Ik heb al een winkel gevonden waar ik het boek kan halen. Via bol.com is ie niet meer leverbaar maar gelukkig hebben ze bij mij ouders in het dorp het boek nog wel.
@ ikea kamertje, wij waren eerst aan het twijfelen om daar een kamertje vandaan te halen...maar denk toch dat het marktplaats wordt! We zien wel . Ik hou eerlijk gezegd nog niet echt iets bij voor de baby. Heb wel een babysite voor het 1ste jaar van mijn zoontje. @ Annette08, dat boek wil ik eigenlijk ook nog bestellen, het komt er alleen iedere keer niet van. @ Cossy, ahhh shit die migraine!! Wel fijn dat je vriend eerder terug komt, kan hij fijn meehelpen met opruimen Wat gaat het nu ineens hard met iedereen he, bijna iedereen over de 12 weken voordat we het weten zitten we al op de helft!!! Pfff...
Voor de dames die het boek: mijn 9 maanden dagboek van Pauline Oud willen bestellen.... hier is het ISBN nummer. 9789059648555. Ik merkte net zelf dat het niet zo makkelijk is om het te vinden omdat er blijkbaar een herdruk is. Misschien bij een boekhandel bij jullie in de buurt dat ze het nog hebben?
@laartje: Het gaat inderdaad heel snel. Hier over 6 weken al de 20 weken echo en dan zitten we al op de helft!! De tijd vliegt echt voorbij.
tijd gaat inderdaad snel... nog 6 weken ja dan al 20 weken echo.. gaat echt hard! het is dat jullie het zo zeggen! vandaag het tijdschrift Wij jonge ouders binnengekregen met folder van de 9maandenbeurs.. wat word je daar hebberig van.. haha! ik wil het allemaal! ga zo lijstje maken van baby uitzet wat we hebben en nog moeten hebben.. heb op internet even zitten snuffelen naar van dei standaardlijstjes, deze verschillen ook nog onderling.. dus ga eens overzichtje maken.. morgen ga ik weer werken, ben nog wel verkouden, maar ben het nu zat. voel me al wel wat beter... nog niet helemaal top maa rest van de week maar rustig aan doen! babykamertje: wij gaan kijken bij babydump. zijn al eerder bij ikea geweest en worden het daar niet echt overeens, dus gaan eens bij babydump kijken. schijnt in utrecht grote te zitten.. liefs elisa
Hier heb ik hem van de week besteld Boeken en albums :: Stem op ons voor de WEBWINKEL AWARDS, u vindt de stembanner op onze homepage!
Ik kom ook weer eens gluren... Had even een timeout nodig. Trok het allemaal niet echt... Maar goed, we krabbelen weer op. Zoontje begint beter te slapen... (niet te hard zeggen) En het maakt ons een stuk vrolijker nu we iets uitgeruster zijn! Ik had vandaag alleen zomaar dat ik duizelig werd. Moest echt een paar keer gaan zitten. Zweet brak me uit en ging bijna van mn stokje.. Nou ja, lichaam heeft ook zoveel te doen natuurlijk. Zal wel niets bijzonders zijn. Gister bloedgeprikt dus mocht er iets niet helemaal goed zijn hoor ik het vanzelf. Verder groeien we hier lekker door. Ik dacht laatst de uk te voelen, maar toch niet denk ik. Niet meer gevoeld sindsdien. Is natuurlijk ook wel vroeg. Bij mn zoontje was het rond week 19. Ik ga eens bijlezen hoe het met jullie gaat!
Hoi Allemaal, Ik heb deze week het kamertje van de hemsvik van Ikea in elkaar gezet. Ik moet wel zeggen dat het bij het in elkaar zetten niet echt stevig lijkt en het is ook een waardeloos bouwpakket, maar goed al met al voor dat geld mag het resultaat er wel wezen. Ik ben er in ieder geval wel erg blij mee. Ik ben het langzaam aan het aankleden met het thema Slaapbeer Bruin van het merk Anel. Je hebt er echt alles van. Nadeel het is wel erg duur , maar dat kan ik mooi compenseren met de kosten van de ikea kamer. Ik zal van de week even een foto maken voor de tussenstand. Dames met een goede echo of die weer bij de vlos zijn geweest...jeeeeh wat fijn allemaal. Ik mag donderdag weer naar de vlos , ben benieuwd wat ze van mijn gigantische buik vind en het feit dat ik al 4 kilo ben aangekomen grrrrr.
Hier een rustig dagje gehad.. Het sneeuwt al de hele dag, vind het echt niet leuk, ben het zooooo zat! Zoals iemand al schreef, zal blij zijn als de lente komt!
Hallo dames. Heb niet alles terug gelezen. Jaa het gaat snel he nu hahah. Maar wel heel fijn dat we nu wel alle over de 12 weken zijn. Wij kregen vandaag telefoontje dat we volgende week donderdag al babykamer binnen krijgen dus wij gaan dit weekeind aan de slag om logeer kamer maar leeg te ruimen voor de baby kamer dus druk druk druk. en heerlijk nog 4 weekjes en dan weten wij wat het word haha ben nu al heeeeel nieuwschierig. En cossy sneeuw de hele dag waar woon je als ik magvragen. Hier is het wel onzettend koud bah. Idd mag voor mij ook de lente komen heerlijk. Vanavond verjaardag van me zusje en dan morgen weer werken bah geen zin in werken morgen.
Val het gaat idd beter met werken haha doe niet zoveel hoor zit meer in me kantoor op me gat dan dat ik ergens schoonmaak of controle aan het lopen ben. Heb echt letterlijk aangepast werk nu. EN heb gezegd tegen me baas dat ik ook meer niet doe anders ga ik de zw in en dat kon ze wel begrijpen.
Marije wat jij had heb ik best veel. Maar het is dan heel verstandig om dextro energie bij je te hebben 2 stuks op eten en dat werkt binnen een minuut bij mij tenminste. Wij waren zaterdag boodschappen aan het doen en toen kreeg ik het even lekker midden in de winkel weer. uiteindelijk was mijn dextro op in me zak en toen heeft mijn vriend er een pak uit de vak gepakt en gewoon open gemaakt in de winkel. en het werkte. Wel achteraf netjese betaald hoor haha.
SpruitNoordeloo, leuke babykamer! Arielletje, gefeliciteerd met je goede echo! Chivay, hier ook een klein bolletje.. ik heb dan wel een grote zwemband, maar merk dat ie nu wel groter wordt Brendat, stuiter maar lekker door hoor hahaha.. is altijd super weer een mooie echo te zien! Val, hoge bloeddruk en eiwit in de urine kan leiden tot zwangerschapsvergiftiging.. zit ik dus niet op te wachten... Leonizzie, oooh leuk een angelsound! Nicky1983, fijn dat je het hartje weer hebt horen kloppen! Bedankt voor de tip voor het 9 maanden dagboek! Ik ben ook nog naar een leuke op zoek.. wat staat er allemaal in? was laatst aan het neuzen naar een leuke, maar vond er geen speciale bij zitten.. Bij mijn zoontje had ik echt een hele leuke! Elisa83, hier ook vandaag het magazine voor het eerst gekregen.. leuk he!! Marijeee, dikke digi-knuf voor jou! Zat je even geestelijk niet lekker in je velletje?
Heb ik idd ook gehad met de okt mama's... Een buddy. Iemand die het forum op de hoogte stelt wanneer diegene het zelf niet kan en andersom Ik vind het prima! Laat maar weten als iemand zich geroepen voelt om mijn buddy te worden
Marijee Vond het ook een leuk idee... Vandaar mijn vraag... Komt ws ook een beetje vanzelf wanneer we verder zijn & echt met een vast clubje overblijven.. Kan me teminste voorstellen dat dat gebeurt.. dat clubje
he hallo iedereen, heb vandaag de eerste echo gehad en het was goed!!!! Super om mijn kleintje te zien rondzwemmen en klinkt misschien een beetje onnozel maar k geloof het nu pas echt: ik ben zwanger haha. Dus ik voel me nu ook een beetje zwanger van af nu kom ik ook weer reageren hoor!!!! Maar ga nu weer ff op de roze wolk klimmen tot morgen!!!
Fijn Mila dat je ukkie lekker aan het zwemmen was! Buddy`s is straks wel handig, ik heb met dochter mijn moeder laten inbreken op ons cluppie om te laten weten dat ik bevallen was. Iedereen maakte zich al zorgen, want ik was ineens verdwenen. Ik werd onverwacht opgenomen met 41.6 en pas met 42.2 kon mijn moeder het goede nieuws vertellen. Mijn man weet erg weinig van computers en mijn moeder vertrouw ik helemaal met dit soort dingen. Yep mijn moeder van 60 is moderner dan mijn man van 35, hij kan niet eens mailen Zo lekker even douchen en daarna lekker slapen!
hallo dames, ik wil even doorgeven dat ik niet meer vaak hier te vinden zal zijn...kan het niet bijhouden en voel me dan ook achter de feiten aanlopen. ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap en straks gezonde beebjes! dikke kus! x
Ha 3Kats, begrijp je wel, het is anders dan bij NOD. ik zie je daar wel weer. Veel plezier de komende maanden! Dat je maar lekker mag genieten!! Kris