Ja zo kon hij er toch een beetje bij zijn. Hij moet anders een hele dag vrij nemen voor 20min. vk. Ook een beetje te zot iedere keer.
jeeeeeeeeeeeejtje Femr, mijn complimenten, dat je zo je best hebt gedaan op bijlezen & reacties te geven!!! Applausss!! @ namen, zoonlief is wel vernoemd, zn 2e naam is Alexander (naar Alex vernoemnd, manlief) zn 3e naam Rochér (vernoemd naar mn zoontjes enigste oom )... dus ja, we gaan dit volgende kindje ook vernoemen.
@Elisa: ja is ook niet nodig om er vrij voor te nemen. Als je nou iedere keer smorgens vroeg kan en je vriend kan later beginnen is het nog een optie. Maar als het telkens midden op de dag is.. @Kiss: hahahaha, ja goed hé hahaha. Vind het ook wel zo netjes om te reageren, doen anderen bij mij ook haha.
Vind het ook knap hoor Femr zou uitgebreid! haha Oh leuk Elisa! goed idee ja!, kan ik volgende keer ook wel doen, voor mijn vriend is het ook moeilijk om mee te gaan naar de controles
Ja Cossy! dat vond ik ook! en nee idd van mijn eigen kindje zou ik dat denk ik ook niet doen Oh ja vakantie: wij slaan dit jaar ook over! zie het ook niet zitten vol zwanger en een peuter. Wil wel in april of mei een weekend/weekje ff centerparcs ofzo das wel lekker
Wij gaan denk ik april, mei of juni nog een weekendje weg. In de zomer gaat Pim op kamp en ik denk dat Isa wel bij opa en oma mag logeren. En hopelijk is het mooi weer zodat we lekker naar het strand kunnen. Vraagje: ik kan me herinneren dat ik toen ik zw was van Isa de wij jonge ouders ergens bij kreeg. Maar weet echt niet meer waarbij, ik dacht bij felicitas, maar daarvan kreeg ik van de week het blad Zwanger. Wie heeft voor mij het antwoord??
Thanks Val, snelle reactie!! Ik dacht me dus al aangemeld te hebben, dat klopt, had gelukkig het mailtje bewaard haha. Ik ben dus gewoon ongeduldig, zal hem vast binnenkort wel krijgen, hoop ik hahaha.
Trouwens leuk om te lezen watvoor 9mnd dagboeken jullie hebben. Ik werd erg enthousiast van het boekje van Pauline, maar had er van de week net een gehaald, pech voor mij hahaha. Ook een leuke hoor, van Alison Mackonochie. Hoef niet elke dag wat te schrijven, maar elke periode. Zitten leuke envelopjes in waar je iets in kunt stoppen om te bewaren. Dus mijn boekje kan ik ook wel aanraden hoor hahha.
Vernoemen: Wij hebben dochter vernoemd naar allebei onze oma`s die helaas in het jaar ervoor overleden zijn. Mijn oma had heel graag overgrootmoeder willen worden, ze "zeurde" er ook altijd over (op een leuke manier). Dochter heeft dus 3 namen. Deze wordt waarschijnlijk vernoemd naar opa en dan naar de opa`s of oma`s. Hij/zij zal ook weer 3 namen krijgen.
Jeeee wat is er flink doorgetikt vandaag @ Nikky... Jee dat is wel even schrikken zeg! Ik hoop dat je nu snel op mag knappen, en je volop kan gaan genieten van je zwangerschap! @ Cossy... Goed dat je gaat wisselen van Vlospraktijk! Erg belangrijk dat je je er thuis voelt! @ FemR... Zooooo jij hebt lekker door zitten tikken haha Ik hoop t ook echt dat over een weekje of 2 wat zichtbaar gaat worden Weet je al waar je op vakantie wil straks?? Ben zelf ook aan het zoeken voor eind Maart... Maar weet nog niet waarheen @ Susan.. Slim idee het bellen! Fijn dat jullie het hartje gehoort hebben! Volgens mij vergeet ik een hoop qua reageren.. Ben vandaag echt moe... Net van 4 tot 7 liggen slapen.. Maar gelukkig is het weekend!!!
@Chivay: idd het is weekend, dus ff tukken kan best Ik ga morgenmiddag denk ff bankhangen, morgenavond visite dus moet wel beetje fit zijn. En wij gaan niet zo ver als jullie hihi, wij gaan gewoon lekker een weekend in het kouwe kikkerlandje. Zal iets van last minute of via vakantieveilingen.nl En jullie?? Plannen om het wat verder op te zoeken?
Lekker... dagje bankhangen.. Wij gaan misschien even naar de babydump morgen.. Is hier in de buurt, maarja Daarvoor moet je wel van de bank af.. Weekend weg is weg .. Gewoon even in een andere omgeving is vaak al erg lekker! Wij zijn nu een beetje richting Madeira aan het kijken (eiland van Portugal).. Of misschien eens uitzoeken wat de temperatuur nu in Zweden/Noorwegen doet.. of of .. Nog niet echt concrete plannen dus.. gewoon eens kijken waar we tegenaan lopen wanneer we de precieze datum rond hebben met onze bazen
Goedemorgen, hier alweer vroeg wakker! En dat komt niet eens door dochterlief, die slaapt nog...... @namen, hier zijn weer voor een jongen al aardig uit, in ieder egval de roepnaam, wij geven ons kindje 3 namen! Net als onze dochter! In principe hebben we niet vernoemt, maar je zou kunnen denken van wel, sommige namen komen gedeeltelijk terug! Voor een meisje wordt het lastiger, de roepnaam die we hadden werd voor onze neus weggepikt! Maar geod er zijn nog zoveel leuke namen, we komen er vast wel uit! @femr, jij ook wat meer energie, heerlijk he! Het geld voor mij alleen overdag, maar daar ben ik al zo blij mee! Lig er nog steeds extreem vroeg in hoor! @vakantie, hier is nog niks zeker over een vakantie, misschien een weekje in juni, wel gewoon in Nederland! @controles, mijn man kan ook echt niet elke controle mee, hij gaat nu alleen nog mee met de 20 wkn echo! Alle andere afspraken regel ik iemand anders! Ik durf deze zwangerschap toch ook niet alleen. Dat deed ik bij de 1e wel....... @weekend, hier een rustig weekend, wil morgenochtend gaan zwemmen en morgen avond gaan we met z'n drieeen Valentijn vieren in een Pannenkoekenhuis! Iedereen alvast een fijn weekend
Jippie!!! De magische 12-weken grens is bereikt!!! Ik heb maandag weer een afspraak bij de gyn en dus ook een echo, ben benieuwd of Frits net zo'n stuiterbal is als Tes! Met mijn paardje gaat het gelukkig iets beter (lief dat je ernaar vroeg FemR!). Ze staat nu weer bij haar vriendjes in de wei en daar is ze volgens mij heel blij mee. Of stal was ze echt niet te houden, knettergek! Ik ga straks even kijken of ze ook beter loopt... Er is weer druk gekletst de afgelopen dagen, sjonge... Ik zal even reageren op wat ik heb onthouden... @Nikky: balen dat het even niet zo goed met je ging. Wel fijn dat het nu beter gaat en dat je kindje het goed doet. @Cossy: ik zou echt naar een andere vlos op zoek gaan als ik jou was. Klinkt idd niet echt proffesioneel! @vernoemen: heb ik bij Tes wel even aan gedacht (naar mijn en zijn moeder), maar toch niet gedaan. Manlief en ik zijn van de kort maar krachtige namen zonder poespas, dus Tes het heet gewoon Tes, lekker simpel! We hebben ook even gedacht om haar naar het doodgeboren tweelingzusje van mijn man te vernoemen, maar dat vonden we toch niet zo'n mooie naam. Frits krijgt dus ook maar 1 naam, anders vind ik het niet eerlijk en ook niet kloppen ofzo. @vakanties: wij hebben nog wel een aantal vakanties met z'n drietjes in het vooruitzicht; over 2 weken een weekje naar duitsland. In mei 2 weken naar Frankrijk met mijn ouders, in juni een weekendje naar de Ardennen met vrienden en begin juli nog een weekje naar Frankrijk met mijn schoonfamilie. Jullie merken wel, ik ben erg van de vakanties, al twijfel ik wel over dat weekje in juli. Ik ben dan 32 weken, zouden jullie dat doen? We gaan wel naar Noord-Frankrijk, dus niet superver. Nou, vanmiddag wil ik eigenlijk even gaan shoppen, maar ik heb niet zoveel geld meer. Toch heb ik echt een broek/broeken nodig. Geeneen broek zit me lekker meer en de positiebroeken die ik bij Tes aan had, zijn te groot! Dus ik hoop dat ik nog in de stad kom vanmiddag. Ik moet ook echt wat doen trouwens, want ik wordt met de dag downer (zeg je dat zo?). Fijne dag meiden!
Trouwens: iedereen die carnaval gaat vieren, heel veel plezier! Zelf heb ik niet zoveel met carnaval, hier wordt er ook niet echt veel aan gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je er mee opgegroeid bent, het superleuk is!
@ Koetje Als orginele brabo heb ik ook niets met carnaval hoor haha... Op mijn oude werk (school in brabant) vond ik het leuk om de kinderen te zien genieten, maar mis nu niets nu ik in het carnaval-loze utrecht woon @ Vernoemen/Namen .. Ik moet oppassen met wat ik zeg.. ik weet dat er wel eens nieuwschierige oogjes meelezen haha.. Dus ik hou mooi mijn mond over onze plannen met namen, vernoemen enzo
iedereen een fijn weekend... en als je iets gaat doen voor Valentijnsdag.. maak er iets romantisch van... Hier zijn we wat ballonnen aan het opblazen en de carnavalsvlag gaat zo op de vlaggenstok.... pakkies hangen klaar.. dus we zijn er klaar voor...