Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    weer terug van HA. Gelukkig geen eiwitten meer in urine.. pfieuw! Bloeddruk was ook wat lager. Moet wel proberen wat rustiger aan te doen.. best lastig met een drukke baan én een hyperactieve peuter.. maar ga mijn best doen :D

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Gelukkig dat de eiwitten uit je urine zijn en je bloeddruk weer lager is! Rustig aandoen met je peuter valt ook niet mee nee. Misschien gewoon mama tijd instellen?! Mijn dochter is nu zelf aan het spelen, we hebben net samen gespeeld. Ze weet ook inmiddels wel dat ze geen trampoline meer mag springen op mama, nu is papa de pineut.

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Gelukkig maar! En inderdaad echt proberen rustiger aan te doen. Tussen de bedrijven door even gaan liggen...

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai hai!

Het is idd wat rustiger geworden, maar ik moet bekennen... vind ik niet zo erg hahaha. Kan het zo goed bij houden.
    Heb wel gelezen, maar heb ff niet de tijd om overal op te reageren. Mijn kwast ligt boven op te drogen, dus moet snel naar boven om te verven hahaha. Ik heb echt meer energie, heel erg prettig!!
    Helemaal na een nacht als vannacht verbaasd het me. Dochterlief gilde het uit van de oorpijn, zoooo zielig...... Uiteindelijk brak het oor door en kwam d'r buisje mee... das wel een betje jammer, maar ja... eens moest tie eruit komen en hij zit er al anderhalf jaar in, dus best lang! Ze heeft vanacht bij ons geslapen, nou ja... geslapen ;) Heb dr vanmorgen opgehaald van school, ze wilde perse, want stel je voor dat je iets mist haha. Toen de zetpil uitgewerkt was kwamen de waterlanders, dus juf hing aan de lijn. Ze ligt nu lekker op de bank een filmpie te kijken.

Ik heb de uitslag van de combitest, die was GOED!!!!!!!!!! Kans van 1 op ruim 1400, dus we zitten safe. Is natuurlijk nog geen garantie, maar het is een goed bericht.

Ik zag een mooie buikfoto, weet ff niet meer van wie, nicky geloof ik? Ik moet ook ff foto maken, de mijne begint ook aardig te komen, maar idd ook vrij hoog. Maar ja... je darmen zoeken ook een ander plekkie, dus het is logisch dat dei hoger zitten.

Fijn dingetje dat je urine goed was! Mak aan he ;)

Verder weinig te melden, ik ga weer ff verder met kliederen.
    Later!!!

Grtz FemR

5. @ Dingetje2, fijn dat alles goed was!!

@ Femr, fijn dat de uitslag goed was!!
    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik blij ben dat het niet meer zo druk is. Heb hetzelf zo druk dat ik het anders niet bijhou.

Ik moet ook eindelijk eens een buikfoto maken maar het komt er gewoon niet van hihi.
    Een vriendin van mij vertelde net dat ze zwanger is, echt super! Ze is rond 15 oktober uitgerekend dus schelen niet zo heel veel! Volgende week mag ze al voor een echo.

Zo heb bijna alles klaar voor morgen, rond 6 uur morgenochtend vertrekken we richting Disney :D

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @brendat fijn dat je lekker geslapen hebt! wel zielig voor je dochter zeg! beterschap!

@Nicky1983! wow jij hebt ook al een flinke buik zeg!!

@Dingetje: gelukkig was je urine nu goed en je bloeddruk lager!

@Femr: jij ook beterschap met je dochter!

@Laartje : veel plezier alvast in Disney! leuk hoor! hopelijk is het een beetje goed weer!

pfff hier ligt er weeer een pak sneeuw! ben het zaaaaaaaaaaaat! haha
    Wij gaan vanmiddag lekker zwemmen, met mijn zus en neefje

Oh en hier ook een goeie uitslag van de combi test!!

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh en heb net de vk gebeld, mag morgen nog een keer langskomen om nog eens te proberen of we het hartje nu wel kunnen horen!

8. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nicky: wow wat een buik al!!!! Bij mij ziet er nog uit als een kerstmaal te veel!

9. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ laartje - heerlijk even weg! Geniet ervan!

@ femR - fijn goede uitslag, en goed bezig zeg! Al dat geklus!

@ val - Ben die sneeuw ook ontzettend beu, heb er vanochtend gewoon op staan schelden toen ik beneden kwam om de hond uit te gaan laten.... Zwemmen is dan een beter idee!
    Fijn dat je nog eens bij de VK mag komen, hopelijk vinden ze het hartje snel!

10. @ val, hier begint het ook alwéér te sneeuwen, bah! Heb er ook echt genoeg van.

Moet zometeen eigenlijk naar de huisarts en had willen afbellen ivm de sneeuw, ik bel om 13.40 en krijg een antwoordapparaat dat ze pauze hebben tot 13.15 uur ahhhhhh word je toch niet goed van! Moet ik alsnog door de sneeuw:(
    Ik heb last van een ontstoken teen wat maar niet over wil gaan.

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zó enorm moe van die sneeuw... bah...

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik ook! Maar ik moet er zo toch echt even doorheen omboodschappen te doen... Bah!
    Wel hoopgevend dat bij ons alle sneeuwklokjes en krokussen al op beginnen te komen! Het kan nooit lang meer duren!

13. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh... heb zo'n zin in die eerste dag waarop je denkt: "vandaag ga ik weer eens zonder jas naar buiten!".
    Dat is voor mij altijd de beste dag van het jaar, dat die dag maar heel snel mag komen..

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Van mij mag de sneeuw en de kou over zijn, ik wil lente. Mooi weer en zonder jas buiten in tuin zitten, dochter wil trampoline springen. Buiten sneeuwt het hier weer....

En ik ga de was opvouwen! Ligt er al een hele tijd, maar ik had de afgelopen dagen geen puf en nu wel! Ben helemaal niet moe, zou heet eenmalig zijn of is de rustige fase aangebroken. Zou wel handig zijn loop overal enorm mee achter.

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,

Ben veelste lang niet geweest maar erg druk op het werk met rapporten schrijven. Deze zijn gelukkig nu af.
    Volgende week 10min. gesprekken en dan voorlopig weer klaar en lekker vakantie.

Maar hoe is het hier zal proberen een beetje bij te lezen. Of iemand een update???

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames. Hier sneeuwt het nu pas een heel klein beetje, van die stuifsneeuw dat als er 1 auto voorbij komt de sneeuw alweer aan de kant is. Ik ben het ook beu al die sneeuw, gladheid en kou.
    Vanmiddag even lekker naar mijn ouders geweest en het dorp in geweest. Heb nog een paar dingetjes voor de beeb gekocht :D kon het niet laten. Wat sokjes, een gebreid dekentje, borsteltje en kammetje en een manicure setje. Is echt zo geweldig om die sokjes te zien, die zijn zooooooo klein.

@dingetje2: gelukkig dat de urine nu weer goed is. Ik moest vanmorgen eigenlijk ook urine inleveren....helemaal vergeten :( morgenvroeg maar even doen.

@de rest: sorry wel gelezen nu alweer kwijt..... :( zouden dat de vergeethormonstertjes zijn?

Oja, nog even over het 9 maanden dagboek. Het is echt super geweldig. Heb het vandaag bij mijn ouders opgehaald. Staan zo'n ontzettend leuke dingen in en ook interessante dingen. Over bijv. de bevalling, welke dingen belangrijk zijn om in huis te hebben en iedere week hoe groot en zwaar de beeb is. Er staan leuke vragen in om te beantwoorden en je hebt iedere week een ruimte om bijzondere momenten op te schrijven. Echt super! Ik raad het echt aan als je iets wil doen om die te halen.

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    En nog even over de drukte. Bij de vorige editie van augustus 2010 mama's kon ik het vaak echt niet bijhouden, dit vind ik wel fijn, je leert elkaar zo ook wat beter kennen en natuurlijk fijn om bij te houden met lezen en reageren. Ik vind het vooral fijn omdat ik ook nog bij de pco dames mee klets.

18. @ Yolanthe, hier hetzelfde met de was en dan heb ik het nog niet over de berg strijk die er ligt....

@ Annette, daar verheug ik me ook echt op, heerlijk! Was het maar al zover. Kan niet wachten om mijn zomerkleding aan te doen (uhh eerst ff shoppen natuurlijk;) )

@ Susan, lekker druk dus! Hier gaat alles zijn gangetje bij iedereen geloof ik!

@ Nicky1983, ik heb hetzelf hoor, moet ook iedereen keer ff terugkijken wij wat nou zei hihi. Klinkt echt leuk dat 9maanden boek, moet het gaan halen!
    Leuk he al die babyspulletje! Als ik mijn zoontje dan zie dan lijkt hij zoooooo groot (terwijl hij pas in maat 68 zit:) )

Heb een antibioticakuurtje voor mijn teen gekregen, volgende week wel ff langs de chirurg om te kijken of er een stukje nagel moet worden weggehaald. Ben ik niet zo blij mee maar beter dan pijn hebben!
    Hier is het trouwens gelukkig gestopt met sneeuwen, YEAH!!!

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Heerlijk he dat babyspul!
    Hier is dat alweer tijdje geleden, zoon zit al in maat 92/98 :)
    Nog precies 5 weken en dan weten we wat het word, spannend!!!

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden!

Zo, ben ik weer! Ik zal eens eventjes teruglezen en weer een keertje op jullie reageren!

@Lauw: Haha, die kamer hebben wij voor Tes (de Miami). Echt een superkamer, heel stevig, goede kwaliteit en mooi strak. Ben er nog steeds heel blij mee!

@brendat: gaaf, zo'n mooie echo! En jij bent dus ook gevallen voor het Pip-behang. Wij hebben voor Tes de lichtblauwe met vlindertjes en bloemetjes, zó leuk!
    Erg he, zo'n ziek meisje! Beterschap met haar!

@Chivay: de kast van de Miami-kamer is idd niet superhoog. Ik heb er mandjes opgezet, staat leuk!

@Dolfijntje: leuk he, die trotse opa en oma's-in spé! Voor mijn ouders wordt dit alweer het 3e kleinkind (mijn zus en ik hebben beide vorig jaar een kindje gekregen) en ze zijn nog steeds supertrots! Wij willen trouwens ook niet weten wat het wordt (wisten we bij Tes ook niet), dus houden het kamertje nu zwart/grijs/wit (is het nu al) en veranderen het wanneer de kleine er is.

@Val: ben het helemaal met je eens, ik wil ook de zon! En nu sneeuwt het hier weer:x!

@Leonizzie: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord met de angelsound! Het blijft inderdaad echt een wonder! En wat fijn, geen geplas meer in de fles. Ik moet nog even, maar het is voor een goed doel!

@Cossy: Het is idd wel een verschil met begin aug en eind aug. Bij Tes was ik begin januari uitgerekend toen liep ik vooraan, nu klinken die 16 weken nog heel ver weg!

@Nicky: wat fijn, dat je het hartje hebt gehoord! Wat een mooie buik al!

@elisa: gelukkig gaat het weer beter met je. Baby-dump vind ik trouwens een fijne winkel, wij hebben daar ook de babykamer (van Tes) en heel veel andere spullen gekocht.

@Marije: wat fijn dat de nachten beter gaan. En ik ben benieuwd naar je buikje nu! Volgens mij kan je trouwens bij een tweede al eerder de beeb voelen, je weet tenminste wat je moet voelen. Soms denk ik ook al wat te voelen, maar dat is nog veel te vroeg denk ik!

@Kapedi: ik ben benieuwd naar je kamertje, klinkt leuk! Veel plezier morgen bij de vlos!

@Iltje: goed dat je nu 'aangepast' werk hebt en fijn dat je baas je begrijpt!

@buddy-systeem: hoe werkt dat precies? Klinkt handig!

@mila: gefeliciteerd met je mooie echo! Je bent echt ZWANGER!

@3kats: ik snap je helemaal hoor! Het is echt een kunst om het allemaal bij te houden! Jij ook een fijne zwangerschap en straks een supermooi kindje gewenst!

@Yolanthe: fijn he slapen? De laatste tijd moet ik er een paar keer per nacht uit voor dochterlief, om te plassen of omdat de kat loopt te mekkeren, niet fijn!

@kiss: gaat het alweer beter met je en met je zoontje?

@Dingetje: fijn dat het eiwit minder was. Succes met rustig aan doen!

@FemR: beterschap met je dochter! Gefeliciteerd met de goede uitslag van de combitest!

@Laartje: 15 oktober uitgerekend, klinkt wel veel verder weg dan augustus! Wel leuk, samen zwanger zijn! Veel plezier in Disney! Ontstoken teen... ik ken het, ben ik 3 keer aan 'geopereerd'...

Nou, ik ben weer ff bij... Hier is het inmiddels weer helemaal wit...:$:x Ik wil geen sneeuw meer!!!
    Wil ook zonder jas naar buiten en in de tuin zitten! Mijn moeder zei, straks loop je te puffen in de hitte. Ik heb haar gezegd dat ik daar echt niet over ga klagen, dan ga ik gewoon languit met dochterlief in het zwembad in de tuin liggen!

Tot snel allemaal!

Deel Deze Pagina