Cossy, net als de rest van de meiden; Je gevoel is er niet fijn bij de VK praktijk dus ik zou overstappen! Zo ben ik met 34 weken nog overgestapt, nou ik had gewild dat ik gelijk naar die andere was gegaan! Zoveel leuker daar! Stel dat je zo'n dom mens aan je bed hebt staan als je ligt te bevallen, dat wil je toch niet? Je moet je wel op je gemak voelen hoor!
Wegwezen daar hoor! Klinkt niet erg leuk daa, zou er ook niet blijven! Mijn vk vind een tuttebol, ik ging voor de andere maar die bleek gestopt te zijn. Wisselen vind ik niet nodig beval toch bij de gyn. Ga met 36 weken over.
Dames, bedankt voor jullie antwoorden! Denk inderdaad dat ik maar ga overstappen... Wil me niet tijdens de bevalling ook nog zorgen moeten maken over de vk, of zij wel weet wat ze moet doen als er iets is ofzo...
Nee dat lijkt me niet ontsluitingverhogend werken ! En ik trek mijn eigen plan qua dingen die ik niet nodig vind. Vorige keer wilde zij perse nog een keer de suikertest doen met 32 weken. Ik niet en ook de andere vk vond het niet nodig. Maar zij zou dan de bevalling niet thuis willen doen en mij naar het ziekenhuis laten gaan. Ik wilde thuis bevallen dus heb ik haar haar zin moeten geven :x. Uit de suikertest kwam ook niets behalve 2 blauwe armen. Ik ben niet te prikken en als ze het proberen gaat het altijd een aantal keer mis en eindig ik met 2 blauwe armen.
Pff ja irritant is dat he, als ze gewoon niet luisteren naar wat jij wilt! Ik wil ook een aantal dingen anders als bij mijn vorige bevalling. Ik wil gewon meteen pijnstilling krijgen als ik erom vraag. (en niet toch nog maar even 2 uur afwachten om te kijken of er niet ineens een wonder gebeurt en het nu wel snel gaat) Ik wil ook niet mijn eigen benen vast houden tijdens het persen. Toen moest dat per se van de gyn, terwijl het ontzettend pijnlijk was en echt afleidde van het persen. heb nog twee weken amper mijn armen kunnen bewegen van de spierpijn. En ten slotte wil ik dat ze even wachten met de navelstreng doorknippen en de placenta eruit laten komen. Bij Vince was het echt ontzettend snel gegaan, hij was er nog niet goed uit of ze knipten de navelstreng door, en meteen stond de gyn als een idioot op mn buik te drukken om de placenta eruit te krijgen... Fijn hoor, dat intieme rustmoment na de bevalling...
wonderbaby, gefeliciteerd! ik ben ook 11 augustus uitgerekend! chivay, ik ga met 2 vriendinnen op zaterdag.. erg veel zin in! kiss, generatie 2010 keken wij ook. gaat nu weer in januari verder.. erg leuk om te zien he?! nikky, doe je rustig aan? vervelend om te lezen!!! gelukkig groeit de kleine goed positiekleding: heb 1 joggingbroek gekocht 2 weken geleden.. zal nu toch aan en spijkerbroek moeten, want krijg ze nu alle drie niet meer dicht... heb 3 andere broeken die ik ook niet aan krijg.. morgen ga ik met manlief op pad! cossy, wat vervelend! je moet wel iemand hebben die je vertrouwd!!! heb je een andere praktijk in de buurt vakantie. wij gaan eind april met vakantie een weekje.. in de zomer gewoon thuis. als het warm is zwembadje in de tuin! parasolletje erbij.. ik denk dat het wel goed komt! verder: ben erg moe.. slaap niet echt lekker op het moment! buikslapen gaat niet meer en op linkerzij dan blijf ik dromen.. word ik steeds wakker van.. gelukkig nu weekend, kan ik lekker's middags slapen! fijne avond liefs elisa
Tjee, wat zal je geschrokken zijn zeg!! Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op! Hoop dat je je snel weer de "oude" voelt!
Hai! It's me again Lekker gewerkt vandaag, wel druk met ziekmeldingen, maar voor een hoop diensten vervanging kunnen regelen gelukkig. Met mijn energie zat het wel goed, alleen megakeelpijn!! Is best lastig als je veel telefoontjes moet plegen hahaha. Met mijn dochter gaat het gelukkig weer, lief dat jullie ernaar vragen Jeetje wat voelde zij zich beroerd en had ze een pijn... haar oren lopen nog steeds, maar het goed gelukkig geen pijn meer. Nu is zoonlief ziek, ligt met 39 graden koorts op zijn bedje. Heeft heel erge keelpijn en voelt zich ellendig. Ook weer zo zielig... maar ja... het zal niet de laatste keer zijn ben ik bang. Jullie hebben wel weer een hoop gekletst zeg.... zal proberen overal op te reageren @Brendat: hahaha ik heb het ook hoor, bij mij ligt regelmatig de ontbijtkoek in de koelkast Gelukkig is Elin weer een beetje opgeknapt!! Wat irri zeg dat je niet uit kon bellen voor je werk.... hopelijk gaan ze het niet snel weer wijzigen anders heb je weer een offday hahaha. Hopelijk pakt het allemaal goed uit met je werk en heel veel plezier met het vertellen van het grote nieuws!! @Val en @kiss en @Iltje en @Chivay en @Kapedi en @Koetje: ja ik ga idd hard met het kamertje, het is ook zo leuk en ik heb geen geduld dus wil het snel klaar hebben hahaha. Heb gisteravond wat beslag erop gezet, zo leuk!! Als het echt af is maak ik foto's! En Chiva, als ik in de buurt had gewoont had je me zeker mogen lenen hoor! @Mila: bij mij hebben de kinderen ook periodes dat ze weinig tot niets eten, ook nu ze groter zijn. Hoort er allemaal bij, maar vind het nooit leuke periodes. Heb je nog fysio kunnen regelen? @Chivay: moest wel erg lachen om je comclusie dat er weinig verschil tussen de foto's zit hihi. Ik denk dat je als je over 2 weken nog een foto maakt wel verschil ziet. Zeker als je huid nu wat strakker word. @namen: wij zijn er al helemaal uit, volgens mij in week 5 al haha. Een jongen of meisje krijgt 2 namen. Bij een jongen wordt in de 2naam vernoemd naar mijn vader en bij een meisje in de 2de naam naar mijn moeder. @Kris: wij laten geen vruchtwaterpunctie doen. Weet ook niet of ik hem zou laten doen als ik boven de 35 was. Wellicht alleen ter voorbereiding. Vind het zo moeilijk, want wat te doen bij een verkeerde uitslag... ik weet het niet. Hebben ze bij jullie geen combitesten dan? Daar kunnen ze ook een hoop uithalen. @Laartje: ik hoop dat je enorm veel plezier hebt in Disney!! Staat ook nog op mijn lijstje om ooit eens te doen @bramtim: wat verschikkelijk voor jullie.... heel veel sterkte! @Irisnaomi: fijn dat het goed gaat! Leuke buikfoto met knutsels van je dochter @Nicky: wat vervelend dat je zo'n last hebt! Ik moet ook uitkijken merk ik. Van de week na het hardlopen had ik ook last van mijn bekken. Tenminste... dat denk ik, zit precies achter mijn schaambeen en dan straalt het een beetje uit naar link en rechts. Dus ik denk dat ik maar met hardlopen moet stoppen en lekker moet gaan wandelen. Ik ga ook ff kijken bij de missetham outlet, ga ik volgende week ff doen denk ik. Is in een dorpie verderop, dus lekker in de buurt. 20 minuutjes fietsafstand, goed te doen! Ik las dat je goed geslaagd was!! Ik moet ook snel maar eens gaan! Jou 20 wk ook gepland, top! @Kapedi: ja als je elke dag leest is het bij te houden hahaha, vind het nu ook niet om bij te houden hoor hahaha. Gefeliciteerd met je goede uitslag!! @wonderbaby: gefeliciteerd en welkom hier!! Ik ga ook naar de 9mndbeurs. Volgende week vrijdagavond ga ik met een vriendinnetje. @Koetje: ja dat kamp.... nou het ziet er geweldig uit hoor waar ze naar toe gaan! Het is echt strak georganiseerd dus ik geef hem met een gerust hart mee, zeg ik nu hahaha. Wacht maar tot ik straks op het station sta en hem uit zwaai, snik snik snik. Hoe is het met je paardje? @Val: wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord!!! Ik moet nog even wachten @Lauw: lijkt me erg leuk dat zwzwemmen, ik ga maar eens kijken of dat en vooral vanaf wanneer, dat hier in de buurt kan. Jou 20 wk ook gepland, heerlijk!! @Emmy: het gaat gelukkig weer met mijn moppie! En nou nee, maakte me er niet veel zorgen om. Mijn man en ik hadden een miscommunicatie hahaha. Ik dacht dat hij graag de test wilde doen, van mij hoefde het niet zo. Dus had tussen neus en lippen gezegd dat we dat wel gingen doen, maar heeft hij niet opgepikt hahah, dus hij was verbaasd dat we de test gingen doen hahah. Hij heeft een verst. gehandicapte zus, is verder niet erfelijk, maar daardoor zijn we wel heel bewust dat het mis kan gaan. En onze eerste is met afwijkingen geboren (tijdens ze zwschap overleden 20.2wk), dus zijn wat bewuster van alles. De 20wk echo wordt daarom ook in het zkh gedaan omdat we een kindje hebben gekregen met schisis en een hartafwijking. Ik geloof ook niet dat we een punctie hadden laten doen als het verkeerd was, maar meer dat we er op voorbereid zijn. Lekker dat jij je ook weer beter voelt! Die misselijkheid heb je dan echt wel gehad hé! En logisch hoor dat je nog ff wacht met verven haha. Ik ga het raamkozijn ook pas doen als het weer lekker weer is zodat het raam open kan blijven. @Iltje: is je hondje al beter? Lekker dat het bij de vk goed was!! @Tamar: hier ook meer energie!! Lekker hé! @Kiss: ik heb ook generatie 2010 zitten kijken, viel er wat later in, was in slaap gevallen haha. Was leuk hé! Alleen volgens mij alweer de laatste. Dus moeten we weer wachten tot het weer komt! Sterkte met je bolletje! Hopelijk zakt het snot allemaal snel naar beneden! @Yolanthe: heerlijk zo'n papas kindje hihi, hier hebben ze niet zo'n uitgesproken voorkeur, dat is soms wel makkelijk hihi. Hoe is het met je buik en been? Lekker dat je fspraak voor de 20wk echo staat!! Ben benieuwd wanneer ik mag! Zal bij het volgende vk bezoek vragen of ik zelf mag bellen, heb ik een beetje een vinger in de pap haha. @Cossy: je mag best klagen hoor!! Daar zijn we hiervoor hihi. En als je klaagt... lucht het wel weer heerlijk op! Zat je met Vince bij een andere vk dan?? Klinkt niet echt proffesioneel allemaal. Ben niet de eerste die het zegt haha. Als ik jou was zou ik een ander zoeken, je moet je er wel veilig voelen! @Annette: heel veel plezier met de carnaval!!!! Hopelijk heb je energie over hahaha. Je pak klinkt in ieder geval erg spectaculair!! @Marijee: vervelend zeg zo'n griep!! Hopelijk voel je je sne l beter! En nog maar een weekje... dan weet je wat het word, wauw.... gaaf hoor!! Ik kijk ook helemaal uit naar die 20 wk echo! Suriname... gaaf!!! Ik zou het wel weten hoor hahaha. Ik heb een man die niet wil vliegen dus wij komen niet zo ver hahaha. Maar lijkt me heerlijk! Ik ben ook super toe aan mooi weer hoor!!! @Nikki: wat naar dat je in het zkh hebt gelegen... hopelijk gaat het nu de goede kant op en hoef je niet meer opgenomen te worden! ik duim ervoor!! @SpruitNL: goed zo, jij moet er ook ff uit hoor!! Niet alleen je man met zijn motor!! Jammer dat hij niet meer begrip heeft voor je vermoeidheid, hij moest maar eens een dagje zwanger zijn, dan voelt tie het zelf hahaha. @Elise: vervelend dat je niet zo lekker slaapt, misschien eens op je rechter zij proberen Het word dan zeker tijd om nieuwe broeken te kopen, als je het allemaal niet meer aan kan hihi. Zo... heb anderhalf uur nodig gehad om bij te werken hahahaha. Ik ga mijn moppie op bed leggen, ze was nog zo lief aan het spelen... en het is weekend, dus hopelijk slaapt ze morgen een half uurtje langer hahaha. Fijne avond!! Grtz FemR
Ja, klopt destijds wat berichtjes heen en weer gestuurd.. je reageerde in het november topic, en ik zag in je handtekening je babysite. Daar herkende ik je vriend idd. Hij heeft bij mij in de buurt gewoond toen ik nog in Almelo woonde. Ik woon inmiddels in Deventer. Pff... een voorhoofdholteontsteking is geen pretje.. beterschap ermee!
Bedankt voor jullie reacties dames! Over namen, wij doen niet aan vernoemen. Was bij de eerste aan het twijfelen of ik mijn overleden oma zou vernoemen als het een meisje was, maar we besloten er toch vanaf te zien. Hij kreeg 2 namen die wij gewoon leuk vonden. De volgende krijgt weer 2 namen, en weer alleen omdat ze leuk zijn. We hebben overigens nog niets in gedachten, dat komt wel als we het geslacht weten.
@Dingentje: nou... bijna wel ja hahaha. Maar... ik ben weer bij hahaha. Ik moet het ook beter in de gaten houden hahaha. Jij bent ook weer vaker online, voel je je weer beter? @Cossy: wij zijn eigenlijk ook niet van het vernoemen, daarom hebben pim en isa ook maar 1 naam. Maar mijn man vind het erg leuk om dit kleintje te vernoemen naar mijn ouders. Ik zei al, krijgen we dan geen scheve ogen met jou ouders?? "Nou en" zegt tie en ze moeten niet zeuren, want het kindje draagt al hun achternaam, ja... daar heeft hij gelijk in En in de eerst naam zit een heel klein beetje ook de naam van onze eerste, dat is trouwens wel toeval want we hebben niet specifiek die naam erop gekozen, maar idd als eerste omdat wij de namen erg leuk vinden Maar ik zou wel 10 kinderen kunnen krijgen, mijn namenpotje is nog niet leeg hahaha.
@nikky: jeetje zeg! wat schrikken! hopelijk ga je je snel beter voelen ! beterschap meid! Uhm Cossy: als je er zo'n slecht gevoel bij hebt zou ik lekker op zoek gaan naar een andere vk praktijk! je moet je wel lekker voelen en goed geholpen worden! Oh zie nu dat ik het met alle anderen dus eens ben @annette klinkt leuk je carnavalsoutfit! ben benieuwd! @Marije! wow!! nog maar een week en dan weet je het al! echt snel! enne beterschap Kiss jij ook beterschap! Namen: mijn zoon heb ik wel vernoemd, ik heb een broer die is doodgeboren, daar heb ik mijn zoon naar vernoemd, wel 2e naam en iets aangepast, was heel emotioneel, mijn moeder was bij de bevalling en wist nog niet dat ik dat ging doen. was wel mooi. Bij deze weet ik nog niet, als het een meisje is misschien naar mijn oma
@Dingentje: goed te lezen dat het beter gaat! Hopelijk met het voorjaar in het vooruitzicht dat het steeds beter gaat! @Val: mooi om je zoontje naar je broertje te vernoemen! Kan me voorstellen dat het emotioneel was voor je moeder en voor jou. Wel heel mooi!
Ja dat had ik ook gedaan! Dat vind ik ook nog iets heel anders eigenlijk. Erg mooi! Ik ken ook mensen die hun 2e kindje hebben vernoemd naar hun eerste doodgeboren kindje, maar dat zou ik zelf dan weer niet doen.
Vanmorgen hartje gehoord. Ondertussen belde ik mijn vriend zodat hij ook mee kon horen erg bijzonder om het toch samen mee te maken maar er niet samen te zijn. Verder was alles oke, bloeddruk ed. Bloedgeprikt de uitslag krijg ik volgende keer.