Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kiss beterschap meid! rustig aan hoor!

Hier morgen ook nog een dagje en dan weer weekend...heerlijk!

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Tamar... Helaas hier nog weinig energie te bekennen.. Hoop je snel achterna te gaan!!

@ Kiss... veel beterschap!

@ Lauw.. Ik hoop ook snel te kunnen beginnen met zwemmen.. Komt nu nog niet uit met mijn werk...(en energielevel)

3. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    nou de energie is bij mij ook nog ver te zoeken...lig om 8 uur 's avonds meestal uitgeteld:s

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Energie: Ja ik denk dat het beter gaat! Gisteren niet moe en ook vandaag voel ik me veel fitter. Wil niet meer overdag slapen, wil weer wat doen. Hoop dat het blijvend is.

Vanavond was dochter aan het spoken, dus vandaar dat dit mijn eerste bericht voor vandaag is. Was alleen thuis dus moest ik er steeds heen (blij dus dat ik niet zo moe (meer?) ben). Ze slaapt nu eindelijk (papa is er weer en heeft haar een kus gegeven, hoezo papa`s kindje?!).

Heb vandaag wel meer last van mijn buik en met lopen had ik last van mijn rechter been/heup.

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meissies!

Oooh ik voel mezelf echt slecht en lamlendig! Wil echt niet klagen hoor, het hoort er natuurlijk allemaal bij. maar het is deze keer wel stukken erger als bij Vince. Ik weet me soms echt hele dagen geen raad met mezelf. Ik voel me misselijk en moe, gewoon over het algemeen ziekjes, ik wel graag iets doen maar heb echt nergens zin in, ben helemaal rusteloos, heb trek in ALLES, maar zodra ik het eet is het helemaal niet meer lekker... Aaaagh ik word echt gek van mezelf, hahaha!

Zo, en nu de klaagmodus weer uit, hahaha! :D

6. hey dingentje ja de medicijnen doen hun werk goed heb 1 keer per dag 1 zetpil van emesafene en dat werkt tot nu toe goed 1 dag weer erg beroerd geweest maar een beetje te druk geweest de dag er voor ..
    Verder gisteravond geen zetpil genomen ga proberen het af te bouwen en tot nu toe gaat het goed ..

Verder hier nog een leuke buikfoto met het kunstwerk van Iris

7. dankje wel meis

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ irisnaomi, Mooi buikje heb je al, leuk het kunstwerkje van je dochter!

@ cossy, ik hoop dat je je snel weer wat beter zal voelen. Het is toch echt wel zwaarder als je al een kindje heb lopen, je kan niet elk moment van de dag even gaan liggen!

@ Yolanthe , heeft je dochter deze nacht wel goed geslapen?

@ kiss87, ik heb dit ook gehad en tegen mij zei de dokter dat ik met zout moest spoelen goed stomen. Dan duurt het ook 2 wkn voordat het voorbij is. Bij een kuur zou het ook 2 wkn duren. Helaas is mijn verkoudheid nooit helemaal weggegaan!

@ hier, Ik heb de 12 wkn grens gepasseerd, ik loop 2 dgn voor op mijn banner! Jippie!

9. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ energie - OOohh.. was het maar zover, vanaf vanavond gaat het carnavalspakje weer aan, maar moet er nog even niet aan denken..pffff. Gelukkig gaan wij meestal alleen overdag, dus hoef niet tot diep in de nacht broodnuchter achter manlief aan te hossen, haha!

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Irisnaomi, wat een schattig kunstwerk van je dochter zeg! Lief buikje ook!

Hier ook weer weinig energie, maar dat komt door een griepje. Mega verkouden, keelpijn enz.. Blegh.
    Alweeeer! 2 weken terug ook al. Weinig weerstand hé.
    Maar ja....
    Nog 1 weekje en dan gluren naar het geslacht van ons kindje! Zo spannend!!!

Tamar, gefeliciteerd met het passeren van de 12 wkn grens!

Dingetje, jij vroeg laatst of mijn afwezigheid te maken heeft met de geestelijke issues.
    Ook wel een beetje ja, alhoewel ik nu echt verbetering merk!
    Ik ben laatst zelfs met mn zoontje alleen naar een babysitemeeting gegaan in Alphen aan den Rijn! Op de heenweg in de file bij Amsterdam (Een hel!) en 1,5 uur rijden maar ik heb het toch maar mooi geflikt!
    Laatst met zn 3tjes gaan zwemmen, zonder de angsten enz. Dus echt fijn was dat!
    Geeft je meer zelfvertrouwen hé, alleen ik zal dus niet snel de deur uit gaan als ik me niet lekker voel. Dus nu blijf ik lekker binnen.
    Maar ja, er is niemand die graag ziek de deur uitgaat bedenk ik me maar dan.
    Hoe gaat het nu met jou? Werken je medicijnen al?

Nou meiden, ik ga hier een stinkkontje verschonen en even verse sinaasappelsap drinken! Flink aan de vitamientjes!!!

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @lauw: wel grappig dat we zo dichtbij elkaar wonen en dat we alle twee in Gemert naar het zw.zwemmen gaan. Ik vind het ook zeker wel een aanrader, lekker bezig zijn en op het einde heerlijk ontspannen. Echt super.

@energie: hier momenten met energie voor 10. Maar andere momenten kan ik zo in slaap vallen. Ik moet wel zeggen dat de 2 weken rust die ik nu heb gehad goed zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe het maandag gaat als ik weer ga werken. Voordat ik thuis kwam te zitten was ik al aan het gapen op het werk voordat ik de computer aan kon zetten :( Naja, we zien wel.

@tamar: banner aanpassen? Of laat je het zo aangezien het maar 2 dagen verschilt?

@irisnaomi: Leuke foto zeg! En een creatieve dochter heb je. Ook een mooi buikje trouwens.

@hier: vanmiddag even naar Venray denk ik. Eens binnenlopen bij Miss Etam outlet, daar blijken ze positiekleding te hebben voor een prikkie. Toch eens even gaan snuffelen.

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Nicky, hier hebben ze idd ook positiekleding bij de Miss Etam outlet.
    Normaal is het echt mijn type winkel niet, maar qua pos.kleding hebben ze soms best leuke dingen!
    Ik scoorde laatst een rokje, shirtje en een buikband voor maar 11 euro bij elkaar:$

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat is wel beter marijeee. Zo kun je voor weinig toch leuke kleren kopen. Ik ga me denk ik maar even aankleden :D

14. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @Nicky1983, de gyn laat het ook omdat het maar 2 dgn verschilt ze gaan geloof ik pas aanpassen wanneer het een week verschilt!
    En ik moet zeggen dat we vorig jaar iets heel naars in aug hebben meegemaakt en 28 aug is precies na al het vervelende! Daarom laat ik het ook maar staan!

@ marijeee, fijn zo'n goedkoop stelletje, het is toch maar voor even allemaal, zonde als je dure kleding moet kopen.

@annette08, carnaval, wat heb je voor mooi carnavalspakje? In ieder geval veel plezier!

15. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tamar - Mijn allerliefste moeder is zo vriendelijk geweest om een soort 'spinnig' pakje in elkaar te zetten! Ik vind zelf een zwanger roodkapje of sneeuwwitje niet zo passend... en over passend gesproken, dat gaat me ook niet lukken dit jaar!

Heb bij de ikea spinnen handpoppen gekocht, mama een mooi rood rokje gemaakt met positieband eraan en een rood kruis op een shirtje genaaid. Dan heb ik zelf een mooie blonde pruik gekocht die ik ga opsteken en waar ik dan allemaal zwarte spinnen in ga verwerken!
    Beetje donkere make-up en klaar! Het pakje is pas sinds gisterenavond klaar, dus ben heel benieuwd hoe ik er vanavond uitzie... haha!

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ annette08, Klinkt wel heel gaaf! Fijn dat je moeder je zo geholpen heeft!
    Ik weet niet of je dat wil, maar ben wel nieuwsgierig naar een foto!

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ carnavallen: joepie.. morgenavond mag ik ook weer... heb er wel zin in.. Hoop dat het leuk gaat worden ondanks dat je nuchter bent...
    maar Anette: dat pakje klinkt erg leuk...

@ Positiekleding: ik ga ook echt geen dure kleding kopen.. koop liever wat meer in de aanbieding dan maar een paar dingetjes, heel duur..

@ energie: hier nog ver te zoeken... heb een halve dag gewerkt en ben alweer moe... Morgen maar flink uitslapen en rustig aan doen.. zodat ik 's avonds los kan.. haha

@ nicky1983: en wat leuks kunnen vinden in Venray.. ik ben daar 1,5 maand nog geweest, maar vond het te vroeg om iets te kopen...

@ Tamar: gefeliciteerd met je magische grens!! ene ook nog 2 dagen verder... helemaal goed...

@ Irisnaomi: wat leuk dat je dochter zich even heeft uitgeleefd... ook een leuk aandenken voor als deze kleine uk er is...

dan ga ik nu maar lekker bij mijn ouders lunchen.... anders moet ik alleen.. is niet gezellig... daarna de boodschappen doen zodat we de carnaval door kunnen komen... hahah...

18. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ carnavalsoutfit - Een foto gaat er zeker komen! Ben zelf ook heel benieuwd...:)

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @ Energie; eh.... wat is dat?

@Irisnaomi; Wat een ontzettend leuke foto van je buikie! En het is inderdaad al heel wat hoor! Ga dit weekend zelf ook weer eens een foto maken...

@Marije; Volgende week al een geslachtsbepaling :$:$:$? Wat een enorm verschil zit er dan tussen begin en eind augustus zeg! Hoewel ik zelf eigenlijk ook de 12 weken al voorbij ben... Maar wel leuk!!! En ga je het dan gezellig met ons delen????? Ahhh?????

@Nicky; Hoop dat je geslaagd bent bij de Miss Etam! Ze hebben daar inderdaad ook best wel leuke dingen hoor! Je moet maar net wat tegenkomen.

@Carnaval; Ben nog niet echt in de stemming dit jaar! Wij gaan waarschijnlijk alleen de zondag overdag. Naar de optocht in Valkenswaard. Moet nog even flink aan de bak met mijn stinkdiepak voor Elin. Zelf trek ik wel iets uit de doos van de afgelopen jaren.

@Cossy; Adem in... adem uit.... Het komt allemaal goed! Maar het wordt er niet makkelijker op met een rondrennende peuter!

Hier alles wel OK. Elin is nog een klein beetje ziekjes, maar al weer een heel eind opgeknapt. Heb haar nog maar een dagje thuisgehouden, dus ik ben nu thuis 'aan het werk'. Nou ja, je ziet het een beetje aan het ZP-en... :) Nee hoor, heb al wat gedaan, maar ben de dag begonnen met anderhalf uur aan de telefoon te hangen met IT omdat ze een aantal instellingen hadden gewijzigd zodat ik niet meer van huis uit in kon bellen. Grrrrr....:x En dan ben ik de rest van de dag uit mijn doen, zo irritant!

Dit weekend gaan we het weer een aantal mensen vertellen. Morgen komen vrienden bij ons langs, en zondag gaan we naar mijn schoonouders. Dus weer een stapje echter! Hopelijk hoor ik volgende week ook wat meer over mijn contract. Mijn baas wil me graag houden iig, maar er moet nu nog goedkeuring komen van een hoge pief van het hoofdkantoor in Japan. Tja, don't ask....! Alsof ze me een vast contract voor een directie-functie met een jaarsalaris van een paar ton aanbieden! Mijn baas had nog wel een paar 'omwegen' achter de hand zei ze, maar ja, tegen die tijd vind ik wel dat ik het moet vertellen, en tja, of het nu mag of niet,dan ga je wel risico lopen natuurlijk. Kan het niet goed inschatten. Aan de ene kant is ze razend enthousiast over me, maar kan soms zo onvoorspelbaar uit de hoek komen! En is zelf nogal een workaholic. Nou ja, nog steeds spannend dus!! Maar ik ben er nu wel een beetje klaar mee hoor!

20. nikky

nikky Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben een tijdje niet geweest omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen....

de misselijkheid was zo erg dat ik flink aan het uitdrogen was...
    ik ben in totaal 6 kilo afgevallen wat teveel was volgens de gyn...
    en ik heb een hele erge hoofdpijn, waarvoor ik nu naar de neurloog moet...
    na een week infuus begon mijn lijf het weer een beetje zelf over te nemen dus dat zegt genoeg hoe erg ik uitgedroogd was....

met de baby gaat alles goed, die groeit vrolijk verder en dat is het allerbelangrijkste..

ik zal nog niet veel hier zijn omdat ik nog steeds erg ziek zwak en misselijk ben, maar we hopen dat het vlug beter gaat

ik hoop dat met jullie alles goed gaat

liefs Nikky

Deel Deze Pagina