Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey allemaal..

Dus iedere keer moeten we een nieuw topic openen als hij te lang word?? nog nooit van gehoord hoor!!

@ Marijeee, schattig filmpje!

Hier ff pauze, dus kom hier ff langs.
    Alles gaat eigenlijk prima, ben alleen heel erg moe.
    vanmorgen al om 7.00 uur begonnen en pas tegen 17.30 uur vanavond thuis, bleehhh..

Maar daarna lekker weekend, hoop dat manlief morgenvroeg uit bed wil gaan voor onze zoon.. Want ik ben echtbekaf, ookal werk ik maar 3 dagen.. (van 10 uur) Normaal ga ik er sochtends uit in het weekend, voor mn zoon.. Maar heb echt het gevoel dat ik even moet bijtanken!

En dan zondag alweer 13 weken. Kan niet wachten tot ik mn kindje kan voelen bewegen, zo gezellig gevoel!

Fijne dag allemaal!

Knuffie

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoehoe Marijeee!!! Gefeliciteerd!!
    ik hoop ook zo op zo'n mooi kindje :D (al is het dan iets kleiner haha) Ga ook vragen of ik mag filmen..
    Bij mijn vorige vk mocht dat niet.. hopelijk bij dit echobureau wel.

3. 4days

4days Niet meer actief

Marijeee -> oooh, prachtig die echo! Wauw, echt een compleet mensje he, alles erop en eraan. Zo lief dat je hem of haar al hapjes ziet nemen, hahaha! :D

Kiss87 -> Ja dat is ook nieuw. Maar bij 1000 berichten sluit het topic dus, omdat zwp anders traag wordt. Wel irritant, en ik vond zwp niet echt traag ofzo, maarja...

Dingetje2 -> Wat is dat voor ene onzin dan, dat je het niet mocht filmen?! Het is toch gewoon een filmpje van je kindje... belachelijk hoor! Mijn vk neemt telkens alles voor me op op dvd!!

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Cossy: wel fijn dat ze je nu extra in de gaten houden... ene ook nog een paar echo's extra.. altijd leuk om je beebje te bewonderen..

@ Marije: gefeliciteerd.. leuk filmpje... we lopen nu precies gelijk.. hihi

Ik ben vandaag toch weer even naar het werk geweest.. maar na een halve dag had ik het echt wel weer gehad... pfff hoofdpijn nu..
    dus ga zo ff liggen..

5. 4days

4days Niet meer actief

Whahahha, mijn zoontje is echt raar! :D tegenwoordig als hij moe is gaat hij gewoon midden in de woonkamer op de vloer liggen en daar slapen, hihi. Soms pakt hij zich ook een kussentje om onder zijn hoofd te leggen, hahaha!

Lauw -> ja die echo's zijn zeker leuk! :) Vervelend dat je hoofdpijn hebt. :(

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wat gaaf al die echos!!! Blijft toch een wonder is het niet?
    Kinderkamer: heb nog niet gekeken....wieg is familie bezit dus ben ik eigenlijk alleen op zoek naar een commode.
    Kinderwagen: pfffff, graag zo compact en stevig mogelijk. Ik denk dat ik hiervoor naar NL moet want de kinderwagens hier ib Duitsland zijn 1. mega groot en 2. mega lelijk...
    Zal volgende week eens een voorzichtige blik werpen als we in NL zijn. Wat is de gemiddelde levertijd van zo'n ding??

Verder alles goed hier. Ga straks voor weekendje naar de sneeuw (voordeel dat je dichtbij de grens met Oostenrijk woont) en ja, ik ben heeeeel voorzichtig. Ga ook meer voor de gezeligheid!

Fijn weekend allemaal!!

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

foto!!! :d:d

8. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha, vooruit dan! :D

9. 4days

4days Niet meer actief

Kris, je moet eens op de duitse ebay kijken, daar heb ik mijn Quinny ook vandaan. Zo goedkoop heb je ze in nederland nergens!!!

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D:D:D:D:D:D
    alles erop en eraan!!! Ben nu zelfs weer een weekje vooruit gezet!!

We hadden dezelfde echoscopiste, ze vond het zo vervelend van de vorige keer.. we kregen als extraatje gelijk nog het hartje te horen.
    Een bezig bijtje in mijn buik hahahaha... druk heen en weer te bewegen.. oooooh ik be zo blij!!!

ben alleen door alle commotie alsnog vergeten te filmen :)

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Cossy de mijne is net zo gek! Wil overdag niet naar bed maar valt in slaap op de raarste plaatsten. Nu ligt ze op de bank te slapen, niet zo rare plek. Levert wel mooie foto`s op!

Marije en Dingetje fijn dat de echo`s goed waren. Ik kan niet wachten tot 1 feb. dan zie ik de onze weer!

12. 4days

4days Niet meer actief

Dingetje2 -> gefeliciteerd!!! Super!! :D

Yolanthe -> Hihi ja leuk is dat he! :D Die kleintjes kunnen ook vaak nog echt overal slapen.

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden ik ben weer opgeknapt, dus reageer weer eens even.

Kiss87, haha ben jij lichter geworden? Wou dat ik dat had, ben niet dik maar hoeven ook niet echt kilo's bij. Maar jij had ook wel last van misselijkheid he?

Iltje, hoe is het bij de fysio gegaan? Mag je nog wel werken?

Chivay, he bah hopelijk krijg je geen bijholteontsteking, dat doet zo'n ZEER en ik weet niet wat je dan voor medicijnen mag gebruiken wanneer je zwanger bent. Lekker veel stomen en neusspray gebruiken en misschien voor het slapen 2 paracetamol, is hopelijk ontstekingremmend.

Cossy, is wel extra "gedoe" maar ook wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. 40 keer blaasontsteking?! Jemig, ik heb het volgens mij als kind wel gehad, maar zou niet meer weten hoe dat voelt, weet alleen dat het behoorlijk pijnlijk is (van anderen dan)

Kris34, veel plezier in de sneeuw en met skieen!

Dingetje, wat fijn dat je weer een goede echo had. En weer een weekje vooruit! mooi! Voel je je nu wat geruster?

Marijee wat een mooie echo. Grappig dat die baarmoeders zo kunnen verschillen. Die van jou aardig plat en lang, en het hoofdje zat tegen de bovenkant. Bij mij is ie behoorlijk rond,had hij juist meer ruimte aan de bovenkant.

Hier verder weinig bijzonders, voel me (weer) goed. En heb nog steeds geen babyspullen of zwangerschapskleding gekocht. Moet me binnekort toch eens wat gaan orienteren.

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leonizzie, ja ik voel me zeker wat geruster! Heb meer rust in mijn lichaam zeg maar...
    Mijn vader is vandaag jarig, daar gaan we morgen heen. Kan ik mooi als cadeautje zeggen dat ons "lammetje" goed groeit :D
    Heb me net gelijk aangemeld bij MvM en kraamzorg.

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goed zo! Dan wordt het allemaal wat echter he? Enne gefeliciteerd met je papa.

16. @ Marijeee, super! Lekker 1 dag kado. En een heel lief filmpje, leuk om te zien.

@ Dingetje, WOW 1 week kadoo, wat super!! Gefeliciteerd.

@ Cossy, wat een schattige foto!
    Ik ga ff met babyview bellen, wil het eigenlijk al met 16 weken weten hihi!

@ Kiss34, fijn weekend in de sneeuw.

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Cossy wel fijn dat ze je dan nu goed in de gaten houden.
    En idd iets voor goed doel toch.

Laartje ja ik denk dat ik helemaal knetter zou worden ook hoor jeetje miena hahah.

Yolanthe daar heb je helemaal gelijk in dat ze eerste de oudere maar eerst beter op moest voeden.
    Ik zag het idd met de schroevendraaier.
    Me vriend zei al dat hoeft mijn kind niet te proberen.
    Ja en idd ze heeft er zelf zoveel terug laten plaatsen dus idd niet de keus van god.

Dingetje idd stress is even niet goed voor je en ik denk de komende tijd ook niet.
    En super fijn voor je dat alles heerlijk goed is.
    En dan ook nog eens toch een week vooruit.
    Nou geniet er nu maar van.
    De spanning is wel fijn voor je nou dat van je afgenomen is.
    Gefeliciteerd.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je vaders verjaardag.

Marije wat fijn.
    Gefeliciteerd met je mooie echo.
    en prachtig filmpje.

Leonizzie. Idd vandaag bij fisio geweest.
    Mag nog wel werken maar hele beperking wat ik nog mag doen.
    Dus doe vanaf nu dus niet meer veel op me werk.
    Ik loop alleen nog maar controle lijsten en afspraken maken en de rest niets meer.
    Maar gaat het te zeer doen dan moet ik de zw in om me lichaam toch tot rust te geven.
    Ik zit dus net tegen bekkeninstabilliteit aan net nog niet.
    Me rechter kant van bekken/heup zit dus veel meer beweging in dan de linker kant.
    volgende week terug en dan krijg ik een lijst met wat ik niet mag doen.
    Moest aan geven wat ik deed allemaal op me werk.
    Dus hij zei al nou meer dan de helft van de lijst mag je niet doen.
    Dus ben benieuwd.

Hier voor de rest rustig aan gedaan op me werk en alsnog ontzettend veel last van me bekken.

We gaan nu even heerlijk wat eten dan ga ik even douchen en even op bed liggen en dan rond half 9 weg naar een feest toe.

18. 4days

4days Niet meer actief

Leonizzie -> Ja ik heb chronische blaasontsteking, dus de bacterie blijft zeg maar altijd aanwezig in de blaas. En bij het minste of geringste wat mijn weerstand verzwakt komt het weer terug. Trouwens die echo's maken ze toch ook niet telkens van dezelfde kant? Dus de vorm van de baarmoeder kan op de foto ook verschillen omdat ze die foto net van de andere kant hebben genomen. En elk beebje ligt ookniet op dezelfde plek.

Laartje88 -> Leuk!! :D Mij is het echt zeer goed bevallen bij babyvieuw, dus t wordt vast bij jou ook leuk!

Iltje -> Veel plezier vanavond!

Ik moet vanavond ook naar een verjaardag, de vriend van mijn nichtje is jarig. Pff heb geeeen zin, voel me harstikke grieperig. maar ik kan het echt niet maken om me af te melden, dus het moet maar.

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even de snelle reageerronde...

@ Marijee.. :) Wat een geweldig filmpje...
    Mijne heb ik ondertussen al zeker een 100 keer gezien haha... Gefeliciteerd met jullie goede echo!!

@ Dingetje... Wauw... gefeliciteerd... Wat een geruststelling zeg! Was toch extra spannend jullie echo!!! Geniet ervan dit weekend!!

@ Leonizzie... Helaas pindakaas... die bijholteontsteking heeft echt flink doorgezet... Auw auw..
    Zit nu steeds met een coolpack op mijn wang, paracetamolletje..
    Wil ff het weekend uitzingen, blijft het dan te pijnlijk dan maar weer richting huisarts...

20. nummer2

nummer2 Lid

20 sep 2009
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    baby blue,l wat rot, sterkte!

meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo's, toch een fijn gevoel he?

Ben in het begin enthousiast met schrijven begonnen, maar was weer zo beroerd de afgelopen weken, dat ik hier echt geen puf voor had. Ik lees dat er nog meer zijn. Ben nu 13 weken volgens de echo, en begin me dus wat beter te voelen. Ik ben dus inmiddels de magische grens voorbij. Alleen volgens mijn berekening nog niet helemaal. Volgens mij word ik een augustus mama, volgens de echo een juli mama...hoop dat ik hier mag blijven?

41 weken al inleiden, hoe graag ik bij de 1e wilde dat ze eruit kwam(uiteindelijk bij 41w2d) had ik niet gewild dat dit al ingeleid zou zijn geworden...

zijn er nog meiden die de combinatie test gaan doen?

Deel Deze Pagina