Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    buddy's zou ik idd later doen. Had het de vorige zwangerschap ook. Later heb je idd een vaster clubje, anders blijf je aan het schuiven..

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mila2008, gefeliciteerd met je goede echo!!!

3Kats, jij ook een goede zwangerschap gewenst!

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds die verhuizing naar een nieuw topic is het hier wel eng rustig geworden vind ik...

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja rustig is het hier wel!

Heb vannacht weer eens zo lekker geslapen! Gewoon aan een stuk van 22:30 tot 7 uur. Ben nu ook niet moe en heb zin om van alles te gaan uitzoeken en opruimen.

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Hier mijn eerste buikfoto :D bij 14.0 weken. Ik ben benieuwd hoe die is bij 40 weken :(

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hooiii meiden!

Hier wel lekker geslapen, alleen wakker geworden met knallende koppijn.. niet zo best dus. Ga nu ff huishouden doen, want loop beetje achter, haha!
    Heb ook een kind dat buikloop heeft, dus extra was.. blehh..

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: vervelnd meid dat je er thuis een hebt rondlopen met buikloop. Hopen dat het snel over is. En dan ook nog knallende hoofdpijn erbij.... :( Succes met alles vandaag.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Nicky,mooie buik al!! Nou ja, mn zoon heeft niet echt last van zn buik geloof ik, tenminste hij zeurt niet. het loopt dr alleen uit, haha! Denk dat ik een beginnen voorhoofdholte ontsteking heb, ga straks even neusspray halen in de hoop dat dat helpt!

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, moet zo naar de HA om urine te laten controleren. Weet iemand of ik iets speciaals moet doen met zo'n urinepotje? Zit namelijk een blauwe deksel op met een soort trechtertje.. nog nooit eerder gezien zo'n ding...

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @dingetje2: je hoeft er niks omheen te doen maar wel vanaf het moment dat je het potje vol hebt zeg maar en je hoeft nog niet meteen naar de huisarts even in de koeling bewaren.

11. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - Mooie buik al!

@ mila - Leuk he, die echo... eindelijk een echt kindje te zien en weten dat er een echt minimensje in je buik zit!

@ kiss - beterschap!

@ dingetje - geen idee, zou ook niet weten wat je ermee aan moet!

@ mezelf - hoera, 14 weken, heb stemmingswisselingen van hier tot timboektoe, man moet het ontgelden, maar kan er even echt niks aan doen... :x een boksbal zou welkom zijn vandaag....

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar waarom zit dat trechter ding in die dop dan?

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @dingetje2: dat zou ik niet weten meid. Heb ik ook nog nooit gezien, wij hebben van die gewone potjes met een wit dekseltje. Misschien om de urine mee op te vangen?? Ik weet het ook niet. Ik zou er verder niks omheen doen maar wel even opletten dat je het potje recht houdt (als dat trechtertje helemaal open is) zodat de urine er niet uit kan lopen.

14. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hoi Allemaal!

Ik heb vannacht ook heeeeeerlijk geslapen! Ga nu niet beweren dat ik nu helemaal niet meer moe ben,maar het was wel errug lekker!
    M'n meissie heeft nog steeds de waterpokken. Vanaf maandagmiddag heeft ze koorts gekregen, en dat heeft ze nu nog. Gisteren zelfs even 40.4! Ze was zooooo zielig! Alleen maar hangen en bij deminste beweging al gaan piepen... Gelukkig is ze vandaag wel wat vrolijker! Hopen dat dat zo blijft!

@Buddy; Inderdaad een goed idee, maar zou er nog even mee wachten tot er echt een vast clubje overblijft! Hoewel het nu ook al redelijk stabiel is! Wel lekker hoor dat het wat rustiger is, dan kun je tenminste bijblijven en onthouden welk verhaal nu bij wie hoort! EN met de hyves erbij zie je wat gezichten, en wordt het helemaal leuker! Ik heb me ook aangemeld hoor! Kwam wel op mijn eigen pagina bij de buzz te staan, dus meteen maar onzichtbaar gemaakt. Ik heb nog niks gehoord van mensen, dus het zalwel goed zijn gegaan.

@Kiss; Sterktemet je zoontje en de bijbehorende was! Getsie!

@Mila; Gefeliciteerd met je goede echo! Genieter lekker van!

@Babykamertjes; Ik heb zo'n zin!!!!!!

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @ Trechtertjes op pispotjes; Geen flauw idee, haha!

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hebben we een hyves van de augustus 2010 mama's dan?? dat heb ik even gemist. Kan iemand de link hier neerzetten?

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
  19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Haha! Als je 'm nou nog niet kan vinden, weet ik het ook niet meer!

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dank je wel!! heb me ook aangemeld.

Deel Deze Pagina