@kiss87 veel plezier met huizenjacht! de huizenjacht vind ik leuk maar ikzelf heb een hekel aan verhuizen pfff al dat gedoe tsja smaken verschillen
Ik ben er al met mijn zoontje geweest en dat was hartstikke leuk, hij vind het prachtig om er rond te kijken, en met de kinderwagen vond ik ook best doen. (misschien was het op die dag minder druk? geen idee) Maargoed, daarnaast is meenemen mijn enige optie. Mijn moeder kon alleen door de week en dan werkt verder iedereen.
Voor mn moeder en mij 30 euro per persoon (busreis en entree) en voor Vince 20 euro, voor alleen de busplek.
ja misschien scheelt het dat jij op een donderdag gaat en wij op een zaterdag gingen...volgens mij is zaterdag het drukste....dus dat kan idd wel verschillen... maar waarom moet je zoveel geld betalen als je niet gaat???
Ja wij wonen helemaal in zuid-limburg. Is 3 uur heen en 3 uur terug, met de trein kost de reis alleen al 40 euro, zonder entree. Maarre, ik heb net de busmaatschappij gebeld en dat is nou echt geluk bij een ongeluk... Ze kon om de een of andere reden de boeking niet meer vinden?! Was lekker lullig geweest als we daar morgen hadden gestaan dus... Maargoed, in ieder geval houdt dat ook in dat we nu niets hoeven te betalen.
oh cossy dat is zeker een geluk! was behoorlijk balen geweest! Is nog wel balen dat jullie niet kunnen gaan, maar zielig voor Vince dat ie zo ziek is! beterschap meid
@Cossy dat is nog eens een geluk bij een ongeluk. Dat scheelt mooi 80 euro! Wel jammer voor Vince dat hij ziek is. Dochter houdt ook van drukte en zou de 9-maanden beurs ook wel leuk vinden.
Tnx meiden! Ik ben nu aan het kijken of het niet misschien alsnog mogelijk is om zondag te gaan, en dan zonder Vince. (want op zondag is het daar echt te druk voor) Vince ligt trouwens nu lekker te slapen. Heb hem maar een paracetamol gegeven.
@ Kiss87, leuk huizen kijken! Spannend hoor! Ben benieuwd of er iets voor jullie tussenzit. @ Cossy, indd een geluk bij een ongeluk. Scheelt je toch weer 80 euro! Hoe is het met Vince? Ik ben vanmiddag bij de chirurg geweest voor mijn ontstoken teen en ik moet geopereerd worden, echt balen! Achja dan heb ik er tenminste geen last meer van. Volgende week donderdag is het zover. Ohja krijg hier nu ook wat kwaaltjes. Vanmiddag voor de eerste keer overgegeven, hopelijk blijft het bij deze ene keer.
@ cossy - zeker een gelukje zo, maar was ook wel heel lomp geweest als je daar morgen wel had gestaan... hoop dat het met Vince snel beter gaat! @ kiss - succes met de huizenjacht! Wij hebben besloten voorlopig nog even op ons stekkie te blijven. Als zich straks een tweede kindje aandient dan moeten we wel, maar eentje past nog wel! @ laartje - balen die operatie, maar dan ben je er straks wel vanaf! @ 20 weken echo... 23 maart is het zover, net even een afspraak gemaakt. Dat vergat ik steeds... Ben zo benieuwd naar ons kindje, volgens mij is ze wel lekker aan het groeien, merk van mezelf in ieder geval dat ik wel aan de groei ben...!
Hoi allemaal, Even een teken van leven, ben weer kostmisselijk geweest en hou jullie vele geklep niet meer bij hihi. Ik zal actief blijven op hyves om af en toe even te spieken , maar voor de zwangerschapspagina ga ik mij afmelden, ik kan het niet meer bijhouden. See you all @hyves Liefs Cindy alias Kapedi
hallo, Nou ik heb de laatste 10 paginá's gelezen en weet nu al niet meer wie wat zei. hoe doen jullie dat???? een kladje maken hahahaha nou ik reageer maar in het algemeen. ik heb een quinny driewieler .. rijd goed alleen ging de slaapbak hangen waardoor mijn zoontje naar onderen gleed. na een half jaar kon die daar niet meer in .. nog een tijdje in de wagen met zitstand gereden. maar wat een ding in de auto toch nog . ook al klap je hem in elkaar nu gewoon een buggy en rijd ook goed. hij slaapt er zelfs in ... operatie teen? hoef je niet onder narcose? hier morgenavond naar de 9 maandenbeurs ben ook erg benieuwd hopen dat we kunnen parkeren een beetje dichtbij. willen jullie allemaal weten wat het wordt? wij waarschijnlijk niet.. we vinden het gissen wel spannend.. heb ook geen voorkeur we hebben een zoontje en nog een zou ik voor het wel leuk vinden.maar een meid is ook weer eens wat anders heb trouwens niet echt een zwanger gevoel nu.. hebben jullie dat ook eerst ben je misselijk en moe en nu voel ik me vergeleken met toen een stuk beter.. soms denk ik weleens mmmm gaat het nog goed daarbinnen. jammer dat ik nog 3 weken moet wachten ik zat ook al te kijken naar zo'n angelsound ....twijfel nog oja hier gisteren weer gesport .. deed aan zumba maar ik verloor bloed na de les dus ik was gelijk genezen. had denk niet eens daarmee te maken maarja nu maar begonnen met fitness en dat ging wel ok maar ik merk wel dat ik veel minder kan tillen en de cardio is ook pittig geworden.. raak echt buitenadem.. maarja ik had me voorgenomen om nu wel wat te blijven doen. en niet weer gelijk niets meer doen zoals bij mijn zoontje toen in ontdekte dat ik zwanger was... kwam toen 23 kilo aan denk dat ik dat nu weer ga halen.... alles was net weg... nou fijne avond en tot morgen
Hey meiden! Hier weer lekker op de bank gesetteld. Vanochtend tot een uur of 3 met Tes en mijn moeder in de stad/op de markt gelopen en boodschappen gedaan. Tussendoor gezellig wat bij de Hema gegeten. Maar nu ben ik doodop, pff en ik heb me toch een spierpijn van de valpartij van gister! Maar ja, ik kan morgen nog lekker rustig aan doen, hoef vrijdag pas weer te werken. Misschien gaan mijn zus, mams en ik morgenavond nog naar de negenmaandenbeurs. Aan de ene kant heb ik er zin in, maar aan de andere kant is het ook weer zo'n gedoe voor een paar uurtjes. Ach, we zien wel. Nu even bijlezen en reageren... @Brendat: wat gaaf, dat stinkdierpak en wat een lekkerding is Elin! Hoe was het bij KidsFactory. Wil ik ook een keer heen om ideetjes op te doen. @Chivay: mooi kamertje zeg! En wat fijn dat je lekker klaar bent met MvM. Ik moet nog even... @Yolanthe: een foto op hyves zou leuk zijn! @Cossy: ga ik nu ook doen, een vals tel.nummer (heb ik toen volgens mij ook gedaan maar toen stond ze dus ineens voor de deur, ik ga nu echt niet meer open doen!). Heb een heel verhaal voor je getikt, zie ik dat je toch niet gaat morgen... Wel een geluk dat je niet hoeft te betalen. Hoe gaat het nu met Vince? Trouwens Tes vindt het altijd superleuk om mee te gaan, ookal is het druk, juist lekker veel te zien! @val: gelukkig viel de kou in huis mee en was het snel gepiept. Nu weer lekker opwarmen! Hoe was het bij de KNO-arts? @Laartje: Mooi buikje hoor! Dus toch een operatie aan je teen? Heb ik ook 3 keer gehad, niet echt prettig, maar het helpt wel. Veel succes/sterkte volgende week donderdag. @kiss: zal je idd wel even aanmelden op hyves! En naar huizen kijken, spannend! Ik ben benieuwd of het wat was! @Annette: fijn dat het carnavallen geslaagd was! @Dingetje: Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap bij een onderdruk van 95 medicatie (bij de vlos was ie 95 en de dag erna bij de gyn was ie 100), ik werd toen ook doorgestuurd naar de gynaecoloog. Ik was toen 16 weken maar de vlos had niet eerder mijn bloeddruk gemeten, ik denk dat ik dus al eerder een hoge bloeddruk had. De zwangerschap is verder prima verlopen, alleen met een keizersnee geeindigd (maar dat had een andere reden, Tes lag in stuit). Ik vrees dat jij ook aan de medicatie zal moeten, als je bloeddruk zo blijft of hoger wordt. Hoop voor je dat het niet nodig is... @Kapedi: tot kijk op hyves! @Lieni: wij willen ook niet weten wat het is. Wisten we bij de eerste ook niet en vond ik erg leuk! Nou, ga ff op hyves spieken en dan maar eens eten koken. Fijne avond!
@ Kiss, Wij vinden hem snel... even zoeken links en rechts.. Meestal een minuutje of 2... Wel hebben we door dat het iets beter gaat met wat meer van die gel.. We hebben nu een keer 4 geluisterd... en 2x lag onze ukkepuk vrij diep, en hoorde we het hartje dus niet heel hard, maar wel duidelijk.. @ Val... Hier ook, bolletje eigen broeken en kleren nog.. Begin nu wel het idee te krijgen dat er wat groeit.. niet heel zichtbaar, maar mijn huid wordt strakker, en het stukje onder mijn navel is wat aan het veranderen van vorm.. In sommige kleding merk ik ook dat t wat strakker zit, of ik bv een trui iets meer naar beneden moet trekken... Mannen weer je huis uit? Beetje warm?? En hoe was het bij de KNO? Hier: Vandaag toch echt teveel gedaan op mijn werk.. Baalde er al enorm van hoe druk het was.. Moest veel tillen, en heb veel op de grond gezeten... Resultaat: Flink last links in t midden van mijn rug.. AUW! Zit nu met een warme pittenzak op mijn rug, dat scheelt weer iets... Kan iig weer normaal zitten Vandaag heeft mijn vriend op zijn werk geknutselt Hij heeft de meubeltjes op ware grootte uit papier gesneden op zijn werk haha.. Net konden we dus letterlijk even passen en meten op het kamertje hier! We hebben een klein kamertje maar, dus waren benieuwd of er nergens te smalle stukjes kwamen! Ghehe Leuk om zo 'tussen je meubels' te staan..
Hoi dames, Ik heb wel wat bijgelezen maar mijn hoofd staat er niet heel erg naar.... Vandaag op het werk redelijk wat gestaan....tenminste vanmorgen. Vanmiddag "gesprek" gehad. Naja, gesprek. Meer de mededeling dat mijn contract niet verlengd wordt en ik dus volgende week vrijdag mijn laatste dag heb. Ik zou eigenlijk contractverlenging krijgen tot 26-08-2010 maar aangezien mijn persoonlijke situatie (zwanger) nu veranderd is gaan ze het toch maar niet verlengen.... Volgens een jurist die ik gesproken heb, heb ik geen poot om op te staan omdat mijn contract eind februari afloopt en er niks van het gepsrek over contractverlenging op papier staat. Vandaag maar meteen een uitkering aangevraagd en toch aan het solliciteren geweest, ik moet iets. We zien wel. Morgen nog een telefoontje naar het werk dat ik vrijdag mijn spullen kom halen en de rest van mijn vrije dagen opneem. Heb op dit moment geen zin om nog 1 minuut voor hun te werken. Hoe is het verder met de dames hier?
@ nicky, wat Kl*te zeg!! knuff voor jou!! Hier net 2 huizen bekeken, de 1e word soweiso nix.. en de 2e is heel goedkoop maar moet veel aan gedaan worden, maar zijn ook veel mogelijkheden! Dus die blijft wel in optie voor ons! Volgende week de rest (3 stuks) bekijken, spannend hoor!
@ Kapedi, jammer dat je hier niet meer blijft kletsen! Gelukkig blijf je wel op hyves. @ Anette, spannend he de 20 weken echo, wij hebben hem 2 weken later. @ Koetje, vervelend die spierpijn van je val. Vanavond lekker een warm bad nemen Oh jij hebt het al 3x gehad, ben eens benieuwd hoor! De spuiten schijnen best vervelend te zijn. @ Chivay, wat rustiger aan doen op je werk! moeten ze maar rekening mee houden. Leuk tussen de meubeltjes staan, zo leuk om alles uit te zoeken en klaar te maken. @ Nickey1983, ohhh erg dat je contract niet verlengd wordt!! En shit dat je gewoon geen poot hebt om op te staan he, ik vind dat zo erg. Hoop dat je een andere baan vindt en anders lekker genieten van je zwangerschap Net lekker gedouched met mijn kleine man, die nu al lekker ligt te slapen bij papa. Ik heb wat last van mijn bekken, vanavond lekker op tijd naar bed.