Carnaval -> Ik heb zaterdag trouwens carnaval gevierd, het was een ramp! Het begin van de avond was heel leuk. We stonden in een gezellig cafeetje, het was niet al te druk en er hing ook geen rook binnen. Dus was goed te doen. Maar naarmate het later werd werd het steeds drukker. En toen ging het ineens buiten regenen, nou de hel brak los. Alle mensen stormden naar binnen, en zelfs toen alles al propvol was bleven ze nog als idioten richting binnen duwen. Met als resultaat dat iedereen in het complete cafe ineens werd geplet. Mensen raakten in paniek en kregen geen adem meer. Sommige mensen wilden zo snel mogelijk eruit maar dat was onmogelijk. Wij stonden op een metertje van de nooduitgang, en hebben ruim een half uur nodig gehad om dat metertje af te leggen. De mensen drukten rondom echt zo hard dat je moeite kreeg met adem halen... We zijn toen ook maar naar huis gegaan. Ik had het wel gezien. Laartje88 -> Fijn dat disney leuk was!! Het weer daar hadden jullie pech mee idd... Gelukkig scheelt het al als je lekker warm bent aangekleed. Voorgevoel -> Ik heb het nog niet. Van anderen tot nu toe alleen meisje gehoord. Maar mijn pendels zeggen juist weer jongen. even afwachten dus.
Goodmorning! @Kiss87: mijn hoofdpijn is nu wel weg gelukkig Hij was gisteren om een uurtje of 22.00 weg, had 's middags nog even zitten pitten, dus werd weer duf wakker hahaha. Vannacht redelijk geslapen, dus dat scheelt weer. Ga vanmiddag wel weer ff op de bank zitten hoor, als ik klaar ben met het ledikantje in de lak te zetten hahaha. Slim dat je niet bent wezen zwemmen, lekker rustig dagje dus!! ook wel eens lekker! @Yolanthe: mijn man heeft ook vakantie 3 weken, hij moet 16-8 weer aan het werk en ja hoor... dan ben ik uitgerekend hahaha. Ach... hij neemt wel lekker een paar dagen vrij hoor erna, of gaat halve dagen werken, of wat thuis werken, hij kan daar rekening mee houden en precies zo plannen dat het goed uitkomt, echt handig! @Leonizzie: wat heerlijk dat je zo verwent wordt!!!!! Lekker van genieten! Ben benieuwd naar je buikje! @Koetje: wauw, alle koloniale meubels wit maken.... dat moet zeker en hele klus zijn geweest!!! Wij hebben ook donkere meubels en ik ben ze nog niet zat Maar.... als ik het kleurtje ooit zat ben zal ik ze ook licht gaan verven en geen nieuwe kopen, dat vind ik echt geld verspilling! Thanks voor de beterschaps wensen! De huisarts kon alleen niks vinden.. dus dat wordt uitzieken en afwachten! Het geboortebord voor Tes ziet er echt super uit!!! Ze maken leuke dingen zeg! Ik ga denk zelf proberen iets te maken. Geen idee of het gaat lukken hoor hahaha. @Brendat: wat leuk dat die vriendin jouw echos heeft gemaakt! moet wel heel bijzonder zijn als alleen zij jullie geheimpje weet! kon ze het goed voor zich houden? En je schoonmoeder... jammer dat het niet sneller werd opgepikt en er geen enthousiaste reactie kwam... Kan me voorstellen dat je de moed voor een evt. volgende keer op geeft en gewoon belt. Mijn ventje zit nu voor de tv met rode vlekken in zijn gezicht. Kopje thee erbij... huisarts kon helaas niks vinden, uitzieken! En de allerlaatste keer borstvoeding.... historisch moment! Hoop dat je ervan genoten hebt! En je dochter natuurlijk ook! @Elisa: wat leuk dat jij ook spullen hebt uitgezocht!! Het is ook een heel leuk merk TWF!!! @Cossy: spannend de nkplooimeting!! Jammer dat de carnaval niet zo geslaagd was, kan me voorstellen dat je direct uit die menigte wil, maar als je klem staat... blehhh... zou er claustrofobisch van worden! Het gaat met zoonlief weer wat beter. @Laartje: heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!! Jammer dat het zo koud was! @Lauw: jammer dat de carnaval in de sloep liep door je bil... zouden het je bekken kunnen zijn? Ik ben de sneeuw ook zat hoor!! Ik wil ook ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga dochter even uit school halen en dan een boterhammetje eten. Dan de was vouwen en dan nog even het ledikantie beklederen Zwemles slaan we vandaag ff lekker over. Isa dr oren lopen nog dus dat lijkt me geen goed idee met al die bacterien. Komt wel weer! Later! Grtz FemR
@ Chivay, wat fijn dat jullie het kamertje krijgen! Snap je gevoel wel dat je je bezwaard voelt, had ik ook toen wij de kinderwagen kregen! @ Tamar, wat leuk dat je helemaal in de jongensstemming bent! Zou leuk zijn als het klopt he? Hier nog niet echt een voorgevoel, als ik puur op mijn zwangerschap zou moeten afgaan dan wordt het een meisje. Ik voel me heel anders als bij de zwangerschap van Aiden. @ Lauw, ik ben de sneeuw ook echt zat. Gelukkig vieren wij geen carnaval moet er niet aan denken om door dit weer te gaan.
FemR -> Fijn dat het met je zoontje weer wat beter gaat! Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het een jongetje is! Dat had ik bij Vince ook gedroomd, en het klopte. Dus ben benieuwd.
@Cossy: dan nog even wachten en dan weet je het Kijken of je droom waarheid wordt, zou wel heel leuk zijn!!
Hah ja, zou het wel grappig vinden. Lijkt me trouwen erg leuk, tussen de mannen! (hoewel een meisje vast ook wel leuk zal zijn)
Brendat, grappige schoonouders heb jij... haha. Moest er wel om lachen. Wel jammer dat ze daarna wat lauwtjes reageerden. Laartje88, fijn dat jullie zo genoten hebben van Disney. Femr, wat goed dat je hoofdpijn weer over is, het bepaald zo je hele stemming. Is ook echt mijn kwaaltje. Wanneer ik te druk ben geweest en daardoor te weinig gedronken, weet ik zeker dat ik het krijg. Het blijft dan ook de hele dag. Cossy, grappig dat jij daarover gedroomd hebt. In mijn dromen ben ik wel altijd zwanger, maar het is nooit geboren of dat ik droom over geslacht. Heb ook nog niet echt een voorgevoel. Ik merk dat ik veel meer kijk naar jongens dingen en dat dat mij ook heel leuk lijkt, maar soms schiet ineens in mijn hoofd: Dit is een meisje! Dus ik zou het echt niet weten. Mooie echo vanmorgen gehad. Je kan duidelijk een groei zien vergeleken met 12 weken. Had ineens een veel groter hoofd! Lag lekker te spartelen. Konden alleen niet zien wat het is... Dus dat blijft nog even een verassing. Hoop dat we met het uitkiezen van de bekleding van de kinderwagen dan nog even uitstel krijgen, want als het een meisje wordt zag ik echt een mooie knalroze kleur die ik dan wel heel leuk vindt. En voor een jongen een soort ijsblauw, of kan dat ook wel voor een meisje? Heb net ook mijn zwangerdoos bij de Etos mogen halen, dus ga zo eens even snuffelen. Doet hier iemand aan Zumba? Ik had me opgegeven bij een sportschool voor wat fitness en groepslessen en omdat ze Zumba gaven. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Vandaag ging het abbo in (want ik deed nog ergens aan pilates en Yoga wta nu pas afliep) en heb ik een trainingsschema gehad. Volgens deze instructeur mag ik gewoon aan Zumba enzo mee doen, als ik gewoon goed let op hoe ik mij voel. Alleen heb ik ook wel eens gelezen dat wanneer je zwanger bent je niet met nieuwe sporten moet gaan beginnen. Misschien dat ik gewoon eens een les meedraai om te kijken hoe het gaat?
hallo, hebben jullie nog ruimte voor een extra kwebbel tante erbij ... heb me wel aangemeld in het begin maar kon het niet bij houden allemaal. ik weet niet of het nu wel gaat lukken maar ga het proberen. ik merk alleen dat ik de mensen mis die hetzelfde als mij meemaken zal wat over mijzelf vertellen ik ben 31 jaar en heb een zoontje van bijna 3 helaas heeft de 2e wat op zich laten wachten maar na 3 miskramen is het eindelijk toch gelukt en zijn we helemaal blij. probeer er nu helemaal van te genieten en voel me na 3 maanden miselijk te zijn geweest nu heeel goed... nouja dat was het tot zover wil iemand nog wat weten?
Zo, daar ben ik weer! Even een ego berichtje hoor... Vanochtend hebben mijn moeder en ik onze Frits mogen aanschouwen en wat is het toch al een knapperd! Hij/zij doet het super, is inderdaad net zo'n stuiterbal als Tes, het is alleen jammer dat ik daar nog niet zoveel van kan voelen. Maar dat komt nog wel. Helaas moet mijn mannetje rustig aandoen met zijn vrije dagen (komt door al die vakanties), dus vandaar dat mijn moeder meeging. Anders is het ook maar zo alleen... Mijn moeder vond het erg leuk om haar 3e kleinkind nu al te mogen zien. Ze werkt in het ziekenhuis en liep meteen naar haar collega's om de echofoto's te laten zien. Ik word weer oma, zo trots, zo leuk! De gyn houdt de uitgerekende datum trouwens op 26 augustus, weer 2 dagen cadeau dus. ben echt superblij, ik heb het net op mijn hyves gezet en ik ga me zo even aanmelden voor de augustus 2010 mama's! Het enige mindere is dat ik (weer!) een te hoge bloeddruk heb en en (weer!) aan de bloeddrukverlagers moet. Ook wordt ik strenger/vaker gecontroleerd en krijg ik een superuitgebreide 20 weken echo (12 april) omdat ik een gaatje in mijn hartklep heb en er hartproblemen in de familie voorkomen. Die extra controles zijn dan wel weer fijn, mag ik nog vaker naar onze mooie Frits kijken! Jullie merken het wel, ik ben weer helemaal op de roze wolk geklommen! Zo, nu ga ik eens even op jullie reageren...
@Yolanthe: jullie laten het dus behangen? Ik heb het samen met mijn vader gedaan, was goed te doen. Je moet alleen goed naar het patroon kijken. Maar bij jullie wordt het vast nog strakker! @brendat: wat een slome reactie van je schoonouders. Komt me wel een beetje bekend voor, mijn schoonmoeder kon het slabbertje met daarop 'ik word grote zus' niet lezen. Dus bij haar viel het kwartje ook pas later, maar toen ie eenmaal viel was ze superblij! Toch wel wat anders dan bij jou, wat een leuk mens die schoonmoeder van je! Ik ben trouwens echt benieuwd naar het stinkdierpak van Elin. Vanochtend vierden 'ze' ook carnaval op mijn werk (een kdv). De kinderen mochten verkleed komen, echt super! Er was zelf een klein babytje als bij verkleed, echt schattig! Geniet van je allerlaatste keer borstvoeding geven aan Elin, zal wel even slikken worden... @elisa: ben benieuwd naar je kamertje en wagen! @Cossy: wanneer heb je de nekplooimeting? Succes alvast en geniet ervan om naar je kleintje te kijken! Wat een rotervaring trouwens in dat cafe. Fijn he van die mensen die maar door blijven duwen? Ik ben benieuwd of je droom waarheid wordt! Lijkt me ook leuk, een jongetje, dan heb ik van allebei een! @Laartje: fijn dat het een geslaagd weekendje Disney was! @femR: Gaaf bord he? Die staat hopelijk in augustus weer voor ons huis te pronken! De huisarts kon niks vinden? Waar komt die koorts dan vandaan? Gaat het wel wat beter met je zoon (ik lees net dat het gelukkig weer wat beter gaat...)? Gelukkig gaat het met jou wel beter, doe je wel rustig aan? Die meubeltjes kunnen later ook wel geverfd worden, toch? @Leonizzie: super, een mooie echo! jammer dat het geslacht nog niet te zien was. Ik zou als ik jou was echt voor roze gaan als het een meisje is, zo gaaf! Hopen dus dat je wat later over te kleur kunt beslissen. Ik denk dat je nog best een tijd door kunt sporten hoor, zolang het goed voelt. Zo'n proeflesje is altijd handig, veel plezier! @Lieni: gefeliciteerd met je zwangerschap! Kom maar gezellig meekletsen hoor! Nou, ik ga me even aanmelden voor de augustus-hyves en even bij jullie spieken. Mij herkennen jullie direct (mama van Tes)! Fijne dag nog, die van mij kan niet meer stuk!
Jeetje jullie hebben weer flink gekletst! Cossy, wat jammer dat jullie carnaval zo tegenviel! Je had er zo'n zin in! Wij doen hier niet aan carnaval, ben er ook niet weg van moet ik zeggen Laartje, wat leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!!! Brendat, goed hoor dat je zo lang borstvoeding hebt gegeven! Petje af! Voorgevoel heb ik wel, ik denk een meisje. Maar ik verheug me maar niet teveel Hoewel ik een jongen ook superleuk zou vinden hoor!! Nog maar een paar dagen en dan weten we het hopelijk! Leonizzie, wat jammer dat jullie het geslacht niet konden zien! Lag het met de beentjes bij elkaar? Ohhh ik hoop zo dat wij het wel kunnen zien vrijdag! Kan echt niet langer wachten haha! Ik ben vandaag voor een extra controle bij de VK geweest. Al dagen zo'n hoofdpijn maar de bloeddruk en ijzer was prima. Dus denk toch spanningen. Even hartje geluisterd en dat klonk ook super! Valt wel een last van mn schouders nu dus wie weet verdwijnt de hoofdpijn ook. Net gebeld voor een afspraak voor de 20wkn echo. Wij mogen 18 maart! Leukieleuk! En waarschijnlijk gaan we van 20 tot 30 maart naar Suriname toe. Als verrassing voor mn schoonpa! Wat zal ie raar reageren als we voor zn neus staan! Willen een auto huren op het vliegveld zodat we zelf naar zn huis kunnen rijden Hebben besloten om voor mn zoontje wel een eigen stoel te 'kopen' . Kan zn autostoel er mooi op staan en kan ie zo lekker slapen. De reis duurt tenslotte 9 uur. Kost wel 600 euro meer maar ja, ik hoef m echt geen 9 uur op mn schoot haha! Ohja onze slaapkamer is gestuct, net behang gekocht, hopelijk gaat manlief snel het plafond latexen zodat ik de muren kan behangen en schilderen. Als het klaar is kan alles weer in onze kamer en kunnen we de kamer van mn zoontje laten stucen. Ik wil zijn kamer kobaltblauw-zilver en wit maken met misschien een rood streepje horizontaal over 1 muur. In LIEF! stijl met op 1 muur de tekst STOER! in het groot. Maar ja, eerst onze kamer doen, gaap... Lieni, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Koetje, leuk dat je moeder mee was naar de echo! En 2 dagen kado is helemaal prachtig, wel jammer van je bloeddruk ja.. Grr.. Ik ga zo ook maar eens op de augustus hyves spieken.. Had me wel aangemeld maar nog niet echt actief geweest.. Kan niet alles bijhouden hoor Haha! Nou genoeg gekletst nu! Als ik iemand overgeslagen heb; excuus!!
Kan iemand me even de link van de augustus 2010 mama's-hyves geven? Ik zit me rot te zoeken, maar kan het niet vinden...:x
hallo allemaal! wie vroeg over babykamer die is dus van TWF en wit... weet naam niet meer en kinderwagen van Quinny en denk dat die rood wordt.. vind ik leuke kleur! hier rg moe. vanancht eindelijk wer eens beetje geslapen. zo naar yoga en daarna douche en naar bed.. hopelijk weer een nacht waarin ik maar 1x eruit hoef om te plassen.. nog 1 dagje morgen en woensdag vrij! xx elisa
@ Leonizzie, jammer dat ze het geslacht niet konden zien! Ijsblauw kan ook voor een meisje hoor,tenminste ik vind van wel! Hoe was de etos doos? @ Lieni44, Gefeliciteerd en welkom! @ Koetje, fijn dat de echo goed was. En 2 dagen kadoo, super! Wat vervelend dat je zo'n hoge bloeddruk hebt, gelukkig houden ze je goed in de gaten. Beter te veel controle's dan te weinig he! @ Marijeee, leuk naar Suriname! Pff vind 600 euro extra toch wel veel geld hoor hihi! Aiden gaat fijn op schoot in mei, scheelt ons ook bijna 600 euro. Florida is wel wat korter vliegen natuurlijk! Klinkt echt leuk de kamer voor je zoontje, ben benieuwd naar het resultaat. Pff ik heb ook eindelijk een zwangerschapskwaaltje en ga gelijk ff zeuren . Ik ben de hele dag misselijk, zo'n gevoel alsof ik honger heb! Ookal heb ik net gegeten, heel wazig. Hebben meer mensen hier last van?? Heb appels meegebracht die helpen meestal wel ff!
Zooo, de schilders zijn hier bezig met de babykamer en de huiskamer. Heb me nu opgesloten in de slaapkamer met de laptop en wierookjes tegen de stank! Heb me ook laten vertellen dat die luchten niet echt goed zijn voor de kleine.
Hallo dames Weer terug van even weg geweest te zijn van het forum. Dingetje ik had ook alles in 1 aan vitamine maar net niet genoeg voor mij met de vitamine D maar moet wel zeggen die bruiszakjes die ik heb zijn best lekker om te drinken net limonade dus zonder moeite gaat het naar binnen. Kiss87 hoe is het het me hoofd? Hoop dat het al een stuk minder is. Irisnaomi jeetje zag je foto voorbij komen mooi buikkie hoorrr. Brendat fijn dat elin een stuk opgeknapt is. Griep is nietsss hoor bah. Nikky jeee wat vervelend voor je zeg in het ziekenhuis gelegen. maar goed dat ze er optijd bij waren en je lekker in de gaten kon houden. fijn dat je weer thuis bent en hopen dat het snel nog een stuk beter met je gaat. Cossy jeetje wat een rare vkpraktijk zeg en een onbeschofd mens. kan je niet overstappen naar een ander? O en in een cafetje iedereen lekker propvol naar binnen duwen dat gaat idd niet. Zou idd geen prettig gevoel zijn. Kan ik ook niet tegen hoor dat opgesloten zitten. Susan fijn dat alles goed was bij jullie kleintje. En idd jammer dan dat hij er niet bij is maar wel heel bijzonder dat hij het wel heeft kunnen horen . Femr jeetje wat vervelend voor je zoon. Hoop dat het nu een stuk beter met hem gaat. Koetje leuke kamer hoor is idd wel leuk als je het gaat schilderen. En idd ook wit zou mooi zijn bij dit soort model. En idd wat modernere knopjes haha. en proficiat dat je echo goed was/is. En idd dan fijn dat je toch iemand mee heb alleen is maar alleen. En zal ik ook niet fijn vinden om in me eentje naar ons wondertje te kijken. Leonizzie jeetje je bent lekker verwend zeg. Heerlijk hoor. En fijn dat jullie echo weer goed was/is. En heerlijk dat je goed kon zien dat het lekker aan het groeien is. Weer een fijn gevoel voor jullie. Lieni44 welkom hier bij de club. En proficiat met je zwangerschap. Marije fijn dat je toch voor extra controle kon komen bij de vk. en toch fijn dat alles goed is. En lekker suriname en al helemaal leuk voor een verrassing voor je schoonpa. Vakantie. Wij gaan een weekeindje weg meer niet zouden eerst naar spanje gaan met auto en caravan maar is geanuleerd. dus we blijven heerlijk thuis. Babykamer hebben wij ook van schoonouders gekregen. Donderdag kunnen we hem al ophalen wel heeeeeel snel maar ja hij is binnen dus dan hebben we hem wel. Kinderwagen hebben wij ook gezien 4 in 1 is het.van de merk hhaha die weet ik niet meer. heb er zoveel gezien. Die Krijgen we van me vader. Box krijgen we van me stiefmoeder dus we worden heerlijk verwend. PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Ik ben bij jeetje nooit meer 4 dagen weg blijven heb ik al in de gaten. Hier druk druk druk. zolder helemaal uitgemest hoop weg gegooid. Nu kledingkasten aan het uitzoeken mijn staat nog op logeerkamer wat baby kamer word dus mijn kast moet weg daar. We hebben kast bij gekocht voor op andere kamer dus even ruimen. voor de rest gaat het lekker hierrr. Vrijdag avond naar 9 maanden beurs met schoonouders.
hoi allemaal!! zo weer even wat bijgelezen,, t gaat alweer sneller hier! @ leonizzie wauw wat lief dat jullie die kinderwagen kregen!! worden je ouders voor t eerst opa en oma? Wij zijn de vorige keer gruwelijk verwend nu hoor ik ze er niet over haha maar dat geeft helemaal niet we hebben alles al en is natuurlijk heel normaal. @ bredat, haha een stinkdierpakje gaaf! laten jullie allemaal ff wat foto s zien van carnaval? kan ik ik in het nuchtere noorden ook ff meegenieten haha @laartje, mooi dat jullie het leuk gehad hebben! en aiden ook wist niet dat dat leuk was met zo'n ukkie @ Cossy, pff wat een verhaal zeg eng!! @lieni gefeliciteerd en welkom!! @koetje, fijn dat je zo genoten hebt van de echo @marijee, suriname leuk zeg!! ik vroeg me laatst al af hoe mensen dat doen met kleintjes voor die van mij is ene half uur stilzitten al geweldig en lukt alleen door maar wat te eten te geven. voorgevoel: ik denk een meisje en ik hoop het stiekem wel. Lijkt me zo leuk een meidengezin. Maar ja een meisje en een jongen en is ook heel leuk. ik kom uit een gezin met 4 meiden en 1 jongen ook gezellig maar ik laat het bij 2 denk ik haha Hyves, o ja ik ga me ook wel even aanmelden!! Verder hier een gruwelijk opstandig meisje, ze begint opeens met woedeaanvallen. Ze wil dan opeens niet meer eten en we waren vanmorgen met z'n allen om 5 uur al wakker. En ik ben al zo moe! Zo lekker dat ze nu op bed ligt haha. Het zal de leeftijd wel zijn (17 maanden).