He jeetje nicky dat is balen! lekker lullig ook maar ja doe je inderdaad niks aan, zou ook niet meer gaan werken nee. Balen zeg, nu kan je wel lekker van je zwangerschap genieten en na je verlof op zoek gaan naar een baan? Chivay! ja idd zo'n bolletje net onder mijn navel, heb ook 1 broek die soms wat strak zit,dan zet ik het knoopje open haha en inderdaad kortere truitjes daar trek ik dan wat langers onderaan anders kruipt het omhoog haha we lopen beetje gelijk op Kapedi: tot op hyves!! Cossy: zou wel leuk zijn als je zondag nog ff kon gaan! ja de kno....nou zijn buisjes zaten nog goed dus dat was goed, toen keek ze in zijn keeltje en zijn keelamandelen zijn redelijk vergroot, nu wil ze die eruit gaan halen. Ik ben er eigenlijk heeelemaaaaaaaaal niet voor, dus heb gezegd dat ik er nog ff over na wil denken.....pfff
@ Nicky1989: och jee.. wat balen joh... en zeker omdat ze het mondeling al hadden toegezegd... waar werk je?? @ Chivay: wat leuk dat hij de meubeltjes op ware grote heeft gemaakt... kun je al zien hoe het gaat worden... @ Koetje: och jee.. was je gisteren gevallen... wel een beetje opletten he... ... @ Annette: tja ik dacht zo'n mooie aanbieding moet ik even delen.. ben blij dat je er ook meteen een hebt besteld... ik kreeg gisteren al een mail dat hij verzonden was.. dus misschien staat hij al bij mijn ouders (ga ik zo even kijken) @ Kiss: succes met huizen jacht... @ Cossy: beterschap voor die knul van je.. hier alles goed, alleen ontzettende uitslag... waarvan?? wist ik het maar... wordt helemaal gestoord van de jeuk... armen en benen
oh ja en chivay dan is je vriend lekker bezig geweest! hihi wel makkelijk! Lauw ik heb gister bio oil gekocht! dat schijnt ook tegen jeuk te helpen, zal het eens proberen miss is het ook wat voor jou!
@ Val: dank je voor de tip.. maar ik denk dat ik eerst ga afwachten tot het rustiger is.. ben zowiezo voor veel dingen allergisch... kan bv ook maar tegen 1 soort deo... en van parfum krijg ik ook uitslag...
Jemig meiden wat hebben jullie veel gekletst.... Ik weet niet meer wie wat zei!!! Dus ik ga maar even ego; heb al een aantal dagen dat ik denk dat ik mijn kleintje voel. Het voelt alsof er een flesje spa open wordt getrokken, als bubbeltjes. Het zijn niet mijn darmen en ik voel/herken het nu vaker, dus denk dat het het kindje is? Morgenavond toch maar naar de 9maandenbeurs. Had vrijkaartjes en het is 2 haltes van mijn werk, dus wel leuk om langs te gaan, heb ook een sesamstraattas besteld voor mezelf en mijn vriendin, maar heb geen idee wat het inhoudt haha.
hoi meiden... hier gaat het nog steeds niet super, voel me nog steeds erg zwak en misselijk,,, vandaag naar de gyn geweest, mijn bloeddruk schommelt nogal...ook iets om in de gaten te gaan houden...met het kindje gaat alles goed, die neemt alles wat hij/zij nodig heeft, moet nu over twee weken weer komen..... ik hoop dat met jullie alles goed is... liefs Nikky
Oh Nikky das niet al te best nieuws. Hoop dat je bloeddruk snel stabiliseert en jij je weer lekker gaat voelen. Gelukkig heeft de kleine er geen last van en gaat het daar goed mee. Maar het zou toch fijn zijn , wanneer je straks zonder zwak,ziek en misselijkheid lekker kan gaan genieten!
@ Val... Ghehe, ja.. precies zoals jij nu vertelt ook... Lopen we idd behoorlijk gelijk qua buik Ben benieuwd wie van ons het eerste echt aan de buik gaat! Als ik een beetje pech heb aard ik naar mijn moeder... Collega's grapte toen ze met zwangerschapsverlof van mij ging of ze wel zwanger was... En pff... fijn dat de buisjes goed zaten.. maar idd even een lastige beslissing met die amandelen! Sterkte ermee! @ Nicky... Neeee wat k*t zeg! Zeker als je al een mondelinge toezegging hebt! Hopelijk vind je snel iets! @ Lauw.. ahhh jeuk is heel vervelend! Misschien vaseline? verzacht iig een beetje, en als je jeuk soms even kan vergeten gaat het daarna eventjes wat beter? @ Kapedi... Tot op hyves.. Leuk dat je daar blijft kijken!! @ Laartje... Ik ga mijn best doen.. maar helaas zal het niet meevallen om op mijn werk rustig aan te doen... Kleine kids een veel onderbezetting... Balen dat jij zo last hebt van je bekken... ga je naar de fysio? @ Leonizzi... ben erg benieuwd naar dat tasje ook ... misschien ga ik hem ook alvast reserveren.. Laat je weten wat er in zit? haha @ Nikky.. Fijn dat het met jullie kindje goed gaat! Nu nog met jou! Veel sterkte!! @ Reacties op het geknutsel van mijn vriend... haha ja.. echt grappig! We hebben ook voor onze beeldvorming foto's gemaakt.. Net lag dus het bedje over de draaitafels heen en de commode achter me op de grond .. Ik zit nu op de plek waar de kledingkast gaat komen! Mijn vriend werkt bij een drukkerij, dus kon aan groot karton komen Ga zo maar eens lekker warm douchen, want blijf een erg pijnlijke rug houden ondanks de pittenzakken
Chivay, wel heel leuk dat je vriend dat heeft gedaan zeg, krijg je tenminste vast een beetje een idee. Omdat bij onze alle kasten er nog in staan die we weg moeten halen (hopelijkd e aankomende 2 weekenden), probeer ik steeds in mijn hoofd te meten hoe alles komt te staan, maar dat werkt niet echt. Ik laat weten wat er in dat zo fel begeerde tasje zit (wist niet dat het felbegeerd was, maar las er steeds over op internet en toen ik vanmiddag in de trein zat zag ik veel vrouwen daarmee lopen)
@lauw: ik werk bij het oude van groenestijn maar dat is overgenomen door Romijnders en Romijnders zet me nu op straat. Ik heb nu definitief besloten morgen te bellen dat ik vrijdag mijn spullen kom halen. Ik kan het echt niet meer opbrengen om te gaan werken, de tranen blijven maar komen en dat is niet goed. Ik ga zeker wel van de zwangerschap genieten nu en daarna op zoek naar een nieuwe baan. Ik moet nu natuurlijk wel solliciteren omdat ik dadelijk een uitkering krijg maar kleine kans dat je ergens wordt aangenomen nu je zwanger bent, dan geven ze gewoon een andere smoes op dat ze iemand anders toch geschikter vinden. Ik ga zo lekker naar bedje toe en wat lezen, zal wel niet lang duren voordat ik in slaap val. Welterusten allemaal en tot morgen!
Pff heb eigenlijk al sinds gisteren iets raars pijnlijks.. Zal het even omschrijven.. In mn buik, zo rond mn maagstreek doet het echt zeer.. Alsof er een bal inzit of steekt ofzo.. kan het moeilijk omschrijven.. Maar ben dr echt kotsmisselijk van! dus niet misselijk van gewoon misselijk, maar echt door pijn!! het maakt me ook wat onzeker, dus hoop dat iemand het hier herkent?! het meest pijnlijk is het als ik in de auto zit, en rij.. Zit dan natuurlijk een beetje in elkaar..
@Kiss; Oei, nee dat komtme (gelukkig) niet bekend voor, maar ik kan me helemaal voorstellen dat dat ontzettend vervelend is! Ik zou echt morgen de huisarts even bellen hoor, dit is ook geen doen! @Leonizzie; Laten weten ja! We zijn erg nieuwsgierig allemaal! Maarre, moet je dat tasje vantevoren reserveren of kun je dat ook ter plekke kopen? @Kapedi; Jammer dat je "gaat"! @Nicky; Wat k*t zeg! Precies de reden dat ik mijn mond tot nu toe heb gehouden op mijn werk! Ik heb een contract wat op 1 april afloopt. Heb iig nu gehoord dat alle benodigde handtekeningen (halve bedrijf, tot Japans hoofdkantoor aan toe, zonder overdrijven!) binnen zijn en eea nu bij HR ligt. Hopelijk krijg ik snel bevestiging en kan ik het volgende week vertellen. Kan wel wezen dat dat een beetje lullig is, maar jouw situatie is nog veel lulliger! Kans is niet groot dat je nu aangenomen gaat worden (maar het kan natuurlijk wel, en dan heb je een goede werkgever te pakken!). Succes ermee! @hierzo; Lekker geshopt bij de KidsFactory,zelf wat kleding gekocht, voor m'n meissie 2 schattige rompertjes voor van de zomer, en voor Wimpie een knuffeltje. Verder natuurlijk lekker ideeen opgedaan voor de kamertjes!
Hey Kiss.. Ik herken het een klein beetje.. Ik heb een periode (voor mijn zwangerschap) erg veel last gehad van maagzuurklachten, zuurbranden.... Bij mij ws veroorzaakt door de druk die kwam door veel hoesten... Misschien zit het in die hoek? Er komt misschien nu ook al meer druk op je maag... @ Brendat & Leonizzi... Precies mijn vraag Was ook benieuwd of je de tas al persee moet reserveren of dat je hem ook op de beurs kan kopen.. Gaat alles ook contant op die beurs? of kun je bij veel stands pinnen???
@ chivay, nou die pijn kan niet komen van maagzuur ofzo, dat heb ik in mn leven nog nooit gehad, ook hoesten doe ik niet. Maar misschien als ik zit dat mn maag aan de kant word gedrukt omdat het al minder plek heeft, dat dat de pijn is ofzo.. Maar ik lig nu op de bank met de laptop op schoot en doet het ook zeer. En echt met krampen die ik echt ff moet weg zuchten. Bah wat een naar gevoel. Morgen weer werken, maar als ik het morgen nog heb, laat ik het wel ff nakijken... Bedenk me nu, weet wel ongeveer hoe ik de pijn kan omschrijven;' Als je buikgriep hebt gehad al een paar dagen, en dus al een paar dagen niet hebt gegeten is je maag zoooo leeg en dan gaat het steken en pijn doen?!?! zo voelt het!!
hmmm kiss zou ff de vk of ha morgen bellen en het uitleggen, ik herken het ook niet sterkte ermee lekker geshopt brendat! leuk is dat Chivay: oh dus bij jou moeder kon je er niet veel van zien? nou das ook niet zo leuk he haha. Bij mijn zoon kon je het wel degelijk zien hoor! had een megabuik! haha maar lijkt wel of het bij hem veel sneller ging! nou moet ik zeggen dat ik toen gestopt was met roken dus na 3 maanden zat er al bijna 10 kilo aan...
hoi meiden heb niet teruggelezen.. even ego berichtje.. ga van het wekeend naar jullie verhalen lezen ik ben zooooooooooooooooo moe! ik word moeier wakker dan dat ik ga slapen. ik geef ook na het avondeten over of ik eet savonds helemaal niets. ik ga zo verloskundige maar bellen.. blijf afvalen, niet meteen kilo's tegelijk.. heb wit gezicht etc.. dus ga maar eens navrag doen! iemand hier ook last van? zag wel iets staan over kleren.. moet echt kleding kopen.. buik groeit nu ineens duss broeken en shirtjes ziten echt te strak! liefs elisa
Goedemorgen dames. @brendat; ik zat er gister ook nog aan te denken. Als ik nu niks had gezegd, want je hoeft officieel pad met 6 maanden iets aan je werkgever te vertellen, dan had ik dus gewoon contract gekregen tot eind augustus. Groot gelijk dat je niks zegt, eerst maar wachten totdat je op papier hebt staan dat je verlenging krijgt. @hier: de nacht redelijk doorgekomen, nog geen 6 uur geslapen Vanmorgen natuurlijk dikke ogen door gister. Maar er is ook nog goed nieuws te melden Het bloed is eindelijk uit mijn urine! Vanmorgen de test gedaan die ik van de ha mee had gekregen en die zag er goed uit gelukkig. Vanavond dus lekker naar zw. zwemmen om mijn hoofd op andere gedachten te zetten. Ik kom vandaag nog regelmatig spieken, heb toch niks anders te doen haha. Groetjes Nicky
@elisa: groot gelijk dat je even de VK belt. Je kunt beter bellen dat er niks aan de hand is dan dat je niet belt en er zou wel iets zijn. Sterkte meid!
@ Val... Nee.. bij mijn moeder was maar weinig te zien toen ze zwanger was van mij... maar heb wel het idee dat ik dat niet compleet na ga doen.. begin steeds meer het idee te krijgen dat de vorm van mijn buik aan het veranderen is.. @ Elisa... Wat vervelend dat je zo misselijk en moe bent! Ik heb dat wel gehad.. overgeven smorgens of savonds, en te misselijk om te eten.. Ben in het totaal 4.5 kilo afgevallen (in 2 rondes) Ook de vlos gebelt, en dat kon geen kwaad toen.. Maar dat was voor/rond de 12 weken... Idd eventjes bellen.. beter een keer te veel! Gebruik je nog emesafene? Hier: Best ok geslapen.. wel ietsjes te kort naar mijn zin Vandaag even heel goed opletten met tillen op mijn werk... Als het een beetje meezit hebben we maar weinig kinderen op de afdeling, dus dan moet dat wel lukken..
ga straks even bij lezen.. moet om 10:00 nl bij de fysio zijn... Maar ik wou even laten weten dat de Koelstra Latinique echt super is... hihihi... ben helemaal blij ervan.... echt een degelijke kar... valt niet om ondanks zijn 3 wielen (als ik hem halverwege op de zij zet, valt hij gewoon terug op de banden...)... de bak is echt lang, dus kindje kan er lang in... maar toch is het geen lompe kar... tja het inklappen.. ff oefenen.. maar het lukte eigenlijk al vrij snel... moet eerlijk zeggen. ik had meer moeite met de mutsy van mijn zus...