@Koetje: lekker dat het met je paardje weer beter gaat!! En op stal... ik zou ook knettergek worden als iedereen lekker aan het rennen is in de wei haha. Veel plezier bij de gyn maandag!! Ben benieuwd wat Frits laat zien En lekker hé die 12 weken voorbij!!! Ik ben morgen alweer 14 weken... het gaat ineens snel. De eerste weken kruipen en nu.... het gaat rap. En jij houd idd van vakanties. Lekker toch!!!!!!!!!!!!!!!! Als het kan zou ik gaan! Maar met 32 weken naar zuidfrankrijk... zou ik zelf niet zo snel doen. Zou dan toch in nederland gaan zitten. Veel plezier met shoppen ik hoop dat je wat leuks vind! @Chivay: veel plezier bij babydump!! En bankhangen.... jaa.... ga ik echt doen vanmiddag. Nou ja... op de bank zal niet lukken, daar licht zoonlief op te pitten. Die is elke uur vannacht aan het overgeven geweest... dus wij hebbe ook elk uur gezien... de opening van de olympische spelen bijvoorbeeld hahaha was wel mooi! En Madaira, klinkt mooi!! Ik vind het wel eens jammer hoor dat mijn man geen vlieger is, anders had ik daar ook wel eens willen koekeloeren! Mannetje is tosties aan het maken, hmmmm dus ik ga ff eten. Voor iedereen die gaat feesten vanavond, VEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!! Grtz FemR
Ja iedereen die carnaval gaat vieren veel plezier! Er word hier wel wat carnaval gevierd maar niet op de leuke manier zeg maar, dus ik vond het leuk toen ik 16/17 was daarna ben ik er mee gestopt! wij gaan vanmiddag ff bij vriend zijn ma op bezoek en verder nietssssss oh klinkt lekker madeira! heerlijk hoor! zou ook graag naar een iets aangenamere temperatuur toe willen op het moment maar goed, wij gaan proberen in april nog een weekendje weg te gaan Femr zielig voor je zoontje! beterschap Hier heeft mijn zoon zo'n periode dat ie 's nachts wakker word en dan niet meer in zijn eigen bed wil blijven....:S ook niet echt om vrolijk van te worden, maar goed gaat wel weer over?
Alle carnaval vierders, veel plezier, Alle niet-carnaval vierders, veel plezier. Morgen valentijnsdag, morgen precies 3 jaar geleden dat ik een test deed en zwanger bleek van mn zoon.. wat gaat de tijd toch hard..
Vakantie: wij gaan in de meivakantie een weekje naar Brabant in een huisje. Als vriendlief vrij kan krijgen. Namen: hebben al een naam die zowel voor een jongen als een meisje kan maar willen er nog wel een naam bij hebben. Zijn er nog niet helemaal over uit. Vanmorgen een kinderwagen en kamertje gekocht bij de Babydump. Een Maxi Cosi Mura 4. Met losse regenkap nu zie ik net op de site dat de kinderwagenbak standaard met klamboe en regenkap word geleverd. Ga maandag dus even bellen hoe dat zit. Hebben ze ook niks over gezegd. Kamertje van TWF en dan Arosa. Wij zijn verlopig weer even klaar dus.
Wat leuk Susan, dat je lekker inkopen hebt gedaan! Over 4 weken weten we wat het geslacht van de baby is, en dan gaan wij ook kijken naar een nieuwe kinderwagen,maxicosi enz... babykamer hebben we nog van zoontje.
Wij willen het geslacht niet weten, we laten ons verrassen. Kopen gewoon neutrale dingen. Hebben wel een blauwe kinderwagen gekocht, blauw paars vond ik meer.
Dat is een mooi kamertje susan!!! Wel onze smaak We zitten nu zelf naar de Bianco van de babyplanet te kijken (Staat alleen niet op de site) Hij is wel iets duurder dan we eigelijk willen, maar verder wel qua stijl, indeling en alles precies wat we willen! En ook zijn we er grotendeels uit qua wandelwagen.. dat wordt ws de Mutsy Slider.. we keken eerst steeds naar de 4driver, maar deze is wat compacter en strakker..
Hai!! Wij willen het ook graag weten wat het wordt, maar zeggen tegen onze omgeving dat we het niet willen weten. Werden de vorige keren een beetje gaar van al het gevis naar het geslacht. En wagen.... wij gaan denk ik ook voor een mutsy, maar dan een 4 wieler. Mijn dochter heeft zich met de driewieler een keer omgetrokken in de supermarkt, was niet leuk! En hij is niet stabiel vind ik. 4wieler vind ik toch wat fijner, is inderdaad groter, en met de honden loopt het wat prettiger dan een 3wieler. @Susan: leuk dat je lekker geshopt hebt!! Ik heb ook nog naar de mxicosie gekeken, maar de 4wieler vind ik zo groot, maar wel stabiel hihi. En ook een kamertje gekozen!! Leuk hoor!! Het wordt echt echt allemaal nu Grtz FemR
Wij zijn dr nog niet overuit of we een nieuwe kinderwagen kopen. Vind het best veel geld, en denk toch dat het het laatste kindje is. Denken er dus over om 2ehands gaan kopen... Maar dat ligt eigenlijk aan het geslacht. Als het een meisje is, moeten we veel nieuwe dingen aanschaffen.. Als het een jongen is, kunnen we alles herbruiken. Maar een andere kinderwagen komt er sowieso, die we nu nog hebben is ook niet stabiel (inderdaad ook een 3 wieler!).
Deze wagen is ingeklapt echt super compact, we twijfelden tussen deze en de Mutsy maar die klapte lastiger in en bleef ingeklapt aardig groot. Deze kun je helemaal inklappen zelfs de wielen. Denk dat het pakketje niet groter is qua opp. als een autostoeltje.
Over kinderwagens gesproken: een vriendin van ons had nog een combiwagen op zolder staan, van 5 jaar oud. Zag er nog prima uit. Wilde het wel aan ons verkopen, met 2 autostoeltjes erbij. Ze vroeg er alleen 500 euro voor! Was de helft van de toenmalige aankoopprijs. We vonden het wel erg veel. En ze hoefde er niet veel aan te verdienen omdat we vrienden zijn, was niet haar intentie. Ik naar de WC, mijn zusje gebeld en die zei ook: niet doen! Zeker niet als het vrienden zijn. Dan is het nog veel te veel. Mijn vriendin had duidelijk zich van tevoren niet georienteerd op MP wat ze nog kon vragen voor die spullen..... (wij een beetje). We hebben gezegd dat we na moesten denken en rekenen en dat we haar dit weekend nog zouden bellen. Manlief belt straks voor een "reality check" en ons bod met de mededeling dat we voor dat geld ook nieuw kunnen kopen. Maar dan op een nette en vriendelijke manier .
Voor 500 euro kun je idd een hele mooie nieuwe wagen kopen. Hoop voor jullie dat ze nog gaat zakken met de prijs. Anders zou ik voor een nieuwe gaan
500 euro voor een 2de hands zou ik ook niet doen. Autostoeltje van 5 jaar oud trouwens ook niet! iS VAST NIET GOED GEKEURD VOLGENS DE LAATSTE REGELS. En plastic vergaat na een aantal jaar of was het nou het spul erin? Weet niet precies, maar zou het nieuw kopen.
@kinderwagen, wij hebben nog de stokke van onze dochter, ben alleen opzoek naar een slaapzak voor de reiswieg. Ik had een bod gedaan op MP van 40 euro maar die mevr wilde er perse 50 euro voor hebben. Ik hou voet bij stuk, het duurt toch nog even! Nieuw kost zo'n slaapzak 100,00 dus ik vind 40 euro wel een net bedrag! Ik zou zeker geen 500 voor een 5 jaar oude tweedehands betalen. En een autostoel, zou ik nieuw kopen, wel heb ik voor mijn auto waar ze minder in zit een tweedehands gekocht. Maar toen was ze al bijna een jaar geloof ik. Eerst gebruik je toch de maxicosi.
Ik heb ook een mooie 2e handse gezien, op marktplaats. 300 euro, kinderwagen + maxicosi + voetenzak, eigenlijk alles wat je nodig hebt.. dat heb ik er wel voor over.. Alleen 2e handse maxicosi ben ik niet zo voor.. Maar tijd zat om nog even te snuffelen. Trouwens, de plopjes in mn buik worden steeds agressiever, whaha.. *schop, schop, schuif schuif* Hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel de beeb kunnen voelen, tis zo heerlijk!
vernoemen: doe ik niet aan heb gelukkig mijn dierbaren nog zou dit anders zijn dan zou ik wel gaan vernoemen. @cossy: carnaval veel plezier leuk ja!! Ik woon in het noorden maar het lijkt me best leuk om lekker met iedereen ongestoord gek te kunnen doen!! @koetje: de 12 weken grens, toch wel erg fijn he @lauw ook al carnaval.. ben jaloers haha vakantie we gaan ik mei een weekje weg denk ik of leuke dingen doen in de buurt. kinderwagen, wij hebben een quinny speedy niet een super aanrader,maar een beetje te duur om weer weg te doen k vraag me alleen af of ik misschien dan toch een duowagen wil. dochter is dan bijna 2. meer mensen met nog een kleine van die leeftijd?? Cossy hoe ga jij dat aanpakken? @kiss leuk zeg dat je het steeds beter voelt, ik let er al wel op maar houd er wel rekening mee dat het nog 10 week kan duren. Hier rustig weekendje moest vandaag werken en nu is manlief chagrijnig en gelukkig ff weggegaan pfffff mannen!!!! Was erg gezellig hier sinds ik terug was van werk en helemaal blij dat ik een uurtje eerder weg mocht.
@ mila, tja, mijn zoon is bijna 2,5 en die zit nog in de buggy.. Maar steeds vaker loopt hij met ons mee, om te "oefenen". als de beeb er is, is hij bijna 3 en moet hij continu lopen, of hij gaat in een simpele buggy als papa ook mee gaat. Wij schaffen dus geen duowagen aan, vind het onhandige dingen.
Vandaag een gezellig dagje gehad. Vrienden van ons zijn langsgeweest met hun zoons van 3 en bijna 2. Lekker drukke bedoeling dus! En vermoeiend, haha! Zit nu uitgeteld op de bank, dat wordt nog wat straks! @Carnaval; Vanavond nog even de laatste hand leggen aan de muts van Elins pak. Ze heeft het pak vandaag al gepast, zit perfect en ziet er al onwijs leuk uit! Nog een muts erbij en ze kan helemaal mee morgen! @Vakantie; We wilden eigenlijk begin mei nog even naar Aruba gaan. Een vriendin van mij woont daar al een paar jaar, dus sociale verplichtingen eigenlijk he? Alleen mijn collega gaat heel april en 1e helft mei weg,dus dat gaat niet, en ik zie het niet zitten om na de 26 weken nog zo'n eind weg te gaan. Dus ik denk dat het uitgesteld wordt tot November en dan met zijn 4tjes! Spannend! We zien nog wel of we tegen de zomer nog even een weekje weggaan. @Kinderwagen; Wij hebben de Mutsy 4-rider, en die bevalt erg goed. Hebben ook een neutraal kleurtje, dus kan nog wel een keer mee! Hij klapt alleen inderdaad niet heel erg klein is, maar is stabiel, rijdt heerlijk, en ook heel fijn (bleek tijdens verlof toen ik meestal te voet boodschappen deed), er kunnen 2 volle boodschappentassen op. Bovendien zagen we laatst dat er ook een duozit is voor op de Mutsy. Dus voor 149 euro extra, heb ik straks toch nog een duowagen! Lijkt me toch wel prettig aangezien er straks maar 19 maanden tussen zitten... @Vernoemen; hebben we niet gedaan, en gaan we ook niet doen. Alleen de naam die we nu voor een meisje hebben (2 stuks), zou je kunnen interpreteren als vernoemen naar beide oma's. Ook al is dat dus niet zo. Kan me er alleen nu al druk om maken dat mijn schoonmoeder dat heel anders zal zien, en zich geweldiger maken dan ze is. Nou ja, ik kan haar toch al niet zo goed hebben. Voor een meisje zijn we er dus eigenlijk al wel uit, maar voor een jongen nog niet! Vind het nu ook lastiger omdat je ook rekening moet houden met de naam van de eerste. Fijne carnaval allemaal! ALAAAAAAF!
@Susan: dan ga ik toch nog even kijken naar de maxicosie, want goed inklapbaar vind ik ook een pree! Heb ook veel op mp gekeken naar een 2de handse wagen, maar zie er veel "rotzooi" opstaan en wagens van 4/5 jaar oud. Logisch ook, want je gebruikthem ook een tijd, zeker als er meer komen. En we hebben weinig nieuw gekocht, veel via mp, dus leek mij leuk om toch iets nieuws te kopen. Misschien krijgen nog een leuke bijdrage van een van de opas en omas hahaha, reken er niet op hoor!! We wachten toch tot het vakantiegeld binnen is, voelen we het ook niet @Kiss: ik ben ook erg aan het opletten met wat ik voel hahaha. En regelmatig denk ik hé.... was dat nou beeb? Het voelt wel herkenbaar, dus denk ook wel dat het zo is, hij moet maar veel schoppen dan worden zijn spiertjes snel sterker @SpruiNL: pff.. vind 500 ook wel erg veel geld hoor... geloof niet dat ik het zo overnemen.... jammer dat ze niet meedenkt en de volle mep ervoor vraagt. Als je op mp kijkt zul je ws dezelfde wagen voor veel goedkoper vinden. @Tamar: ik vind 40 euro ook een schappelijk bedrag hoor!! Wellicht staat de advertentie wel heel lang en wil ze het alsnog aan je kwjt. De aanhouder wint, toch? @Yolanthe: de meeste autostoeltjes van 5 jaar voldoen aan de eisen hoor. Onze maxicosie is ruim 8 jaar oud, niet van nieuw te onderscheiden en voldoet volledig aan de eisen. Bij merklozen stoelen heb ik wel mijn twijfels hoor! Zo meteen krijgen we visite, tv blijft aanstaan hoor, wil wel schaatsen met 1 oog kijken hahaha. Gelukkig zijn zij ook fan Zoonlief ligt met 40 graden op bed.... zielig... hopelijk is het morgen een stuk beter! Ik hoop ook dat hij beter slaapt, dan slaap ik ook beter hahaha. Vanmiddag op de stoel, lekker onderuit een heerlijke "nap" gedaan! Had ik echt ff nodig. Fijne avond!! Grtz FemR