Femr: nogmaals beterscchap! hopelijk hebben jullie een betere nacht! dat vind ik ook nog veel hoor 500 euro, kan je denk ik ook wel voor minder krijgen als het dan toch 2e hands is! Kinderwagens: ik twijfel nog, heb in principe nog een kinderwagen staan van mijn zoon, alleen die is ook al voor mijn neefje gebruikt dus is nu 4 jaar oud en dit word dan het 3e kindje, wat zouden jullie doen? wil ook wel graag 1 waar de maxicosi op kan, maar word dan ook wel een 2e handse ...
Goedemorgen lieve meiden! @ val, is de kinderwagen nog goed? Dan zal ik hem denk ik nog wel weer gbruiken.. Maar je kunt ook gewoon de komende maanden marktplaats goed in de gaten houden, wie weet stuit je wel op een goede kinderwagen met een laag bedrag! Wij willen er ook graag 1 waar de maxicosi op kan, zo handig!
Zo, heb heerlijk geslapen.. Zoon kwam om 8.00 aangelopen in onze kamer, even geknuffeld in bed, maar hij wilde toch wel graag naar beneden. Papa ligt nog lekker te slapen, 9.30 uur broodjes in de oven dan maak ik manlief wel wakker. Vanmiddag zouden we gaan zwemmen met zn 3tjes, alleen weet ik niet of het verstandig is met die verkoudheid van me, + voorhoofdholteontsteking.. Even bedenken of we niet iets anders gaan doen. Als ik naar buiten kijk word ik echt 'verdrietig' van, bah alweer aant sneeuwen!!! Word er zoooooooooooooooooo moe van he, is het nou niet genoeg geweest?!?!?! Meiden, ik wens jullie allen een fijne zondag! Iedereen die vandaag in een nieuwe zwangerschapsweek is beland, joepie!! Ik wens mezelf een fijne 17e zwangerschapsweek..
ja er is niks mis mee eigenlijk, maar er kan geen maxi cosi op, lijkt me toch wel handig. Nee zwemmen is niet zo'n goeie optie dan he kiss, enne hier sneeuwt het ook weer...
Nee hoor met slapen ben ik al een tijdje klaar. Ben aan het rommelen en aan het wassen. Straks naar de optocht kijken. Bah in de sneeuw, ik wil voorjaar! Het is hier weel helemaal wit nu. Gisteren dochters kamer roze geschilderd, het is heel erg leuk geworden. Nu nog 1 muur met pip behang en dan kunnen we gaan inrichten. Vandaag 13 weken, in mijn 14de week dus. Ben op een (bijna?)3de van de zwangerschap. Hoop dat deze op tijd komt, liefst iets eerder. Ben uitgerekend op mans laatste vakantiedag...
Hey meiden even kort vraagje; heeft er wel es iemand dagenlang continu hoofdpijn gehad? Ik heb al 3 dgn non stop het idee dat mn hoofd explodeert. Incl. pijn in mn nek. Ben er vannacht en gisternacht veel door wakker geweest. Paracetamol helpt niet, ik word er een beetje gek van op het moment.... Heb daarom ook niet bijgelezen, sorry! Maar moest t even kwijt, hopelijk iemand met dé gouden tip?!
pff sorry marije, heb nu wel meer last van hoofdpijn ja zo'n zeurende maar een paracetamol helpt dan wel ff en is vooral 's avonds, misschien zit je nek wat vast en een naar een masseur of osteopaat ofzo? dat helpt bij mij altijd goed! Oh klinkt leuk Yolanthe! Wij beginnen volgend weekend aan het kamertje, wij hebben onze slaapkamer en daarnaast een kleiner kamertje, die muur ertussen is nu open zeg maar zodat wij een soort inloopkast hebben, die muur gaan we dichtmaken.
Goeiemorgen! Ik mocht vanochtend lekker uitslapen van mijn mannetje, heerlijk. Ik heb tot half 10 in bed gelegen, ben lekker uitgerust nu, maar voor hoe lang? @FemR: ik ga in juli naar NoordFrankrijk, dus niet zo ver. Ik hoop dat ik het dan nog zie zitten... Hoe gaat het met je zoon? (ik zie net dat het gisteravond nog niet zo goed ging. Ik hoop dat hij -en jij ook- goed geslapen heeft en dat het beter gaat) Dat is trouwens wel slim, om tegen anderen te zeggen dat je het geslacht niet weet! (zie mijn reactie voor Chivay in dit bericht...) @kiss: wat een leuk valentijnscadeautje 3 jaar geleden! De tijd gaat idd hard! Ik kom vanmiddag trouwens weer jou kant op (jij was toch 'die' Tukker?). Hoop dat het een beetje te doen is op de weg... Wat leuk dat je de beeb nu echt begint te voelen! Ik voelde vanochtend ook ineens een *ploep*, is wel erg vroeg maar volgens mij was het echt Frits! Ja, ik ben die sneeuw ook zóóóóó zat! Er ligt hier ook weer een dikke laag! Beterschap trouwens, ik weet ook niet of het wel verstandig is om nu te gaan zwemmen. Ik zou zowieso niet met mijn hoofd onder water gaan als ik jou was. Al je 17e zwangerschapsweek, niet normaal, wat gaat dat snel! ik zit nu in de 13e, klinkt ook alweer verder dan de 12e. @Susan: wij hebben ook een Mura 4! Maar dan die van 2009. Een fijne wagen hoor, maar ik vind hem wel erg zwaar ingeklapt en ik vind hem toch nog wel aardig groot. En tel daar de bak of het zitgedeelte nog eens bij op. Is wel weer een voordeel dat ie erg stabiel is en dat is wel fijn met een lompe Boxer naast je. Ik denk dat je een regenkap voor de wandelwagen erbij hebt gekocht. Moesten wij namelijk ook, die voor de wagenbak zit er wel bij. Wij hebben trouwens de grey-slice (zwart/grijs). Superleuk kamertje trouwens! @Chivay: de Slider heeft mijn vriendin, is er erg tevreden over! Over de andere Mutsy (de 4wiel) waren bij het babypark veel klachten binnen gekomen (dat was wel model 2009). @Spruit: Tja, 350,- voor een goede kinderwagen valt nog mee. Maar ik zou het autostoeltje er echt niet bij kopen (zeker niet voor dat geld!). Kijk in elk geval naar het ECE keurmerk (staat op de onderkant), dan is ie in elk geval wel goedgekeurd. @Mila: ik heb hetzelfde 'probleem' met de wagen. Tes is 20 maanden als Frits komt en dan denk ik nog te klein voor een meerijdplankje. Maar ja, om er een dure duowagen voor aan te schaffen... Ik denk dat ik het eerst probeer met Frits in een draagzak en Tes in de wagen/buggy. Als ik langer ga wandelen/winkelen is er altijd wel iemand bij en kan ik met de kinderwagen en die ander met de buggy lopen (of andersom). @bredat: nog even naar Aruba, toe maar... Super! @Yolanthe: klinkt erg leuk, de kamer van je dochter! Roze en pip, super, zo'n kamer heeft mijn meissie ook! @Marije: Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik heb helaas geen gouden tip voor je... Ik hoop dat het snel beter gaat... Ik kreeg net een mailtje dat ons bod van 60 euro op een ledikant, commode en wandplank is geaccepteerd! Leuk, kan manlief lekker aan het schuren en verven. Ik wacht eerst even de echo van morgen af en dan kunnen we het op gaan halen. Het is nu nog niet echt mijn smaak, maar dat wordt het wel. We (ehh, mijn man...) gaan het wit maken en leuke andere knopjes erop doen. Ik wil uiteindelijk een boerenbont kamer maken dus daar past het heel leuk bij dacht ik zo. Ik zal even een foto plaatsen van de commode... Foto mag ik niet kopieren, dan maar de link. (en niet stiekem een hoger bod doen he?) Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Fijne dag allemaal!
Haha wel gekeken maar niet geboden hoor! Zou niet durven Ik denk dat het in het wit heel erg leuk gaat worden. Zeker in combinatie met boerenbont. Welk pip behang heb je? WIJ hebben de blauwe met witte stipjes en roosjes.
Hai!! Vandaag alweer vroeg wakker hoor, alleen lekker lang in bed gelegen. Heb nu alleen wel hoofdpijn, eigen schuld dikke bult... @Brendat: Aruba, gaaf!! De zus van een vriendinnetje zit ook in die contreien, traint met dolfijnen enzo, heel gaaf!! En jij bent dus tevreden over de mutsy, dat geeft weer goede hoop hihi. Ik vind het zo handig dat je de duwstang kunt verlengen of verkorten zonder al te veel moeite. Het is idd handig dat je er een duozit op kunt zetten!! Elin zal nog te klein zijn om hele einden te lopen. Is idd veel goedkoper dan een duowagen! Ben heel benieuwd hoe je schoonmoeder zal reageren! Moet het wel een meisje worden natuurlijk, anders zullen we het niet weten hihi. @Kiss: thanks!! het gaat wel weer wat beter heb ik het idee. Hij ligt te dsen op de bank en voelt niet meer zo warm aan. Heeft helaas wel zijn ontbijt er weer uitgemikt... Maar... lekker voelt tie zich nog lang niet! En je 17 week in.... wat gaat het ineens hard!! Ik de 15de week in, klinkt ook leuk hihi. En zwemmen... zou ik niet doen als ik jou was, is misschien vragen om moeilijkheden. @Val: ja we hebben wat beter geslapen, hij is maar 1x wakker geworden. Was wel weer vroeg wakker maar we zijn lekker lang in bed gebleven. Heb nu wel hoofdpijn, das een beetje jammer.... Ik vond het ideaal dat mijn maxicosi erop kon. Kun je niet ergens nog een adapter krijgen? Wellicht zijn ze nog ergens te koop? Watvoor wagen is het? En anders idd mp afstruinen naar een betaalbare en goede wagen! Jij alweer je 16de week in.... wauw! @Yolanthe: wat klinkt die kamer gaaf!!! Het wordt echt een meidenkamer, hou ik van!! Veel plezier met afmaken en inrichten! @Marijee: wellicht een bezoekje aan de fysio? Misschien zitten er wat spieren vast? @Koetje: het gaat dus iets beter, maar nog niet lekker. Hij voelt zich heel zielig, het is echt een man wat dat betreft hahaha. Noord Frankrijk is idd wat minder ver, ik hoop ook dat je er dan nog zin in hebt!! En weet jij toevallig watvoor klachten dit waren over de 4wieler? Wat en prachtige meubels voor 60 euro!!!Bereid je man er alvast maar op voor.... wordt goed schuren, grondverven en 3x aflakken hahahaha. Het is een hele klus maar... dan heb je wel wat en als ik je zo hoor over een boerenbont kamer wordt dat helemaal te gek! Ik ga ook nog maar even iets aan het kamertje doen. Heb niet zoveel energie vandaag. Heb keelpijn en ook nog hoofdpijn erbij door het te lang in bed liggen... gewoon erg duf en dan ook nog die sneeuw..... IK WIL ZON EN WARMTEEEEEEEEEEEEE Nou ja, nog ff doorbijten, dan wordt het vast goed weer! Later! Grtz FemR
@Koetje: je hebt dan dus een regenkap voor de bak en een voor de kinderwagen? Lekker handig dus. Dat had ik niet begrepen, toch maandag voor de zekerheid maar even bellen. Hier sneeuwt het heel licht. Manlief is schaatsen met 2 vrienden. Ben maar vast begonnen met het opruimen van het kinderkamertje. Alles gesorteerd nu mag manlief het overbodige weggooien. Dan kunnen we in de voorjaarsvak. beginnen met schilderen.
Weet iemand trouwens een leuk idee om een leuk geboortebord te maken. Wij zoeken iets van Woezel en Pip maar ben zelf niet zo heel handig in tekenen laat staat uitvergroten.
@Susan: je kunt een plaatje van woezel en pip uitvergroten en dan met carbonpapier overtrekken en dan beschilderen Je kunt ook via internet kijken, maar ik denk dat dat wel behoorlijk prijzig is.
@Femr: de kinderwagen is geen bepaald merk, mijn zus heeft die toen gekocht als aanbieding bij blokker geloof ik, ik heb wel nog een wandelwagen van MOON misschien dat ie daar op kan? heb ik dan een adapter nodig? hoe werkt dat?? hihi me=blond @koetje: ben benieuwd hoe het word met de meubeltjes! nu ook niet mijn smaak maar het word vast heel mooi! Poeh susan kan ik je niet mee helpen ben echt niet crea! haha
Had idd. al even op mp gekeken maar voor dat geld kun je net zo goed zelf iets maken. Vergroten en overtrekken is idd een idee. Op het werk maar eens met het kopieerapparaat proberen. Met wat voor verf zou je dan moeten verven? En aflakken lijkt me ook wel handig.
Manlief zegt dat je hoogglans moet nemen, dat is genoeg aflakken hoeft niet meer. Hoogglans is al een type lak. als je een maxi cosi op een kinderwagen wilt zetten heb je in de meeste gevallen adaptors nodig. Niet van alle wagens zijn er adaptors. Ga me eens aankleden voor de optocht, loop nog in mijn pyjama.
Bedankt ga eens kijken wat dat kost en of ze de Woezel en Pip kleuren hebben of dat ik moet gaan mengen