Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Leonizzie -> Fijn dat de echo goed was! Toch gek eigenlijk he, dat het zoveel verschil is of je begin of eind augustus bent uitgerekend. ik heb de 12 weken echo nog niet eens gehad, hihi.

lienie44 -> Welkom (terug)! Het is inmiddels stukken rustiger hier, dus het is wel makkelijk bij te houden. ik vind het prima, ik hou niet van die topic waar 50 pagina's per dag bij komen. Hier is het goed te doen. :)

Koetje -> Fijn dat alles goed was met Frits! :D Zal je mams wel blij zijn geweest dat ze mee mocht. Ik neem mijn ma ook mee naar de 3d echo met 16 weken, dat vindt ze geweldig. Wel balen dat je bloeddruk te hoog is zeg! :( Mijn bloeddruk is juist erg laag. dat is lastig voor mij, maar verder niet schadelijk ofzo, dus dat scheelt. Heb trouwens vrijdag de nekplooimeting. ;)

Marijeee -> Wat een leuk idee zeg, een STOER!-kamertje! Wordt vast erg leuk. En ik ben zelfs ook niet zo'n geweldige carnaval-vierder. Ik vind het uitgaan en verkleden wel leuk, maar van die muziek krijg ik spontaan braakneigingen...

Elisa83 -> Wij hebben ook een rode Quinny! Maar dan de red flame reflection, ik vond dat wel stoer.

SpruitNoorderloo -> Zozo, bij jullie zijn ze dus druk bezig! :D Wel leuk, als er een beetje schot in de zaak zit, Hier moeten we eigenlijk nog beginnen.

Iltje -> Ik had toen ik zwanger was van Vince ook een vakantie naar Spanje geannuleerd. je voelt je dan toch niet prettig denk ik, hoogzwanger en dan zo lang in de auto... (of bus, in ons geval)

Mila2008 -> Fijn he, dat peuterpuberen... Ons zoontje is bijna anderhalf en begint nu ook langzaam steeds opstandiger te worden. Vooral maar alles doen wat niet mag en lekker tegendraads zijn, hihi. Maar ik ben er snel klaar mee hoor, 1 waarschuwing en anders de box in. En als hij niet wilt eten dan laat hij het maar lekker.

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @Cossy: jeetje nou dan zou de lol er voor mij vanaf zijn eej...das ook niet leuk! enne ben benieuwd of je gelijk krijgt met je voorgevoel;)

@leonizzie: jammer dat je niet kon zien wat het was! wel fijn dat alles goed was! En ik deed aan Zumba, ben ermee gestopt toen ik een week of 8 zwanger was, Het is veel springen en best intensief, tegen mij zei ze ook dat het best kon zolang je het volhoud als je rustig aan mee doet, maar dat is niks voor mij, als ik mee doe wil ik voor de volle 100% meedoen, dus vandaar ff een tussenstop, maar ik ga zeker verder hierna het is wel super leuk!

@lieni44 welkom! altijd plek hoor!

@Koetje: fijn hoor dat alles goed was!!

@marije: super hoor lekker ff naar Suriname! ben jaloers!!:D

@Iltje: fijn dat het goed met je gaat! niet zoveel last meer?

Ik heb volgens mij ook iets gevoeld vanmiddag:D ineens voelde ik een flinke plop! maar het was maar 1 keer dus ben er niet helemaal zeker van hihi

3. 4days

4days Niet meer actief

Oooh leuk, spannend! :D :D
    Kan niet wachten totdat ik iets ga voelen, hihi. Ik meende laatst al iets te voelen, maar dat is volgens mij echt onmogelijk, dus het zal wel wat anders geweest zijn. Mijn zoontje voelde ik met 17 weken, dus hoop het nu wat eerder te voelen!

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ik voelde mijn zoontje met een week of 18 ook inderdaad! of het de baby echt was weet ik niet zeker hoor haha, heb het daarna niet meer gevoeld

5. 4days

4days Niet meer actief

Zou best kunnen hoor, vooral omdat het de 2e is. Misschien voel je het vanaf nu wel vaker. :)

Ik ben trouwens een grote pot Ben&Jerry's aan het verorberen. :D Phish Food, hmmmm, my favourite!!

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oooooooooooooooooh hou op!! dat is zo lekker ben & jerry's! meer heeel slecht hihihi nu heb ik er ook zin in!

Trouwens onze pagina waar alles werd bijgehouden bestaat die niet meer/???

7. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    kwijl kwijl:p

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :)
    Webklik.nl - Augustus 2010 mama's dit is de site Val....

Heb dit keer maar even vlugjes meegelezen ;)
    Het gaat weer hard hier!!

Vandaag mijn laatste daggie in de blauwe potjes piesen ;)
    Morgenvroeg nog 1 keer en dan ben ik klaar!!!

Gisteren weer even geAngelsound ;).. Heerlijk hoor om weer even een teken van leven te horen...
    Heb nog steeds geen buikje.. en die bevestiging.. 'Er is nog steeds iemand thuis' is dan zooooo prettig!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhhooo..
    Mijn vriend heeft vanmiddag een enorme zak snoep bij de Jamin gehaald... Dat is ook zoooooo slecht :D
    Gelukkig zijn we beide geen enorme snoepers ;) En zal hij daarom lang meegaan.. Maar zooo lekker om af en toe even iets slechts te kunnen pakken

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Lauw; Oei, vervelend dat je zo'n last van je bil krijgt bij lang staan! Hoop niet dat je daar nog lang last van blijft houden...

@Cossy; Dat moet dan wel heel beangstigend zijn geweest met carnaval. Naar hoor als zo'n menigte ineens gek wordt!

@Schoonouders; Ik ben blij dat jullie ze wel grappig vinden, haha! Ik word er een beetje moedeloos van. Als je het nu niet gelezen hebt of niet kon lezen, tot daar aan toe, maar het zeker gelezen hebben (hardop!) en bewust niks zeggen omdat je denkt dat het misschien weer mis is gegaan en je ons niet in verlegenheid wil brengen :(:(?
    DAN TREK IK DAT T-SHIRT TOCH NIET AAN!!! Muts! Dat bedoel ik dus met vreemde gedachtenkronkels. En als dit nu het enige voorbeeld is... Zucht! Er is echt gewoon geen bal aan. Haha! Zo even weer alle frustratie eruit!

@Leonizzie; Wat gaaf dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Jammer dat het geslacht niet te zien was, nu nog iets langer geduld hebben! Ga je het vertellen, of houden jullie het voor jullie zelf? Wij willen het (weer) geheim houden.Hoewel het dan wel verstandig zou zijn als mijn man het ook niet weet. Vorige keer heeft hij zich meerdere malen versproken. Maar ja, de een pikt dat direct op, de ander heeft na 12 versprekingen nog niks in de gaten (schoonmoeder bijvoorbeeld :p haha!)
    Ik vind ijsblauw trouwens ook leuk voor een meisje hoor! Je kunt het (in het begin) altijd nog wat extra opfleuren met een dekentje. Wij hebben express voor een neutrale kleur gekozen, met het ook op eventuele volgende kindjes van een ander geslacht. En dan een leuk roze lakentje erin. Maar we hebben inmiddels wel een knalroze buggy...

@Lienie; Ja hoor, plek genoeg! En het is inmiddels een stuk beter bij te houden dan een tijdje terug!

@Koetje; Gefeliciteerd met je goede echo! En met je 2 dagen kado! Balen van je bloeddruk inderdaad, maar een geluk bij een ongeluk: Fritsje mag vaker aanschouwd worden! Jippie! Blij dat jouw schoonmoeder alleen bijziend was, maar wel enthousiast!

@Borstvoeding; Was leuk vanochtend, ze heeft heerlijk rustig gedronken, en me een paar grote gelukzalige glimlachen geschonken! En de borst een paar kussen. Kan zijn dat het een omkooppoging was om langer door te gaan, maar goed, mama is er klaar mee! Vanavond voor het eerst in mijn leven een flesje klaargemaakt! Had nog een probeerverpakking van Friso staan. T/m maart goed, dus kan nog net. Alleen een beetje jammer dat er geen gebruiksaanwijzing opstond, dus ben een kwartier bezig geweest, haha!

@Marije; Lekker naar Suriname! Leuk hoor! Fantastisch vooruitzicht! En dat STOER! kamertje klinkt helemaal leuk, ik ben erg benieuwd naar alle kamertje straks, er wordt flink geklust! Wij moeten eerst nog flink aan de slag met de zolder isoleren voordat we het leuk kunnen gaan maken.

@Spruit; Zo, bij jullie wordt er ook hard gewerkt! Ik ben benieuwd hoor!

@Mila; Succes met je dochter! Haha, ik zie er nu al tegenop dat peuterpuberen! Ik voorzie serieus van die supermarktscenes, Elin gillend op de grond met haar vuisten slaan. "t is wel een beetje een drama-queen...

@COssy; Is die Phish food met marshmellow???? DIe heb ik 1 keer gehad, en vond 'm super maar ik weet niet meer welke het was...
    Jammie hoor! Ik ga gelijk ook op zoek naar iets lekkers....

Doei allemaal!

11. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, ik geloof ik steek iedereen aan met mn vreetbuien. :D :D

Chivay -> ja fijn is dat he, die angelsound! Ik heb vanmiddag ook weer heel eventjes geluisterd.

Trouwens welke kado-dozen hebben jullie allemaal aangevraagd? Ik heb de blije doos van prenatal, de felicitas doos van etos en nog zo'n doos van gratisbabydoos.nl. Die van kruidvat is niet meer te bestellen.
    Heb trouwens nergens mijn echte telefoonnummer gegeven. dan maar geen 2e doos, maar ik heb geen zin om weer maandenlang gestalkt te worden door de meest irritante verkopers...

12. 4days

4days Niet meer actief

Aaah, wat lief! Is soms toch wel een beetje moeilijk om te stoppen he, vind je niet? Na zo'n tijd is het echt iets van jullie twee geworden, zo'n intiem knuffel-momentje. Ik vond het echt super jammer toen ik ben gestopt. Maarja, nog een klein half jaartje dan mogen we alweer, hihi! ;) Ik ben trouwens meteen over gestapt op koeienmelk, dat mogen ze vanaf 1 jaar hebben.

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kindercarnaval was leuk, dochter heeft zich enorm vermaakt.

@Koetje: behangen laten doen beter van wel :)
    Mijn man moet je geen lijm in z`n handen geven en laten behangen. Eind van het verhaal is dat alles onder zit en het behang los laat!

@Echo`s: mooi zo!

@peuterpubers: consequent zijn is het toverwoord! Klinkt suf maar is echt waar. Dochter is een pittig ding, maar van gil buien hebben we niet heel veel last gehad. Ze wist heel goed dat dat geen zin had bij deze mama. Ik liet haar ook gewoon liggen en liep verder (om het hoekje zodat ik stiekem kon kijken of ik keek over mijn schouder naar haar). Deze fase begon hier met net een jaar (vroege en pittige tante). Wij zitten nu in de is-van-mij-fase en zelluf-doen-fase. Hou op zegt ze ook graag. Ik vind het wel een leuke fase eigenlijk! Dochter kan heel goed vertellen en zich uitdrukken.

@Voorgevoel: weet het echt niet meer. switch steeds.

@Kleuren wij hebben dus een kamer oranje met lichtblauw (schoonzus dacht het bewijs te hebben gevonden dat dochter een jongen was). Kinderwagen is rood. Maxi cosi is oranje met turqouise en bruin (leuker dan je zo denkt).

@Brendat dus de borstvoeding is nu ten einde. Ruim een jaar gegeven, knap hoor!

14. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ja, best wel, maar ik vond het echt mooi geweest zo. Ben bovendien doodop en inmiddels al een maand verkouden, dus ik kan de extra energie ook wel gebruiken. Dochter krijgt inderdaad al een hele tijd gewone koe(karne)melk, maar ik had nog een proefpak staan, dus ik denk maak dat ook ff op. Als je kijkt hoeveel van die kunstvoedingspullen ik gratis heb gekregen, moet ik er toch eens wat van gebruiken he?
    Heb nu precies 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag borstvoeding gegeven. Maar ik heb nu al zin in nummertje 2! Maar even een paar maanden mijn borsten weer voor mezelf lijkt me ook wel wat!

@Yolanthe; zo te horen heb je inderdaad een pittige meid! En inderdaad, niet reageren werkt meestal het beste, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je je doodschaamt op sommige momenten, haha! Maar ja, lijkt me wel leuker dan een stil muisje...

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Bredat nee saai is dochter niet! Haha kletst in de winkels tegen iedereen. Is zo gezellig met haar!
    Ben benieuwd hoe het is om weer zo`n weerloos hummeltje in je armen te hebben. Heb een oppaskindje van 4 mnd dus ik kan al wennen.

@Cossy, heb nog helemaal niets aangevraagd. Durf dat nog niet zo goed net als het blad wij jonge ouders. Vorige keer ook pas na 20 weken gedaan.

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik heb alleen die van de prenatal en de etos/felicitas doos aangevraagd! Ben benieuwd of het wat is deze keer! Iemand al iets binnen?

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Net toch maar wat aangevraagd! Haha.

Namen± sinds gisteravond hebben we een meisjesnaam. Nu maar weer hopen dat het een meisjes is anders moeten we heel hard gaan verzinnen. Bij dochter kwamen we er niet uit. Wilde graag toch een jongensnaam hebben voor het geval dat. Dochter was als zoon toch echt een paar dagen naamloos gebleven, hoop nu maar dat het een meisje is. Dus wij moeten het wel weten bij de 20 weken echo, dan hebben we tenminste nog even de tijd als het een jongen is.

Zo ik ben er weer vandoor, truste!

18. 4days

4days Niet meer actief

Mijn arme ventje heeft 40 graden koorts :( dus ben hem troosten...

Welterusten allemaal!

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    awwww... Dat is niet fijn Cossy.. Veel beterschap met hem!!!

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier zo even een extra controle bij de VK. Kreeg gisteravond ineens een enorme druk down under.. moest plassen en dacht werkelijk dat er wat mee ging komen.. Daarna zitten en ik voelde gewoon "iets" zitten. De spoedlijn gebeld.. moest plat gaan liggen.. nu moet ik zo komen en gaan ze even kijken.. misschien een verzakking of tóch een zwakker baarmoedermond.. pffff heeft hier iemand ervaring met een verzakking? Ben zo onzeker wat ik kan verwachten..
    Moet daarna nog wel werken, dus hopelijk vanavond meer nieuws.. (of vanaf t werk tussendoor)

Deel Deze Pagina