Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden...
    hier weer een dag werken erop zitten.. en ik moet zeggen.. er is dan toch wel behoorlijk wat om bij te lezen.... het lukt mij echt niet om op alles te reageren...

Maar die buikfoto was echt al een flinke buik ja... hihi.. laat maar lekker zien...

@ Dingetje: fijn dat de uitslagen nu beter zijn.. maar ben wel benieuwd waar die trechter nou voor was...

meiden die een echo hebben gehad: gefeliciteerd.. en ja.. je bent echt zwanger... maar ik kan me voorstellen dat het nu pas echt voelt...

Hier was ik al een paar weken niet meer misselijk... maar gisteravond lag ik op de bank en toen kwam hij opeens opzetten.. snel rennen naar de wc...
    en vanmorgen ook weer... goed ontbeten... was onderweg naar het werk.. maar moest de auto langs de kant zetten... en daar kwam het er weer uit... bleggg... niet echt prettig... verdere dag ging het gelukkig goed...

2. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Mila2008 gefeliciteerdddd met je goede mooie echo.
    Nou geniet dan lekker nu van het zwanger zijn haha.

3 kats jij ook goede en fijne zwangerschap gewenst.

Nicky wauw mooi buikkie hoor.
    Jaaaa dan zal die wel een heel stuk dikker wezen bij 40 weken.

Dingetje fijn dat je er niets in je urine zat en dat je bloedruk wel wat lager is geworden is ook wel wat fijner.
    Nou voor mij was het ook heel moeilijk met een hele drukke baan.
    Maar heb uiteindelijk voor mezelf en de kleine gekozen en doe nu heerlijk super rustig aan op me werk.

Femr proficiatt dat je combitest goed was/is.

val jij ook proficiat met je combitest.
    En hier ook een pak sneeuw en super glad buiten.
    en wat fijn dat je morgen nog bij de vk mag komen om te kijken of je het hartje kan horen.

Koetje dat is idd heel fijn dat ze er rekening mee houd.
    Voor mij wel een goed gevoel.

o lauw dat is weer balen zeg het idd niet fijn om steeds weer over te geven.
    en al helemaal langs de kant waar maar mensen en auto's voorbij komen voel je je ook weer zo stom.

Hier. hier heb ik me weer eens verstapt jeetje nou weer een spier in me lies en bil hahah en dat nou net dat ik vandaag fisio had.
    Maar gewoon even rustig aan doen.
    Moet wel zeggen fisio is fijne vrouw en moet wel zeggen met die oefeningen en houding heb ik wel baat bij.
    Vannacht maar eventjes geslapen verjaadag van me zusje wat wat laat geworden maar vriendlief gaat naast me in bed liggen snurkt de hele buurt wakker dus heb 4 uur nog voorbij zien komen en om kwart over 5 ging de wekker weer.bah.

Dus vandaag maar even lekker optijd naar bed en zometeen maar even gaan liggen.
    Vriendlief is toch weg.
    Moet wel wat opruimen boven wat vrijdag gaan ze 1 en ander veranderen op zolder dat we zo ruimte kunnen maken in de logeerkamer die de babykamer word.

Morgen naar de vk toe dus ben benieuwd of we het hartje gaan horen.

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    rustig? moest aardig wat bijlezen.. kon vanmorgen niet op het forum komen!

buddy's: ik had dit van vriendin gehoord en ik vind het een goed idee! ik doe mee!

hier slecht geslapen, werd 100x wakker!

net zelf gekookt en niet gekokhalst boven het eten!!! ben erg blij.. en eten blijft tot nu toe binnen, was afgelopen week ook wel anders..

erg moe, dus op tijd naar bedje toe!

liefs elisa

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lauw, weet het niet precies.. maar dat "trechtertje" gebruiken ze zelf blijkbaar om de urine eruit te halen...

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo hallo,

Ben ik nog eventjes. Vandaag weer een hoop aan het kamertje gedaan. Moet alleen de deurtjes nog 1 keer aan de buiten kant lakken en dan kunnen ze erin gehangen worden. De plankjes heb ik er vanmiddag al in gelegd ;) Heb de commode nog 1 x aan de buitenkant gedaan en het hoofd en voeteneind van het ledikantje. Het het leuke voor het laatst bewaard, de spijltjes hahahaha. En dan.... dan is het KLAAR ;) Oh ja, en uiteraard moet het beslag er dan nog op en het plexiglas afplakken met mat plakplastic, maar dat is peanuts ;)
    Dan zijn de muren aan de beurt, heb alle tijd, dus rustig aan. Wordt er wel ongeduldig van hoor hahaha, alles moet weer drogen enzo... wil het liefste in 1 dag klaar hebben, maar ja... kan niet hé hahaha.
    Ben nu trouwens wel gesloopt haha, toch iets te enthousiast omgegaan met dat beetje extra energie.

Thanks voor de felicitaties, echt super dat de combitest goed was.

@Val jij ook gefeli met de goede test!!

@Susan, ff een update hahaha, nou... dat is te veel om op te noemen hihi.

@Elisa: prettig dat je weer zonder kokhalzen kunt koken!

@Lauw: wat naar dat je zo plots weer last hebt van de misselijkheid, hopelijk was het eenmalig!

@Iltje: ga je nou eens voorzichtig doen hihihi. Fijn dat de fysio zo goed bevalt!! Rustig aan doen he!

@3kats: heel begrijpelijk dat je het niet bij kunt houden hoor, jij ook een hele fijne zwschap toegewenst met een wonderschone afloop!!

@sneeuw: ik heb het ook wel gehad met de sneeuw hoor. Keek vanmorgen om 6 uur uit het raam.... ohhh nee he weer gesneeuwd... blehhhhhhhhhh. Ik wil idd ook lekker zonder jas naar buiten, ik voel me dan ook op mijn best. Of heerlijk in de tuin zitten, boekje erbij.... ben bang dat het nog wel ff zal duren :(

@kledingmaat: die van mij zitten al in 134 en 116 hahahaha.

Nou meiden, zo meteen even naar de scouting, hebben info avond over zomerkamp. Ik wil natuurlijk wel even horen wat ze allemaal gaan doen ;) Vind het wel eng hoor om mijn zoon van 8 een week mee te sturen met "vreemden". Nou ja... als ik mezelf na ga hoeveel ik plezier had met de meiden op voetbalkamp....
    dan zal het met hem tussen al die mannetjes wel goedkomen hahaha.

Fijne avond nog!
    Grtz FemR

6. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    O, Neeeeeee! Het begin van het einde! Had net met de schaar de verpakking van een rookworst opengeknipt. Denk daarna, leg de schaar weer netjes terug in de la. Doe een uurtje later de la open, ligt er alleen een lege rookworstverpakking, en geen schaar :)... Begint dat nu al! Manlief lag alweer helemaal in een deuk. Zucht!

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Iltje balen dat je je weer verstapt hebt! rustig aan he! en succes bij de vk morgen!

ik vind het ook een goed idee van de buddy's! wijst idd straks zichzelf wel ! we krijgen al een vast groepje nu he!

Ik vind het nu goed te doen hier qua drukte, kan het goed bijhouden zo, doe nu ook 2 pagina's erbij houden en dan reageer ik gelijk en vind het gezellig zo!

Elisa83 fijn dat je je weer beter voelt!

Hey Femr! je gaat hard met het kamertje! leuk hoor!

Haha brendat, wel een leuke actie;)

Wij hebben heerlijk gezwommen! Mijn zoon vond het super, heeft lekker gespeeld en was lekker moe, daarna frietjes gegeten daar, was een lekkere warme middag:D

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    @ nicky mooi buikje al zeg!!!
    @kiss, je zoontje alweer beter?
    @anette stemmingswisselingen, nou je t zegt, daar had ik dus last van vandaag haha
    @brendat o jee waterpokken nou ja heeft ze dat ook weer gehad.
    @dingetje, nou mooi dat je geen eiwitten meer in je urine hebt.
    @fem ach wat sneu zeg die oorpijn!!! en wat fijn dat de combinatietest goed was!!!
    @laartje ieuw een stukje nagel weghalen ik hoop dat het niet nodig is.
    @lauw, he wat vervelend weer overgeven!!
    @elise hoera niet gekokhalst haha waar je nu ook blij mee kunt zijn
    @brendat, haha dat dingen neerleggen waar ze niet horen zo ben ik dus altijd haha mijn man lacht me altijd uit als er iets geks in de koelkast ligt ofzo.
    verder ben ik nog steeds helemaal happy van de echo veel leuke reacties gehad vooral aangezien de trotse papa het op hyves had gezet haha.
    Moet morgen ook maar ff achter fysio aan het vorige zwangerschaperg last gehad van mijn bekken. Ik dacht toen dat gaat na bevalling wel over maar ik heb het altijd nog gehad en wordt nu alweer erger.
    Mijn meissie is niet ziek maar wil gewoon niet eten, erg vreemd aangezien ik me wel eens afvraag of ze nooit vol zit, maar gaat wel weer over denk ik.

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ laartje, wat leuk dat je vriendin 15 oktober is uitgerekend, op die dag word mijn zoon 3 jaar :D

@ koetje, opzich gaat het wel, maar slik wel paracetamollen, en heb neusspray gehaald.
    Ben niet naar de dokter geweest, maar weet zeker dat ik voorhoofdholte ontsteking heb.. Hoop het te verhelpen met paracetamollen en neusspray!
    Morgen en overmorgen nog werken, dus wil niet ziek zijn!! Alleen bukken enzo is zooo vreselijk pijnlijk in mn voorhoofd!!

@ lauw, vind ook dat er vandaag veel gekletst is! ALtijd op woensdag hier zo!
    Vervelend dat je steeds zo misselijk bent!

@ iltje, veel plezier bij de vk morgen!

@ Elisa, hoop dat het vanaf nu minder word met dat misselijk zijn!

@ FemR, ohh wat ben je toch goed bezig met die meubeltjes!!

@ brendat, waahahahaa, wat een leuke actie!

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Femr.jeetje je heb al idd lekker veel geklust aan de kamertje.
    maar wel hele leuke klusje is dat he hahaha geen straf ahah.
    En idd ga nog rustiger aan doen jeetje ik ben normaal een persoon haha die overal naar toe vliegt en van alles doet maar ja alles voor goed doel.

Brendat hahahah als mij dat overkomt zal ik zelf in een deuk liggen en dan zegt vriendlief altijd ojeeee wat heb je nou weer gedaan haha dat gebeurt meestal als ik iets verkeerds heb gedaan dan lig ik als eerste zelf in een deuk.

Ken je dat dat je naar de wc moet heel nodig kan het nu helaas niet meer ophouden maar moest wel zat in de auto waar ik niet even kon stoppen om naar de wc te gaan en kom ik thuis en ja wc ja hahaahah lig hier in een deuk om dat ik na het plassen erachter kom nog me boxer aan heb.
    GATVER hahhahaha maar ja dus of me laptop sávonds op willen ruimen in de koelkast dat me vriend zegt wat ga jij met de laptop doen heeft die een verkoeling nodig hahaha dus ja ik heb het helaas ook maar soms wel komisch.

Val ja ik doe rustig aan hahaha.
    En heerlijk gezwommen dus lekker he.
    Wij gaan volgende week ook even zwemmen sávonds dan is het lekker rustig hier heerlijk.
    Fisio had aangeraden om is te kijken hoe het voelt bij het zwemmen dus gaan we maar is op ons gemakje proberen.
    En dank je zal zeker wel lukken bij de vk.

SNEEUW argh heb na die val partij er al een gruwelijk hekel aan.
    Het mag voor mij ook afgelopen zijn.
    Wil ook heerlijk hier me deur open zetten en lekker de frisse geur weer naar binnen te laten komen en idd zonder jas lopen dus de zon mag voor mij wel komen hoor.

Hier dus net even wat geslapen 2.5 uur jeetje had het nodig schok wakker bah.
    Maar ga er ook weer heerlijk optijd in ben nog heel moe bah.
    Morgen weer dan opgewetk naar de vk.

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Mila :) Gefeliciteerd met je goede echo!

@ 3kats! Begrijpelijk! Veel namen en soms gaat het hier harstikke hard! Lekker genieten!

@ Nicky... :) Zooo das al een mooi rond buikje!

@ Kiss... Wat vervelend die buikloop! Hoop dat hij zich snel beter voelt! En jij ook.. Hopelijk niet te vaak die hoofdpijn! (of nog beter niet meer!)

@ Dingetje.. Nog uitgevonden hoe het met het potje met blauwe deksel moet? Heb geen idee... Hoewel ik ivm chronische blaasonsteking al vele keren in een potje heb mogen piesen ;)
    Kreeg zelf altijd de kleine buisjes..
    Fijn dat er geen eiwitten meer te bekennen waren!

@ Annette... Vervelend die moodswings! Kan je man het een beetje hebben? Gefeliciteerd met je 14 wk!

@ Brendat... Beterschap met je meissie.. Echt vervelend die waterpokken! Leuk je ook op de Hyves te zien! Idd heel leuk om een hoop gezichten te gaan zien achter de namen..
    Whahahaha lag dubbel om jou berichtje over de schaar... Herken het helemaal... Loop overal tegen aan, laat alles vallen, slingeren of ik sloop t gewoon ;).. Had ik altijd al, maar nu nog veel erger!

@ FemR... Gefeliciteerd met je goede combitest!!! En ook al een ziek kindje thuis! Veel beterschap met haar.. oorpijn is zo vervelend!
    Ben ook heel benieuwd naar het resultaat van je kamertje!
    Kunnen we je niet even lenen ;) Je bent zo goed bezig met al dat geklus!

Trouwens niet meer gereageerd op een eerder berichtje van je :) Zo leuk je verhalen over hoe je oudere kids reageren op je zwangerschap! Wij denken nu dat wij de types zijn voor 1 kind.. Maar mocht het weer gaan kriebelen dan wil ik graag een wat groter leeftijdsverschil!

@ Laartje... Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! Gezellig samen zwanger zijn!
    Heeeel veel plezier in Disney! Wij zijn anderhalf jaar geleden ook geweest... Erg leuk!
    Hopelijk helpt je AB kuurtje voldoende en heb je geen ingreep nodig!!

@ Val... Jaaaa vervelend die sneeuw... Ben het ook helemaal zat! Op naar de lente!
    Gefeliciteerd met je goede combitest!!

@ Susan.. Wat een werk altijd hè al die rapporten! Fijn dat ze af zijn!!!

@ Koetje :)... Dat lijkt me heel leuk idd ja die kast met mandjes erop! Ik hoop ongeveer die stijl te vinden en dan met een hogere kast ;) Want we hebben elke cm bergruimte nodig! Maar idd een goed idee die mandjes!

@ Lauw.. Oei.. Niet fijn dat je weer moest spugen! Hopelijk blijft het bij gisterenavond en vanmorgen!
    Herken het wel... was bij mij ook 2 weken weg, en ineens weer spugen 'savonds! Bleek een eenmalig iets..
    Nu alleen nog maar een soort vage misselijkheid af en toe..

@ Iltje.. Ai.. vervelend dat verstappen! Fijn dat je al een hoop hebt aan de oefeningen van de Fysio!
    Ik hoop dat je morgen het hartje hoort!

@ Elisa.. Slaap lekker... Vervelend dat je zoveel wakker bent geweest!

Hier:
    Vanmorgen werd ik echt enorm brak wakker... Veel gedroomt, inclusief de vage rare dromen...
    Op mijn werk was het ook enorm druk.. dus dat ging niet zo goed samen.. Vanmiddag me dus maar heel kalm gehouden!

Gisterenavond toch weer eens buikfoto's gemaakt :) Heb nu 2 vestjes waarin iets te zien is... Leuk om te zien! Vooral omdat de vorm van mijn buik veranderd.. Veel puntiger.. Ben verder nog niet aan t groeien..

@ Namen..
    Zijn jullie al bezig met namen verzinnen?
    Heb gisteren een voornamenboekje gekocht :) We hadden al een lijstje met namen.. maar waren toch benieuwd.. zijn nu dus rondjes en kruisjes aan het zetten, en kijken welke we beide uitkiezen uit het boek :) Leuk om samen te doen!
    We kiezen vooral de namen die we al eens genoemt hebben, maar af en toe stuiten we op een nieuwe waarvan we zeggen.. Hé! Die is ook leuk!

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Mila; O,dus jij hebt dat ALTIJD? Haha, dan valt het bij mij dus nog wel mee, aangezien dat meestal alleen hormoon-gerelateerd is. Alleen begon dat de vorige keer een maand of 3 later pas... Denk dat mijn hersenen nog deels verweekt waren!

@Val; O heerlijk, even een middagje net kunnen doen alsof er tropische temperaturen heersen!

13. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Kiss wat vervelend van je hoofd
    Het is ook het beste niet te bukken bij voorhoofdholte ontsteking dus kijk of op dat moment een ander voor je kan bukken.
    Nou veel beterschap ermee dan.
    Dank je wel zal zeker wel lukken bij de vk.

Mila ojee ook al last van bekken nou idd hup naar de fisio ik heb er idd wel baat bij heerlijk.

Chivay. ja gelukkig helpt fisio idd.
    En we hopen idd ook morgen onze wonder zijn hartje te horen.
    Oke fijn dat je dan idd toch een buikkie aan het krijgen ben leuk is dat dan he.
    Namen hahah die hadden we allang voor we zwanger raakte.
    Vriendlief heeft eigenlijk een zus maar die is helaas vlak na de geboorte overleden.
    En wil een eer doen aan zijn zus als het een meisje word.
    Alleen hebben we het iets aangepast anders is het te confronterend voor me schoonouders terwijl die het niet erg vinden als het zo word genoemd.
    Jongetje haha daar zijn we nog wel mee bezig.
    Maar die vind ik ook het moeilijkst .
    Al hebben we er wel 2 die we heel mooi vinden maar toch nog even verder kijken en nadenken.

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Whahahahahahahaha....
    Ik heb te hard geroepen!
    Heb net 2 foto's langs elkaar gezet...
    6w6d en 15w... Amper tot geen verschil!!!
    Het is dus echt puur het gevoel ;)... Mijn huid is wel veel strakker en steviger in het beruchte gebied ;) Maar uiterlijk is er dus nog weinig te zien.. (ja alleen rond schaambotjesgebied.. maar dat zie je amper op de foto)

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vraagje: laat er een van jullie nog een vruchtwaterpunctie doen uit voorzorg?
    Hier in Duitsland worden de 35+ erg aangeraden om er eentje te doen.

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ namen, ohh dat gaat moeilijk worden! We hebben het er elke avond wel even over, maar denk dat we toch wachten tot we weten wat het word.. Jongensnamen vind ik het moeilijkst!!

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Bij de juni mama's is iemand bevallen van een zoon, met 23 weken, zo verdrietig!

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@rare acties: grappig heb nog geen rare dingen gedaan voor zover ik weet :)

@namen: geen idee nog, straks als we weten wat het is zullen we wel gaan zoeken. Vorige keer waren we er ook zo uit. Vind het deze keer wel moeilijker, want het moet ook passen bij dochtersnaam. Dochter heeft een lange naam en dan pien erbij vind ik niet klinken.

@Vruchtwaterpunctie: nee doen we niet, doe ook geen nekplooimeting. Ben ook net 30 geworden.

@Laartje veel plezier in Disney land!

De rest ben ik kwijt.

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kiss.... Jongensnamen vinden wij ook het moeilijkst!
    Meidennaam denken we te hebben nu ;)

En pfff... dat is verdrietig nieuws bij de junimama's

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Kiss heb het gezien inmiddels. Ach jeetje toch wat ontzettend erg! Pas op een andere site ook mee gemaakt met een 2-ling ook 23 weken. De ene heeft een paar dagen geleefd, de andere een week. Was ook zo zielig, de meisjes konden het ook nog niet redden op deze wereld. Pfff!

Deel Deze Pagina