andere commode, zelfde stijl alleen groter en ruimer!

Wij kopen er een ander babykamertje bij en we zien tegen die tijd wel of mn zoontje toe is aan een peuterbed. Als dat zo is, kopen we gewoon een los bed voor hem erbij en kan zijn ledikant naar zolder.

Bedankt voor de succeswensjes! Nog een uurtje ;)

15. 4days

4days Niet meer actief

Marijeee -> Veel plezier bij de echo! Hopelijk ben je dan weer een beetje gerustgesteld.

Ja precies, dat is ook het hele probleem. Als ze nou 14 kinderen had variƫrend van 0 tot 20 en overal zat minstens een jaar tussen, dan is het met een goede structuur nog wel te doen. Maar 8 baby's dat kan NIEMAND in zijn eentje aan...

Jaa ik vond m echt prachtig! Ik zag hem staan en dacht: dat is 'm.... Was wel een beetje duurder dan we in eerste instantie voor ogen hadden, maarja ik vond m echt prachtig. ;)

NOG groter? Hoe groot is jullie babykamer dan wel niet? :D Wij kopen er geen babykamer bij, ik vind dat gewoon een beetje zonde. Vooral 2 commode's enzo...

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij gaan voor de Altea maar zoeken eingelijk een iets kleinere kast anders word het zo krap in de babykamer of de kast moet op de andere kamer staan.
    Wij hebben nl. een mega kamer en een klein kamertje boven.
    Als de baby op de grote kamer gaat staat het zo knullig 3 dingen in een grote kamer niet echt gezellig vandaar dat hij op de kleine kamer komt. Maar daar word het erg krap met de meubeltjes.

17. 4days

4days Niet meer actief

Ja het zijn inderdaad best al grote meubels. Voor op een ruime kamer maakt het niets uit, maar als de baby eerst op een klein kamertje komt zou ik het inderdaad wel even uitmeten of het wel past.

18. owkee was jullie even kwijt maar weer gevonden
    niet echt terug gelezen eigenlijk ..

maar hier gaat alles wel redelijk misselijkheid is stukken minder gelukkig
    allleen nu dochtertje en ik erg verkouden

19. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
  20. Kapedi