Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Marije... Helaas geen gouden tip... Zelf met vlagen hoofdpijn, maar vooral dat idee dat je je bril lang niet op gehad hebt.. Te veel scherpstellen zeg maar...
    Hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af!

@ Kiss... Wat gaat dat snel zeg!! Dinsdag ben ik ook alweer 16 wk... het vliegt!
    Idd jammer dat het zwemmen even niet gaat.. Hopelijk heb je iets leuks anders kunnen verzinnen!

@ Val ;) Ja wij hebben lekker uitgeslapen haha

@ Sneeuw: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

@ Kinderwagen.. Wij gaan marktplaats goed in de gaten houden.. We weten nog niet of we voor nieuw of 2de hands gaan.. dus ws net waar we tegen aan lopen...

Mijn ouders belde gisterenavond.... Die waren heel benieuwd of we iets moois gevonden hadden bij onze shopronde gisteren...
    Want............. :$:$:$:$:$ Wij krijgen het kamertje van ze! Owwww wat fijn.. Maar oohh ;) Je voelt je meteen ook bezwaard dat je net dat ene dure kamertje gezien hebt!

Nu even lekker een hapje eten...

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Sterk voorgevoel over het geslacht!

Hebben jullie dat ook, ik ben helemaal in de jongens stemming! Gek he,als het meisje zou zijn dan heb ik nog helemaal geen ideeen, maar bij een jongen heb ik het kamertje al ingericht (in mijn hoofd) het wiegje bekleed, naam enz! Voor een jongen lijkt alles wel duidelijk te zijn!
    Herkennen jullie dit? Bij mij eerste zwangerschap had ik dit lang niet zo sterk.....

@chivay, wat fijn dat je het kamertje van je ouders krijgt! Super! Wij hebben mijn oude babykamer! Die heb ik voor mijn eerste roomwit met roze geverfd. Roze aan de binnenkant, dat zie je alleen wanneer de deurtjes open zijn.

@susan, ken je niet iemand die voor je wil tekenen? En anders idd uitvergroten op de kopieermachine!

@femr, ben je al met het kamertje begonnen, wat snel. Het kan maar gedaan zijn! Hier moeten eerst nog wat andere klusjes gedaan worden....Daar zijn we al wel mee bezig hoor!

@Maryeee, ik heb helaas geen goudentip, maar doe het rustig aan he...

@koetje, wat een mooi ledikantje, lekker robust!
    Maak je hem wit?

@val, klus'se in het kamertje, zo te lezen moet je aardig wat doen.....Er is nog genoeg tijd!

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: je zou eens kunnen googlen, maar vaak hebben de "merkloze" geen adapters. De adapters (2) zet je op de plek waar je je kinderwagenbak erop klikt en daarop kun je dan weer de maxicosi zetten. Wij namen weinig onze bak mee, maar ging de maxicosi lekekr opde wagen, ideaal!

@Susan: Dat moet vast lukken met het kopieer aparaat op je werk! Als je lak gebruikt voor buiten hoef je het niet af te lakken. Maar gebruik je acrylverf, dan moet er een laagje vernis over.

@Chivay: wat gaaf dat je het kamertje krijgt!! Ws hebben ze zelf al een bedrag in hun hoofd en je kunt aangeven dat je een prijzig kamertje hebt gezien. Je kunt een "limiet" met ze afspreken en dan de rest erbij leggen, hoef je je ook niet schuldig over te voelen.
    Of ze meenemen naar de winkel en ze laten zien wat het allemaal kost. Wij kregen bij onze eerste ook een compleet kamertje van mijn schoonouders (we gingen alleen voor een kast haha) en wij vonden het ook veel te gek, maar ze stonden erop, nou... dan zeg ik geen nee natuurlijk ;)

@Tamar: ik heb niet een sterk voorgevoel, had ik bij de andere 3 wel. Ik merk nu alleen dat ik meer georienteerd ben op jongens dingen... zo ook ben ik met het jongensgeboortekaartje veel meer bezig dan met een meisjesgeboortekaartje. Maar of ik een sterk voorgevoel heb... nee niet echt... Nog 6 weken, dan ga ik het zien hahaha.
    En ja ben al een poosje met het kamertje bezig, hebben meubeltjes net als Koetje via mp gekocht, maar is niet mijn kleur. Dus ben ook alles wit aan het maken. Net begonnen met de spijltjes van het ledikantje..... ach... nog maar 3x aflakken hahaha.
    En daarna zijn de muren pas aan de beurt hoor, doe ik als ik meer energie heb! Vandaag is dat ver te zoeken.

Ga zo ff lekker onderuit, kijken of ik een tukkie mag doen van de kids hahaha.

Later!
    Grtz FemR

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Hmm voorgevoel.....ik heb nu dus een klein voorgevoel dat het een meisje is , maar dat komt een beetje door wat de gyn had gezegd

@ femr: nee klopt voor die merkloze kinderwagen gaat het niet lukken, voor de MOON heb ik eens zitten googlen, die zijn wel te krijgen! wel in duitsland maar ach haha, daar heb ik dan weer geen kinderwagen bak van maar zou het kunnen combineren dan....ga voorlopig nog ff verder zoeken!

Civay das lief van je ouders!!

Ja Tamar, maar muurtjes erin zetten en verven mogen mijn vriend en zijn pa doen! haha volgend weekend beginnen ze!

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb een voorgevoel dat het een jongen is, maar heeeeeeeeel stiekem van binnen denk ik een meisje hahaha...

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff zie net de tekst in mijn banner.. dat geschreeuw 's nachts hahahaha... oef... liever niet... :D

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Wat is het hier rustig?? Alle brabo's aan het uitrusten van het carnavalweekend?? :) :)

@Val: ja wellicht kun je het wel combineren, 2 wagens, lijkt me geen probeem toch? In ieder geval heeft je googletocht je iets opgeleverd ;)

@Dingentje: ja.. dat geschreeuw snachts.... er staat ons heel wat te wachten hahahaha.

Nou.. zoonlief zijn koorst liep vanavond weer op. Had 40.4.... morgen toch maar even de dokter bellen, 3 dagen hoge koorts is voor mij altijd het maximum.

Fijne avond en welstrusten voor straks!
    Grtz FemR

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Yolanthe, ohh das wel balen dat je uitgerekend bent op de laatste dag van je mans vakantie.. Zou dan wel fijn zijn als je eerder zou bevallen!
    Mijn vriend mag (omdat het een uitzondering is) vakantie op het laatste moment opnemen, dus na zijn 2 dagen vaderschapsverlof werkt hij nog 1 week, totdat de kraamzorg weg is, en dan neemt hij 3 weken vakantie, om er voor mij te kunnen zijn..
    Zo fijn, en lief van zijn baas.
    Pip behang, geweldig, foto als het klaar is?

@ Marijee, tsja 24u per dag hoofdpijn ken ik inmiddels wel, en dat is dus bij mij die voorhoofdholteontsteking, wat ik al een week heb...
    Ben je verkouden? beterschap in ieder geval!

@ koetje, ohh wat fijn, zo lekker uitslapen!
    Ja, dat valentijnskado van 3 jaar terug was helemaal super!
    Ohh ben je nog hier in de buurt, want ja, ik ben die Tukker :D. *zwaai zwaai*.
    Wat leuk dat je Frits hebt gevoeld!
    Ziet er leuk uit dat bedje+commode!

@ Femr, is je hoofdpijn al weg?

@ susan, wat leuk dat je zelf een geboortebord gaat maken, heb helaas geen tips voor je.

@ Chivay, wat geweldig zeg dat je het kamertje van ze krijgt!

@ Tamar, heel herkenbaar over dat geslacht!
    Ik praat ook steeds over "hij" weet het bijna zeker dat het weer een jongen is.. Lijkt me ook enorm leuk, en vind mezelf ook een jongensmama..
    Als het toch een meisje blijkt ben ik echt verrast! (dan niet minder blij hoor, maar het voelt gewoon een jongen)
    Nog 4 weken, dan weten we het!
    Trouwens, toen ik zwanger was van mijn zoon had ik ook een sterk voorgevoel voor een jongen!

@ Dingetje, hahaa

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou we zijn niet naar het zwembad geweest, zou niet zo verstandig zijn. Verder hebben we ook niet veel gedaan eigenlijk haha..

Oh ff naar mn zoon, die roept me : mama, kom es!!

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Tamar, mooie buikfoto, zag ik in het buikenfoto topic..
    Zal misschien straks ook nog foto plaatsen, had vanmorgen een foto gemaakt, klein bolletje begint nu wel te komen :D

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden eerst even echo voor het gevak jullie misschien dachten dat ik er niet meer was haha. Had een drukke week en ook dit weekend zat vol.

Gisteren verjaardag van mijn vader. Mijn vriend en ik zijn eerder gegaan want we gingen met mijn ouders kijken voor een kinderwagen. We hebben de bugaboo Cameleon van hen gekregen echt zo lief! Deze week mogen we de kleuren doorgeven.
    Wilde nog even nadenken want we hebben morgen een echo en wie weet kunnen we dan al zien wat het wordt, dus dan wil ik daar misschien rekening meehouden met de kleur.
    Kregen er ook een maxicosi bij. Deze is zwart met vanbinnen heel dieprood, dat vind ik wel voor allebei kunnen.
    Daarna wilde ik even met mijn moeder een meegroeibh kopen en heb toen heel veel mooie zwangerschapskleding gehad, waaronder al een mooie witte linnenbroek voor de zomer. (zal het bedrag niet noemen). In die kleiding lijk ook meteen echt zwanger, was zelf helemaal verbaasd daar voor die spiegel, heb nu een echte zwangerbuik. Leek wel mijn verjaardag zo verwend ik ben!

Vandaag eerst lekker wezen zwemmen met mijn zus, zwager en neefjes erg leuk en weer lekker wat aan lichaamsbeweging gedaan. Vanmiddag naar Avatar geweest en nu dus net thuis.

Morgenochtend om 09.00 uur al lekker de echo! Heb er zin in. Ben zeer benieuwd of we dan weten wat het wordt.

Zo en nu ga ik even vanaf pagina 69 teruglezen hoe het jullie is vergaan deze week. xx

12. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Yolanthe: wij hebben op Tes haar kamer het blauwe pip-behang met vlindertjes en bloemetjes. Die van jou vond ik ook erg leuk! Je plaatst wel een foto als de kamer klaar is, he?

@FemR: ja, het is een hele klus, wij hebben ooit al onze koloniale meubels wit gemaakt. Was ook erg veel werk. Gelukkig gaat mijn man het doen, ik heb er echt geen zin in, vooral dat schuren, vreselijk! Maar wordt vast mooi! En ik vind het heel leuk om met goedkope spulletjes een leuk kamertje te maken.
    Ik zou morgen idd maar met je zoontje naar de dokter gaan. 3 dagen koorts wordt wel eng vind ik... Succes en beterschap met hem...

@Susan: ja, je hebt 2 regenkappen. Een voor de bak en een voor de wandelwagen. Is idd niet echt handig. Je kunt btw ook een gewone universele regenhoes voor de wandelwagen kopen hoor, dat past ook en is veel goedkoper. Wij hebben wel die van Maxicosi, maar die is erg dik, als je hem in het boodschappenmandje hebt, is het mandje al helemaal vol (en dat terwijl het een vrij groot boodschappenmandje is).
    Ik heb ons geboortebord bij referenties besteld. Die met die hond (boxer) is van ons. Ze hebben hem van een foto van onze Bob nagemaakt. Het was niet goedkoop, maar ik had het er echt voor over. En we kunnen hem nu weer gebruiken (en voor de evt. volgende ook...:D). Ze hebben er ook hele leuke van Woezel en Pip (ook leuk om na te maken;)).

@val: Je moet er doorheen kijken he, maar wordt idd vast mooi en dat voor 60 euro!

@Chivay: wat gaaf dat je het kamertje van je ouders krijgt!

@Tamar: voorgevoel... dat had ik bij Tes wel heel sterk, ik dacht alleen dat ze een jongen was! Helemaal verkeerd gedacht:D. Ik dacht destijds alleen maar aan jongensnamen en keek alleen naar jongensdingen. Daarom kreeg Tes ook een koeienkamer. Ook leuk voor een meisje dacht ik nog maar toen ze echt een meisje bleek, heb ik er na een tijdje een echte meidenkamer van gemaakt! Nu heb ik weer een beetje een voorgevoel dat het een jongen is, we zien het in augustus! Het ledikantje maken we trouwens wit idd!

@Dingetje: tja, dat geschreeuw 's nachts... Moet er ook nog even niet aandenken, maar ja, het hoort erbij... Nu nog even genieten van de hele nachten doorslapen (als mijn meisje, de kat of mijn blaas me tenminste niet wakker houden).

@Kiss: we zijn net terug uit Tukkerland:D. Ik heb de hele tijd gezwaaid naar je;)!

@Leonizzie: veel plezier morgen met je echo. Ik mag om 10.20 uur! Spannend weer he?

Nou meiden, ik ga mijn bedje opzoeken. Manlief ligt er al in, dus ik ga ook maar, het is tenslotte valentijnsdag;)!

Slaap lekker en tot morgen!

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Wow Leonizzie! jij bent verwend!!:D

En Leonizzie en Koetje: veel plezier morgen!! ben benieuwd hoor!

Mijn mannetje is ook al naar bed, word om 4 uur vannacht al opgehaald voor zijn werk....:S beetje saai zo:D

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Leonizzie: dat was wel een superdag voor je! Wauw een bugaboo van je ouders gekregen. Die rijdt erg fijn, helaas was het boven budget voor ons toen. Wij hebben de wagen van mijn schoonouders gehad, vind hem alleen niet echt geweldig. Zitting is heel erg groot dochter moest uit de bak met 7 mnd (ze ging nml zelf zitten erin) maar de zitting was veel te groot daar hing ze als een zoutzak in.

@Koetje, die is ook erg leuk van Pip! Er zijn zoveel leuke behangetjes van dit merk. Zal foto`s plaatsen op onze hyves (weet niet hoe het moet hier). Nog even geduld tot 2 mrt, dan komt er iemand behangen.

Jullie allebei veel plezier met de echo`s! Wil onze frummel ook weer eens bekijken. Stond vandaag naar de optocht te kijken. Hier rijden ook wagens mee met keiharde muziek en ik had het idee dat ik frummel voelde. Lijkt me wel heel vroeg met 13 weken (13.2 volgens de echo).

Zo ga ook douchen en mijn bed opzoeken. Tot morgen! Ga morgen carnavallen met dochter.

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Koetje, gaat een leuk kamertje worden in het wit hoor! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!

@FemR; Nee,mijn vriendin train niet met dolfijnen, maar werkt op de rontgen. En is tevens echoscopist, dus ze heeft me al 2 keer eerder ge-echo'd! Ook erg leuk natuurlijk! Ze was vorige keer de enige die wist dat het een meisje was! Tja, en mijn schoonmoeder... Die spoort niet helemaal. Althans, daar zitten gedachtenkronkels in,geen idee! Ik kom er net vandaan. Hadden heel leuk Elin een shirtje aangedaan met "Jippie ik wordt.... Grote Zus!" Leek me duidelijk dus. We zagen ze het begin van de middag echt lezen, maar geen reaktie :(. Wij elke keer hinten over dat ze zo'n leuk t-shirt had enz. Niks hoor! Tijdens het eten las ze het nog een keer hardop voor. Nog niks. Manlief maar eens vragen, goh wat zou dat nou betekenen??? reaktie: Ja nou,ik dacht al zoiets, maar ik durfde het niet te vragen...:$ DUUUUUUH! Waarom zouden we anders zo veel moeite doen!!!???!?!?! Verder een mat goh wat gezellig,wanneer komt het? Afijn, je snapt wel als we ooit een 3e willen bellen we ze wel gewoon ff!

Nog een keer @FemR; Fijn dat je mannetje toch een beetje lijkt op te knappen vandaag! Hopen dat het doorzet!

@Chivay en Leonizzie; Wat worden jullie heeeeeeerlijk verwend! Geniet er lekker van hoor! En Leonizzie veel plezier morgen bij de echo! Zou wel heel gaaf zijn als het geslacht dan al te zien is!!!

@Voorgevoel; Niet echt, denk een beetje aan een jongen, omdat ik al een meisje heb. Maar ja,dat slaat natuurlijk nergens op. Maar nog een meisje zou ik ook helemaal leuk vinden! Vind mezelf (en mijn man ook trouwens) meer een meisjes-mama (-papa). Maar misschien is dat gewoon tegendraads omdat mijn schoonmoeder vroeger altijd stellig beweerde dat jongens leuker zijn dan meisjes. Nou heeft ze zelf alleen maar 1 zoon, dus hoe ze dat denkt te weten, geen idee!

Hier vanmiddag gezellig carnaval gevierd! Elin heeft helemaal de blits gemaakt met haar stinkdierpak! Maar, al zeg ik zelf, hij is ook supergaaf geworden! Ik zal er deze week wel even een foto van plaatsen! Net door alle sneeuw weer veilig thuis gekomen, en ik duik nu snel mijn bed in, want voel me helemaal niet lekker. Ik ben inmiddels al een maand verkouden, en ik kom er maar niet vanaf! Dodelijk vermoeiend dus, en dat bovenop de hormonale moeheid...

Ik ben van plan om morgenochtend voor de allerlaatste keer borstvoeding te geven aan mijn meissie... Ben vorige week al gestopt met de avondvoeding, en nu gaat ook de ochtendvoeding eruit. Het is mooi geweest zo, en ik denk dat ik de extra energie nu wel goed kan gebruiken!

Welterusten allemaal!

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Koetje; Jij ook veel plezier morgen bij de echo!!!!!

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi meiden
    niet alles teruggelezen, nu geen tijd voor.. ff snel voordat ik ga werken op forum kijken!

zaterdag zijn we op pad geweest naar babywinkels.. kinderwagen en babykamer voor 99% zeker uitgezocht!!! zag al ergens TWF staan, daar willen wij de kamer ook van..

nou ga snel, het is erg glad dus doe er iets langer over!

liefs elisa

18. 4days

4days Niet meer actief

Zo, hier ook eindelijk in de 13e week. Deze week nekplooimeting, leuk! Natuurlijk ook spannend. Maar nu kunnen we het beebje weer even zien.

Hahahaha! :D

SpruitNoorderloo -> Hmm, ik sluit me bij de rest aan en zou autostoeltjes ook nieuw kopen. Trouwens nieuwe duowagens heb je al vanaf 250 euro. Wel geen duur merk dan, maarja.

Koetje-> Wat een leuk kamertje!

Chivay -> Wat lief van je ouders zeg!! :D Bij Vince hadden mijn ouders ook 700 euro ofzo mee betaald aan het kamertje, heel leif! Maar wij ahdden dus ook net een kameertje van 1000 euro gezien, en dan vond ik dan weer te belachelijk als ze dat helemaal moesten betalen....

Tamar -> Ik had dat gevoel de vorige zwangerschap heel sterk, toen bleek het een jongen te zijn. Heb wel eens gehoord dat de meeste vrouwen het geslacht duidelijker aanvoelen als het een jongen is, maar kan ook een fabel zijn.

FemR -> Beterschap voor je zoontje!

Leonizzie -> Wat lief dat jullie een kinderwagen hebben gekregen! :D

Groetjes!!!

19. Even een teken van leven;)

We hebben 4 heerlijke dagen in disney gehad! De dagen vlogen voorbij, we waren het liefst nog 1 nacht gebleven.
    Het was alleen ijskoud!!! Dat was écht een nadeel.

Maar we hebben het echt heel fijn gehad. Aiden is ook bijna overal ingeweest en vond alles leuk!

Ik ga straks bijlezen, eerst ff boodschappen doen!

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ elisa: wat fijn dat je al wat gevonden hebt... altijd leuk om uit te zoeken...

@ leonizzie: zoww.. jij bent lekker in de watten gelegd... haha.. lijkt inderdaad wel een verjaardag... maar wel super lief van je ouders...

@ voorgevoel: tja.. ik heb vannacht gedroomd dat er heel veel mensen tegen me zeggen het wordt een meisje.. dat zie ik aan je... maar ik denk toch echt zelf dat het een jongen wordt.... ach ja.. nog een paar weekjes wachten en dan weten we het.. hoop ik...

@ Sneeuw: ben het echt helemaal zat... brrr... laat het lentezonnetje maar komen..

@ carnaval: nou dat viel een beetje tegen.. had me voorgenomen om het lekker te vieren zaterdag en zondag.. maar ik merk aan mezelf als ik ongeveer 2 uur sta dat ik steeds meer pijn in mijn bil/rug krijg... dus uiteindelijk maar kort gebleven beide dagen...

Deel Deze Pagina